owja. Heulemaal vergetenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In aflevering 2578 (WO. 17-09-2003) werd onthuld dat Tracey Gould en Sjors Langeveld nichtjes zijn.
Inderdaad, wat een vervelend en lelijk kind was dat zegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van haar (Tracey) was ik echt superblij dat ze eindelijk eruit ging!
Die heeft ook helemaal niets toegevoegd, al vulde ze die verschrikkelijke Harmsen 3 erg goed aanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van haar (Tracey) was ik echt superblij dat ze eindelijk eruit ging!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:00 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het deze week maar half kunnen zien door het darten
Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:00 schreef Cheesecake het volgende:
Van welke verhaalllijn hadden jullie de afloop graag anders gezien? Ik had dat toen Charlie zwanger was van Nick. Ik vond het geweldig om te zien hoe Nick veranderde in een desperate papa-to-be. Jammer wel dat Nick' kansen nu helemaal verkeken zijn nu hij gecastreerd is...
Idd, in soaps nemen ze het niet zo nauw met het verleden. Of ze halen er gewoon een tweelingbroer bijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet.
Het blijft een soap dus Nick zou vast nog wel een keer een kind krijgen.
Geesje is de gehele Joegoslavische mafia in Nederland.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:16 schreef TrenTs het volgende:
Apart trouwens.... dat Fritsje pitsje eerst zo goed verborgen moest blijven en dat-ie nu ineens overal hangt.
Het zou misschien ook helpen als z'n ballen in zouden dalen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Ow ja, en Jack moet naar de kapper. Anders wordt ie nooit James Bond.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Geesje is de gehele Joegoslavische mafia in Nederland.
Ongetwijfeld houdt ze wel van Limburgse vlaai.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:13 schreef TrenTs het volgende:
Ik had gedacht dat zo'n Limburgse trein toch wel van gebak zou houden.
Meteen het enige noemenswaardige uit die provoncie.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld houdt ze wel van Limburgse vlaai.![]()
volgens mij laten ze haar expres overal tegenaan bemoeien, ivm het vertrek van Harmsenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef TrenTs het volgende:
Word jij trouwens ook niet MOE van die Dorrethea?![]()
Vanwege de geweldige hoop geld die achter gesloten deuren zit, en alleen met de superdepuper amuletje gevonden kan worden?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
Maar die Geesje die houdt toch wel van Wiet, waarom zou ze haar zoveel aandoen?
Ik vind het echt kansloos worden. Ze bemoeit zich met alles en iedereen en het wordt steeds een cholerezooi.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij laten ze haar expres overal tegenaan bemoeien, ivm het vertrek van Harmsen
kan zij die ondankbare taak op zich nemen ofwel de zeurende, ouwe bemoeial uithangen....
en dat zou dan uiteraard grappig moeten zijn![]()
Dit is volgens mij een vrouwquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:34 schreef TrenTs het volgende:
"Ze heeft uw naam genoemd."
Ohnee!![]()
Er is een grotere macht dan Frits!
Zou het net zo'n goorlap zijn als Wassenaar?Wat was dat ook al weer... met een oogoperatie voor haar zoontje van Susanne, als ze de hoer speelde...?
Idee waarom...?quote:
Was dit haar exitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:34 schreef babette21 het volgende:
exit Linda
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:44 schreef TrenTs het volgende:
Idee waarom...?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:34 schreef TrenTs het volgende:
Ja Wiet heeft "uw" naam genoemd...quote:
wat een schijt eindequote:
Toen ze nog geesten zag was ze een stuk beter te pruimen. Ze dingt samen met Sjors naar de Helen Helmink trofee (=trofee voor bemoeizuchtige personen). De prijs bestaat uit een mooie beker en een vliegticket naar Canada (enkele reis!).quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef TrenTs het volgende:
Word jij trouwens ook niet MOE van die Dorrethea?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik nog nooit gezien, volg het pas sinds kort weer actief.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Toen ze nog geesten zag was ze een stuk beter te pruimen. Ze dingt samen met Sjors naar de Helen Helmink trofee (=trofee voor bemoeizuchtige personen). De prijs bestaat uit een mooie beker en een vliegticket naar Canada (enkele reis!).
Rien (met z'n herniaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:59 schreef Miss_B het volgende:
Zou het misschien Rien (ofzo) kunnen zijn? Das toch de vader van Frits? Of is deze al dood in de serie? (hoewel dat hoeft tegenwoordig ook niet meer uit te maken)
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:00 schreef Nano het volgende:ik vind haar nu al leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat heb jij toch altijd briljante ideeënquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Toen ze nog geesten zag was ze een stuk beter te pruimen. Ze dingt samen met Sjors naar de Helen Helmink trofee (=trofee voor bemoeizuchtige personen). De prijs bestaat uit een mooie beker en een vliegticket naar Canada (enkele reis!).
ow oke.... [heb niet gekeken vanavond]quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:55 schreef TrenTs het volgende:
Ja Wiet heeft "uw" naam genoemd...
Erg karig. Ondanks dat Linda's terugkeer niet was wat ik ervan verwacht had, vind ik dit wel erg magertjes.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:00 schreef Nano het volgende:
Die vrouw is Augusta van Houten. Zij is de moeder van Hans en Frits. Kijk maar even in de TV-gids voor de vooruitzichten.Dat is goed nieuws, ik word zenuwachtig van Bing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg me trouwens al af hoe je zo iemand als Hans opzoekt en vraagt of-ie z'n dode broer wil spelen, dan moet je inderdaad wel close zijn met zoiemand.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
Wat doet mevrouw Augusta met de wandelstok van Herman Hogendoorn?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:34 schreef TrenTs het volgende:
Ohnee!![]()
Er is een grotere macht dan Frits!
Zou het net zo'n goorlap zijn als Wassenaar?Wat was dat ook al weer... met een oogoperatie voor het zoontje van Susanne, als ze de hoer speelde...?
Herman! Dat is lang geleden!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wat doet mevrouw Augusta met de wandelstok van Herman Hogendoorn?![]()
Zij was dus zijn vrouw. Frits is hun zoon.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wat doet mevrouw Augusta met de wandelstok van Herman Hogendoorn?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |