quote:
Jouw sub heeft er niks mee te maken. Je zegt zelf al dat La_Guiri er niks mee te maken heeft, maar waarom post je het dan? Wie is hier aan het stoken?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:23 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote dan alles.
Dat was een reactie op een eerdere reactie die ik kreeg.
Wat er dus ook met kleine letters onderstond geschreven. En wat jij dus niet ge-quote hebt, om dus lekker te lopen stoken hier.
kijk, jij zei.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:21 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Ik vraag me af tegen wie het dan bedoelt was aangezien je mijn reactie quote![]()
@ Debby, ik heb helaas geen bad maar ga toch inderdaad een snow festival kopen voor als ik eens een bad kan 'lenen'![]()
oh nee zeg dat nou niet ik ga morgen nar de winkelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:19 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Dan moet je zeker snowfestival een keer proberen als je een bad hebt.
Oh grote ramp joh. Maar mensen. Gaan jullie maar lekker door, elkaar zwart maken. Zeiken om alles. En kinderachtig doen, ik ga lekker Lushenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:25 schreef ymme het volgende:
[..]
kijk, jij zei.
Waarom zeurt iedereen hier zo.
Toen zij is daarop (dus voor de gein, let op) wat doe je hier dan nog. (dat wat eerder ss16 tegen mij zij)
En met klene letters eronder... oeps sorry. Niet tegen over jou bedoeld La_Guiri.![]()
Lul niet Ymme, ik heb niks met kleine letters geschreven, zou niet eens weten hoe het moet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:23 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote dan alles.
Dat was een reactie op een eerdere reactie die ik kreeg.
Wat er dus ook met kleine letters onderstond geschreven. En wat jij dus niet ge-quote hebt, om dus lekker te lopen stoken hier.
IK SCHREEF ER WAT ONDER MET KLEINE LETTERS>quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:26 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Lul niet Ymme, ik heb niks met kleine letters geschreven, zou niet eens weten hoe het moet.
Maar ik vind het wel weer goed, en als je oplet dan weet je dat ik hier ook nog amper post.
Ik weet het ook nooitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh nee zeg dat nou niet ik ga morgen nar de winkel
ik ben 't een beetje kwijt, maar liggen de kerstdingetjes nou ondertussen wel in alle lush stores?
Geen punt hoor, darling. Zolang die 'ene' user me maar niet vindt stinken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
...alhoewel ik je nog wel vind stinken
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:27 schreef ymme het volgende:
[..]
IK SCHREEF ER WAT ONDER MET KLEINE LETTERS>
oh jullie zijn dus echt allemaal zo dom als hooi![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:27 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor de zekerheid dan toch naar de leidsestrat dan, maar misschien ook niet, want ik dan neem ik waarschijnlijk meer mee dan m'n lijstje toestaanquote:
Als het goed is, ligt alles overal nu. Alleen ik geloof dat ze niet overal weer alles hebben gekregen. Snap je het nogquote:
begint met een P en eindigt op eRi?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:28 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Geen punt hoor, darling. Zolang die 'ene' user me maar niet vindt stinken.
Ja, ookal ben ik zo dom als hooiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:27 schreef ymme het volgende:
[..]
Is onderweg naar je liefje, jij ondankbare douchegel!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef FlyingFox het volgende:
Waar blijft trouwens mijn dop.
Ja ik vind em heerlijk in combinatie met Candy Fluff!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trouwens, vraagje over Skin Sin, is dat een bodylotion oid?
Alle kerstspulletjes liggen dus her en der door Nederland verspreid?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als het goed is, ligt alles overal nu. Alleen ik geloof dat ze niet overal weer alles hebben gekregen. Snap je het nog
Ohja. Die moet je hier komen halen, ik kreeg nog wat spullen van drquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef FlyingFox het volgende:
Waar blijft trouwens mijn dop.
Ik had je nog niet kunnen bedanken o.i.d. Sterker nog, ik had je nog nooit gezien. Dus bij deze, kei lief van je, bedankt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:30 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Is onderweg naar je liefje, jij ondankbare douchegel!![]()
Zij! De volgende keer maar es haar naam vragenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:31 schreef Nugget het volgende:
Ohja, SS16! Ik ben vandaag geholpen door dat kleine blonde meisje dat jou zo goed hielp tijdens het feestje. Ze was echt weer superenthousiast en aardig, liep zingend door de winkel... tof wijf is dat
Ik wilde me er eigenlijk buiten houden maar nu ga je toch echt te ver. Wie aan Jip en Janneke komt, komt ook aan mij. Het is bubbelchampagne en het is verrekte lekker!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:30 schreef ymme het volgende:
Ik ben dat gezeik hier meer dan zat.
Ga maar met z'n allen een groot feest vieren. Met bubbelwijn van de Hema (je weet wel, van Jip en Janneke), ik ben hier uit deze kleuterschool weg. Zoals vele andere. Dus Peri en de "gang" veel plezier. En laat maar geen andere mensen toe tot Lush, want veel goed doen, kunnen ze bij jullie niet. Ja proefjes sturen, als het jullie uit komt, en daarna zijn het de boe-vrouwen.
En ss16, ik weet niet of je er zelf voor duft uit te komen, maar jij hebt geen eigen mening en lult met de zogenaamde "vaste"lushies mee. Vorm een eigen mening (je bent al 19 hoor, en geen 9)
DOEI
Ik was even bang dat ik de enige was die dat spul dronkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:32 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik wilde me er eigenlijk buiten houden maar nu ga je toch echt te ver. Wie aan Jip en Janneke komt, komt ook aan mij. Het is bubbelchampagne en het is verrekte lekker!
Uhuh.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
begint met een P en eindigt op eRi?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:30 schreef ymme het volgende:
Ik ben dat gezeik hier meer dan zat.
Ga maar met z'n allen een groot feest vieren. Met bubbelwijn van de Hema (je weet wel, van Jip en Janneke), ik ben hier uit deze kleuterschool weg. Zoals vele andere. Dus Peri en de "gang" veel plezier. En laat maar geen andere mensen toe tot Lush, want veel goed doen, kunnen ze bij jullie niet. Ja proefjes sturen, als het jullie uit komt, en daarna zijn het de boe-vrouwen.
En ss16, ik weet niet of je er zelf voor duft uit te komen, maar jij hebt geen eigen mening en lult met de zogenaamde "vaste"lushies mee. Vorm een eigen mening (je bent al 19 hoor, en geen 9)
DOEI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |