abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33151032


Sony's Playstation®2
Ruim 100 miljoen keer verscheept binnen zes jaar tijd en nog altijd populair.

Essentiële Accesoires
Als je een PS2 hebt, of van plan bent er een aan te schaffen dan zijn de volgende accessoires haast onmisbaar.

  • Officiële Dual Shock 2 Controller
    Als je met z'n tweeën wilt spelen heb je natuurlijk een extra controller nodig! Wil je een controller die robuust en betrouwbaar is, dan is de officiële Dual Shock 2 controller de beste die je kunt kopen! Verkrijgbaar vanaf ¤29,99.


  • Officiële 8MB Memory Card
    Zonder memory card geen savegames, zonder savegames geen vooruitgang. Er zijn ook "third party" memory cards die meer opslagruimte bieden, maar ook hier geldt dat de officiële Memory Cards van Sony het meest betrouwbaar zijn. Verkrijgbaar vanaf ¤29,99 of ¤44,99 voor een dual pack.


  • RGB-kabel / Scartkabel / Euro-AV-kabel
    Grafisch rekent de PS2 met RGB-waarden, je tv werkt intern met RGB-waarden. Dus je kunt het beeldsignaal het beste van je PS2 naar je tv sturen in de vorm van RGB-waarden. De meegeleverde AV-kabel gebruikt analoge compressie om alle kleurinformatie over één kabeltje te kunnen sturen. Hierdoor gaat kwaliteit verloren, terwijl de RGB-kabel de kleuren rood, groen en blauw gescheiden naar je tv stuurt zonder verlies van kwaliteit. Vrijwel iedere PAL tv heeft een scartaansluiting die RGB ondersteunt. (Let op: Bij dvd-playback wordt RGB helaas niet ondersteund, wegens "kopiëerbeveiligingen".)


  • Officiële Netwerkadapter
    Heb je een ouder PS2 model en wil je daarmee online? Dan moet je deze netwerkadapter hebben. De vernieuwde kleine PS2 heeft al een ingebouwde netwerkpoort en heeft deze dus niet nodig. Verkrijgbaar vanaf ¤26,99.


    Potentiële Toppers
    Deze games moet je in de gaten moet houden.
  • Dragon Quest VIII
  • Final fantasy VII: Dirge of Cerberus
  • Final Fantasy XII
  • Kingdom Hearts 2
  • Metal Gear Solid 3: Subsistence
  • Okami
  • Shadow of the Colossus
  • Tourist Trophy: The Real Riding Simulator

    Links
    Meer informatie over de Playstation2 of PS2-spellen?
  • Sony Computer Entertainment Inc.
  • Officiële Playstation Site (NL)
  • Fok!games
  • IGN
  • Gamespot
  • Eurogamer

    Online Gamewinkels
    Doorgaans wat goedkoper dan gewone winkels.
  • Dimension Plus (NL)
  • Futuremax (NL)
  • GCshop (NL)
  • Nedgame (NL)
  • CD-Wow (NL)
  • Play.com

    Voorgaande PS2-Topics
    De geschiedenis van de Fok!-PS2-topicreeks.
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47

    PSP-Topics
    Sony's nieuwe handheld.
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32

    PS3-Topics
    De toekomst van Playstation®.
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13

    (OP)
  • RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_33151052
    Ik wilde nog posten in het ouwe topic, wat denk je, issie dicht

    Anyway, komt ie dan he:

    Er IS een apart RPG topic in de vorm van een FF topic, wat eigenlijk een algemeen Square topic is

    En als mensen wat anders willen zien dan RPG's moeten ze dat gewoon zeggen. Tis gewoon wat raar om te gaan klagen over anderen als je er zelf geen flikker aan doet.
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_33151078
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 00:42 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]

    klopt , titels als ratchet 4 en andere worden niet besproken omdat het vaak alleen om rpgs gaat hier
    Komt ratchet 4 alweer?
    Is daar al iets over bekend?

    Van na het slotje.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
      zaterdag 17 december 2005 @ 00:46:55 #4
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33151108
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 00:45 schreef peristilius het volgende:

    [..]

    Komt ratchet 4 alweer?
    Is daar al iets over bekend?

    Van na het slotje.
    Ja, Ratchet Gladiator is alweer deel 4 in de serie.
    (In de VS heet 'ie Ratchet: Deadlocked geloof ik)
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_33151155
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 00:46 schreef Smots het volgende:

    [..]

    Ja, Ratchet Gladiator is alweer deel 4 in de serie.
    (In de VS heet 'ie Ratchet: Deadlocked geloof ik)
    Was dat niet een heel ander soort spel?
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
      zaterdag 17 december 2005 @ 00:50:17 #6
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33151174
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
    En als mensen wat anders willen zien dan RPG's moeten ze dat gewoon zeggen. Tis gewoon wat raar om te gaan klagen over anderen als je er zelf geen flikker aan doet.
    Ik heb zelf niet het idee dat ik ergens over klaag.
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      zaterdag 17 december 2005 @ 00:51:31 #7
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33151209
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 00:48 schreef peristilius het volgende:

    [..]

    Was dat niet een heel ander soort spel?
    Nee, Ratchet: Deadlocked = Ratchet Gladiator.
    Waarom ze ze die naam veranderd hebben is mij ook een raadsel.
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_33151221
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 00:48 schreef peristilius het volgende:

    [..]

    Was dat niet een heel ander soort spel?
    tis meer schiet gericht en clank zit niet meer op je rug maar praat met je in de cutscenes enzo.
    en ligt al weer een maand in de nederlandse winkels
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_33151234
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 00:50 schreef Smots het volgende:

    [..]

    Ik heb zelf niet het idee dat ik ergens over klaag.
    Ik heb het ook niet over jou gek Jij bent juist een van de weinige die gewoon nog post zonder zeuren
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_33151236
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 00:51 schreef Smots het volgende:

    [..]

    Nee, Ratchet: Deadlocked = Ratchet Gladiator.
    Waarom ze ze die naam veranderd hebben is mij ook een raadsel.
    Ik bedoelde meer het spel zelf, is die niet heel anders dan de vorige drie delen? Dacht ooit zoiets meegekregen te hebben, maar kan ook wel in de war zijn.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
      zaterdag 17 december 2005 @ 00:53:36 #11
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33151260
    Ik heb Ratchet Deadlocked gespeeld èn gemonteerd en het is een superlistige game. (Met vooral heel erg komische humor om te lachen)
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_33151280
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 00:51 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]

    tis meer schiet gericht en clank zit niet meer op je rug maar praat met je in de cutscenes enzo.
    en ligt al weer een maand in de nederlandse winkels
    Ja, volgens mij heb ik hem wel zien liggen eigenlijk.
    Maar al dat schieten vond ik juist niet stoer in R&C.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
      zaterdag 17 december 2005 @ 00:54:41 #13
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33151286
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

    [..]

    Ik heb het ook niet over jou gek Jij bent juist een van de weinige die gewoon nog post zonder zeuren
    ehm... welk icoontje moet ik nou neerzetten?
    deze?
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_33151289
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 00:53 schreef Smots het volgende:
    Ik heb Ratchet Deadlocked gespeeld èn gemonteerd en het is een superlistige game. (Met vooral heel erg komische humor om te lachen)
    Komische humor om te lachen
    ik zie dubbel
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_33151300
    Als je nfsu: mw eerst op de pc speelt en daarna op de ps2 merk je eigenlijk pas hoe bout de grapichs zijn op de ps2
      zaterdag 17 december 2005 @ 00:54:46 #16
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33151302
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 00:53 schreef peristilius het volgende:

    [..]

    Ja, volgens mij heb ik hem wel zien liggen eigenlijk.
    Maar al dat schieten vond ik juist niet stoer in R&C.
    Ja, 't is wel veel meer knallen dan de eerdere delen.
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_33151317
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 00:53 schreef Smots het volgende:
    Ik heb Ratchet Deadlocked gespeeld èn gemonteerd en het is een superlistige game. (Met vooral heel erg komische humor om te lachen)
    Komische humor om te lachen, dat vind ik dan weer wel leuk.

    Maar ja, die 360 moet er ooit ook nog komen.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
      zaterdag 17 december 2005 @ 00:55:48 #18
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33151319
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 00:54 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]

    Komische humor om te lachen
    ik zie dubbel
    Mijn Theo & Thea-roots verloochenen zich niet!
    (die uitdrukking is afkomstig van de T&T elpee)
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_33151371
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 00:54 schreef MIster911 het volgende:
    Als je nfsu: mw eerst op de pc speelt en daarna op de ps2 merk je eigenlijk pas hoe bout de grapichs zijn op de ps2
    De graphics vallen inderdaad zwaar tegen, de auto's zien er nog wel aardig leuk glimmend uit, maar de omgevingen zijn echt verschrikkelijk.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_33151403
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 00:55 schreef Smots het volgende:

    [..]

    Mijn Theo & Thea-roots verloochenen zich niet!
    (die uitdrukking is afkomstig van de T&T elpee)
    gast ik ben 19, dat is van voor mijn tijd
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zaterdag 17 december 2005 @ 01:00:39 #21
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33151411
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 00:56 schreef peristilius het volgende:

    [..]

    Komische humor om te lachen, dat vind ik dan weer wel leuk.

    Maar ja, die 360 moet er ooit ook nog komen.
    Eén moment vond ik erg leuk in de game. De verslaggever die dus ehm... verslag doet van jouw capriolen reageert op een bepaald moment alsof er iets HEUL spannends gaat gebeuren als je achter één of ander gebouwtje loopt om extra ammo te pakken.
    Dan doet 'ie net alsof er van alles gaat gebeuren en roept 'ie : "This could be....nothing! It's nothing, he's getting ammo."
    Dat stukje vond ik zo leuk dat ik dat ook heb gebruikt.
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      zaterdag 17 december 2005 @ 01:03:09 #22
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33151469
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 00:54 schreef MIster911 het volgende:
    Als je nfsu: mw eerst op de pc speelt en daarna op de ps2 merk je eigenlijk pas hoe bout de grapichs zijn op de ps2
    Klopt....
    Het is helemaal erg als je bijvoorbeeld bij NFS Underground 2 de beeldschermverhouding op 16 bij 9 zet.
    Da's bijna niet meer normaal, zo lelijk
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      zaterdag 17 december 2005 @ 01:05:22 #23
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33151522
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 01:00 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]

    gast ik ben 19, dat is van voor mijn tijd
    Hahaha! Ja, dat was uit ehm.... eind jaren 80.
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_33151523
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 01:00 schreef Smots het volgende:

    [..]

    Eén moment vond ik erg leuk in de game. De verslaggever die dus ehm... verslag doet van jouw capriolen reageert op een bepaald moment alsof er iets HEUL spannends gaat gebeuren als je achter één of ander gebouwtje loopt om extra ammo te pakken.
    Dan doet 'ie net alsof er van alles gaat gebeuren en roept 'ie : "This could be....nothing! It's nothing, he's getting ammo."
    Dat stukje vond ik zo leuk dat ik dat ook heb gebruikt.
    ik kijk heel dat gammo niet meer sinds het naar de vrijdag verhuist is
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zaterdag 17 december 2005 @ 01:06:35 #25
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33151535
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 01:05 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]

    ik kijk heel dat gammo niet meer sinds het naar de vrijdag verhuist is
    ik kijk het eerlijk gezegd zelf ook zelden op tv
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      zaterdag 17 december 2005 @ 01:08:30 #26
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33151571
    is er trouwens nog iemand anders die Genji speelt?
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_33151799
    Kan iemand de OP aanpassen? Shadow of the Colossus is namelijk geen potentiele topper meer.
    pi_33151815
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 01:20 schreef chibibo het volgende:
    Kan iemand de OP aanpassen? Shadow of the Colossus is namelijk geen potentiele topper meer.
    voor de Pal spelers wel
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zaterdag 17 december 2005 @ 01:23:44 #29
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33151867
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 01:21 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]

    voor de Pal spelers wel
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      zaterdag 17 december 2005 @ 01:24:44 #30
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_33151889
    Volgende week ga ik weer verder met SotC. Heb weer goeie zin om aan nummer 9 te beginnen
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_33151914
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 01:21 schreef Gamedemon het volgende:
    voor de Pal spelers wel
    Dan kan ik elk spel dat ik nog niet heb gekocht wel een potentiele topper noemen.
    pi_33151956
    De PAL versie wordt veel beter.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_33152010
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 01:25 schreef chibibo het volgende:

    [..]

    Dan kan ik elk spel dat ik nog niet heb gekocht wel een potentiele topper noemen.
    dat is het in feite ook, of is een game al een topper als 1 site het een 9 geeft?
    ik bepaal altijd zelf wat ik top of flop vind
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_33154262
    "Potentiële Toppers" zijn de games waar ìk naar uitkijk en die ìk nog niet kan spelen!
      zaterdag 17 december 2005 @ 04:45:34 #35
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_33154387
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 04:23 schreef P-Style het volgende:
    "Potentiële Toppers" zijn de games waar ìk naar uitkijk en die ìk nog niet kan spelen!
    Ga slapen, gij lelijke fanboy!
    Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
    De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
    "Wat je niet ziet, is er niet"
    "Boem is ho, plons is water"
    pi_33154824
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 01:30 schreef Gamedemon het volgende:
    dat is het in feite ook, of is een game al een topper als 1 site het een 9 geeft?
    Het is een topper wanneer de FOK!kers met een NTSC PS2 dat zeggen.
    pi_33155433
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_33156752
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 07:03 schreef chibibo het volgende:

    [..]

    Het is een topper wanneer de FOK!kers met een NTSC PS2 dat zeggen.
    nee
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zaterdag 17 december 2005 @ 19:37:52 #39
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_33168422
    Mijn ouderwets grote PS2 heeft kuren het spel wat erin zit speelt nog wel maar de drive gaat niet meer open ook niet met grof geweld enzo..... nu kan ik dus niet pro evo 5 spelen
    Bernie en ik zijn tof.
    pi_33169197
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 07:03 schreef chibibo het volgende:

    [..]

    Het is een topper wanneer de FOK!kers met een NTSC PS2 dat zeggen.
    Jij snapt het!
      zaterdag 17 december 2005 @ 21:07:31 #41
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_33171479
    OP. De laatste tijd zijn er niet echt vette games voor PS2 uit vind ik.
    pi_33171567
    Dat is stilte voor de storm! Straks komen de PAL releases van SotC, DQVIII en Psychonauts.
      zaterdag 17 december 2005 @ 21:11:22 #43
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_33171611
    Zegt mij niks.
    pi_33172257
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 21:11 schreef nlboy het volgende:
    Zegt mij niks.
    Dan weet je nu wat je moet gaan spelen.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
      zaterdag 17 december 2005 @ 22:02:20 #45
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_33173521
    quote:
    Deel 48 : Waar we lekker veel over RPG's praten


    Helemaal mee eens, laten we het voortaan alleen hebben over het geniaalste genre dat ooit is voortgebracht: RPG's

    Om even serieus op de geuitte bezwaren int te gaan, is het zo dat we pakweg een maand geleden het alleen hadden over Shadow of the Colossus, RPG's zijn dus niet het enige genre dat hier besproken wordt. En R & C is gewoon ruk, daarmee is de zaak wat mij betreft afgedaan

    Dit zijn trouwens de RPG's waarnaar ik het meeste uitkijk
    1) Seiken Densetsu 4
    2) Kingdom Hearts 2
    3) Tales of Abyss / over Legendia zijn de meningen HEEL erg verdeeld.
    Please Move The Deer Crossing Sign
    pi_33173595
    SotC is natuurlijk ook geen mainstream PS2 titel. Het probleem is denk ik dat we het niet over de laatste fifty cent game hebben of de nieuwste EA kraker. .
    pi_33173811
    Ik wil dat 50 cent spel toch wel een keer spelen, alleen maar om te zien hoe slecht het is.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_33173977
    Ik denk dat het voor die-hard fiddy-fans nog wel een leuk spel is ook eigenlijk.
      zaterdag 17 december 2005 @ 22:16:03 #49
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_33174106
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 22:12 schreef H.Flick het volgende:
    Ik denk dat het voor die-hard fiddy-fans nog wel een leuk spel is ook eigenlijk.
    Waarom zouden ze hun wansmaak ook beperken tot muziek
    Please Move The Deer Crossing Sign
    pi_33174184
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 22:16 schreef JimmyJames het volgende:

    [..]

    Waarom zouden ze hun wansmaak ook beperken tot muziek
    Exact wat ik bedoelde .
    pi_33191428
    Oke, IGN klopt ook niet helemaal met Release-data's van bijv. KH II:
    quote:
    Release Date:
    US: TBA 2006
    Japan: December 31, 2004
    Ja ja, 2004.. is dat niet eerder 2005? En toen ging ik dus even in mijn lijstje kijken van gewenste games, staat er ineens Release date: 2006-12-31

    Right, IGN get your facts straight
    pi_33196207
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 15:18 schreef Laniboekje het volgende:
    Oke, IGN klopt ook niet helemaal met Release-data's van bijv. KH II:
    [..]

    Ja ja, 2004.. is dat niet eerder 2005? En toen ging ik dus even in mijn lijstje kijken van gewenste games, staat er ineens Release date: 2006-12-31

    Right, IGN get your facts straight


    In Japan wordt hij in ieder geval ergens tussen 20 en 30 december gereleased.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
      maandag 19 december 2005 @ 10:11:47 #53
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33212065
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 22:08 schreef peristilius het volgende:
    Ik wil dat 50 cent spel toch wel een keer spelen, alleen maar om te zien hoe slecht het is.
    Geloof me: dat wil je echt niet
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_33219317
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 10:11 schreef Smots het volgende:

    [..]

    Geloof me: dat wil je echt niet


    Ach foute spellen zijn soms best leuk, zo heb ik me eens uren vermaakt met lego soccer.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
      dinsdag 20 december 2005 @ 01:13:56 #55
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33235056
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 16:33 schreef peristilius het volgende:

    [..]



    Ach foute spellen zijn soms best leuk, zo heb ik me eens uren vermaakt met lego soccer.
    Oh, dat ben ik helemaal met je eens.
    Een fout spel op zijn tijd is nooit mis.
    Maar 50 Cent Bulletproof is niet zozeer fout, maar gewoon ont-zet-tend slecht.
    Hoe slecht?
    Vergelijk het met maar het dragen van een rubberen slip gevuld met ouwe hondenkots.
    Of zo.
    En dan mag je zelf bedenken of dat kots van oude honden is of oude kots van honden
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      dinsdag 20 december 2005 @ 11:42:26 #56
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33240233
    Ik heb vandaag "We ♥ Katamari" zitten spelen.
    WEIRD!!!
    (maar wel lachen)
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_33240528
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 10:11 schreef Smots het volgende:

    [..]

    Geloof me: dat wil je echt niet
    de screenshots zien er best cool uit .... alleen jammer van de hoofdpersoon
      dinsdag 20 december 2005 @ 12:06:34 #58
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33240958
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 11:52 schreef Daxter-freak het volgende:

    [..]

    de screenshots zien er best cool uit .... alleen jammer van de hoofdpersoon
    Het is niet alleen jammer van de hoofdpersoon.
    Ook de gameplay is stront.
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_33241559
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 11:42 schreef Smots het volgende:
    Ik heb vandaag "We ♥ Katamari" zitten spelen.
    WEIRD!!!
    (maar wel lachen)
    Is het nog de moeite waard als ik Katamari Damacy al heb?
    pi_33243475
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 01:13 schreef Smots het volgende:

    [..]

    Oh, dat ben ik helemaal met je eens.
    Een fout spel op zijn tijd is nooit mis.
    Maar 50 Cent Bulletproof is niet zozeer fout, maar gewoon ont-zet-tend slecht.
    Hoe slecht?
    Vergelijk het met maar het dragen van een rubberen slip gevuld met ouwe hondenkots.
    Of zo.
    En dan mag je zelf bedenken of dat kots van oude honden is of oude kots van honden
    *ril* je hebt me overtuigd.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
      dinsdag 20 december 2005 @ 14:50:25 #61
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_33245254
    MGS3, is dat een game voor Roy of niet? Ik ben nl erg onder de indruk van de nieuwe Subsistance beelden en zit erover te denken om die te halen.
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_33245323
    Je hebt toch wel eens een MGS gespeeld?! Het is gewoon meer van hetzelfde, maar dan beter en in een sixties-sausje.

    En ja, er is een Easy mode .
      dinsdag 20 december 2005 @ 14:59:50 #63
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_33245510
    Nope, nog nooit een MGS gespeeld
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_33245577
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Nope, nog nooit een MGS gespeeld

    Dan moet je The Twin Snakes voor de Cube ook halen (voor de PS is de originele eigenlijk beter, maar die is ondertussen nogal verouderd). Het eerste deel vind ik toch nog de beste.

    Deel 3 is ook erg goed, hij is niet ontzettend moeilijk, de gameplay is vermakelijk en het verhaal is gewoon .

    Must-have.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_33245661
    Twin Snakes was wel heel erg simpel doordat je al die moves uit MGS2 ook had. Ik zou ze gewoon allemaal halen! Moet je je voorstellen dat je dat allemaal voor de eerste keer gaat meemaken .
      dinsdag 20 december 2005 @ 15:05:30 #66
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_33245665
    Zit er nog een chronologische volgorde in? Dus eerst 1, 2 en dan pas 3? Kan je de games afzonderlijk spelen, of ontgaat je dan (te) veel van het verhaal?
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_33245726
    3 heeft (in principe) niks met 1 en 2 te maken. Ik zou 1 en 2 wel in de juiste volgorde spelen, al zijn het wel 2 aparte verhalen.
      dinsdag 20 december 2005 @ 15:13:26 #68
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_33245870
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 12:31 schreef H.Flick het volgende:

    [..]

    Is het nog de moeite waard als ik Katamari Damacy al heb?
    Nee.
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Nope, nog nooit een MGS gespeeld
    Ga je schamen
    Please Move The Deer Crossing Sign
      dinsdag 20 december 2005 @ 15:42:23 #69
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33246527
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 12:31 schreef H.Flick het volgende:

    [..]

    Is het nog de moeite waard als ik Katamari Damacy al heb?
    Katamari Damacy heb ik niet gespeeld, dus ik kan geen vergelijking geven.
    Maar ik heb me wel kapot gelachen om dit spel!
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_33250986
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Nope, nog nooit een MGS gespeeld
    Heiden... HEIDEN!!! MGS3 is een van de beste spellen die er bestaat! En een van de allermooisten op de PS2.
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Zit er nog een chronologische volgorde in? Dus eerst 1, 2 en dan pas 3? Kan je de games afzonderlijk spelen, of ontgaat je dan (te) veel van het verhaal?
    De chronologische volgorde is MGS3 -> MGS1 -> MGS2 (en straks MGS4 op de PS3) En èigenlijk is de volgorde MGS3 -> MG -> MG2 -> MGS1 -> MGS2 -> MGS4. En MG en MG2 zitten ook bij het subsistance pakket. Maar goed... MGS3 is dus een prequel.
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 15:07 schreef H.Flick het volgende:
    3 heeft (in principe) niks met 1 en 2 te maken. Ik zou 1 en 2 wel in de juiste volgorde spelen, al zijn het wel 2 aparte verhalen.
    MGS3 heeft juist héél veel met MGS1 en MGS2 te maken! En het gespeeld hebben van 1 en 2 heeft een enorme toegevoegde waarde als je aan deel 3 begint, aangezien deel 3 veel referenties heeft naar de andere delen.

    Dùs speel eerst 1, dan 2 en dàn 3.
    pi_33252023
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 18:15 schreef P-Style het volgende:

    [..]
    MGS3 heeft juist héél veel met MGS1 en MGS2 te maken! En het gespeeld hebben van 1 en 2 heeft een enorme toegevoegde waarde als je aan deel 3 begint, aangezien deel 3 veel referenties heeft naar de andere delen.
    Volgens mij heeft MGS3 veel meer met de oude Metal Gears te maken dan met MGS1 en MGS2...
      dinsdag 20 december 2005 @ 18:52:52 #72
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_33252047
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 18:15 schreef P-Style het volgende:

    [..]

    Heiden... HEIDEN!!! MGS3 is een van de beste spellen die er bestaat! En een van de allermooisten op de PS2.
    Gedeeltelijk mee eens. Kwa gameplay is MGS3 uniek, maar niet zuper sterk. Kwa sfeer en productiewaarde is MGS3 haast ongekend goed. Het is een van de beste gameërvaringen die je op dit moment kun ervaren, maar kwa game is hij gewoon goed. [/mening]

    p.s. MGS serie is een unieke gameërvaring die imo nu afgesloten is. Ik ben totaal niet gehyped over deel 4 omdat ik denk dat Hideo Kojima naast MGS nog een hoop speciaals kan creeëren (zie Boktai).
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_33252098
    MGS2 had een open einde. Ik ben enorm benieuwd naar de rest van het verhaal, daarom ben ik wel redelijk gehyped over deel 4.
      dinsdag 20 december 2005 @ 19:00:33 #74
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_33252274
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 18:54 schreef H.Flick het volgende:
    MGS2 had een open einde. Ik ben enorm benieuwd naar de rest van het verhaal, daarom ben ik wel redelijk gehyped over deel 4.
    Het hele MGS2 verhaal, vanaf het eind van de tanker, vind ik totaal niet boeiend. I.t.t. het verhaal van MGS1 en in mindere mate MGS3.

    MGS1 had nog een tal goede plottwists. MGS2 daarentegen vond ik naarmate je bij het einde kwam veel te ver gezocht. MGS3 had geen bijster dik plot of verhaallijn. De side-story tussen de Boss & Naked Snake was wel welkom naast het toch al iets te voorspelbaar plot en uitkomst.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_33252631
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 18:51 schreef H.Flick het volgende:
    Volgens mij heeft MGS3 veel meer met de oude Metal Gears te maken dan met MGS1 en MGS2...
    Er zijn toch erg veel referencies naar...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 18:54 schreef H.Flick het volgende:
    MGS2 had een open einde. Ik ben enorm benieuwd naar de rest van het verhaal, daarom ben ik wel redelijk gehyped over deel 4.
    Ik ook!
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 19:00 schreef BMH het volgende:
    Het hele MGS2 verhaal, vanaf het eind van de tanker, vind ik totaal niet boeiend. I.t.t. het verhaal van MGS1 en in mindere mate MGS3.

    MGS1 had nog een tal goede plottwists. MGS2 daarentegen vond ik naarmate je bij het einde kwam veel te ver gezocht. MGS3 had geen bijster dik plot of verhaallijn. De side-story tussen de Boss & Naked Snake was wel welkom naast het toch al iets te voorspelbaar plot en uitkomst.
    Het verhaal van MGS2 is niet zo toegankelijk en eerlijk gezegd is het nogal vergezocht met eigenlijk iets tè veel plottwists dat het voor veel mensen zelfs compleet onbegrijpelijk wordt! (en toch vond ik het een vermakelijk spel! )

    MGS3 heeft het meest toegankelijke verhaal, maar de gameplay is verder uitgebreid ten opzichte van de vorige delen. De verhouding gameplay/cutscene kijken is sterk verbeterd en de codecgesprekken waren niet zo langdradig èn zelden "verplicht". Sterker nog... ik heb regelmatig gelachen bij bepaalde codecgesprekken. Dat... plùs de geweldige sfeer, de originele boss fights, Naked Snake die ik een cooler personage vond dan Solid of Raiden, het zéér goeie geluid en de prachtige graphics maken voor mij deel drie de beste uit de serie!
      dinsdag 20 december 2005 @ 19:21:09 #76
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_33252915
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 19:12 schreef P-Style het volgende:

    [..]

    Er zijn toch erg veel referencies naar...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    [..]

    Ik ook!
    [..]

    Het verhaal van MGS2 is niet zo toegankelijk en eerlijk gezegd is het nogal vergezocht met eigenlijk iets tè veel plottwists dat het voor veel mensen zelfs compleet onbegrijpelijk wordt! (en toch vond ik het een vermakelijk spel! )

    MGS3 heeft het meest toegankelijke verhaal, maar de gameplay is verder uitgebreid ten opzichte van de vorige delen. De verhouding gameplay/cutscene kijken is sterk verbeterd en de codecgesprekken waren niet zo langdradig èn zelden "verplicht". Sterker nog... ik heb regelmatig gelachen bij bepaalde codecgesprekken. Dat... plùs de geweldige sfeer, de originele boss fights, Naked Snake die ik een cooler personage vond dan Solid of Raiden, het zéér goeie geluid en de prachtige graphics maken voor mij deel drie de beste uit de serie!
    Ik vond MGS3 op alle genoemde vlakken een hele goede game. Alleen de cutscenes vielen mij toch een beetje tegen.

    Hideo Kojima liet, imo, een paar steekjes vallen in scenes zonder hevige actie en dreigende gevaren als een boosfight. De scenes waarin het verhaal verder word uitgedikt vond ik vaak wat matig en dankzij het niet synchroon lopen van de lip-syncing soms wat storend. Misschien komt dit doordat ik de manier van verhaalvertelling uit Twin Snakes heb omarmt of omdat het verhaal mij niet ontzettend boeit in deel 3, ik weet het niet precies. Eén ding weet ik zeker: MGS: The Twin Snakes heeft imo betere cutscenes. Nogmaals: Of dit door het verhaal of door de regie komt, ik weet het nog niet.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_33253654
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 19:12 schreef P-Style het volgende:

    [..]

    Er zijn toch erg veel referencies naar...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Natuurlijk is er genoeg te vinden, maar een MGS n00b als Roy snapt dat toch niet .
    pi_33253811
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 19:42 schreef H.Flick het volgende:
    Natuurlijk is er genoeg te vinden, maar een MGS n00b als Roy snapt dat toch niet .
    En daarom moet 'ie eerst deel 1 en 2 spelen!
      dinsdag 20 december 2005 @ 20:12:16 #79
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_33254706
    Nou, ik ben iig op zoek naar de Cube remake van deeltje 1 (dies nog maar 26 nieuw ) en daarna kijk ik wel verder hoe het me bevalt enzo
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_33257364
    Zojuist de soundtrack van Shadow of the Colossus gedownload...wat een prachtige muziek zit er toch in dat spel
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_33257385
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Nou, ik ben iig op zoek naar de Cube remake van deeltje 1 (dies nog maar 26 nieuw ) en daarna kijk ik wel verder hoe het me bevalt enzo
    Die is heel slecht...kun je beter de PSone versie kopen.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_33257433
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
    Die is heel slecht...kun je beter de PSone versie kopen.
    Dat is inderdaad de authentieke MGS1, zoals Kojima hem bedoeld heeft!
      dinsdag 20 december 2005 @ 21:27:54 #83
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33257535
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
    Zojuist de soundtrack van Shadow of the Colossus gedownload...wat een prachtige muziek zit er toch in dat spel
    ehm...waar?
    Ik heb nml. de soundtrack van Ico gekocht, en daar was ik erg van onder de indruk.
    (ook al duurde dat kreng niet langer dan een minuut of 30)
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      dinsdag 20 december 2005 @ 21:29:10 #84
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33257591
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef Strolie75 het volgende:

    [..]

    Die is heel slecht...kun je beter de PSone versie kopen.
    Of je doet gek en gaat op zoek naar de PC-versie.
    die ik zelf nog heb ook
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_33257621
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:27 schreef Smots het volgende:
    ehm...waar?
    Ik heb nml. de soundtrack van Ico gekocht, en daar was ik erg van onder de indruk.
    (ook al duurde dat kreng niet langer dan een minuut of 30)
    Usenet

    alt.binaries.sounds.mp3.video-games
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_33257717
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:25 schreef P-Style het volgende:
    Dat is inderdaad de authentieke MGS1, zoals Kojima hem bedoeld heeft!
    Gameplay, muziek en cutscenes zijn perfect in balans. Bij die remake totaal niet. De first person view uit MGS2 maakt het bijvoorbeeld veels te makkelijk. Een ander voorbeeld zijn de overdreven matrix-achtige cutscenes die echt los staan van het spel. Zo zie je bijvoorbeeld Snake en die Ninja de meest acrobatische toeren uithalen, en wanneer je zelf de besturing overneemt kun je alleen maar op een knop rammen voor een sla, sla, kick kombo.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      dinsdag 20 december 2005 @ 21:34:12 #87
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33257818
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:29 schreef Strolie75 het volgende:

    [..]

    Usenet

    alt.binaries.sounds.mp3.video-games
    Ehm...OK. Thanks. Denk ik.
    (ik heb dat hele Usenet nog nooit gebruikt!)
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_33257990
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:34 schreef Smots het volgende:
    Ehm...OK. Thanks. Denk ik.
    (ik heb dat hele Usenet nog nooit gebruikt!)
    Programma als Xnews downloaden en even kijken wat het usenet adres van je provider is. Meestal is dat iets als news.naamprovider.nl

    Usenet is een soort ouderwets forum waar je op onderwerp kunt posten en bestanden kunt achterlaten.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      dinsdag 20 december 2005 @ 22:02:57 #89
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_33258952
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:32 schreef Strolie75 het volgende:

    [..]

    Gameplay, muziek en cutscenes zijn perfect in balans. Bij die remake totaal niet. De first person view uit MGS2 maakt het bijvoorbeeld veels te makkelijk. Een ander voorbeeld zijn de overdreven matrix-achtige cutscenes die echt los staan van het spel. Zo zie je bijvoorbeeld Snake en die Ninja de meest acrobatische toeren uithalen, en wanneer je zelf de besturing overneemt kun je alleen maar op een knop rammen voor een sla, sla, kick kombo.
    Of te wel: Animaties in de cutscenes zijn van veel hoger niveau als die ingame. Pas vanaf MGS3 zijn de animaties ingame, met name dankzij CQC, verbeterd. In MGS 1/twin snakes & MGS2 zijn de animaties ingame gewoon niet hip.

    Dat je de cutscenes niets vind is begrijpelijk, ik vond ze erg vermakelijk en vind Twin Snakes zelfs een betere game als het orgineel.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_33260557
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:32 schreef Strolie75 het volgende:

    [..]

    Gameplay, muziek en cutscenes zijn perfect in balans. Bij die remake totaal niet. De first person view uit MGS2 maakt het bijvoorbeeld veels te makkelijk. Een ander voorbeeld zijn de overdreven matrix-achtige cutscenes die echt los staan van het spel. Zo zie je bijvoorbeeld Snake en die Ninja de meest acrobatische toeren uithalen, en wanneer je zelf de besturing overneemt kun je alleen maar op een knop rammen voor een sla, sla, kick kombo.
    me eens.
    Vooral het matrix gebeuren vond ik om te kotsen
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_33263080
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:29 schreef Strolie75 het volgende:
    alt.binaries.sounds.mp3.video-games
    Of je bestelt hem bij CDJapan.
      woensdag 21 december 2005 @ 00:24:09 #92
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_33263390
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Nou, ik ben iig op zoek naar de Cube remake van deeltje 1 (dies nog maar 26 nieuw ) en daarna kijk ik wel verder hoe het me bevalt enzo
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Als het goed is ligt ie nu in mijn brievenbus, ik zal zo eens kijken
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

    [..]

    Hij ligt er inderdaad. . Maar het is alleen voor de NR Reader (zie Cube topic)
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      woensdag 21 december 2005 @ 00:29:35 #93
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_33263515
    Ja, die heb ik dus nooit kunnen spelen ei
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      woensdag 21 december 2005 @ 00:33:41 #94
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_33263620
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 00:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ja, die heb ik dus nooit kunnen spelen ei
    Je had een echte collector's item met die NR discs.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      woensdag 21 december 2005 @ 00:34:35 #95
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_33263640
    Helaas moesten ze terug naar Konami Duitsland
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      woensdag 21 december 2005 @ 00:50:35 #96
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_33263978
    Ik zit al de HELE avond met dat Katamari-liedje in mijn kop!
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      woensdag 21 december 2005 @ 09:03:46 #97
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_33266591
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 00:50 schreef Smots het volgende:
    Ik zit al de HELE avond met dat Katamari-liedje in mijn kop!
    Katamari on the rocks.

    Ik luister nu toevallig de OST van Shadow of the Colossus. Ligt het aan mij of komen sommige muziek stukken helemaal niet goed over in het spel? Tijdens het spelen kreeg ik het gevoel dat de, overigens heel erg goede, muziek haast bij elke eindbaas het zelfde is. De OST kent 42 nummers die, naast de terugkerende cue's, allemaal een unieke sfeer uitademen.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_33267206
    Ja, dat viel me ook al op toen ik die OST luisterde! Maar tijdens het spel wordt je al zo overladen met prachtige ervaringen dat de muziek een beetje op de achtergrond verdwijnt.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_33267967
    wat voor genre is MGS 3 eigenlijk? kun je het een btje vergelijker met splinter cell
    veel sluipen?? of lekker veel actie?
    pi_33267981
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 10:39 schreef Daxter-freak het volgende:
    wat voor genre is MGS 3 eigenlijk? kun je het een btje vergelijker met splinter cell
    veel sluipen?? of lekker veel actie?
    Is wel te vergelijken met Splinter Cell, alleen met meer actie en een beter verhaal.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')