4?!quote:
Ik ben een Dream Cream fan wat de werking betreft.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:33 schreef Elefes het volgende:
Nog een paar dagen en dan gaan we weer![]()
Alleen ben ik niet zo heel rijk op het moment..
Aan mijn verlanglijstje wordt nog gewerkt
Een paar vraagjes over Dream Cream: trekt het snel in, blijft het een beetje vettig aanvoelen op je huid of niet? En is het echt een beetje "genezend" zoals ik wel eens lees?
Ik ben er erg nieuwsgierig naar
Wat?quote:
you've got mail.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:17 schreef kozakken het volgende:
mail me maar even ymme.
doe maar een goede voorzet.
RRS ruiken naar Potionquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben benieuwd geworden naar Ruby Red Slippers
ik vind het heerlijk ruikenquote:Op woensdag 30 november 2005 14:11 schreef Elefes het volgende:
Hoe is Turbo Bubble, snopprinses? Ik ben daar ook wel benieuwd naar, hoe ruikt het bijvoorbeeld?
Op de Lush site staat ook dat het bij Silky Underwear past, en dat is zo lekkerquote:Op woensdag 30 november 2005 14:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk ruikenmaar twas de eerste bubble bar wat ik heb gebruikt dus kan het ook niet vergelijken met andere bijv. ik dacht alleen dat de glittertjes op je lichaam bleven zitten, dat stond tenminste in het krantje. Maar daar heb ik dus niks van gemerkt.
Hoe is de operatie gegaan?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:14 schreef Anitra het volgende:
Kozakken is mijn envelop aan gekomen bij je?
Ik denk dat Anitra er geen behoefte aan heeft om dat hier uit de doeken te gaan doen en dan zou ze dat überhaupt zelf al gedaan hebben.quote:
Sorry, was belangstelling meer niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik denk dat Anitra er geen behoefte aan heeft om dat hier uit de doeken te gaan doen en dan zou ze dat überhaupt zelf al gedaan hebben.
Dat emailtje heb ik verwijdert.. dus nee heb haar adres niet meer.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:17 schreef _evenstar_ het volgende:
je had haar pas toch al wat gestuurd.. dan heb je haar adres toch![]()
Ik heb haar adres hier nog liggen. Mail me even op het adres in m'n profiel.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:18 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat emailtje heb ik verwijdert.. dus nee heb haar adres niet meer.
En ik wil haar envelop over een half uur op de bus doen... maar dan moet ik dus wel haar adres daarop hebben staan, vandaar ook mij oproep hier..
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb haar adres hier nog liggen. Mail me even op het adres in m'n profiel.
Op de site van de TPG staan de afmetingen wel ergens en anders hebben ze op het postkantoor een model-brievenbus waar ze het uitproberen.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:30 schreef ymme het volgende:
Weet iemand hier of een hele snuggle door de brievenbus past![]()
Ik denk haast van wel... maar voor alle zekerheid vraag ik het hier even..Misschien dat iemand hier al eens een snuggle verzonden heeft in een envelop.
De snuggle paste door de brievenbus..quote:Op woensdag 30 november 2005 16:19 schreef kozakken het volgende:
Jongens, wat zijn jullie allemaal lief voor me
tanx x_cus!
en Ymme, ik wacht met spanning bij de brievenbus.
De fresh farmacy komt er ook aan!
En door dat soort dingen moeten mensen nou strafport betalen. Jij denkt "ach ik probeer het gewoon", maar de ontvanger moet geld bijbetalen voor de ontvangen envelop. Kan me bijna niet voorstellen dat ze bij dat supermarkt-postkantoortje niet zo'n ding hebben om te testen of het past!quote:Op woensdag 30 november 2005 15:46 schreef ymme het volgende:
Nou ja ik probeer het gewoon.
Als het past dan past het toch. Het ging hier thuis door de brievenbus, en door die van de TPG.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:55 schreef imago het volgende:
[..]
En door dat soort dingen moeten mensen nou strafport betalen. Jij denkt "ach ik probeer het gewoon", maar de ontvanger moet geld bijbetalen voor de ontvangen envelop. Kan me bijna niet voorstellen dat ze bij dat supermarkt-postkantoortje niet zo'n ding hebben om te testen of het past!
-edit-
Oh ik zie dat het gelukkig paste![]()
En ontopic: Ik hou sinds gisteren van Retread
Ik kon niet meer antwoorden want was naar mijn werk. De vipmeeting gisteravond was weer erg gezellig. En het etentje erna een mooie gelegenheid om eens lekker te kleppen.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik kon niet meer antwoorden want was naar mijn werk. De vipmeeting gisteravond was weer erg gezellig. En het etentje erna een mooie gelegenheid om eens lekker te kleppen.
Geweldigenoten.
Rightquote:Op woensdag 30 november 2005 18:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oh het was niet mijn bedoeling om die discussie weer op gang te zetten.
Ik ook niet!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wist niet dat er weer een VIP-meet was gister, vandaar!
Ah gelukkig, ben dus niet de enige die die info gemist heeftquote:
Ah, mja dan snap ik ook waarom ik die post van Sanne al niet begreepquote:Op woensdag 30 november 2005 20:09 schreef PeRi het volgende:
De info stond op Lushalicious, omdat er daar ook andere posters zijn die alleen daar zitten en niet op Fok.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:54 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook weer een fles Snow Fairy gekocht en een Happy For Sad en wat cadeautjes voor Auticia!
Nou, ik heb er ook nog lol in hoor! Ik kan niet wachten tot de Engeland order binnen is! En om m'n cadeautjes te geven met kerst, eindelijk anderen laten meedelen in mijn Lushvreugdequote:Op woensdag 30 november 2005 18:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Er wordt niet meer zo veel geruild blijkbaar
De lol is er bij mij nu ook grotendeels vanaf.
Ik moet zeggen dat dit topic me altijd heeft gestimuleerd om lekker veel te kopen, maar om de 1 of andere reden is dat nu geheel en al weg.
Misschien omdat de nieuwigheid er af is ofzo.
Whehe.... voorlopig kan m'n portemonnee dat niet meer aan. Maar ik heb in ieder geval één goed voornemen voor volgend jaarquote:Op woensdag 30 november 2005 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg bijna de neiging om je mee te sleuren naar een winkel Shirley
Mijne ook niet hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 22:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehe.... voorlopig kan m'n portemonnee dat niet meer aan. Maar ik heb in ieder geval één goed voornemen voor volgend jaar![]()
Mijn pc was kapot en toen ik in het ziekenhuis lag heeft Rick hem gemaakt. Alleen het gevolg is dus dat mijn mail pleite was omdat ik mijn pc aan had laten staan toen ik donderdag weg gingquote:Op woensdag 30 november 2005 14:59 schreef kozakken het volgende:
Anitra, had je al gemaild hoe blij ik was...
Maar dan is er wat misgegaan, denk ik.![]()
Ik mail je vanavond nog wel eventjes. Met m'n lieve, lieve pakketje ben ik nl. bijzonder in m'n sas![]()
Ik ben best een beetje jaloers hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 23:19 schreef kozakken het volgende:
Gelukkig dat we eruit zijn. (en blij je hier weer te zien!)
Nog iets meer dan een week en dan ben ik er echt een maandje niet
Ik vind ook dat je gelijk hebt, een gebroken BBS is niet zo erg, maar helemaal/deels verpulverd is toch wel een ander uiterste. Zou dan ook wat van me laten horen..quote:Op donderdag 1 december 2005 09:09 schreef noekje het volgende:
Thanks Imago voor je gegeven mening. Misschien is een waarschuwing idd wel handig. Ik was ook erg aan het twijfelen of ik wel of niet zou mailen maar het verpulverde is idd erg zonde.
Jij neemt het er ook vanquote:Op donderdag 1 december 2005 09:21 schreef snopprinses het volgende:
Vanavond weer een bubble bar slice of een bruisbal kopen
of toch maar een stuk zeep van T was the night before Christmas...
En grabbelen omdat het bijna sinterklaas is
weet ik niet, er plakte gewoon een sticker op het kranje dat het een sinterklaasfeestje was vanaf 5uur en dat je gratis mocht grabbelen, thee drinken en een handmassage kon krijgenquote:Op donderdag 1 december 2005 10:54 schreef Elefes het volgende:
[..]
Jij neemt het er ook vanHoe vaak ga je in de week naar de Lush?
![]()
En, mag je bij alle Lush winkels grabbelen voor Sinterklaas?
Dat is wel een erg goede besteding van je pauzequote:Op donderdag 1 december 2005 11:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
weet ik niet, er plakte gewoon een sticker op het kranje dat het een sinterklaasfeestje was vanaf 5uur en dat je gratis mocht grabbelen, thee drinken en een handmassage kon krijgen
Ik ga denk ik 2/3 keer per week naar de Lush. Maar die ligt om de hoek van mn stagebedrijfje en ik moet toch iets te doen heb in mn pauze
Ik wist het!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:16 schreef Skaai het volgende:
Sanne!Sonic Death Monkey
Bedankt voor de tip
Ik was net ook even in de Lush en ze hadden wel pepernotenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:37 schreef snopprinses het volgende:
er was geen grabbelton bij de Lush![]()
Dus heb ik maar een Twinkle Bath Ballistic gekocht
vanaf 5uur was het..quote:Op donderdag 1 december 2005 17:56 schreef Aarti het volgende:
Volgens mij is het pas vanavond, snopprinses
pepernoten hadden ze welquote:Op donderdag 1 december 2005 19:11 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik was net ook even in de Lush en ze hadden wel pepernoten
Gekocht:
Smitten
Brazened Honey
Snow Fairy (wil het toch proberen.. ondanks mijn hoestdrank fobie)
Rockstar (voorraad aangevuld)
![]()
Spannend!! Ik laat het je direct weten als het bezorgd is.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:59 schreef kwakveense het volgende:
sanne....je pakje is onderweg! t paste idd niet door de brievenbus dus t moest een pakketzegel op.
laat je me weten of t heel is aangekomen?
Hoi, welkom! Lush en deze reeks zijn superverslavend, oppassen! Er hoort een disclaimer in de OP te staanquote:Op donderdag 1 december 2005 21:43 schreef TheDenialTwist het volgende:
Hoi, een nieuwe lusher hierIk was een beetje aangestoken door deze reeks, dus ben ook eens gaan shoppen, ik heb Angels on Bare Skin, Mask of Magnaminty en een Two Timing Tart bubblebar. AOBS en MOM vind ik geweldig!
De Two Timing Tart vond ik het lekkerst ruiken van de bubblebars, helaas blijft er in bad niet zoveel van de geur over
.
Ik heb ook zo ongeveer aan alle zepen gesnuffeld, vooral de Snowcake omdat iedereen hier er zo weg van is, maar die vond ik niks, hij rook naar van die klei, Play-Dough![]()
er stond wel een doos midden in de Lush, met een deksel erop.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:02 schreef Aarti het volgende:
Mocht je nu wel grabbelen, snopprinses?
Wat vreemd zeg, meestal wordt het wel gepromoot door de medewerkers! Jammer hoor....quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:10 schreef snopprinses het volgende:
[..]
er stond wel een doos midden in de Lush, met een deksel erop.
Maar niet stond erbij of zei iets over grabbelen. En ik ben het soort persoon dat er gewoon naar vraagt ofzo.. dus niks gegrabbeld![]()
huh?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:14 schreef imago het volgende:
In Leiden is net een nieuwe Soap Story geopend.
Als ik zo op die site kijk, lijkt het wel een beetje veel op de Lushquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:14 schreef imago het volgende:
In Leiden is net een nieuwe Soap Story geopend. Ik ben wel eens in de Soap Story in Utrecht geweest en daar werd ik niet wild van, maar ik ga toch nog maar eens kijken of er iets lekkers tussen zit.
Heb het idee dat de Soap Story veel harder aan de weg aan het timmeren is dan Lush. Soap Story lijkt overal nieuwe winkels te openen, terwijl Lush al maanden beweert "op zoek" te zijn naar nieuwe locaties. Ben een beetje bang dat de Soap Story straks helemaal ingeburgerd raakt en dat Lush dan geen vaste voet aan de grond meer kan krijgen.
Maarsmansteeg 2quote:
Is het niet die straat waar de zij-uitgang van de V&D op uitkomt? Misschien zit het dan in het oude gebouw waar de Miss Etam inzat en waar even die Promesse outlet gezeten heeft. Ik weet het ook niet hoor, heb het zelf nog niet gezienquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
maarsmansteeg, hell, daar heb ik nog nooit van gehoord
ff opzoeken.
ahaa, dat zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:39 schreef imago het volgende:
[..]
Is het niet die straat waar de zij-uitgang van de V&D op uitkomt? Misschien zit het dan in het oude gebouw waar de Miss Etam inzat en waar even die Promesse outlet gezeten heeft. Ik weet het ook niet hoor, heb het zelf nog niet gezien
"Tof" zegquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:53 schreef PeRi het volgende:
Kwam ik tegen in de Tina van deze week (don't ask, lang verhaal)
'Toffe Sint-kado's voor nog geen ¤5!'
[afbeelding]
Ze proberen nu zelfs basisschoolmeisjes verslaafd te maken!
Dat hoop je dan maarquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:05 schreef heaven7 het volgende:
Niemand weet vervolgens waar je het kunt halen want niemand heeft ooit van Lush gehoord
Kut.quote:
Ja, in die overtuiging was ik ook!quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:11 schreef PeRi het volgende:
We hebben alleenrecht op Lush?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:35 schreef meXXmo het volgende:
Vanavond heb ik lekker gebadderd met een halve RRS. Ruikt heerlijk, rijkelijk schuim en doe je dat aan de kant dan heb je heel mooi rood glitterwater![]()
Ik ben blij dat ik nog 1,5 heb!![]()
Ik ga morgen naar Den Bosch, je wilt niet weten hoe lang mijn verlanglijstje isquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:41 schreef Vava het volgende:
Ik ga zondag naar Den Bosch (familiebezoekje) en heb vernomen dat het koopzondag isik ga dus lekker even snuffelen bij Lush zondagmiddag
en ik zal wel weer niet met lege handen naar buiten komen
Mijn verlanglijstje is ook alweer te lang!! Maar ik ga 10/12 ook nog naar Maastricht en 15/12 naar Rome, kan het nu in 3 keer kopenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Den Bosch, je wilt niet weten hoe lang mijn verlanglijstje isEn je inhouden is zo moeilijk met al die lekkere/leuke dingen...
Als dank voor je snelle reacties toen in kozakken's adres nodig had.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
ymme, ontzettend bedankt voor het onverwachte envelopje! Erg leuk!
Ik herken de Snow Festival, de Candy Fluff, maar wat is dat zachte bruine spul? Ik kan het niet thuisbrengen!
Nogmaals dank!!
Ik twijfel nog. Kijk nog ff de kat uit de boomquote:
Waarom ziet 't er zo goor uitquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:53 schreef PeRi het volgende:
Kwam ik tegen in de Tina van deze week (don't ask, lang verhaal)
'Toffe Sint-kado's voor nog geen ¤5!'
[afbeelding]
Ze proberen nu zelfs basisschoolmeisjes verslaafd te maken!
Dat is inderdaad een goed ideequote:Op zaterdag 3 december 2005 13:35 schreef Elefes het volgende:
Je kunt via lootjestrekken.nl ook lootjes trekkenDan weet je zeker dat niemand elkaar heeft en dat het eerlijk gaat
Daar kun je ook een verlanglijstje bij invullen, dat wordt dan denk ik meteen meegestuurd. Ik weet alleen niet of dat na Sinterklaas nog gaat via die site
.
Dat bedoel ik. Maar ja het is niet goed of het deugt niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:15 schreef kwakveense het volgende:
eerlijkheidshalve: op het andere forum werd wel letterlijk gezegd dat ymme zlef maar zoiets moest doen op dit forum. er valt ook niet zo heel veel te veranderen aan het concept natuurlijk.
maar goed, ik hou me er verder wel buiten...
Dat heb ik al verandert.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:27 schreef PeRi het volgende:
Nee dat klopt, daar heb je gelijk in. Maar iemands tekst ook kopiëren is een ander verhaal.
Dat is waar. Ik wacht het wel af.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Feit is dat veel van de vaste Lushies al via dat andere forum meedoen, dus die gaan hier niet ook nog eens zich inschrijven.
Maar, je hebt 't net vanmiddag voorgesteld, ik denk dat nog lang niet iedereen het gezien heeft
waarom doe je niet via dat andere forum mee dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:44 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik wacht het wel af.
Is er genoeg animo voor, dan doe ik het graag.
Zo niet, is dat pech hebben.
Dat mag ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarom doe je niet via dat andere forum mee dan?
Maar goed. Ik probeer het zelf. Met de valentijnsactie. Lukt dit niet. Vertrouwen mensen mij hier niet voorquote:
WIl jij niet meedoen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarom doe je niet via dat andere forum mee dan?
neequote:Op zaterdag 3 december 2005 17:57 schreef ymme het volgende:
[..]
WIl jij niet meedoen?
Je bent trouwens al een aardig poosje niet meer in dit topic gezien.
Ach ja. Altijd die verhalen van een ander weer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:56 schreef debby1973 het volgende:
Nou, Ymme niet alleen daarom. Er is vaak ruzie als jij begint te posten. Je hebt al met een redelijk aantal mensen, waaronder met mij, een woorden gehad. Het lijkt mij dan niet gepast om dan ineens met die groep mensen een valentijnsactie te gaan doen. Verder zijn er een aantal swaps misgegaan, niet voldoende postzegels, verdwenen envelopjes, mensen die er lang op geld/lush moesten wachten.
Ok. Niet geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee
ja, had en heb ik zo mijn redenen voor.
Die andere...quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:02 schreef debby1973 het volgende:
Wat bedoel je Ymme met "die verhalen van een ander weer"? Wie is die ander?
Als wraak omdat hij geen chocoladeletter kreeg van de Sint..quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:03 schreef PeRi het volgende:
Maerycke! Waarom eet Shark Sints mijter op!
Mwhahahahaha... jij zult helaas nog één week moeten wachtenquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:04 schreef debby1973 het volgende:
Okra? Waar ruikt dat naar?
En daar heb jij gelijk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:04 schreef PeRi het volgende:
Nu nog maar 1x? Hou op Ymme, echt. En dit ook de eerste keer dat je er klaar mee bent dan?
Een hele fles! Voor jou alleen!quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:06 schreef debby1973 het volgende:
Waaaaaaat!!!! Echt waar Maerycke? oooooohhh! Wat lief lief lief!
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:05 schreef debby1973 het volgende:
Dat is dus niet eerlijk Ymme. Je hebt mij gevraagd of je mee mocht doen. Ik zou heus niet nee gaan zeggen als je 1 keer een postzegel te weinig op een pakje gedaan zou hebben.
Toen der tijd was jij nog niet eens in dit topic.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:06 schreef Maerycke het volgende:
Ymme liegt over alles, besodemietert de boel net even te vaak en daarom mag ze niet meedoen. En ga nou niet het zielige pietje hier uithangen, omdat dit echt niet fair is naar Debby toe
Btw.. zielige pietje uithangenquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:06 schreef Maerycke het volgende:
Ymme liegt over alles, besodemietert de boel net even te vaak en daarom mag ze niet meedoen. En ga nou niet het zielige pietje hier uithangen, omdat dit echt niet fair is naar Debby toe
Dan zal dat het wel zijn ja.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:10 schreef debby1973 het volgende:
Jij hebt wel een verstoord beeld van de realiteit Ymme.
Ik kan me anders nog een stukje Bohemian herinneren wat ik je toen heb toegestuurd, waarvoor je nog niet eens het fatsoen hebt gehad om me te bedanken...quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:09 schreef ymme het volgende:
[..]
Toen der tijd was jij nog niet eens in dit topic.
Heb nog nooit met jou wat geruilt.
Jij hoort dus de verhalen van andere. Dus oordeel niet als je me niet kent.
Liegt en besodemietert anders. Er zijn hier ook mensen die dat anders ervaren hebben.
Het ook wel eens geruilt met Peri.. maar daar hoor je ze dan niet over. Ja sorry hoor.
Ik ben niet alleen maar de boe-man geweest.
Nee hoor.. 34989quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:11 schreef debby1973 het volgende:
Ymme rel nummer 34986
Oh.. is dat zoquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:11 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog een stukje Bohemian herinneren wat ik je toen heb toegestuurd, waarvoor je nog niet eens het fatsoen hebt gehad om me te bedanken...
Het ziet er hetzelfde uit qua kleur als Veganese en ruikt fris/kruidigquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:10 schreef PeRi het volgende:
Post eens een plaatje van die fes ofzo, want ik kan zelf echt niks vinden. Waar ruikt het naar, beschrijf het eens trut.
Dat had ik al begrepen hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
nuja, dit was dus 1 van de grootste redenen.
Sorry.. (alweer)...quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:12 schreef schatje het volgende:
Persoonlijke meningsverschillen en dergelijke graag via de MSN/ICQ/mail etc etc en niet op het forum.
Vriendelijk bedankt.
Msn nee dank u.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:12 schreef schatje het volgende:
Persoonlijke meningsverschillen en dergelijke graag via de MSN/ICQ/mail etc etc en niet op het forum.
Vriendelijk bedankt.
Oh kruidig, niks voor mij dus (gelukkig)quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:12 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het ziet er hetzelfde uit qua kleur als Veganese en ruikt fris/kruidigGeweldig spul.. alleen straks is het op en dan heb ik een probleem...
Gelukkig zijn er nog 2 flessen in aantocht
En dan heb ik het nog niet gehad over de rest van de grote doos die hier nu naast me staat...quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:13 schreef debby1973 het volgende:
Ik ben zoooo nieuwsgierig Maerycke. Zit al op het uk forum te zoeken naar meer beschrijvingen. ha ha ha
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh kruidig, niks voor mij dus (gelukkig)
Nou, lieve Debby, er zitten allemaal gloednieuw Lush dingen in die je nog nooit hebt geprobeerd. Ongeveer.. *denkt*... 8 stuks denk ik (en dan nog wat reguliere dingen)quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:18 schreef debby1973 het volgende:
Vertel nog eens meer over die grote doos , Maerycke lieverd van me?
Neuh hoeft niet. Niet dat ik het niet zou waarderen en het niet zou gebruiken als ik het niet lekker zou vinden, maar ik heb stijl en dun haar dat de neiging heeft snel vet te worden en voldoet dus niet aan jouw beschrijvingen. En jij vindt het heerlijk spul, dus je mag het zelf houden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:18 schreef Maerycke het volgende:
[..]
![]()
Ik kan je wel een proefje aanbieden, maar ten eerste kan ik dat pas volgende zaterdag versturen en als het op is en je vindt het lekker dan kun je het dus nergens kopen en dat vind ik ook zo sneu. Zeg het maar
Heb jij sneaky die discons besteld?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:20 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nou, lieve Debby, er zitten allemaal gloednieuw Lush dingen in die je nog nooit hebt geprobeerd. Ongeveer.. *denkt*... 8 stuks denk ik (en dan nog wat reguliere dingen)
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:21 schreef debby1973 het volgende:
Neeeeee?! Zoveeeeel!Oh je maakt me helemaal gelukkig.
![]()
Ja nee, dan verklap ik de verrassing voor Debby voordat ze het gekregen heeft en dat is niet leukquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb jij sneaky die discons besteld?Ziiiieeeeeen!!!
Nee joh.. da's zonde. Of je moet het echt zeker weten (en ik kan 'm denk ik echt pas zaterdag versturen, ben ik bang.. sta om half 6 op en ben pas weer om 7 uur 's avonds thuis, dus geen postkantoortijden ben ik bang of er moet iets bij m'n nieuwe baan in de buurt zitten).quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:23 schreef debby1973 het volgende:
Neee, hoor plaats die foto's maar. hi hi hi
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:22 schreef debby1973 het volgende:
Heb voor jou trouwens weer 2 van die zakjes met pigment. Van dat andere merk twisted fayte
Doenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, dat zou ik dan echt niet durven gebruiken, maar ik ben een beetje maf
Tot op heden al drie keer met een Lush-bruisbal in bad geweest, heerlijk. In de kerstvakantie maar even naar Amsterdam of zo
Dan snij je er toch een stukje af? Dan gebruik je dat en laat je de rest liggenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:07 schreef Kyara het volgende:
nou durf ik hem helemaal niet meer te gebruiken....
maar hij ruikt zo lekker![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:09 schreef Maerycke het volgende:
DoenHeb je al de kerstdingen geroken? Zo niet, dan zou je echt voor de kerstdagen (weet niet hoe snel het weg is) moeten gaan ruiken
Ik heb zelf geen bad, maar natuurlijk vorige week wel alle dingen even geroken, maar de Letters to Santa vond ik niet lekker ruiken. Die andere twee daarentegen wel. Ik wil ook een bad!quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Ik heb zo'n kerstpakketje besteld, en daar zaten Christmas Kisses, Letters To Santa en Jingle Spells in. Vooral de Christmas Kisses vind ik heerlijk
Ik heb zo getwijfeld bij jou! (en ben erg blij te horen dat je 'm dus lekker vindt...quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:16 schreef Aventura het volgende:
Ben trouwens erg blij met de fles Potion die ik van Sinterklaas heb gekregen. Hij ruikt nl. precies naar Ruby Red Slippers, daar heb ik me (met een afgebroken stukje) afgelopen week mee gedoucht en was weg van de geur, en een dag later kreeg ik dus Potion. Erg toevallig, en erg lekker!
Nou, een voltreffer dusquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:18 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb zo getwijfeld bij jou! (en ben erg blij te horen dat je 'm dus lekker vindt...)
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:17 schreef debby1973 het volgende:
Funnie heeft volgens mij nog een volle fles potion die ze graag wil ruilen.
Hm, met ginger lotion zal ik niet zo snel ruilen want ik vind die zelf ook heerlijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:22 schreef Funnie het volgende:
[..]
plus nog wat dingentjes, en ik zoek er een pot ginger lotion voor in de plaats!
Ennuh ymme, breek me de bek niet open!![]()
Ik was benieuwd naar RRS toen ik al die verhalen hier las, tot ik hoorde dat ie naar Potion rook. Laat maar hangen dan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:39 schreef La_Guiri het volgende:
Ik vind Potion ook ronduit smerig.
waarvoor? dat ik vertel hier zo weinig mee rte komen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:12 schreef debby1973 het volgende:
Dank u missyMirjam
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:49 schreef debby1973 het volgende:
Onze Engeland bestelling van 18 november is dus ook nog steeds niet binnen.
Die lol zie ik ook niet echt inquote:Op zondag 4 december 2005 00:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed. Ik denk dat het nu wel duidelijk is allemaal.
Overigens vraag ik me af waarom sommigen hier alleen nog posten als er wat te rellen valt. Wat is de lol daarvan?
Idd maar het schijnt leuk te zijn om hier te komen om te rellen, al zie ik die lol nog steeds nietquote:Op zondag 4 december 2005 00:14 schreef Shirley het volgende:
Rellen kan leuk zijn, maar niet in een Lush topic. Daar is Onzin voor.
Ik ben benieuwd of ik 't lekker ga vindenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik was benieuwd naar RRS toen ik al die verhalen hier las, tot ik hoorde dat ie naar Potion rook. Laat maar hangen dan.
Ik ben bang dat ik helemaal gruwelijk onder de glitters kom te zittenquote:Op zondag 4 december 2005 00:49 schreef Vava het volgende:
Nou, als ik morgen nog bij Lush kom, ik denk van wel (moet het wel echt koopzondag zijn in Den Bosch en Lush moet dan open zijn) dan ga ik nog eens goed aan die RRS ruiken. In bad lijkt me hier niet zo'n goed idee maar een stukje RRS in de douche lijkt me wel lekker!
Geen idee hoe die potion ruikt trouwens!
Mijn hostel in februari zit gevaarlijk dichtbij Carnaby Streetquote:Op zondag 4 december 2005 01:07 schreef bibi het volgende:
Ben net terug van een dagje London...Wat een geweldige stad is het toch elke keer weer. Ik vind de mensen super en de winkels geweldig. En wat is het personeel van de engelse Lush aardig en behulpvaardig![]()
![]()
En wat een leuke winkel ook die b never too busy to be beautiful
![]()
![]()
En er zat in die van Carneby street ook een lush naast, wat handig.
Ik wil weer terug![]()
Dat heb ik al lang gedaan hoor. Ze hebben onze hele bestelling vastgehouden omdat 1 artikel uitverkocht was. Dat snap ik wel aan de ene kant maar vind het wel jammer dat ze dan niet even een mailtje hebben gestuurd. Er zaten nml sinterklaaskadootjes bij en die zijn er nu dus niet. We hebben voor 290 pond besteld dus dat zijn echt veel artikelen en die hebben ze dus allemaal vastgehouden voor dat ene uitverkochte artikel.quote:Op zondag 4 december 2005 00:23 schreef kozakken het volgende:
Debby. psssst. Probeer anders GLS te bellen en te vragen of ze iets over je zending (zoeken op adres waar het naar toe moet) kunnen vinden!
Peri, laat maar zitten joh. Daar komen ze hier vanzelf nog wel achter. Binnenkort is hier de volgende Ymme rel, en de volgende, en de volgende.quote:Op zondag 4 december 2005 08:32 schreef PeRi het volgende:
Over dat rellen, allemaal leuk en aardig dat jullie zo zeuren om die rellen telkens. Maar Ymme begint er anders zelf mee telkens, en dat ís de reden waarom 'die anderen' weer terugkomen om te posten. Ze zijn o.a weggegaan vanwege Ymme. Maar wanneer Ymme weer het hier zieligerdje uithangt, terwijl ze zelf net zo hard meedoet aan anderen zwart maken, dat laat ík iig niet over mijn kant gaan. En zij ook niet.
Nee, om dit zinnetje:quote:Op zondag 4 december 2005 00:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarvoor? dat ik vertel hier zo weinig mee rte komen?
sja, kan er ook niks aan doen
Is die echt altijd te bestellen via mailorder?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:21 schreef Maerycke het volgende:
Valt wel mee hoor. Potion wordt in hele kleine batches gemaakt en is altijd te bestellen via de Engelse mailorder.
Ymme post toch ook op lushalicious?quote:Op zondag 4 december 2005 08:32 schreef PeRi het volgende:
Over dat rellen, allemaal leuk en aardig dat jullie zo zeuren om die rellen telkens. Maar Ymme begint er anders zelf mee telkens, en dat ís de reden waarom 'die anderen' weer terugkomen om te posten. Ze zijn o.a weggegaan vanwege Ymme. Maar wanneer Ymme weer het hier zieligerdje uithangt, terwijl ze zelf net zo hard meedoet aan anderen zwart maken, dat laat ík iig niet over mijn kant gaan. En zij ook niet.
Miep miepquote:Op zondag 4 december 2005 13:41 schreef PeRi het volgende:
Erover door blijven miepen helpt ook niet echt denk ik zo.
Cherrylips, bij welk metrostation is Carnaby street?quote:Op zondag 4 december 2005 01:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hostel in februari zit gevaarlijk dichtbij Carnaby Street
En op loopafstand van Covent Garden.
Maar de Disney Store gaat voor! Want die hebben we hier niet![]()
Het is gewoon een gevaarlijke stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |