En irritant vooral, zeker toen ze weer begon met 'Het is ook altijd weer hetzelfde.....'quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:27 schreef digispeed het volgende:
wat is janine toch een egoistisch kutwijf
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:46 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ze is echt de slechtste in de serie, bij uitstek.
Wat vind je in godsnaam goed aan haar?
Sjors heeft geel haarquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:09 schreef Terreros85 het volgende:
Sjors [...] maar omdat ze er zo goed uitziet maakt het niet erg wat haar rol is![]()
Is Wiet wel te vertrouwen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:59 schreef Drago-X het volgende:
Wat ik me dus afvroeg, zou Wiet Frits al eens gezien hebben bij Geesje?
Of Geesje afgeluisterd hebben.
Ben benieuwd, eindelijk eens iemand die niet meteen frits heilig verklaart![]()
kloptquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
blond en geel is niet hetzelfde
juist, dat vind ik ook. Nick is dan nog opgevoed door Belgen...................quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
whatever
beetje vreemd als ze in de serie allemaal zonder limburgs accent praten (ook die pleegmoeder van dr bijvoorbeeld) en zij heeft een maakt-niet-uit-voor-mijn-part-onverstaanbaar-accent.
ik kan het gewoon niet plaatsen
Sjors is toch dat lekkere wijf?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:17 schreef TrenTs het volgende:
\wat kan Sjors toch goed naar linksboven kijken en daarna heel scherp met dat lokje tussen haar ogen boos naar de ander!![]()
Als je van mensen met 1 gezichtsuitdrukking houdt...quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Sjors is toch dat lekkere wijf?
En net zeg je nog:quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je van mensen met 1 gezichtsuitdrukking houdt...
Dat is eenquote:\wat kan Sjors toch goed naar linksboven kijken
Dat gaat de tweede worden!quote:en daarna
Ja! Twee!quote:heel scherp met dat lokje tussen haar ogen boos naar de ander!
Schijnt trouwens in het echt een moeilijk hautaine teef te zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je van mensen met 1 gezichtsuitdrukking houdt...
Neenee! Ze blijft hetzelfde kijken, ze drukt hetzelfde uit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En net zeg je nog:
[..]
Dat is een
[..]
Dat gaat de tweede worden!
[..]
Ja! Twee!
Ze komt me wel vaag bekend voor. Maar het kan ook zijn dat ze lijkt op een meisje dat ik dit weekend aan een plaatsje achter de ramen geholpen heb.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:22 schreef veldmuis het volgende:
Ownee, ik bedoelde sjors niet!
[afbeelding]
Die doet toch ook wat in GTST?.
Jouw ondertitel!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Sjors heeft een hoog kotsgehalte. Als ze Wiet nog een keer lieverd noemt.![]()
Ah nee, die ene doosquote:
amenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Ìk ben het hoor!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kan iemand me even bijpraten? Ik moest het helaas missen...![]()
Het gaat mij ook steeds meer opvallen en irriteren. Altijd datzelfde hoofd...quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Waarom bestaat de helft van de acteerprestaties van Sjors uit het glazig aankijken van anderen
je hebt niks gemist...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kan iemand me even bijpraten? Ik moest het helaas missen...![]()
Wiet vond dat 'Frits' niet hun vader is, maar dat klopt wel, want 'Frits' is Frits niet. Sjors is nog de enige die 100% gelooft dat haar oom haar vader is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
je hebt niks gemist...
Robert moet van Nick met Linda aan de haal, maar probeert haar tot nu toe met woorden te overtuigen
Morris zit nog steeds in de bak & heeft het goedgeknuffeld met Charlie
Er was karaoke in de Koning
En er was nog iets met de koters van Frits, maar vraag me niet meer wat....
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:51 schreef Beaudien het volgende:
Brrrrrr, nee, ik wil het toch maar niet met hem doen.![]()
tracey!!!!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:22 schreef veldmuis het volgende:
Ownee, ik bedoelde sjors niet!
[afbeelding]
Die doet toch ook wat in GTST?.
Of nog 's "onze vader" zegt. Ik verwacht telkens dat ze gaat zingenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:22 schreef Iwan1976 het volgende:
In aflevering 2578 (WO. 17-09-2003) werd onthuld dat Tracey Gould en Sjors Langeveld nichtjes zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:55 schreef DeTolk het volgende:
Tracey en Sjors zusjes? Lijken echt op elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |