Laat me nou. Gegarandeerd dat dat schaap nu meeleest.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:52 schreef Maeghan het volgende:
Ach FF, niet zo gemeen, dat is ook niet haar eigen schuld natuurlijk.
Ja. Dag. Dames. Dag.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:56 schreef Maerycke het volgende:
Ja? Mogen wij nu weer even?
Dat d8 ik nu ook alquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:56 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Laat me nou. Gegarandeerd dat dat schaap nu meeleest.
haha ik wist wel dat ik ergens overheen dachtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:58 schreef PeRi het volgende:
5 minuten gratis winkelen en dan bestel ik wel via Engeland en de site.![]()
5 minuten gratis winkelen dan. En dan laat ik iemand anders wel voor me verder winkelenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha ik wist wel dat ik ergens overheen dacht![]()
Dat mag dus ook niet, perimadammeke!
5 minuten gratis winkelen en daarna nooit meer. dat betekent dus wel dat je volgend jaar alle nieuwe kerstproducten niet mag kopen he!!![]()
Wat doet god in een Lushtopic?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:57 schreef Aarti het volgende:
zegguh, zullen we weer lief doen? Laten we allen in de naam van God in vrede met elkander omgaan. en zo.
Laat ik er eens een vraagje tegenaan gooien:
Stel: je mag kiezen;
- of je mag 5 minuten gratis winkelen bij Lush zoveel als je wil en daarna nooit meer 1 voet in de Lush winkel zetten, en dankzij Peri ook niet via de site of Engeland of welk ander Lushland dan ook![]()
- of je mag zo vaak in de Lush winkel als je wil, maar je mag per jaar maar 20 euro uitgeven aan Lush, de rest van je leven.
wat doe je?
(ja ik verzin maar wat, iemand moet de topic toch weer terug naar de topic brengen)
Ik muis nu linksquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
zwart staat je goed S.
en tennisarm/rsi sucks
ik heb t al meer dan een jaar, kom er niet vanaf
ook toen ik maanden de pc niet aanraakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |