De moeder van Hans en Frits.quote:
Ja!quote:
Oh, geen oude bekende dus...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze leek op Sigrid Koetse (ex-Bergen Binnen).
Nou, hij begint trekjes te krijgen van Thomas Acda.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Das de ouwe Lucas toch nog steeds?
Walgelijk inderdaad. Waarom laten ze Wiet niet eens een dag met rust?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:34 schreef TrenTs het volgende:
Schatje, wil je een broodje? Schatje, wil je een colaatje? Schatje, wil je een dekentje? Schatje, wil je een knuffel? Schatje, wil je een vuist in je reet?
Stefano mist de tieten van Yasmin, dus probeert ie tieten bij Lucas te kwekenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:35 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nou, hij begint trekjes te krijgen van Thomas Acda.
Uit de seriequote:Op maandag 16 januari 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
Waar is Linda?
Ja ik snap ook niet echt hoe Frits precies wist dat ze bij Jeanine zou zijn... en ik vraag me af welke foto hij haar showde waar ze zo van over de zeik ging. Ik neem aan dat een overleden oma nou niet zo'n gruwelijk beeld zal zijn. Of het moet het snapspot moment zijn dat ze geraakt wordt door een truck van de Shell, maar da's een ander verhaal.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad. Waarom laten ze Wiet niet eens een dag met rust?
Wat ben ik blij dat die weg is zeg. Net als die Marokkaanse sloerie die daarna in die andere soap is gaan spelen, die heeft een spraakgebrek waar je meteen roos van krijgt.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Stefano mist de tieten van Yasmin, dus probeert ie tieten bij Lucas te kweken.
Ik dacht ook aan een TV toen hij dat vroeg.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:41 schreef Cheesecake het volgende:
Nina: Sjors zit in bad.
Frits: Zullen we de televisie maar pakken dan?
Filmpje? Neequote:Op maandag 16 januari 2006 20:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Uit de serie
En heb je filmpje al gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |