Idd maar het schijnt leuk te zijn om hier te komen om te rellen, al zie ik die lol nog steeds nietquote:Op zondag 4 december 2005 00:14 schreef Shirley het volgende:
Rellen kan leuk zijn, maar niet in een Lush topic. Daar is Onzin voor.
Ik ben benieuwd of ik 't lekker ga vindenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik was benieuwd naar RRS toen ik al die verhalen hier las, tot ik hoorde dat ie naar Potion rook. Laat maar hangen dan.
Ik ben bang dat ik helemaal gruwelijk onder de glitters kom te zittenquote:Op zondag 4 december 2005 00:49 schreef Vava het volgende:
Nou, als ik morgen nog bij Lush kom, ik denk van wel (moet het wel echt koopzondag zijn in Den Bosch en Lush moet dan open zijn) dan ga ik nog eens goed aan die RRS ruiken. In bad lijkt me hier niet zo'n goed idee maar een stukje RRS in de douche lijkt me wel lekker!
Geen idee hoe die potion ruikt trouwens!
Mijn hostel in februari zit gevaarlijk dichtbij Carnaby Streetquote:Op zondag 4 december 2005 01:07 schreef bibi het volgende:
Ben net terug van een dagje London...Wat een geweldige stad is het toch elke keer weer. Ik vind de mensen super en de winkels geweldig. En wat is het personeel van de engelse Lush aardig en behulpvaardig![]()
![]()
En wat een leuke winkel ook die b never too busy to be beautiful
![]()
![]()
En er zat in die van Carneby street ook een lush naast, wat handig.
Ik wil weer terug![]()
Dat heb ik al lang gedaan hoor. Ze hebben onze hele bestelling vastgehouden omdat 1 artikel uitverkocht was. Dat snap ik wel aan de ene kant maar vind het wel jammer dat ze dan niet even een mailtje hebben gestuurd. Er zaten nml sinterklaaskadootjes bij en die zijn er nu dus niet. We hebben voor 290 pond besteld dus dat zijn echt veel artikelen en die hebben ze dus allemaal vastgehouden voor dat ene uitverkochte artikel.quote:Op zondag 4 december 2005 00:23 schreef kozakken het volgende:
Debby. psssst. Probeer anders GLS te bellen en te vragen of ze iets over je zending (zoeken op adres waar het naar toe moet) kunnen vinden!
Peri, laat maar zitten joh. Daar komen ze hier vanzelf nog wel achter. Binnenkort is hier de volgende Ymme rel, en de volgende, en de volgende.quote:Op zondag 4 december 2005 08:32 schreef PeRi het volgende:
Over dat rellen, allemaal leuk en aardig dat jullie zo zeuren om die rellen telkens. Maar Ymme begint er anders zelf mee telkens, en dat ís de reden waarom 'die anderen' weer terugkomen om te posten. Ze zijn o.a weggegaan vanwege Ymme. Maar wanneer Ymme weer het hier zieligerdje uithangt, terwijl ze zelf net zo hard meedoet aan anderen zwart maken, dat laat ík iig niet over mijn kant gaan. En zij ook niet.
Nee, om dit zinnetje:quote:Op zondag 4 december 2005 00:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarvoor? dat ik vertel hier zo weinig mee rte komen?
sja, kan er ook niks aan doen
Is die echt altijd te bestellen via mailorder?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:21 schreef Maerycke het volgende:
Valt wel mee hoor. Potion wordt in hele kleine batches gemaakt en is altijd te bestellen via de Engelse mailorder.
Ymme post toch ook op lushalicious?quote:Op zondag 4 december 2005 08:32 schreef PeRi het volgende:
Over dat rellen, allemaal leuk en aardig dat jullie zo zeuren om die rellen telkens. Maar Ymme begint er anders zelf mee telkens, en dat ís de reden waarom 'die anderen' weer terugkomen om te posten. Ze zijn o.a weggegaan vanwege Ymme. Maar wanneer Ymme weer het hier zieligerdje uithangt, terwijl ze zelf net zo hard meedoet aan anderen zwart maken, dat laat ík iig niet over mijn kant gaan. En zij ook niet.
Miep miepquote:Op zondag 4 december 2005 13:41 schreef PeRi het volgende:
Erover door blijven miepen helpt ook niet echt denk ik zo.
Cherrylips, bij welk metrostation is Carnaby street?quote:Op zondag 4 december 2005 01:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hostel in februari zit gevaarlijk dichtbij Carnaby Street
En op loopafstand van Covent Garden.
Maar de Disney Store gaat voor! Want die hebben we hier niet![]()
Het is gewoon een gevaarlijke stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |