abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31715700
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:36 schreef ymme het volgende:

[..]

Gaaf. waar woon je precies?
Helemaal voor een lushverslaafde, is het de droom om daar te wonen.
In hull, engeland zit hier voor werk ik ga morgen maar eens langs in 't winkeltje
pi_31717469
Heaven7: Ik vind de HBH super! Het ruikt dan wel niet naar HIWTK maar toch
Het voelt alleen een beetje plakkerig aan... of ligt dat aan mij?
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_31717490
Nugget: Ghehe, ik heb ook zo'n MOM foto Zal vanavond kijken of ik 'm hier kan posten.....
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_31718044
Ik heb geen idee hoe gorgeous is, maar afterlife trekt bij mij goed in en heb een proefje van Skin Shangrila gekregen en die heb ik als nachtcreme gebruikt en die is ook erg lekker. Savonds wel iets vettigs, smorgens lekker zacht gezicht.
pi_31719504
Ik geloof niet dat Ymne mijn verzoek nog heeft gelezen. Jammer want mijn hiwtk zeep is bijna op en ik vind het honingbeertje niet zo lekker ruiken als mijn gewone hiwtk zeep. Ik wil gewoon romige niet zurige hiwtk zeep.

Dan moet ik het maar bestellen. Dan doe ik tevens wat American cream erbij en nog wat snowfestivals maar die staan nog niet op de site.
Go hard or go home
pi_31720182
noekje ik heb dacht ik nog een stuk HIWTK liggen. En ik vind hem niet zo en Djen heeft nog zat.
Zal zo voor de zekerheid ff kijken voor je.
pi_31720227
Please do!!
Go hard or go home
pi_31720782
Heb idd nog een stuk liggen van 170 gram. Ik had in juli in Hongarije ingeslagen, vandaar dat ik nog had liggen.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:10:36 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31721115
Zooo net even gedouched met Coalface, Ultimate Shine, Big & Olive Branch! Een heerlijk begin van een vrije dag

En er logeert een vriendinnetje bij me die ik helemaal Lushed heb gekregen Ze zit de hele dag in het krantje te strepen en te kruisen en op de site te kijken en ze wil vandaag gaan bestellen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_31721334
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 11:58 schreef Anitra het volgende:
Heb idd nog een stuk liggen van 170 gram. Ik had in juli in Hongarije ingeslagen, vandaar dat ik nog had liggen.
Wat wil je ervoor hebben? Ik heb niet zo erg veel te ruilen maar ik zou je er ook graag voor willen betalen.
Go hard or go home
pi_31721437
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:19 schreef noekje het volgende:

[..]

Wat wil je ervoor hebben? Ik heb niet zo erg veel te ruilen maar ik zou je er ook graag voor willen betalen.
3,50 ofzo?
pi_31721497
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

En er logeert een vriendinnetje bij me die ik helemaal Lushed heb gekregen Ze zit de hele dag in het krantje te strepen en te kruisen en op de site te kijken en ze wil vandaag gaan bestellen .
Leuk he om mensen helemaal enthousiast te zien raken.

Manlief vroeg zich gisteren af waarom ik daar toch zo euforisch van kon raken, het ruikt wel enzo maar om daar nou zo hysterisch over te gaan doen om wat zepen dat was hem niet duidelijk.
Dat hoef jij ook niet te begrijpen zei ik, dat is een vrouwending en probeer je maar niet eens in te leven want je hebt het empathisch vermogen van een colafles als het gaat om vrouwen.
Toen waren we uitgeluld. Het is echt zo'n vrouweniets vind ik. Al zullen er ook best vrouwen zijn die het allemaal geen ene reet kan schelen maar ik ben wel zo'n echt meisje-meisje en dat binnen een gezin met 3 mannen! Het is aanpoten maar ik blijf trouw aan mijn meisje-meisje filosofie.
Go hard or go home
pi_31725112
Die van mij snapt er al helemaal niks van. Laat staan dat ie begrijpt dat ik daar zoveel geld aan uit geef haha !
pi_31725309
Ik heb nu ook al 2 keer 'kritiek' gehad van een vriendin dat ik er 'zoveel' geld aan heb uitgegeven. Dat valt nog reuze mee, want ik ben pas 3 keer in de winkel geweest vanaf eind augustus en heb in totaal nog geen veertig euro uitgegeven. Oh, nu ik zo '40 euro' zeg vind ik het best veel eigenlijk... en morgenochtend ga ik weer even langs. Nouja, we hebben dus al 2 keer een kleine discussie gehad over Lush, en daar kan ik zo moe van worden. Ik weet dat 't veel geld is, maar het is lekker. Ik koop nu iig geen dvds meer, dat is me wel opgevallen nu Zij noemt het ook 'zeepjes', maar ze snapt niet dat er ook scrubsels tussenzitten die goed zijn voor je huid en shampoos die goed zijn voor je haar etc. En die bruisballen van ¤4 per stuk zou ik zelf ook niet kopen, aangezien ze voor eenmalig gebruik zijn. Ik snap niet wat het verschil is tussen een Dove scrub van ¤5,50 of een scrubsel van Lush voor misschien iets duurder, zij wel. Maargoed, dat verpest de sfeer wel een beetje...
Tap tap tap
pi_31726383
Sommige mensen zijn niet te overtuigen
En degene die je het wel zijn moet je soms even lekker verwennen
pi_31726872
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:40 schreef muissie het volgende:
Die van mij snapt er al helemaal niks van. Laat staan dat ie begrijpt dat ik daar zoveel geld aan uit geef haha !
*shrikt* Dag vrouw!
Go hard or go home
  donderdag 27 oktober 2005 @ 16:00:45 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31727400
Vriendinnetje van me heeft inmiddels besteld!

• The OIive Branch
  • Figs & Leaves
  • Lemslip Buttercream
  • Marilyn
  • Smitten
  • Arabian Bright

De onderste is een cadeautje voor mij! Lief he?!
  • [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_31729124
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 14:47 schreef CherryLips het volgende:
    Ik heb nu ook al 2 keer 'kritiek' gehad van een vriendin dat ik er 'zoveel' geld aan heb uitgegeven. Dat valt nog reuze mee, want ik ben pas 3 keer in de winkel geweest vanaf eind augustus en heb in totaal nog geen veertig euro uitgegeven. Oh, nu ik zo '40 euro' zeg vind ik het best veel eigenlijk...
    *gaat zich in een hoekje schamen*
    Volgens mij heb ik al tien keer zo veel uitgegeven.
    Van de zomer alleen heb ik al 120 pond uitgegeven, en vorige week nog 80 euro, en 30 euro via Ebay.

Maar ja jeetje, het is jouw geld zeg. Een ander hoeft er toch niet voor te werken?

Edit: whahaha ik heb net even ingevuld op m'n spreadsheet wat ik heb, en dat komt neer op zo'n 650 euro.

Wat ik totaal heb uitgegeven komt op zo'n 674 euro als ik het allemaal in Nederland gekocht zou hebben, plus ongeveer 120 euro via Ebay.

[ Bericht 21% gewijzigd door Maeghan op 27-10-2005 17:31:25 ]
    Sanity is (not) statistical
      donderdag 27 oktober 2005 @ 18:12:01 #94
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_31730938
    Belachelijk eigenlijk he... 650 euro aan door de gootsteen spoelbare producten... Maarja, het is zo lekker .
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    pi_31731165
    Ja het gaat hard met het geld als je eenmaal een Lush-junkie bent
    Maar goed zolang de portomonee het toelaat is er toch niks mis mee.
    Er zijn al zoveel vervelende dingen in het leven dus laat ons (lees lush-junkies)
    nou lekker maar ons geld uitgeven aan "zeepjes" en daar heel erg blij van worden
    pi_31731818
    Ik wil het niet eens weten wat ik uitgegeven heb
    Weet wel dat het een hoog bedrag is. En ik heb gister dingen binnen gekregen en zit nu al te bedenken wat mijn volgende bestelling is want mijn AOBS is bijna op en ik kan echt niet zonder
    pi_31732706
    Ja ach, als je het vergelijkt met cocaine is het nog niet zo duur, en ook lang zo ongezond niet haha.

Ik ga volgende week ook gewoon weer langs de Lush hoor. =) Maar ik heb me wel voorgenomen om na oud en nieuw weer netjes te gaan leven. Geen lush, geen tijdschriften, geen hamkaascroissantjes bij de AH to go maar netjes brood meenemen, lijnen, sparen, etc. =) Dan ga ik eerst maar wat opmaken. Ik houd geen ruimte meer over ook zo.

Aan het begin van het jaar, toen ik nog geen Lush gebruikte, at ik trouwens ongeveer 4 ons chocola per week, meestal in de vorm van Leonidas (2,10 per ons) of Lily O Briens bonbons (6 euro per doosje), of losse grote bonbons van de Bijenkorf van 1 zoveel per stuk. Dat doe ik nu dus een heeeeeeel stuk minder.
    Sanity is (not) statistical
    pi_31732969
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 11:09 schreef noekje het volgende:
    Ik geloof niet dat Ymne mijn verzoek nog heeft gelezen. Jammer want mijn hiwtk zeep is bijna op en ik vind het honingbeertje niet zo lekker ruiken als mijn gewone hiwtk zeep. Ik wil gewoon romige niet zurige hiwtk zeep.

Dan moet ik het maar bestellen. Dan doe ik tevens wat American cream erbij en nog wat snowfestivals maar die staan nog niet op de site.
    Sorry Het forum was down gisteren toen ik wou kijken, of iemand wat achtergelaten op dat berichtje
      donderdag 27 oktober 2005 @ 19:27:31 #99
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_31733019
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 19:16 schreef Maeghan het volgende:
    Ja ach, als je het vergelijkt met cocaine is het nog niet zo duur, en ook lang zo ongezond niet haha.
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
    pi_31733020
    Ik dacht dat ik wel wat minder kleding zou gaan kopen omdat ik nu veel lush koop. Ook dat is niet waar. Vanmiddag heerlijk geshopt, terras gezeten en nu bezig met de aankomende bestellijst.
    Tja, er moet toch iemand de economie draaiende houden.
    Go hard or go home
    pi_31733043
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 19:25 schreef ymme het volgende:

[..]

Sorry Het forum was down gisteren toen ik wou kijken, of iemand wat achtergelaten op dat berichtje
    Geeft niks, ik dacht het al. Heb jij wel lekker geshopt?
    Go hard or go home
    pi_31733141
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 19:28 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja 2x 500gram Snow fairy.
    En nog een Snow Festival
    pi_31733177
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 19:28 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik vind het wel lullig voor je. Had het graag voor je meegenomen. Ik heb hier nog 100gram liggen. Deze kan ik je wel opsturen. Hij zit nog in verpakking. Kom er voorlopig toch niet aan toe.
    pi_31733519
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 19:27 schreef noekje het volgende:
    Ik dacht dat ik wel wat minder kleding zou gaan kopen omdat ik nu veel lush koop. Ook dat is niet waar. Vanmiddag heerlijk geshopt, terras gezeten en nu bezig met de aankomende bestellijst.
    Tja, er moet toch iemand de economie draaiende houden.

Ik ben nog steeds opzoek naar nieuwe kleding, maar vind niks leuks. Heb nu een nieuwe opdracht die mogelijk nog moeilijker is: 2 nieuwe pyjama's kopen.

Heb net gebadderd met Twinkle, de geur is idd van American Cream, maar ik vin hem heel raar er kom een soort van poeder uit waar dan ienieminie glittertjes in zitten en dat poeder schuurt als je je afdroogt Wel een zacht huidje, maar niet voor herhaling vatbaar
    pi_31733585
    SInds mijn 1e Lush aankoop in juni heb ik al meer dan 200 euro uitgegeven eraan. Sommige verklaren me voor gek, maar bemoeien zich er verder niet mee. Moeten ze ook niet doen trouwens. Ik geef ook veel geld uit aan kleding enzo, en helaas, ook daar ben ik niet mee geminderd. En dan heb ik ook nog rijlessen, rekeningen noem maar op. Dit jaar bestel ik alleen nog wat kerstprodukten/cadeautjes, en dan ga ik eerst de voorraad opmaken voor ik weer ga bestellen.

Zeg ik nu.
    Back in business.
      donderdag 27 oktober 2005 @ 19:59:21 #106
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_31733941
    Ik zeg het maar niet hoeveel ik heb uitgegeven.
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
    pi_31734165
    Ik houd ook wijs mijn mond dicht.
    pi_31734250
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 17:19 schreef Shirley het volgende:

[..]

Is dat de bestelling van die speciale eenmalige verkoop van afgelopen donderdag??? Dat is dan verdomd snel bezorgd zeg! Bij een normale bestelling moet je gemiddeld anderhalve week wachten. Lullig van Lush...
    Ja, dat heb je goed gezien. Dat is hem inderdaad
    Hoezo lullig Ik betaal altijd via een eenmalige machtiging, en ik heb het 9 van de 10 keer binnen 1 week. Maar niet altijd hoor.
    pi_31734283
    GTST kijken, en dan lekker mijn haren verven. En dan..... lekker douche met Lush
    pi_31734341
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 19:32 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik vind het wel lullig voor je. Had het graag voor je meegenomen. Ik heb hier nog 100gram liggen. Deze kan ik je wel opsturen. Hij zit nog in verpakking. Kom er voorlopig toch niet aan toe.
    Nee joh! Niet nodig. Anitra is zo lief om mij wat op te sturen. *Anitra aait*
    Go hard or go home
    pi_31734690
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 20:08 schreef ymme het volgende:

[..]

Ja, dat heb je goed gezien. Dat is hem inderdaad
    Hoezo lullig Ik betaal altijd via een eenmalige machtiging, en ik heb het 9 van de 10 keer binnen 1 week. Maar niet altijd hoor.
    Ik betaal ook altijd via eenmalige machtiging, maar nog nooit snel gehad.
    Back in business.
    pi_31734728
    Ymme is een speciale klant bij Lush.
    Whatever I want.
    pi_31734961
    Ook hier duurt het altijd minstens 1.5 week.
    pi_31734973
    Muissie, vriendinnetje van me had hem zaterdag al. Dat is dus nog sneller.
    Go hard or go home
    pi_31735105
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 20:32 schreef heaven7 het volgende:
    Ook hier duurt het altijd minstens 1.5 week.
    1,5 week? Zolang heeft het bij mij nog nooit geduurd. Op de één of andere manier bestel ik altijd op de maandag of dinsdag en dan heb ik het altijd op de zaterdag binnen.

Lush engeland had ik laatst op een maandagavond besteld en op vrijdag al in huis.
    Go hard or go home
    pi_31735696
    Die actie was toch echt alleen op Donderdag hoor
    Maar goed. En ik zeg toch ook 9 van de 10 keer.
    En ik ben dus niet de enigste "speciale"klant.
    pi_31735740
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 20:32 schreef noekje het volgende:
    Muissie, vriendinnetje van me had hem zaterdag al. Dat is dus nog sneller.
    Altijd leuk, je bestelling lekker snel binnen hebben
    pi_31735765
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 20:36 schreef noekje het volgende:

[..]

1,5 week? Zolang heeft het bij mij nog nooit geduurd. Op de één of andere manier bestel ik altijd op de maandag of dinsdag en dan heb ik het altijd op de zaterdag binnen.

Lush engeland had ik laatst op een maandagavond besteld en op vrijdag al in huis.
    Dat is wel erg snel ja. Toppie van Lush. En nog wel vanuit Engeland
    pi_31737163
    Gaat het weer over bestellingen van bepaalde personen?
    Boring
    Billie Holiday is Lady Day!
    pi_31737532
    Ja laten we het lekker over L U S H hebben.

Ik ben nog steeds bezig met mijn haar te verven. Het is nu aan het drogen, dan gaat de 1ste kleur er pas in
    Dus nog ff wachten voordat ik onder de douche kan springen met Lush
    pi_31737572
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 21:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
    Gaat het weer over bestellingen van bepaalde personen?
    Boring
    Wat ik heb gezegd heeft niks met Ymme te maken hoor. Bij ieder ander had ik precies hetzelfde gezegd.
    Back in business.
    pi_31737640
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 21:48 schreef Shirley het volgende:

[..]

Wat ik heb gezegd heeft niks met Ymme te maken hoor. Bij ieder ander had ik precies hetzelfde gezegd.
    Dat begreep ik Shirley
    Maar sommige andere hebben altijd wat te zeuren
    Maar goed, het is goed zo..
    We zijn volwassen mensen, die allemaal gek zijn van Lush. En jij hebt niets verkeerds gezegt hoor
      donderdag 27 oktober 2005 @ 22:02:09 #123
    17316 Nugget
    Pas de poulet
    pi_31737983
    Mag ik heel even?

A-n-g-e-l-s D-e-l-i-g-h-t!

Was vandaag in Den Bosch en had me voorgenomen om alleen even te snuffelen. Maar ik kon hem niet meer los laten, heel gek. In ruil voor centjes mocht ik hem meenemen naar huis, dus dat heb ik dan ook maar gedaan.
    pi_31738068
    Als je je zo irriteert aan zeurmensen, wat doe je hier dan telkens?

Lekker he, Nugget, Angels Delight!
    pi_31738070
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 22:02 schreef Nugget het volgende:
    Mag ik heel even?

A-n-g-e-l-s D-e-l-i-g-h-t!

Was vandaag in Den Bosch en had me voorgenomen om alleen even te snuffelen. Maar ik kon hem niet meer los laten, heel gek. In ruil voor centjes mocht ik hem meenemen naar huis, dus dat heb ik dan ook maar gedaan.
    Ik vind deze wel lekker, maar ik zou het niet nog een keer kopen. Er zijn teveel andere zepen etc wat meer in de smaak valt.
    Ik wil wel ruilen met je. Ik heb nog 100gram, en ook deze gaat nooit opkomen, en dat is best zonde eigenlijk.
    pi_31738098
    Anitra!!!! Ik heb een zitbad
    Ze verkochten ze hier gewoon bij praxis, op voorraad
    Dus morgen lekker badderen. Als ik zin heb zo nog even.
    Nu kan ik dus ook lekker bad dingentjes kopen Of moet ik hier juist niet blij mee zijn
    De jan lul van het geheel.
    Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
    Kutsch; tussen kut en kitsch
    Het voelt heerlijk!!!!
    pi_31738130
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 22:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
    En jij vroeg je af waarom mensen hier weg blijven? !
    Whatever I want.
    pi_31738161
    Ooit vroeg ik me dat af ja...
      donderdag 27 oktober 2005 @ 22:08:54 #129
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_31738199
    Jessie!

Die Godiva valt me best mee!
    pi_31738223
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 22:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

Lekker he, Nugget, Angels Delight!
    What ever.
    Lush lush lush...
      donderdag 27 oktober 2005 @ 22:10:17 #131
    17316 Nugget
    Pas de poulet
    pi_31738247
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 22:05 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik vind deze wel lekker, maar ik zou het niet nog een keer kopen. Er zijn teveel andere zepen etc wat meer in de smaak valt.
    Ik wil wel ruilen met je. Ik heb nog 100gram, en ook deze gaat nooit opkomen, en dat is best zonde eigenlijk.
    Leuk dat je gelijk met de handel begint maar ik heb voorlopig nog genoeg aan mijn eigen stuk, toch dankjewel
    pi_31738255
    Sinds wanneer ben ik meervoud?
    pi_31738269
    Ja? O dat vind ik leuk om te horen
    Dat luchtje van t h'suan masker vind ik echt lekker. Vandaag mijn haar gewassen en geconditioneert met spul van de body shop wat lekker naar bitterkoekjes ruikt. Maar je ruikt de kaneel er gewoon doorheen, echt super spul. Ik ga sparen!!!!
    De jan lul van het geheel.
    Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
    Kutsch; tussen kut en kitsch
    Het voelt heerlijk!!!!
    pi_31738272
    Daar stond eerst wat anders...
    pi_31738298
    Er moet er een de verstandigste zijn.
    pi_31738312
    Jessie wat fijn dat je nu een bad hebt
    Whatever I want.
    pi_31738372
    Dus eerst opschrijven: Stelletje pubers, ik laat em niet wegjagen en dat weer veranderen in: What ever.
    pi_31738393
    Snow Fairy is heerlijk!
    Ik gebruik het voor huid en haar!
    pi_31738428
    Zullen we verhuizen naar [PUB].
    Whatever I want.
    pi_31738479
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 22:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
    Dus eerst opschrijven: Stelletje pubers, ik laat em niet wegjagen en dat weer veranderen in: What ever.
    Anders verdraai je de boel. Het komt er op neer. Ik kom hier voor Lush. Dat is een antwoord op jou vraag. En nu laat ik het kinderachtige gezeik over "speciale klant" en al het andere, lekker LINKS liggen.
    pi_31738483
    Dat past beter ja
      donderdag 27 oktober 2005 @ 22:17:15 #142
    81260 La_Guiri
    Qué quieres???
    pi_31738485
    Waarom zeikt men hier altijd zo??

In elk geval heb ik een nieuwe verslaving genaamd: Snowcake
    De Madrid al cielo
    'La luna, la culpable, la viajera,
    la luna de una muerta primavera'.
    pi_31738494
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 22:15 schreef PeRi het volgende:
    Zullen we verhuizen naar [PUB].
    pi_31738504
    Goed zo! Snow cake is lekker!
    Ik vraag het me ook af.
    pi_31738550
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 22:17 schreef La_Guiri het volgende:

In elk geval heb ik een nieuwe verslaving namelijk: Snowcake

Ja he, de snowcake is heerlijk De snow festival ruikt hier ook naar
    pi_31738562
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 22:17 schreef La_Guiri het volgende:

In elk geval heb ik een nieuwe verslaving namelijk: Snowcake
    Dan moet je zeker snowfestival een keer proberen als je een bad hebt.
    pi_31738617
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 22:19 schreef ymme het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan nog als je dat vindt?
    Waar ben jij mee bezig?
    Whatever I want.
      donderdag 27 oktober 2005 @ 22:21:47 #148
    81260 La_Guiri
    Qué quieres???
    pi_31738643
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 22:19 schreef ymme het volgende:

[..]

Ja he, de snowcake is heerlijk De snow festival ruikt hier ook naar
    Ik vraag me af tegen wie het dan bedoelt was aangezien je mijn reactie quote

@ Debby, ik heb helaas geen bad maar ga toch inderdaad een snow festival kopen voor als ik eens een bad kan 'lenen'
    De Madrid al cielo
    'La luna, la culpable, la viajera,
    la luna de una muerta primavera'.
    pi_31738647
    Dat was een hele foute opmerking Ymme. En dan moet je ook een grote meid zijn en de opmerking laten staan.
    pi_31738649
    Ymme wil heel het lushtopic voor zichzelf...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')