Die kop!quote:
Jij zit ook op iedereen te fittenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:28 schreef TrenTs het volgende:
En die dikke roetmop mag er ook wel uit hoor. Nondeknetter wat een meut.
Ja heerlijk he.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij zit ook op iedereen te fitten![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij zit ook op iedereen te fitten![]()
Je kent het Nederlandse leger he, vooral in de kazernes aan elkaars pik trekken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Zou Jack wel bij de commando's hebben gezeten, of had ie nog nooit iemand doodgeschoten in zijn missies?
ze kan beter een beetje het karakter van haar moeder over gaan nemenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Gaat die Sjors nog 10 jaar de naieve moraalridder uithangen in GTST? Liever niet!
Ja, die ken ik, maar hij zat bij de Amerikaanse commando's.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:32 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je kent het Nederlandse leger he, vooral in de kazernes aan elkaars pik trekken.
Wat een harde man!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, die ken ik, maar hij zat bij de Amerikaanse commando's.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef babette21 het volgende:
ik vind Wiet wel oké...
Is het weer eensquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef babette21 het volgende:
ik vind Wiet wel oké...
vind haar ook niet zo slecht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:46 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ze is echt de slechtste in de serie, bij uitstek.
Wat vind je in godsnaam goed aan haar?
ik heb het niet over goed spelen [al vind ik haar niet slecht spelen ofzo],quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:46 schreef TrenTs het volgende:
Ze is echt de slechtste in de serie, bij uitstek.
Wat vind je in godsnaam goed aan haar?
Meneer Harmsen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:05 schreef digispeed het volgende:
[..]
vind haar ook niet zo slecht.
ze acteert niet slechter dan meneer harmsen
Jeff is ook realistisch.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb het niet over goed spelen [al vind ik haar niet slecht spelen ofzo],
maar over de rol an sich: zij begint tenminste niet te kwijlen van Frits, zoals Jack en Sjors
het is het meest realistische personage sinds tijden
da's waar, Jeff hoort dan ook bij de 'goeie'.....quote:
Bij de K3 koekjes zat een prijsvraagquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:26 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Die kop!![]()
Ik kan er niet over uit dat ze die er in gestopt hebben. Heeft ze een prijs gewonnen dat ze er mee mag doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |