In hull, engelandquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:36 schreef ymme het volgende:
[..]
Gaaf. waar woon je precies?
Helemaal voor een lushverslaafde, is het de droom om daar te wonen.![]()
Wat wil je ervoor hebben? Ik heb niet zo erg veel te ruilen maar ik zou je er ook graag voor willen betalen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:58 schreef Anitra het volgende:
Heb idd nog een stuk liggen van 170 gram. Ik had in juli in Hongarije ingeslagen, vandaar dat ik nog had liggen.
3,50 ofzo?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben? Ik heb niet zo erg veel te ruilen maar ik zou je er ook graag voor willen betalen.
Leuk he om mensen helemaal enthousiast te zien raken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
En er logeert een vriendinnetje bij me die ik helemaal Lushed heb gekregenZe zit de hele dag in het krantje te strepen en te kruisen en op de site te kijken en ze wil vandaag gaan bestellen
.
*shrikt* Dag vrouw!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:40 schreef muissie het volgende:
Die van mij snapt er al helemaal niks van. Laat staan dat ie begrijpt dat ik daar zoveel geld aan uit geef haha !
*gaat zich in een hoekje schamen*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu ook al 2 keer 'kritiek' gehad van een vriendin dat ik er 'zoveel' geld aan heb uitgegeven. Dat valt nog reuze mee, want ik ben pas 3 keer in de winkel geweest vanaf eind augustus en heb in totaal nog geen veertig euro uitgegeven. Oh, nu ik zo '40 euro' zeg vind ik het best veel eigenlijk...
Sorryquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:09 schreef noekje het volgende:
Ik geloof niet dat Ymne mijn verzoek nog heeft gelezen. Jammer want mijn hiwtk zeep is bijna op en ik vind het honingbeertje niet zo lekker ruiken als mijn gewone hiwtk zeep. Ik wil gewoon romige niet zurige hiwtk zeep.
Dan moet ik het maar bestellen. Dan doe ik tevens wat American cream erbij en nog wat snowfestivals maar die staan nog niet op de site.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:16 schreef Maeghan het volgende:
Ja ach, als je het vergelijkt met cocaine is het nog niet zo duur, en ook lang zo ongezond niet haha.
Geeft niks, ik dacht het al. Heb jij wel lekker geshopt?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:25 schreef ymme het volgende:
[..]
SorryHet forum was down gisteren toen ik wou kijken, of iemand wat achtergelaten op dat berichtje
![]()
Ja 2x 500gram Snow fairy.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Geeft niks, ik dacht het al. Heb jij wel lekker geshopt?
Ik vind het wel lullig voor je. Had het graag voor je meegenomen. Ik heb hier nog 100gram liggen. Deze kan ik je wel opsturen. Hij zit nog in verpakking. Kom er voorlopig toch niet aan toe.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Geeft niks, ik dacht het al. Heb jij wel lekker geshopt?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:27 schreef noekje het volgende:
Ik dacht dat ik wel wat minder kleding zou gaan kopen omdat ik nu veel lush koop. Ook dat is niet waar. Vanmiddag heerlijk geshopt, terras gezeten en nu bezig met de aankomende bestellijst.
Tja, er moet toch iemand de economie draaiende houden.
Ja, dat heb je goed gezien. Dat is hem inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Is dat de bestelling van die speciale eenmalige verkoop van afgelopen donderdag??? Dat is dan verdomd snel bezorgd zeg! Bij een normale bestelling moet je gemiddeld anderhalve week wachten.Lullig van Lush...
Nee joh! Niet nodig. Anitra is zo lief om mij wat op te sturen. *Anitra aait*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:32 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik vind het wel lullig voor je. Had het graag voor je meegenomen. Ik heb hier nog 100gram liggen. Deze kan ik je wel opsturen. Hij zit nog in verpakking. Kom er voorlopig toch niet aan toe.
Ik betaal ook altijd via eenmalige machtiging, maar nog nooit snel gehad.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:08 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja, dat heb je goed gezien. Dat is hem inderdaad![]()
Hoezo lulligIk betaal altijd via een eenmalige machtiging, en ik heb het 9 van de 10 keer binnen 1 week. Maar niet altijd hoor.
1,5 week? Zolang heeft het bij mij nog nooit geduurd. Op de één of andere manier bestel ik altijd op de maandag of dinsdag en dan heb ik het altijd op de zaterdag binnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:32 schreef heaven7 het volgende:
Ook hier duurt het altijd minstens 1.5 week.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:32 schreef noekje het volgende:
Muissie, vriendinnetje van me had hem zaterdag al. Dat is dus nog sneller.
Dat is wel erg snel ja. Toppie van Lush. En nog wel vanuit Engelandquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:36 schreef noekje het volgende:
[..]
1,5 week? Zolang heeft het bij mij nog nooit geduurd. Op de één of andere manier bestel ik altijd op de maandag of dinsdag en dan heb ik het altijd op de zaterdag binnen.
Lush engeland had ik laatst op een maandagavond besteld en op vrijdag al in huis.
Wat ik heb gezegd heeft niks met Ymme te maken hoor. Bij ieder ander had ik precies hetzelfde gezegd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Gaat het weer over bestellingen van bepaalde personen?
Boring
Dat begreep ik Shirleyquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat ik heb gezegd heeft niks met Ymme te maken hoor. Bij ieder ander had ik precies hetzelfde gezegd.
Ik vind deze wel lekker, maar ik zou het niet nog een keer kopen. Er zijn teveel andere zepen etc wat meer in de smaak valt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:02 schreef Nugget het volgende:
Mag ik heel even?
A-n-g-e-l-s D-e-l-i-g-h-t!
Was vandaag in Den Bosch en had me voorgenomen om alleen even te snuffelen. Maar ik kon hem niet meer los laten, heel gek. In ruil voor centjes mocht ik hem meenemen naar huis, dus dat heb ik dan ook maar gedaan.
En jij vroeg je af waarom mensen hier weg blijven?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Als je je zo irriteert aan zeurmensen, wat doe je hier dan telkens?
What ever.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Als je je zo irriteert aan zeurmensen, wat doe je hier dan telkens?
Lekker he, Nugget, Angels Delight!
Leuk dat je gelijk met de handel begint maar ik heb voorlopig nog genoeg aan mijn eigen stuk, toch dankjewelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:05 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik vind deze wel lekker, maar ik zou het niet nog een keer kopen. Er zijn teveel andere zepen etc wat meer in de smaak valt.
Ik wil wel ruilen met je. Ik heb nog 100gram, en ook deze gaat nooit opkomen, en dat is best zonde eigenlijk.![]()
Anders verdraai je de boel. Het komt er op neer. Ik kom hier voor Lush. Dat is een antwoord op jou vraag. En nu laat ik het kinderachtige gezeik over "speciale klant" en al het andere, lekker LINKS liggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dus eerst opschrijven: Stelletje pubers, ik laat em niet wegjagen en dat weer veranderen in: What ever.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:17 schreef La_Guiri het volgende:
Waarom zeikt men hier altijd zo??
In elk geval heb ik een nieuwe verslaving namelijk: Snowcake![]()
Dan moet je zeker snowfestival een keer proberen als je een bad hebt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:17 schreef La_Guiri het volgende:
Waarom zeikt men hier altijd zo??![]()
In elk geval heb ik een nieuwe verslaving namelijk: Snowcake![]()
Waar ben jij mee bezig?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:19 schreef ymme het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog als je dat vindt?
Ik vraag me af tegen wie het dan bedoelt was aangezien je mijn reactie quotequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:19 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
Ja he, de snowcake is heerlijkDe snow festival ruikt hier ook naar
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |