Kerstmassagebar! Snow Fairy! En een Egg Snog natuurlijk! En als je een bad hebt een Twinkle en een Candy Cane.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:51 schreef lotje11 het volgende:
Oops sorry, had niet door dat ik hem sloot......
Thanx anitra!!
Maar ik ga dus vanavond vippen!!Wat MOET ik kopen van de kerstmeuk volgens jullie??
Er zijn heel veel dingen voor mannenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:28 schreef teckna het volgende:
Hier in mijn dorpje in engeland waar ik woon is ook een lush winkel, zijn er ook nog geurtjes voor de vent of is het enkel vrouwenwerk?
Gaaf. waar woon je precies?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:28 schreef teckna het volgende:
Hier in mijn dorpje in engeland waar ik woon is ook een lush winkel, zijn er ook nog geurtjes voor de vent of is het enkel vrouwenwerk?
dat is een flauw grapje hoor, hou eens opquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:14 schreef PeRi het volgende:
Ik ga de site mailen dat de kerstproducten er nog niet opstaan, terwijl alles wel in de winkel ligt. Ik zal erbij vermelden dat ik ik zo gek ben op Gorgeous.
Graag gedaan, ik was het topic kwijt nlquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:51 schreef lotje11 het volgende:
Oops sorry, had niet door dat ik hem sloot......
Thanx anitra!!
Maar ik ga dus vanavond vippen!!Wat MOET ik kopen van de kerstmeuk volgens jullie??
Ik vond het al zo raar. Omdat het op beide staat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik was het topic kwijt nl
Ik hoop dat ik mijn pakketje vandaag binnen krijg.
Ymme Christams kisses heb je maar in 1 kleur en dat is rood. Als het naar snowcake rukt heet het Snow Festival.
waar moet jij vandaan komen dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:34 schreef Aarti het volgende:
Dus er gaat niemand van jullie naar de VIP meeting Kalverstraat op 7 nov? Jammer, dan had ik eindelijk eens iemand van jullie gezien
Lush Meets #5quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:57 schreef lotje11 het volgende:
Zullen we weer eens een meeting topic hier openen? Of is er geen animo voor? volgens mij is deel 4 van de meet topics al vol en is er geen nieuw gemaakt .....
Ik moest ook even zoeken hoor, hij was namelijk gezakt in de lijstquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:04 schreef lotje11 het volgende:
Thanx Peri, heb ik er dan zo overheen gekeken???
Amsterdam, hoezo?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waar moet jij vandaan komen dan?
Heheh, Lush is de manier om tentamens te overlevenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:47 schreef Avani het volgende:
Ik ga na m'n tentamen denk ook maar naar de Lush. Godiva had ik een proefje van gekregen en hij werkt heel erg goed dus die ga ik denk wel kopen en volgens mij is Snow Fairy ook wel lekker.![]()
Angels Delight kan ik ook nog wel meer van hebben.![]()
In het toic hiervoor zeker of nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:17 schreef Aarti het volgende:
Ymme, had je mn berichtje nog gelezen dat die heavenly bodies en king of skin van mij afkomstig was?
Succes hèquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:56 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Heheh, Lush is de manier om tentamens te overleven
Heb zometeen tentamen en morgenmiddag nog een... en morgenavond ga ik lushcadeautjes voor mezelf kopen
Uiteraard, vind het super dat je dat voor ons wilde doenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:55 schreef heaven7 het volgende:
Leuk gedaan Nugget!
Leuk dat ik vermeld sta ook
Dank! Nou, ik dus gewoon zo!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:58 schreef Aarti het volgende:
Ziet er mooi uit!!
Dit is ws allang besproken, maar hoe bewaren jullie je zeepjes?
Is dat de bestelling van die speciale eenmalige verkoop van afgelopen donderdag??? Dat is dan verdomd snel bezorgd zeg! Bij een normale bestelling moet je gemiddeld anderhalve week wachten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:27 schreef ymme het volgende:
Ik heb mijn bestelling binnen.
Hier een verslag van wat het is, en hoe ik het vind ruiken
Champagne snow shower: Heerlijke geur.
Xmas massage: Heerlijk
Eggsnog: Lekkere geur en het smeert lekker makkelijk uit op je lippen.
Snowecake: algemeen bekend. Verslaving.
Chrismas kisses(roze) heerlijk geur, beetje kaneel ruik ik erin.
Christmas kisses (wit): Ruikt naar snowecake
"t was the night before X-mas: Ik weet niet zo goed wat ik van vind. Het stinkt niet.
SnowFairy: Hiervan ga ik liters in huis halenIdd echt frambozenvla. Lekker zoet
Overigens heb ik voor de liefhebbers, proefjes van Honey I washed The kids. En gingersoap
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:18 schreef Nugget het volgende:
[..]
Uiteraard, vind het super dat je dat voor ons wilde doen
Heaven7 de poederdealer
[..]
Hij is wel lekker vind ik, maar niet zo sterk HIWTK-achtig als ik had gehoopt, net wat jij zei. Ben er wel heel blij mee! (Al is het alleen al om het leuke potje en het feit dat ik alles met honing er in lekker vindquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:03 schreef heaven7 het volgende:
[..]![]()
Vind je em ook lekker of niet?
Heb er eigenlijk niks meer over gehoord van jullie
Lekker hé, MoMquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:14 schreef Nugget het volgende:
Fotoimpressie van Nugget op dit moment:
[afbeelding]
Mask of Magnaminty!
* Nugget gaat het er maar eens af wassen en loopt tintelend naar de badkamer
Dank! Dat is een muurschildering van een roos met een uitgeprinte en uitgeknipte songtekst er op (God is a dj van Pink)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lekker hé, MoM
Wat een enorm leuke muur op de achtergrond trouwens. Hoe heb je dat gedaan?
Wat een leuk idee! Die ga ik zeker onthouden voor als ik m'n eigen huisje hebquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:52 schreef Nugget het volgende:
[..]
Dank! Dat is een muurschildering van een roos met een uitgeprinte en uitgeknipte songtekst er op (God is a dj van Pink)
Zie haar ondertitel: De o is stuk dus een 0... (ik dacht eerst ook, doe ff normaalquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
misschien binnenkort maar es gewoon de oo gebruiken in plaats van de nul
In principe typ je 'm right now.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:49 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mijn o is dus inderdaad stuk...en ik weiger 0m telkens te knippen en te plakkenMaar kan iemand mijn vragen beantw00rden?
Doe eens niet zo kortaf tegen de zeepnewbie's.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:50 schreef PeRi het volgende:
Je kan ook even op de site kijken.
Het is toch niet zo moeilijk om even op de site te kijken als je zulke vragen hebt. Ik ga toch ook niet in het Apple iPod topic vragen of ze het daar over iPods hebben en zo ja, waar het aan-uit knopje zit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:52 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kortaf tegen de zeepnewbie's.
Super! Bedankt v00r de m0eite!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:54 schreef Maerycke het volgende:
Bodybutters/crems: Sympathy for the Skin/Karma Kream/Ginger Lotion/Dream Cream/Skin Sin
Glanspoeder: Candy Fluff/Bare Naked Lady
T0en was ik n0g met mijn eigen p0st bezig dus had ik n0g niet gezienquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:59 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij had ik al antwoord gegeven hoor...
Zie die postquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:13 schreef Nugget het volgende:
[..]
Hij is wel lekker vind ik, maar niet zo sterk HIWTK-achtig als ik had gehoopt, net wat jij zei. Ben er wel heel blij mee! (Al is het alleen al om het leuke potje en het feit dat ik alles met honing er in lekker vind)
Oh, heb ik wat gemistquote:
Inderdaad... Heb ik ook met de Imperialis helaasquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef heaven7 het volgende:
Is ie net zo licht als Gorgeous Anitra? Want ik heb een beetje hetzelfde probleem met de cremes van Lush, een vettig laagje op mn huid..
Ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad... Heb ik ook met de Imperialis helaas.
In hull, engelandquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:36 schreef ymme het volgende:
[..]
Gaaf. waar woon je precies?
Helemaal voor een lushverslaafde, is het de droom om daar te wonen.![]()
Wat wil je ervoor hebben? Ik heb niet zo erg veel te ruilen maar ik zou je er ook graag voor willen betalen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:58 schreef Anitra het volgende:
Heb idd nog een stuk liggen van 170 gram. Ik had in juli in Hongarije ingeslagen, vandaar dat ik nog had liggen.
3,50 ofzo?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben? Ik heb niet zo erg veel te ruilen maar ik zou je er ook graag voor willen betalen.
Leuk he om mensen helemaal enthousiast te zien raken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
En er logeert een vriendinnetje bij me die ik helemaal Lushed heb gekregenZe zit de hele dag in het krantje te strepen en te kruisen en op de site te kijken en ze wil vandaag gaan bestellen
.
*shrikt* Dag vrouw!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:40 schreef muissie het volgende:
Die van mij snapt er al helemaal niks van. Laat staan dat ie begrijpt dat ik daar zoveel geld aan uit geef haha !
*gaat zich in een hoekje schamen*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu ook al 2 keer 'kritiek' gehad van een vriendin dat ik er 'zoveel' geld aan heb uitgegeven. Dat valt nog reuze mee, want ik ben pas 3 keer in de winkel geweest vanaf eind augustus en heb in totaal nog geen veertig euro uitgegeven. Oh, nu ik zo '40 euro' zeg vind ik het best veel eigenlijk...
Sorryquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:09 schreef noekje het volgende:
Ik geloof niet dat Ymne mijn verzoek nog heeft gelezen. Jammer want mijn hiwtk zeep is bijna op en ik vind het honingbeertje niet zo lekker ruiken als mijn gewone hiwtk zeep. Ik wil gewoon romige niet zurige hiwtk zeep.
Dan moet ik het maar bestellen. Dan doe ik tevens wat American cream erbij en nog wat snowfestivals maar die staan nog niet op de site.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:16 schreef Maeghan het volgende:
Ja ach, als je het vergelijkt met cocaine is het nog niet zo duur, en ook lang zo ongezond niet haha.
Geeft niks, ik dacht het al. Heb jij wel lekker geshopt?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:25 schreef ymme het volgende:
[..]
SorryHet forum was down gisteren toen ik wou kijken, of iemand wat achtergelaten op dat berichtje
![]()
Ja 2x 500gram Snow fairy.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Geeft niks, ik dacht het al. Heb jij wel lekker geshopt?
Ik vind het wel lullig voor je. Had het graag voor je meegenomen. Ik heb hier nog 100gram liggen. Deze kan ik je wel opsturen. Hij zit nog in verpakking. Kom er voorlopig toch niet aan toe.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Geeft niks, ik dacht het al. Heb jij wel lekker geshopt?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:27 schreef noekje het volgende:
Ik dacht dat ik wel wat minder kleding zou gaan kopen omdat ik nu veel lush koop. Ook dat is niet waar. Vanmiddag heerlijk geshopt, terras gezeten en nu bezig met de aankomende bestellijst.
Tja, er moet toch iemand de economie draaiende houden.
Ja, dat heb je goed gezien. Dat is hem inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Is dat de bestelling van die speciale eenmalige verkoop van afgelopen donderdag??? Dat is dan verdomd snel bezorgd zeg! Bij een normale bestelling moet je gemiddeld anderhalve week wachten.Lullig van Lush...
Nee joh! Niet nodig. Anitra is zo lief om mij wat op te sturen. *Anitra aait*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:32 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik vind het wel lullig voor je. Had het graag voor je meegenomen. Ik heb hier nog 100gram liggen. Deze kan ik je wel opsturen. Hij zit nog in verpakking. Kom er voorlopig toch niet aan toe.
Ik betaal ook altijd via eenmalige machtiging, maar nog nooit snel gehad.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:08 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja, dat heb je goed gezien. Dat is hem inderdaad![]()
Hoezo lulligIk betaal altijd via een eenmalige machtiging, en ik heb het 9 van de 10 keer binnen 1 week. Maar niet altijd hoor.
1,5 week? Zolang heeft het bij mij nog nooit geduurd. Op de één of andere manier bestel ik altijd op de maandag of dinsdag en dan heb ik het altijd op de zaterdag binnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:32 schreef heaven7 het volgende:
Ook hier duurt het altijd minstens 1.5 week.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:32 schreef noekje het volgende:
Muissie, vriendinnetje van me had hem zaterdag al. Dat is dus nog sneller.
Dat is wel erg snel ja. Toppie van Lush. En nog wel vanuit Engelandquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:36 schreef noekje het volgende:
[..]
1,5 week? Zolang heeft het bij mij nog nooit geduurd. Op de één of andere manier bestel ik altijd op de maandag of dinsdag en dan heb ik het altijd op de zaterdag binnen.
Lush engeland had ik laatst op een maandagavond besteld en op vrijdag al in huis.
Wat ik heb gezegd heeft niks met Ymme te maken hoor. Bij ieder ander had ik precies hetzelfde gezegd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Gaat het weer over bestellingen van bepaalde personen?
Boring
Dat begreep ik Shirleyquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat ik heb gezegd heeft niks met Ymme te maken hoor. Bij ieder ander had ik precies hetzelfde gezegd.
Ik vind deze wel lekker, maar ik zou het niet nog een keer kopen. Er zijn teveel andere zepen etc wat meer in de smaak valt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:02 schreef Nugget het volgende:
Mag ik heel even?
A-n-g-e-l-s D-e-l-i-g-h-t!
Was vandaag in Den Bosch en had me voorgenomen om alleen even te snuffelen. Maar ik kon hem niet meer los laten, heel gek. In ruil voor centjes mocht ik hem meenemen naar huis, dus dat heb ik dan ook maar gedaan.
En jij vroeg je af waarom mensen hier weg blijven?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Als je je zo irriteert aan zeurmensen, wat doe je hier dan telkens?
What ever.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Als je je zo irriteert aan zeurmensen, wat doe je hier dan telkens?
Lekker he, Nugget, Angels Delight!
Leuk dat je gelijk met de handel begint maar ik heb voorlopig nog genoeg aan mijn eigen stuk, toch dankjewelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:05 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik vind deze wel lekker, maar ik zou het niet nog een keer kopen. Er zijn teveel andere zepen etc wat meer in de smaak valt.
Ik wil wel ruilen met je. Ik heb nog 100gram, en ook deze gaat nooit opkomen, en dat is best zonde eigenlijk.![]()
Anders verdraai je de boel. Het komt er op neer. Ik kom hier voor Lush. Dat is een antwoord op jou vraag. En nu laat ik het kinderachtige gezeik over "speciale klant" en al het andere, lekker LINKS liggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dus eerst opschrijven: Stelletje pubers, ik laat em niet wegjagen en dat weer veranderen in: What ever.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:17 schreef La_Guiri het volgende:
Waarom zeikt men hier altijd zo??
In elk geval heb ik een nieuwe verslaving namelijk: Snowcake![]()
Dan moet je zeker snowfestival een keer proberen als je een bad hebt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:17 schreef La_Guiri het volgende:
Waarom zeikt men hier altijd zo??![]()
In elk geval heb ik een nieuwe verslaving namelijk: Snowcake![]()
Waar ben jij mee bezig?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:19 schreef ymme het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog als je dat vindt?
Ik vraag me af tegen wie het dan bedoelt was aangezien je mijn reactie quotequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:19 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
Ja he, de snowcake is heerlijkDe snow festival ruikt hier ook naar
![]()
![]()
quote:
Jouw sub heeft er niks mee te maken. Je zegt zelf al dat La_Guiri er niks mee te maken heeft, maar waarom post je het dan? Wie is hier aan het stoken?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:23 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote dan alles.
Dat was een reactie op een eerdere reactie die ik kreeg.
Wat er dus ook met kleine letters onderstond geschreven. En wat jij dus niet ge-quote hebt, om dus lekker te lopen stoken hier.
kijk, jij zei.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:21 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Ik vraag me af tegen wie het dan bedoelt was aangezien je mijn reactie quote![]()
@ Debby, ik heb helaas geen bad maar ga toch inderdaad een snow festival kopen voor als ik eens een bad kan 'lenen'![]()
oh nee zeg dat nou niet ik ga morgen nar de winkelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:19 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Dan moet je zeker snowfestival een keer proberen als je een bad hebt.
Oh grote ramp joh. Maar mensen. Gaan jullie maar lekker door, elkaar zwart maken. Zeiken om alles. En kinderachtig doen, ik ga lekker Lushenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:25 schreef ymme het volgende:
[..]
kijk, jij zei.
Waarom zeurt iedereen hier zo.
Toen zij is daarop (dus voor de gein, let op) wat doe je hier dan nog. (dat wat eerder ss16 tegen mij zij)
En met klene letters eronder... oeps sorry. Niet tegen over jou bedoeld La_Guiri.![]()
Lul niet Ymme, ik heb niks met kleine letters geschreven, zou niet eens weten hoe het moet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:23 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote dan alles.
Dat was een reactie op een eerdere reactie die ik kreeg.
Wat er dus ook met kleine letters onderstond geschreven. En wat jij dus niet ge-quote hebt, om dus lekker te lopen stoken hier.
IK SCHREEF ER WAT ONDER MET KLEINE LETTERS>quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:26 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Lul niet Ymme, ik heb niks met kleine letters geschreven, zou niet eens weten hoe het moet.
Maar ik vind het wel weer goed, en als je oplet dan weet je dat ik hier ook nog amper post.
Ik weet het ook nooitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh nee zeg dat nou niet ik ga morgen nar de winkel
ik ben 't een beetje kwijt, maar liggen de kerstdingetjes nou ondertussen wel in alle lush stores?
Geen punt hoor, darling. Zolang die 'ene' user me maar niet vindt stinken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
...alhoewel ik je nog wel vind stinken
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:27 schreef ymme het volgende:
[..]
IK SCHREEF ER WAT ONDER MET KLEINE LETTERS>
oh jullie zijn dus echt allemaal zo dom als hooi![]()
[..]
Ik ga denk ik voor de zekerheid dan toch naar de leidsestrat dan, maar misschien ook niet, want ik dan neem ik waarschijnlijk meer mee dan m'n lijstje toestaanquote:
Als het goed is, ligt alles overal nu. Alleen ik geloof dat ze niet overal weer alles hebben gekregen. Snap je het nogquote:
begint met een P en eindigt op eRi?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:28 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Geen punt hoor, darling. Zolang die 'ene' user me maar niet vindt stinken.
Ja, ookal ben ik zo dom als hooiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:27 schreef ymme het volgende:
[..]
Is onderweg naar je liefje, jij ondankbare douchegel!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef FlyingFox het volgende:
Waar blijft trouwens mijn dop.
Ja ik vind em heerlijk in combinatie met Candy Fluff!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trouwens, vraagje over Skin Sin, is dat een bodylotion oid?
Alle kerstspulletjes liggen dus her en der door Nederland verspreid?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als het goed is, ligt alles overal nu. Alleen ik geloof dat ze niet overal weer alles hebben gekregen. Snap je het nog
Ohja. Die moet je hier komen halen, ik kreeg nog wat spullen van drquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef FlyingFox het volgende:
Waar blijft trouwens mijn dop.
Ik had je nog niet kunnen bedanken o.i.d. Sterker nog, ik had je nog nooit gezien. Dus bij deze, kei lief van je, bedankt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:30 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Is onderweg naar je liefje, jij ondankbare douchegel!![]()
Zij! De volgende keer maar es haar naam vragenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:31 schreef Nugget het volgende:
Ohja, SS16! Ik ben vandaag geholpen door dat kleine blonde meisje dat jou zo goed hielp tijdens het feestje. Ze was echt weer superenthousiast en aardig, liep zingend door de winkel... tof wijf is dat
Ik wilde me er eigenlijk buiten houden maar nu ga je toch echt te ver. Wie aan Jip en Janneke komt, komt ook aan mij. Het is bubbelchampagne en het is verrekte lekker!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:30 schreef ymme het volgende:
Ik ben dat gezeik hier meer dan zat.
Ga maar met z'n allen een groot feest vieren. Met bubbelwijn van de Hema (je weet wel, van Jip en Janneke), ik ben hier uit deze kleuterschool weg. Zoals vele andere. Dus Peri en de "gang" veel plezier. En laat maar geen andere mensen toe tot Lush, want veel goed doen, kunnen ze bij jullie niet. Ja proefjes sturen, als het jullie uit komt, en daarna zijn het de boe-vrouwen.
En ss16, ik weet niet of je er zelf voor duft uit te komen, maar jij hebt geen eigen mening en lult met de zogenaamde "vaste"lushies mee. Vorm een eigen mening (je bent al 19 hoor, en geen 9)
DOEI
Ik was even bang dat ik de enige was die dat spul dronkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:32 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik wilde me er eigenlijk buiten houden maar nu ga je toch echt te ver. Wie aan Jip en Janneke komt, komt ook aan mij. Het is bubbelchampagne en het is verrekte lekker!
Uhuh.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
begint met een P en eindigt op eRi?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:30 schreef ymme het volgende:
Ga maar met z'n allen een groot feest vieren. Met bubbelwijn van de Hema (je weet wel, van Jip en Janneke), ik ben hier uit deze kleuterschool weg. Zoals vele andere. Dus Peri en de "gang" veel plezier. En laat maar geen andere mensen toe tot Lush, want veel goed doen, kunnen ze bij jullie niet. Ja proefjes sturen, als het jullie uit komt, en daarna zijn het de boe-vrouwen.
En ss16, ik weet niet of je er zelf voor duft uit te komen, maar jij hebt geen eigen mening en lult met de zogenaamde "vaste"lushies mee. Vorm een eigen mening (je bent al 19 hoor, en geen 9)
DOEI
Je hebt heel wat gemist. En wees blijquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:38 schreef noekje het volgende:
Zeau, hier is het gezellig. *pakt haar rode wijnte, nipt en denkt*
Nu wil ik het weten ook. Waarom worden Ymne haar berichten altijd in twijfel getrokken?
En waarom zijn haar berichten dan zo zogenaamd boring?
[..]
Wellichtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:39 schreef FlyingFox het volgende:
Als ik m'n geslacht in mijn profiel nou eens op 'vrouwelijk' zet, zou ik dan meer serieus worden genomen hier?
je bent de vriend van de gangleidster. Hoe meer serieus wil je gevonden worden?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:39 schreef FlyingFox het volgende:
Als ik m'n geslacht in mijn profiel nou eens op 'vrouwelijk' zet, zou ik dan meer serieus worden genomen hier?
Jouw username relateer ik altijd aan 'Zeeland'. Geen idee waarom. Je zal er wel gewoond hebben o.i.d.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Klopt Flying Fox! Ik was de 2e die reageerde, dat was toen een erg actieve fotoboek periode, om de 1 of andere reden.. haha
Ik weet zeker dat je ineens dan veel meer voorstellen om serieus genomen te worden zou krijgen ja.. Doen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:39 schreef FlyingFox het volgende:
Pff what the heck I am the ONE of Zeelandquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:40 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Jouw username relateer ik altijd aan 'Zeeland'. Geen idee waarom. Je zal er wel gewoond hebben o.i.d.
Ik weet iets van een dure pot creme en iets van niet aankomende post.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je hebt heel wat gemist. En wees blij
Nou ik hou eigenlijk niet zo van popcorn, maar de film is wel goed!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Maerycke, hoe is de popcorn?
we zijn dom als hooiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet iets van een dure pot creme en iets van niet aankomende post.
Heb ik dan nog veel gemist?
Simpele ja of nee is afdoende, hoor.:-)
Ymme is boos en Sanne is al blauw sinds BB.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
mag ik een samenvatting van wat ik gemist heb? en wat doet sanne in blauw?
Bedankt!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:43 schreef debby1973 het volgende:
JA!!!!!
Ik zou gewoon het topic even lezen, da's echt veel leuker.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
In het zwartquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
Ik kan niet meer slapen vannacht nuquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
peri slaaf
alleen als ze een strak leren pakje aantrekt
Die zeep ken ik nog niet. Misschien kan ze me een proefje sturen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:49 schreef FlyingFox het volgende:
Kan dat ymmy-gedoe even genuanceerd worden?
Ze is in een neurotische bui hysterisch weggelopen en zich nu op een volwassen manier aan het wassen in HEMA Jip en Janneke zeep.
Ze is niet zo goed in het opsturen van zeep. Ze is sowieso nergens echt goed in.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:50 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Die zeep ken ik nog niet. Misschien kan ze me een proefje sturen?
teruglezen is denk ik het bestequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik bedoelde ook zwart! zwart! zwart!
kom net uit werk
maar licht mij in
Ja, wel! Ze kan me echt heel hard aan het lachen maken. Ik moet nu nog lachen om die dom als hooi opmerking.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:51 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ze is niet zo goed in het opsturen van zeep. Ze is sowieso nergens echt goed in.
Ik vind zwart ook best mooi hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:53 schreef Sanne het volgende:
Ik heb een tennisarm en had wat irritaties.
Dus heb ik de pijp aan Maarten gegeven.
Laat me nou. Gegarandeerd dat dat schaap nu meeleest.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:52 schreef Maeghan het volgende:
Ach FF, niet zo gemeen, dat is ook niet haar eigen schuld natuurlijk.
Ja. Dag. Dames. Dag.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:56 schreef Maerycke het volgende:
Ja? Mogen wij nu weer even?
Dat d8 ik nu ook alquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:56 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Laat me nou. Gegarandeerd dat dat schaap nu meeleest.
haha ik wist wel dat ik ergens overheen dachtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:58 schreef PeRi het volgende:
5 minuten gratis winkelen en dan bestel ik wel via Engeland en de site.![]()
5 minuten gratis winkelen dan. En dan laat ik iemand anders wel voor me verder winkelenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha ik wist wel dat ik ergens overheen dacht![]()
Dat mag dus ook niet, perimadammeke!
5 minuten gratis winkelen en daarna nooit meer. dat betekent dus wel dat je volgend jaar alle nieuwe kerstproducten niet mag kopen he!!![]()
Wat doet god in een Lushtopic?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:57 schreef Aarti het volgende:
zegguh, zullen we weer lief doen? Laten we allen in de naam van God in vrede met elkander omgaan. en zo.
Laat ik er eens een vraagje tegenaan gooien:
Stel: je mag kiezen;
- of je mag 5 minuten gratis winkelen bij Lush zoveel als je wil en daarna nooit meer 1 voet in de Lush winkel zetten, en dankzij Peri ook niet via de site of Engeland of welk ander Lushland dan ook![]()
- of je mag zo vaak in de Lush winkel als je wil, maar je mag per jaar maar 20 euro uitgeven aan Lush, de rest van je leven.
wat doe je?
(ja ik verzin maar wat, iemand moet de topic toch weer terug naar de topic brengen)
Ik muis nu linksquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
zwart staat je goed S.
en tennisarm/rsi sucks
ik heb t al meer dan een jaar, kom er niet vanaf
ook toen ik maanden de pc niet aanraakte
Ja, ik ben er nog, hoezo?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:00 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
la guiri, ben je er nog?
Die slaapt, reken er maar niet op.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Flying Fox, open jij het nieuwe topic?
Weltrusten leidsterquote:
Deal!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Flying Fox, open jij het nieuwe topic?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
is jip en janneke bubbeltjeswijn trouwens lekker?
appelsmaak toch?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef Nugget het volgende:
Hè, shit. Ik ben vandaag naar de kapper geweest maar realiseer me nu pas dat ik mijn haar nu onmogelijk meer bij mijn neus krijg en dus Godiva niet meer kan ruiken.
Lushriotsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:30 schreef ymme het volgende:
DOEI
champagne!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
is jip en janneke bubbeltjeswijn trouwens lekker?
appelsmaak toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |