abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33191428
Oke, IGN klopt ook niet helemaal met Release-data's van bijv. KH II:
quote:
Release Date:
US: TBA 2006
Japan: December 31, 2004
Ja ja, 2004.. is dat niet eerder 2005? En toen ging ik dus even in mijn lijstje kijken van gewenste games, staat er ineens Release date: 2006-12-31

Right, IGN get your facts straight
pi_33196207
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:18 schreef Laniboekje het volgende:
Oke, IGN klopt ook niet helemaal met Release-data's van bijv. KH II:
[..]

Ja ja, 2004.. is dat niet eerder 2005? En toen ging ik dus even in mijn lijstje kijken van gewenste games, staat er ineens Release date: 2006-12-31

Right, IGN get your facts straight


In Japan wordt hij in ieder geval ergens tussen 20 en 30 december gereleased.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  maandag 19 december 2005 @ 10:11:47 #53
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_33212065
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:08 schreef peristilius het volgende:
Ik wil dat 50 cent spel toch wel een keer spelen, alleen maar om te zien hoe slecht het is.
Geloof me: dat wil je echt niet
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_33219317
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:11 schreef Smots het volgende:

[..]

Geloof me: dat wil je echt niet


Ach foute spellen zijn soms best leuk, zo heb ik me eens uren vermaakt met lego soccer.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 20 december 2005 @ 01:13:56 #55
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_33235056
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:33 schreef peristilius het volgende:

[..]



Ach foute spellen zijn soms best leuk, zo heb ik me eens uren vermaakt met lego soccer.
Oh, dat ben ik helemaal met je eens.
Een fout spel op zijn tijd is nooit mis.
Maar 50 Cent Bulletproof is niet zozeer fout, maar gewoon ont-zet-tend slecht.
Hoe slecht?
Vergelijk het met maar het dragen van een rubberen slip gevuld met ouwe hondenkots.
Of zo.
En dan mag je zelf bedenken of dat kots van oude honden is of oude kots van honden
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:42:26 #56
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_33240233
Ik heb vandaag "We ♥ Katamari" zitten spelen.
WEIRD!!!
(maar wel lachen)
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_33240528
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:11 schreef Smots het volgende:

[..]

Geloof me: dat wil je echt niet
de screenshots zien er best cool uit .... alleen jammer van de hoofdpersoon
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:06:34 #58
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_33240958
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:52 schreef Daxter-freak het volgende:

[..]

de screenshots zien er best cool uit .... alleen jammer van de hoofdpersoon
Het is niet alleen jammer van de hoofdpersoon.
Ook de gameplay is stront.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_33241559
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:42 schreef Smots het volgende:
Ik heb vandaag "We ♥ Katamari" zitten spelen.
WEIRD!!!
(maar wel lachen)
Is het nog de moeite waard als ik Katamari Damacy al heb?
pi_33243475
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 01:13 schreef Smots het volgende:

[..]

Oh, dat ben ik helemaal met je eens.
Een fout spel op zijn tijd is nooit mis.
Maar 50 Cent Bulletproof is niet zozeer fout, maar gewoon ont-zet-tend slecht.
Hoe slecht?
Vergelijk het met maar het dragen van een rubberen slip gevuld met ouwe hondenkots.
Of zo.
En dan mag je zelf bedenken of dat kots van oude honden is of oude kots van honden
*ril* je hebt me overtuigd.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:50:25 #61
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33245254
MGS3, is dat een game voor Roy of niet? Ik ben nl erg onder de indruk van de nieuwe Subsistance beelden en zit erover te denken om die te halen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_33245323
Je hebt toch wel eens een MGS gespeeld?! Het is gewoon meer van hetzelfde, maar dan beter en in een sixties-sausje.

En ja, er is een Easy mode .
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:59:50 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33245510
Nope, nog nooit een MGS gespeeld
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_33245577
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope, nog nooit een MGS gespeeld

Dan moet je The Twin Snakes voor de Cube ook halen (voor de PS is de originele eigenlijk beter, maar die is ondertussen nogal verouderd). Het eerste deel vind ik toch nog de beste.

Deel 3 is ook erg goed, hij is niet ontzettend moeilijk, de gameplay is vermakelijk en het verhaal is gewoon .

Must-have.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_33245661
Twin Snakes was wel heel erg simpel doordat je al die moves uit MGS2 ook had. Ik zou ze gewoon allemaal halen! Moet je je voorstellen dat je dat allemaal voor de eerste keer gaat meemaken .
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:05:30 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33245665
Zit er nog een chronologische volgorde in? Dus eerst 1, 2 en dan pas 3? Kan je de games afzonderlijk spelen, of ontgaat je dan (te) veel van het verhaal?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_33245726
3 heeft (in principe) niks met 1 en 2 te maken. Ik zou 1 en 2 wel in de juiste volgorde spelen, al zijn het wel 2 aparte verhalen.
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:13:26 #68
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_33245870
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:31 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Is het nog de moeite waard als ik Katamari Damacy al heb?
Nee.
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope, nog nooit een MGS gespeeld
Ga je schamen
Please Move The Deer Crossing Sign
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:42:23 #69
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_33246527
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:31 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Is het nog de moeite waard als ik Katamari Damacy al heb?
Katamari Damacy heb ik niet gespeeld, dus ik kan geen vergelijking geven.
Maar ik heb me wel kapot gelachen om dit spel!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_33250986
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope, nog nooit een MGS gespeeld
Heiden... HEIDEN!!! MGS3 is een van de beste spellen die er bestaat! En een van de allermooisten op de PS2.
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zit er nog een chronologische volgorde in? Dus eerst 1, 2 en dan pas 3? Kan je de games afzonderlijk spelen, of ontgaat je dan (te) veel van het verhaal?
De chronologische volgorde is MGS3 -> MGS1 -> MGS2 (en straks MGS4 op de PS3) En èigenlijk is de volgorde MGS3 -> MG -> MG2 -> MGS1 -> MGS2 -> MGS4. En MG en MG2 zitten ook bij het subsistance pakket. Maar goed... MGS3 is dus een prequel.
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:07 schreef H.Flick het volgende:
3 heeft (in principe) niks met 1 en 2 te maken. Ik zou 1 en 2 wel in de juiste volgorde spelen, al zijn het wel 2 aparte verhalen.
MGS3 heeft juist héél veel met MGS1 en MGS2 te maken! En het gespeeld hebben van 1 en 2 heeft een enorme toegevoegde waarde als je aan deel 3 begint, aangezien deel 3 veel referenties heeft naar de andere delen.

Dùs speel eerst 1, dan 2 en dàn 3.
pi_33252023
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:15 schreef P-Style het volgende:

[..]
MGS3 heeft juist héél veel met MGS1 en MGS2 te maken! En het gespeeld hebben van 1 en 2 heeft een enorme toegevoegde waarde als je aan deel 3 begint, aangezien deel 3 veel referenties heeft naar de andere delen.
Volgens mij heeft MGS3 veel meer met de oude Metal Gears te maken dan met MGS1 en MGS2...
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:52:52 #72
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_33252047
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:15 schreef P-Style het volgende:

[..]

Heiden... HEIDEN!!! MGS3 is een van de beste spellen die er bestaat! En een van de allermooisten op de PS2.
Gedeeltelijk mee eens. Kwa gameplay is MGS3 uniek, maar niet zuper sterk. Kwa sfeer en productiewaarde is MGS3 haast ongekend goed. Het is een van de beste gameërvaringen die je op dit moment kun ervaren, maar kwa game is hij gewoon goed. [/mening]

p.s. MGS serie is een unieke gameërvaring die imo nu afgesloten is. Ik ben totaal niet gehyped over deel 4 omdat ik denk dat Hideo Kojima naast MGS nog een hoop speciaals kan creeëren (zie Boktai).
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_33252098
MGS2 had een open einde. Ik ben enorm benieuwd naar de rest van het verhaal, daarom ben ik wel redelijk gehyped over deel 4.
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:00:33 #74
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_33252274
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:54 schreef H.Flick het volgende:
MGS2 had een open einde. Ik ben enorm benieuwd naar de rest van het verhaal, daarom ben ik wel redelijk gehyped over deel 4.
Het hele MGS2 verhaal, vanaf het eind van de tanker, vind ik totaal niet boeiend. I.t.t. het verhaal van MGS1 en in mindere mate MGS3.

MGS1 had nog een tal goede plottwists. MGS2 daarentegen vond ik naarmate je bij het einde kwam veel te ver gezocht. MGS3 had geen bijster dik plot of verhaallijn. De side-story tussen de Boss & Naked Snake was wel welkom naast het toch al iets te voorspelbaar plot en uitkomst.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_33252631
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:51 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij heeft MGS3 veel meer met de oude Metal Gears te maken dan met MGS1 en MGS2...
Er zijn toch erg veel referencies naar...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:54 schreef H.Flick het volgende:
MGS2 had een open einde. Ik ben enorm benieuwd naar de rest van het verhaal, daarom ben ik wel redelijk gehyped over deel 4.
Ik ook!
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:00 schreef BMH het volgende:
Het hele MGS2 verhaal, vanaf het eind van de tanker, vind ik totaal niet boeiend. I.t.t. het verhaal van MGS1 en in mindere mate MGS3.

MGS1 had nog een tal goede plottwists. MGS2 daarentegen vond ik naarmate je bij het einde kwam veel te ver gezocht. MGS3 had geen bijster dik plot of verhaallijn. De side-story tussen de Boss & Naked Snake was wel welkom naast het toch al iets te voorspelbaar plot en uitkomst.
Het verhaal van MGS2 is niet zo toegankelijk en eerlijk gezegd is het nogal vergezocht met eigenlijk iets tè veel plottwists dat het voor veel mensen zelfs compleet onbegrijpelijk wordt! (en toch vond ik het een vermakelijk spel! )

MGS3 heeft het meest toegankelijke verhaal, maar de gameplay is verder uitgebreid ten opzichte van de vorige delen. De verhouding gameplay/cutscene kijken is sterk verbeterd en de codecgesprekken waren niet zo langdradig èn zelden "verplicht". Sterker nog... ik heb regelmatig gelachen bij bepaalde codecgesprekken. Dat... plùs de geweldige sfeer, de originele boss fights, Naked Snake die ik een cooler personage vond dan Solid of Raiden, het zéér goeie geluid en de prachtige graphics maken voor mij deel drie de beste uit de serie!
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:21:09 #76
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_33252915
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:12 schreef P-Style het volgende:

[..]

Er zijn toch erg veel referencies naar...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[..]

Ik ook!
[..]

Het verhaal van MGS2 is niet zo toegankelijk en eerlijk gezegd is het nogal vergezocht met eigenlijk iets tè veel plottwists dat het voor veel mensen zelfs compleet onbegrijpelijk wordt! (en toch vond ik het een vermakelijk spel! )

MGS3 heeft het meest toegankelijke verhaal, maar de gameplay is verder uitgebreid ten opzichte van de vorige delen. De verhouding gameplay/cutscene kijken is sterk verbeterd en de codecgesprekken waren niet zo langdradig èn zelden "verplicht". Sterker nog... ik heb regelmatig gelachen bij bepaalde codecgesprekken. Dat... plùs de geweldige sfeer, de originele boss fights, Naked Snake die ik een cooler personage vond dan Solid of Raiden, het zéér goeie geluid en de prachtige graphics maken voor mij deel drie de beste uit de serie!
Ik vond MGS3 op alle genoemde vlakken een hele goede game. Alleen de cutscenes vielen mij toch een beetje tegen.

Hideo Kojima liet, imo, een paar steekjes vallen in scenes zonder hevige actie en dreigende gevaren als een boosfight. De scenes waarin het verhaal verder word uitgedikt vond ik vaak wat matig en dankzij het niet synchroon lopen van de lip-syncing soms wat storend. Misschien komt dit doordat ik de manier van verhaalvertelling uit Twin Snakes heb omarmt of omdat het verhaal mij niet ontzettend boeit in deel 3, ik weet het niet precies. Eén ding weet ik zeker: MGS: The Twin Snakes heeft imo betere cutscenes. Nogmaals: Of dit door het verhaal of door de regie komt, ik weet het nog niet.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_33253654
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:12 schreef P-Style het volgende:

[..]

Er zijn toch erg veel referencies naar...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk is er genoeg te vinden, maar een MGS n00b als Roy snapt dat toch niet .
pi_33253811
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:42 schreef H.Flick het volgende:
Natuurlijk is er genoeg te vinden, maar een MGS n00b als Roy snapt dat toch niet .
En daarom moet 'ie eerst deel 1 en 2 spelen!
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:12:16 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33254706
Nou, ik ben iig op zoek naar de Cube remake van deeltje 1 (dies nog maar 26 nieuw ) en daarna kijk ik wel verder hoe het me bevalt enzo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_33257364
Zojuist de soundtrack van Shadow of the Colossus gedownload...wat een prachtige muziek zit er toch in dat spel
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_33257385
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik ben iig op zoek naar de Cube remake van deeltje 1 (dies nog maar 26 nieuw ) en daarna kijk ik wel verder hoe het me bevalt enzo
Die is heel slecht...kun je beter de PSone versie kopen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_33257433
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
Die is heel slecht...kun je beter de PSone versie kopen.
Dat is inderdaad de authentieke MGS1, zoals Kojima hem bedoeld heeft!
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:27:54 #83
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_33257535
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist de soundtrack van Shadow of the Colossus gedownload...wat een prachtige muziek zit er toch in dat spel
ehm...waar?
Ik heb nml. de soundtrack van Ico gekocht, en daar was ik erg van onder de indruk.
(ook al duurde dat kreng niet langer dan een minuut of 30)
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:29:10 #84
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_33257591
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Die is heel slecht...kun je beter de PSone versie kopen.
Of je doet gek en gaat op zoek naar de PC-versie.
die ik zelf nog heb ook
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_33257621
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:27 schreef Smots het volgende:
ehm...waar?
Ik heb nml. de soundtrack van Ico gekocht, en daar was ik erg van onder de indruk.
(ook al duurde dat kreng niet langer dan een minuut of 30)
Usenet

alt.binaries.sounds.mp3.video-games
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_33257717
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:25 schreef P-Style het volgende:
Dat is inderdaad de authentieke MGS1, zoals Kojima hem bedoeld heeft!
Gameplay, muziek en cutscenes zijn perfect in balans. Bij die remake totaal niet. De first person view uit MGS2 maakt het bijvoorbeeld veels te makkelijk. Een ander voorbeeld zijn de overdreven matrix-achtige cutscenes die echt los staan van het spel. Zo zie je bijvoorbeeld Snake en die Ninja de meest acrobatische toeren uithalen, en wanneer je zelf de besturing overneemt kun je alleen maar op een knop rammen voor een sla, sla, kick kombo.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:34:12 #87
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_33257818
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:29 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Usenet

alt.binaries.sounds.mp3.video-games
Ehm...OK. Thanks. Denk ik.
(ik heb dat hele Usenet nog nooit gebruikt!)
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_33257990
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:34 schreef Smots het volgende:
Ehm...OK. Thanks. Denk ik.
(ik heb dat hele Usenet nog nooit gebruikt!)
Programma als Xnews downloaden en even kijken wat het usenet adres van je provider is. Meestal is dat iets als news.naamprovider.nl

Usenet is een soort ouderwets forum waar je op onderwerp kunt posten en bestanden kunt achterlaten.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:02:57 #89
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_33258952
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:32 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Gameplay, muziek en cutscenes zijn perfect in balans. Bij die remake totaal niet. De first person view uit MGS2 maakt het bijvoorbeeld veels te makkelijk. Een ander voorbeeld zijn de overdreven matrix-achtige cutscenes die echt los staan van het spel. Zo zie je bijvoorbeeld Snake en die Ninja de meest acrobatische toeren uithalen, en wanneer je zelf de besturing overneemt kun je alleen maar op een knop rammen voor een sla, sla, kick kombo.
Of te wel: Animaties in de cutscenes zijn van veel hoger niveau als die ingame. Pas vanaf MGS3 zijn de animaties ingame, met name dankzij CQC, verbeterd. In MGS 1/twin snakes & MGS2 zijn de animaties ingame gewoon niet hip.

Dat je de cutscenes niets vind is begrijpelijk, ik vond ze erg vermakelijk en vind Twin Snakes zelfs een betere game als het orgineel.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_33260557
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:32 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Gameplay, muziek en cutscenes zijn perfect in balans. Bij die remake totaal niet. De first person view uit MGS2 maakt het bijvoorbeeld veels te makkelijk. Een ander voorbeeld zijn de overdreven matrix-achtige cutscenes die echt los staan van het spel. Zo zie je bijvoorbeeld Snake en die Ninja de meest acrobatische toeren uithalen, en wanneer je zelf de besturing overneemt kun je alleen maar op een knop rammen voor een sla, sla, kick kombo.
me eens.
Vooral het matrix gebeuren vond ik om te kotsen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_33263080
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:29 schreef Strolie75 het volgende:
alt.binaries.sounds.mp3.video-games
Of je bestelt hem bij CDJapan.
  woensdag 21 december 2005 @ 00:24:09 #92
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_33263390
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik ben iig op zoek naar de Cube remake van deeltje 1 (dies nog maar 26 nieuw ) en daarna kijk ik wel verder hoe het me bevalt enzo
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als het goed is ligt ie nu in mijn brievenbus, ik zal zo eens kijken
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hij ligt er inderdaad. . Maar het is alleen voor de NR Reader (zie Cube topic)
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 21 december 2005 @ 00:29:35 #93
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33263515
Ja, die heb ik dus nooit kunnen spelen ei
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 21 december 2005 @ 00:33:41 #94
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_33263620
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, die heb ik dus nooit kunnen spelen ei
Je had een echte collector's item met die NR discs.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 21 december 2005 @ 00:34:35 #95
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33263640
Helaas moesten ze terug naar Konami Duitsland
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 21 december 2005 @ 00:50:35 #96
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_33263978
Ik zit al de HELE avond met dat Katamari-liedje in mijn kop!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 21 december 2005 @ 09:03:46 #97
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_33266591
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:50 schreef Smots het volgende:
Ik zit al de HELE avond met dat Katamari-liedje in mijn kop!
Katamari on the rocks.

Ik luister nu toevallig de OST van Shadow of the Colossus. Ligt het aan mij of komen sommige muziek stukken helemaal niet goed over in het spel? Tijdens het spelen kreeg ik het gevoel dat de, overigens heel erg goede, muziek haast bij elke eindbaas het zelfde is. De OST kent 42 nummers die, naast de terugkerende cue's, allemaal een unieke sfeer uitademen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_33267206
Ja, dat viel me ook al op toen ik die OST luisterde! Maar tijdens het spel wordt je al zo overladen met prachtige ervaringen dat de muziek een beetje op de achtergrond verdwijnt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_33267967
wat voor genre is MGS 3 eigenlijk? kun je het een btje vergelijker met splinter cell
veel sluipen?? of lekker veel actie?
pi_33267981
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:39 schreef Daxter-freak het volgende:
wat voor genre is MGS 3 eigenlijk? kun je het een btje vergelijker met splinter cell
veel sluipen?? of lekker veel actie?
Is wel te vergelijken met Splinter Cell, alleen met meer actie en een beter verhaal.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')