abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32796147
Rellen kan leuk zijn, maar niet in een Lush topic. Daar is Onzin voor.
Back in business.
pi_32796234
quote:
Op zondag 4 december 2005 00:14 schreef Shirley het volgende:
Rellen kan leuk zijn, maar niet in een Lush topic. Daar is Onzin voor.
Idd maar het schijnt leuk te zijn om hier te komen om te rellen, al zie ik die lol nog steeds niet
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zondag 4 december 2005 @ 00:23:00 #278
103793 kozakken
Living the life
pi_32796367
Debby. psssst. Probeer anders GLS te bellen en te vragen of ze iets over je zending (zoeken op adres waar het naar toe moet) kunnen vinden!
pi_32796793
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 23:41 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik was benieuwd naar RRS toen ik al die verhalen hier las, tot ik hoorde dat ie naar Potion rook. Laat maar hangen dan.
Ik ben benieuwd of ik 't lekker ga vinden
Tap tap tap
pi_32796895
Nou, als ik morgen nog bij Lush kom, ik denk van wel (moet het wel echt koopzondag zijn in Den Bosch en Lush moet dan open zijn) dan ga ik nog eens goed aan die RRS ruiken. In bad lijkt me hier niet zo'n goed idee maar een stukje RRS in de douche lijkt me wel lekker!

Geen idee hoe die potion ruikt trouwens!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32797149
Ben net terug van een dagje London...Wat een geweldige stad is het toch elke keer weer. Ik vind de mensen super en de winkels geweldig. En wat is het personeel van de engelse Lush aardig en behulpvaardig En wat een leuke winkel ook die b never too busy to be beautiful En er zat in die van Carneby street ook een lush naast, wat handig.

Ik wil weer terug
pi_32797786
quote:
Op zondag 4 december 2005 00:49 schreef Vava het volgende:
Nou, als ik morgen nog bij Lush kom, ik denk van wel (moet het wel echt koopzondag zijn in Den Bosch en Lush moet dan open zijn) dan ga ik nog eens goed aan die RRS ruiken. In bad lijkt me hier niet zo'n goed idee maar een stukje RRS in de douche lijkt me wel lekker!

Geen idee hoe die potion ruikt trouwens!
Ik ben bang dat ik helemaal gruwelijk onder de glitters kom te zitten
Ik kom ze nu nog tegen, terwijl ik ze voorzichtig met m'n vingertoppen in 't zakje heb laten glijden.
Tap tap tap
pi_32797816
quote:
Op zondag 4 december 2005 01:07 schreef bibi het volgende:
Ben net terug van een dagje London...Wat een geweldige stad is het toch elke keer weer. Ik vind de mensen super en de winkels geweldig. En wat is het personeel van de engelse Lush aardig en behulpvaardig En wat een leuke winkel ook die b never too busy to be beautiful En er zat in die van Carneby street ook een lush naast, wat handig.

Ik wil weer terug
Mijn hostel in februari zit gevaarlijk dichtbij Carnaby Street
En op loopafstand van Covent Garden.
Maar de Disney Store gaat voor! Want die hebben we hier niet
Het is gewoon een gevaarlijke stad
Tap tap tap
  zondag 4 december 2005 @ 08:32:17 #284
101884 PeRi
Allons-y!
pi_32800288
Over dat rellen, allemaal leuk en aardig dat jullie zo zeuren om die rellen telkens. Maar Ymme begint er anders zelf mee telkens, en dat ís de reden waarom 'die anderen' weer terugkomen om te posten. Ze zijn o.a weggegaan vanwege Ymme. Maar wanneer Ymme weer het hier zieligerdje uithangt, terwijl ze zelf net zo hard meedoet aan anderen zwart maken, dat laat ík iig niet over mijn kant gaan. En zij ook niet.
Whatever I want.
pi_32800993
quote:
Op zondag 4 december 2005 00:23 schreef kozakken het volgende:
Debby. psssst. Probeer anders GLS te bellen en te vragen of ze iets over je zending (zoeken op adres waar het naar toe moet) kunnen vinden!
Dat heb ik al lang gedaan hoor. Ze hebben onze hele bestelling vastgehouden omdat 1 artikel uitverkocht was. Dat snap ik wel aan de ene kant maar vind het wel jammer dat ze dan niet even een mailtje hebben gestuurd. Er zaten nml sinterklaaskadootjes bij en die zijn er nu dus niet. We hebben voor 290 pond besteld dus dat zijn echt veel artikelen en die hebben ze dus allemaal vastgehouden voor dat ene uitverkochte artikel.
pi_32801014
quote:
Op zondag 4 december 2005 08:32 schreef PeRi het volgende:
Over dat rellen, allemaal leuk en aardig dat jullie zo zeuren om die rellen telkens. Maar Ymme begint er anders zelf mee telkens, en dat ís de reden waarom 'die anderen' weer terugkomen om te posten. Ze zijn o.a weggegaan vanwege Ymme. Maar wanneer Ymme weer het hier zieligerdje uithangt, terwijl ze zelf net zo hard meedoet aan anderen zwart maken, dat laat ík iig niet over mijn kant gaan. En zij ook niet.
Peri, laat maar zitten joh. Daar komen ze hier vanzelf nog wel achter. Binnenkort is hier de volgende Ymme rel, en de volgende, en de volgende.
pi_32801052
quote:
Op zondag 4 december 2005 00:03 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

waarvoor? dat ik vertel hier zo weinig mee rte komen?
sja, kan er ook niks aan doen
Nee, om dit zinnetje:
nuja, dit was dus 1 van de grootste redenen
  zondag 4 december 2005 @ 10:32:21 #288
103793 kozakken
Living the life
pi_32801105
Gelukkig dat je in ieder geval weet hoe en wat.
Alhoewel ik het wel bijzonder vind dat ze het dan zo lang vasthouden voor een artikel Da's dan echt even balen.

Nog een week!! Ik ben zooo zenuwachtig voor de grote oversteek. Wel benieuwd naar de shop in Sydney. (en stiekum probeer ik ook nog even naar Melbourne te gaan)
Zonde dat m'n koffers al zo vol zitten. Anders had ik daar ook wel even echt lekker willen shoppen. Nu neem ik maar vnl. de gebruiksdingen mee. En iets voor voor mijn gastheer en vrouw.
pi_32801230
Ja, meestal heb ik het binnen een week. Dus ik dacht dat ik het makkelijk voor 5 december zou hebben. Maar ik heb eerst 5 mailtjes gestuurd om te vragen waar de bestelling bleef waar in noooit antwoord op heb gekregen. Daarna heb ik dus maar gebeld. Dat meisje vertelde toen dat mijn pakje al lang verstuurd was. Ik dus helemaal in shock! Maar toen ze mij het trackingnumber wou geven kon ze dat niet vinden. Het was dus helemaal niet verstuurd. Dat meisje begreep er helemaal niets van en wou het even uitzoeken, of ik een half uur later terug wou bellen. Dus gedaan en volgens haar was 1 artikel uitverkocht geweest.

Maar wat spannend zeg, naar Sidney! Hoe lang zit je in het vliegtuig?
pi_32801443
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:21 schreef Maerycke het volgende:
Valt wel mee hoor. Potion wordt in hele kleine batches gemaakt en is altijd te bestellen via de Engelse mailorder.
Is die echt altijd te bestellen via mailorder?
Go hard or go home
pi_32801915
Ik heb een bevestigingsmailtje van Lush gekregen en daarin vroegen ze om nog wat gegevens, mn adres b.v. En de expirydate van de cc, geen idee waarom ze dat nodig hebben trouwens.. daarna niks meer vernomen. We wachten af.

Spuit11, ik ben "die ander"
  zondag 4 december 2005 @ 11:33:20 #292
103793 kozakken
Living the life
pi_32802201
Sydney is een vlucht van ongeveer 24 uur ver weg
Niet echt iets waar ik me op verheug met ons kleine mannetje van 20 maanden. Maar goed... ook dat bezien we wel weer.
Ze waren zo enthousiast bij Lush toen ik belde om de vip-avond te confirmeren. Ben benieuwd of ze het ook nog weten wanneer we komen...
Sydney lijkt me leuk, maar ik hoor ook heel veel enthousiaste verhalen over Melbourne. En laat ik daar nou ook naar toe gaan
Maar eerst Sydney. We gaan er een biketour maken en hopenlijk een beetje genieten van het mooie weer.

Moet nog wel bedenken wat ik van Lush mee ga nemen uit Nederland. Denk een shampoobar voor ons drietjes en verder stukje zeep oid. Dan haal ik de rest wel bij Lush in Sydney (Tenminste, dat ik mijn excuus voor kozakkenman... -geen ruimte meer lieverd, dan MOET ik het hier wel halen-
pi_32803248
@H7
Wat zocht jij nou ook al weer van de b never to busy to be beautifl?

Ik was het namelijk helemaal vergeten
Maar ik heb wel de catalogus hier, kan ik kijken of ze het weer in hun assortiment hebben.
pi_32803524
Dirty face protector, gezichtscremepje
pi_32803711
Ja die hebben ze!!!

Sorry dat ik dat helemaal vergeten ben voor je te halen

Ik ga in maart weer, dan wil ik hem best voor je meenemen.
pi_32804014
Gaaf dat ze em weer hebben! Hij was een tijdje uit het assortiment, lief dat je em mee wil nemen!
  zondag 4 december 2005 @ 13:34:19 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32805504
quote:
Op zondag 4 december 2005 08:32 schreef PeRi het volgende:
Ymme post toch ook op lushalicious?

Tenminste, ik heb haar naam daar wel eens voorbij zien komen.

Overigens "zeur" ik niet over die rellen. Ik geef enkel aan er wel genoeg van te hebben.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 4 december 2005 @ 13:41:06 #298
101884 PeRi
Allons-y!
pi_32805711
Erover door blijven miepen helpt ook niet echt denk ik zo.
Whatever I want.
  zondag 4 december 2005 @ 13:50:06 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32805947
quote:
Op zondag 4 december 2005 13:41 schreef PeRi het volgende:
Erover door blijven miepen helpt ook niet echt denk ik zo.
Miep miep
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 4 december 2005 @ 14:09:22 #300
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_32806487
quote:
Op zondag 4 december 2005 01:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mijn hostel in februari zit gevaarlijk dichtbij Carnaby Street
En op loopafstand van Covent Garden.
Maar de Disney Store gaat voor! Want die hebben we hier niet
Het is gewoon een gevaarlijke stad
Cherrylips, bij welk metrostation is Carnaby street?
En De Disney store is echt super, helemaal in kerstsfeer!!!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')