quote:ik heb em een maand terug nog uitgespeeld op de ps1....blijft een goed spel..
Op zaterdag 14 februari 2004 19:58 schreef Varr het volgende:
Ik wil hem opzich wel hebben, maar heb hem al uitgespeeld op psx. Als ze nou MSGII kregen..... PS2 krijgt alle goodies..
quote:Bij de japanse Pack? Daar krijg je The Twin Snakes + MG1 op een disk
Op zaterdag 14 februari 2004 20:08 schreef Gamedemon het volgende:[..]
ik heb em een maand terug nog uitgespeeld op de ps1....blijft een goed spel..
maar krijg je nou die hele oude versie erbij als je em lost koopt of aleen in dat cube pakketje met metal gear erbij?
quote:die pack waarbij je dus een
Op zaterdag 14 februari 2004 20:09 schreef BMH het volgende:[..]
Bij de japanse Pack? Daar krijg je The Twin Snakes + MG1 op een disk
zit die msx versie ook bij de losse versie?
quote:Neen. Alleen bij het Gamecube pack.
Op zaterdag 14 februari 2004 20:12 schreef Gamedemon het volgende:[..]
die pack waarbij je dus een
Gamecube
MGS:TTS
en de msx versie van de allereerste metal gear hebt
en een Fox hound klepje op de cube....zit die msx versie ook bij de losse versie?
quote:Grrrr tyfus naainekken again dus...
Op zaterdag 14 februari 2004 20:14 schreef BMH het volgende:[..]
Neen. Alleen bij het Gamecube pack.
quote:Het is een extratje. Net als je een 3d kaart koop en je er een spel bij krijgt. Dan ga je toch ook niet zeggen dat je dat spel ook bij alle andere games die je koopt wilt hebben.
Op zaterdag 14 februari 2004 20:17 schreef Gamedemon het volgende:[..]
Grrrr tyfus naainekken again dus...
jezus ze naaien alle oude klanten met die soort gezeik...
alsof de gamecube bezitters van het eerste uur geen goodies verdienen..
denken ze soms dat iedereen een cube koopt die al een cube heeft voor zon cdtje....Maar ik begrijp je frustratie.
quote:nee dit zijn collectors items die iedereen wel lust...
Op zaterdag 14 februari 2004 20:18 schreef BMH het volgende:[..]
Het is een extratje. Net als je een 3d kaart koop en je er een spel bij krijgt. Dan ga je toch ook niet zeggen dat je dat spel ook bij alle andere games die je koopt wilt hebben.
quote:ja laat ik nou net die bonus disc al besteld hebben en maar 3000 sterren over hebben...
Op zaterdag 14 februari 2004 21:52 schreef Tain het volgende:
Misschien doen ze wel het zelfde als met de zelda bonus disc en is deze straks ook gewoon te bestellen op de Nintendo sterrencatalogus
Dit gaat misschien wel een spel op de cube zijn die ik ga kopen! Is lang geleden dat ik een GCN spel hebt gekocht
Één van de screenshots van IGN:
Link naar de rest:
quote:Ik heb ook geen vip punten meer over, maar er zijn zat mensen die dan weer die disc gaan doorverkopen op ebay enzo
Op zaterdag 14 februari 2004 22:05 schreef Gamedemon het volgende:[..]
ja laat ik nou net die bonus disc al besteld hebben en maar 3000 sterren over hebben...
en aangezien na metal gear aleen pikmin 2 enigzins intresant is zit die disc er dan niet in als die ook 4500 sterren moet gaan kosten..
quote:ja en dat doe ik dus niet..laat me niet afzetten door een nerd die iedere dag inlogt bij nintendo en daar zijn bonus disken mee koopt
Op zaterdag 14 februari 2004 22:09 schreef Tain het volgende:[..]
Ik heb ook geen vip punten meer over, maar er zijn zat mensen die dan weer die disc gaan doorverkopen op ebay enzo
zeg nou eerlijk...moeten ze de vaste klanten niet de kans geven die disc te kunnen krijgen/kopen? tis toch niet normaal dat je daar een cube voor moet kopen
http://www.ngamer.nl/abonneren.php?bladcode=ngamer&bestelcode=1
quote:tsja als ngamer tegen die tijd die discen ook beschikbaar heeft...
Op zondag 15 februari 2004 01:01 schreef sharkysharky het volgende:
't is niet nodig alle punten te sparen, als je ook dit kan doen:http://www.ngamer.nl/abonneren.php?bladcode=ngamer&bestelcode=1
haha ik wil die snake wel hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.toymania.com/news/images/1101_metal_gear_kubricks.jpg
De linkCopy pasten werkt wel
Was dat maar waar. Deze info komt van iemand van het IGN forum.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:58 schreef HomerJ het volgende:
Fuck, BMH heb je hem al?
wat staat er op die 2e disc?quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:42 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe info:
-De cutscenes draaien op een lagere framerate zodat het er filmisch uit ziet (60fps voor een film is raar)
-Je kan nu ook melee aanvallen doen met je wapens(dus meppen met je handgun).
-Framerate draait op 60fps met 4 vijanden op het scherm.
-De cutscenes na de intro zijn scherper en hebben wel schaduwen.
-De codec kun je oproepen door op Start plus A te drukken :s
-Als vijanden iets zien of horen zie je een first person view van de vijand in je radarOok als je in een locker zit kun je op je radar een goed (3d) beeld krijgen van je omgeving.
De 2e helft van het spel.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 08:41 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
wat staat er op die 2e disc?
hoe wil je die 2e disc erin doen??quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:27 schreef BMH het volgende:
[..]
De 2e helft van het spel.
dus dan stopt ie met draaien en kan je m dr uit plukkenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:08 schreef HomerJ het volgende:
Nee, hoor was bij Resident evil toch ook?
Staat gewoon Put in disc 2. en dan kan je het klepje openen zonder problemen
Hij draait alleen als hij er iets van leest. Dit gebeurt alleen bij het laden. De meeste tijd staat je disk gewoon stilquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:57 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
dus dan stopt ie met draaien en kan je m dr uit plukken![]()
en de nieuwe erindoen o.......... ok!
weer wat geleerdquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij draait alleen als hij er iets van leest. Dit gebeurt alleen bij het laden. De meeste tijd staat je disk gewoon stil
De onderste heeft wel duidelijk meer detail, maar toch vind ik de nieuwe versie vaak erg flets.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:21 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind de onderste mooier
hij zou de 26ste uitkomenquote:Op woensdag 24 maart 2004 11:35 schreef NeoDweezil het volgende:
hij is toch echt vandaag al uit hoor weet niet waar jullie je info vandaan halen tis vandaag de 24 en de 24e zou die uitkomen
Hij ligt er inderdaad.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als het goed is ligt ie nu in mijn brievenbus, ik zal zo eens kijken
Bartsmit 49 euroquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prijzen MGS:
FRS.nl: 65 euro
Dimplus.nl: 55 euro
Gcshop.nl: 48 euro
DVDBoxoffice.com: 35 euro (NTSC)
Play.com: 50 euro
Goed kijken waar je hem koopt dus!
ik ga hem bij de bartsmit halen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:46 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Bartsmit 49 euro
Freeloader erbij bestellenquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:43 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ga hem bij de bartsmit halen.
die van dvdboxoffice is NTSC (dat is als ik het me niet vergis het beeldformat van japan)
dus die kan ik niet afspelen in mijn nederlandse gamecube?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |