Wat dacht je van die mensen die nog steeds denken dat Harmen Siezem het NOS Journaal presenteert.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:21 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Psst, er zijn zelfs volwassenen die GTST kijken en de acteurs er in het echt op aanspreken over iets wat ze in de serie gezegd of gedaan hebben.
Voor jou is het zeker dagelijkse kost om lijken te dumpen ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:46 schreef Beach het volgende:
Die Morris is echt megatriest![]()
Dat hij gek wordt van die paar dingen.
Ik zou gewoon koelbloedig blijven![]()
Jeweet.
Victoria Koblenko zei ooit eens in een interview dat ze een tijdje regelmatig hoorde dat ze Nina moest vrijlaten...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:21 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Psst, er zijn zelfs volwassenen die GTST kijken en de acteurs er in het echt op aanspreken over iets wat ze in de serie gezegd of gedaan hebben.
Ja, Ludo weerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Ludo krijgt weer eens overal de schuld van.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:00 schreef pberends het volgende:
Door deze zaak wordt toch bekend dat Linda die ziekte heeft. En dat wilde ze toch juist niet omdat ze anders geen zaken meer kon doen. Dus snijdt ze hiermee zichzelf niet in der eigen vingers?
Wat Neutralnet zegtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:00 schreef pberends het volgende:
Door deze zaak wordt toch bekend dat Linda die ziekte heeft. En dat wilde ze toch juist niet omdat ze anders geen zaken meer kon doen. Dus snijdt ze hiermee zichzelf niet in der eigen vingers?
Het is gewoon één grote reclamecampagne.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:11 schreef pberends het volgende:
Ah, maar dat zou alsnog extra negatieve publiciteit opleveren.
Hahaahahhaa!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is gewoon één grote reclamecampagne.![]()
LinLicious, wie wil er nou niet dood in gevonden worden?!
Zal wel Morris&Linda& Nina avond wordenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:15 schreef Cheesecake het volgende:
Gaat t ook nog ergens anders over dan over Morris & Linda?Zelfs geen Harmsen....
Idd. Nina is de nieuwe ster van de show. Toch knap dat ze zo het vertrek van Isabella hebben weten op te vangen, ik had niet gedacht dat het zou kunnen.quote:
+10 doodsverwensing.quote:
Je kon ook zien dat het Linda wel wat deedquote:Op maandag 9 januari 2006 21:15 schreef Mamsi het volgende:
was wel mooi gezegd ja!
Eerder 11 uurquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:36 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben tijdens de aflevering van gisteren in slaap gevallen.
heb ik nog wat gemist?
(is de herhaling nog steeds om 12 uur? )
Barbara is ook maar een zuurwijfquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:39 schreef DeTolk het volgende:
Janine, smerige egoist !
Nina en Morris beiden de bak in. Nina wordt dan leader of the Clan en Morris wordt de toiletpotquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Barbara is ook maar een zuurwijf![]()
Barbara is liefquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Barbara is ook maar een zuurwijf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |