abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31707715
myxomatosekonijn?
pi_31707870
Nugget?
pi_31708191
Mijn o is dus inderdaad stuk...en ik weiger 0m telkens te knippen en te plakken Maar kan iemand mijn vragen beantw00rden?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_31708212
Je kan ook even op de site kijken.
Whatever I want.
pi_31708223
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:49 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mijn o is dus inderdaad stuk...en ik weiger 0m telkens te knippen en te plakken Maar kan iemand mijn vragen beantw00rden?
In principe typ je 'm right now.
pi_31708271
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:50 schreef PeRi het volgende:
Je kan ook even op de site kijken.
Doe eens niet zo kortaf tegen de zeepnewbie's.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 19:54:00 #57
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31708304
Bodybutters/crems: Sympathy for the Skin/Karma Kream/Ginger Lotion/Dream Cream/Skin Sin
Glanspoeder: Candy Fluff/Bare Naked Lady
pi_31708344
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:52 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Doe eens niet zo kortaf tegen de zeepnewbie's.
Het is toch niet zo moeilijk om even op de site te kijken als je zulke vragen hebt. Ik ga toch ook niet in het Apple iPod topic vragen of ze het daar over iPods hebben en zo ja, waar het aan-uit knopje zit.
Whatever I want.
pi_31708404
Ja...met knippen en plakken waarmee ik even duidelijk wilde maken dat hij het 0p die manier wel d0et...maar z0als ik 00k al zei: ik heb geen zin 0m dat altijd te d0en!
....
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_31708430
Nugget gaaf die foto met dat je kan zien wat wat is! En je muur

Ik heb vandaag pakketje van Nissa binnen gekregen en heb Afterlife gekregen die een stuk lekkerder dan het proefje dat ik had en een proefje van Snow Festival en Randy butter gekregen
Ik liet de Randy butter aan Rick ruiken en eerst riep oeh die is lekker tot ineens een lampje ging branden en riep dat hij naar kroeg rook en trok er een een heel smerig gezicht bij
  woensdag 26 oktober 2005 @ 19:59:07 #61
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31708434
Volgens mij had ik al antwoord gegeven hoor...
pi_31708439
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:54 schreef Maerycke het volgende:
Bodybutters/crems: Sympathy for the Skin/Karma Kream/Ginger Lotion/Dream Cream/Skin Sin
Glanspoeder: Candy Fluff/Bare Naked Lady
Super! Bedankt v00r de m0eite!
pi_31708447
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:59 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij had ik al antwoord gegeven hoor...
T0en was ik n0g met mijn eigen p0st bezig dus had ik n0g niet gezien N0gmaals dank

En ervaring? Wat vinden jullie de fijnste b0dybutter? Alles zeker
pi_31708495
Op een iPod zit geen aan- of uitknopje.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 20:02:36 #65
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_31708512
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:38 schreef heaven7 het volgende:
Nugget?
Ja?
pi_31708574
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 20:02 schreef Nugget het volgende:

[..]

Ja?
Of je de honey bee have lekker vindt Omdat ik er niks over gehoord heb van jullie
  woensdag 26 oktober 2005 @ 20:06:08 #67
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_31708598
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:13 schreef Nugget het volgende:

[..]

Hij is wel lekker vind ik, maar niet zo sterk HIWTK-achtig als ik had gehoopt, net wat jij zei. Ben er wel heel blij mee! (Al is het alleen al om het leuke potje en het feit dat ik alles met honing er in lekker vind )
Zie die post
pi_31708639
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 20:06 schreef Nugget het volgende:

[..]

Zie die post
Oh, heb ik wat gemist Ff loeren

Sorry, helemaal niet gezien Oke

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2005 20:09:03 ]
pi_31710404
Snow Festival is geweldig
En de afterlife ook Heb eindelijk een gezicht zonder dikke vette laag, heb een heerlijk zacht gezicht
pi_31710658
Is ie net zo licht als Gorgeous Anitra? Want ik heb een beetje hetzelfde probleem met de cremes van Lush, een vettig laagje op mn huid..
  woensdag 26 oktober 2005 @ 23:17:47 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31710683
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef heaven7 het volgende:
Is ie net zo licht als Gorgeous Anitra? Want ik heb een beetje hetzelfde probleem met de cremes van Lush, een vettig laagje op mn huid..
Inderdaad... Heb ik ook met de Imperialis helaas .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_31710766
Retread is super! M'n haar is nog nooit zo zacht en pluisloos geweest!

En ik ben ook benieuwd naar de Snowfestival!
Back in business.
pi_31710854
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Inderdaad... Heb ik ook met de Imperialis helaas .
Ik ook
Back in business.
pi_31713265
Smaken verschillen blijkbaar, want ik vind Afterlife helemaal niet licht. Dat trok bij mij nou voor geen meter in. De enige die net zo licht is als Gorgeous is Enzymion volgens mij, maar dat is ook niets voor de 'normale' huid.
Sanity is (not) statistical
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:43:51 #75
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_31713384
Ik gebruik Dream Cream voor mijn gezicht, en ook voor niets anders eigenlijk. Als nachtcreme vind ik hem super!
pi_31715700
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:36 schreef ymme het volgende:

[..]

Gaaf. waar woon je precies?
Helemaal voor een lushverslaafde, is het de droom om daar te wonen.
In hull, engeland zit hier voor werk ik ga morgen maar eens langs in 't winkeltje
pi_31717469
Heaven7: Ik vind de HBH super! Het ruikt dan wel niet naar HIWTK maar toch
Het voelt alleen een beetje plakkerig aan... of ligt dat aan mij?
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_31717490
Nugget: Ghehe, ik heb ook zo'n MOM foto Zal vanavond kijken of ik 'm hier kan posten.....
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_31718044
Ik heb geen idee hoe gorgeous is, maar afterlife trekt bij mij goed in en heb een proefje van Skin Shangrila gekregen en die heb ik als nachtcreme gebruikt en die is ook erg lekker. Savonds wel iets vettigs, smorgens lekker zacht gezicht.
pi_31719504
Ik geloof niet dat Ymne mijn verzoek nog heeft gelezen. Jammer want mijn hiwtk zeep is bijna op en ik vind het honingbeertje niet zo lekker ruiken als mijn gewone hiwtk zeep. Ik wil gewoon romige niet zurige hiwtk zeep.

Dan moet ik het maar bestellen. Dan doe ik tevens wat American cream erbij en nog wat snowfestivals maar die staan nog niet op de site.
Go hard or go home
pi_31720182
noekje ik heb dacht ik nog een stuk HIWTK liggen. En ik vind hem niet zo en Djen heeft nog zat.
Zal zo voor de zekerheid ff kijken voor je.
pi_31720227
Please do!!
Go hard or go home
pi_31720782
Heb idd nog een stuk liggen van 170 gram. Ik had in juli in Hongarije ingeslagen, vandaar dat ik nog had liggen.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:10:36 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31721115
Zooo net even gedouched met Coalface, Ultimate Shine, Big & Olive Branch! Een heerlijk begin van een vrije dag

En er logeert een vriendinnetje bij me die ik helemaal Lushed heb gekregen Ze zit de hele dag in het krantje te strepen en te kruisen en op de site te kijken en ze wil vandaag gaan bestellen .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_31721334
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 11:58 schreef Anitra het volgende:
Heb idd nog een stuk liggen van 170 gram. Ik had in juli in Hongarije ingeslagen, vandaar dat ik nog had liggen.
Wat wil je ervoor hebben? Ik heb niet zo erg veel te ruilen maar ik zou je er ook graag voor willen betalen.
Go hard or go home
pi_31721437
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:19 schreef noekje het volgende:

[..]

Wat wil je ervoor hebben? Ik heb niet zo erg veel te ruilen maar ik zou je er ook graag voor willen betalen.
3,50 ofzo?
pi_31721497
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

En er logeert een vriendinnetje bij me die ik helemaal Lushed heb gekregen Ze zit de hele dag in het krantje te strepen en te kruisen en op de site te kijken en ze wil vandaag gaan bestellen .
Leuk he om mensen helemaal enthousiast te zien raken.

Manlief vroeg zich gisteren af waarom ik daar toch zo euforisch van kon raken, het ruikt wel enzo maar om daar nou zo hysterisch over te gaan doen om wat zepen dat was hem niet duidelijk.
Dat hoef jij ook niet te begrijpen zei ik, dat is een vrouwending en probeer je maar niet eens in te leven want je hebt het empathisch vermogen van een colafles als het gaat om vrouwen.
Toen waren we uitgeluld. Het is echt zo'n vrouweniets vind ik. Al zullen er ook best vrouwen zijn die het allemaal geen ene reet kan schelen maar ik ben wel zo'n echt meisje-meisje en dat binnen een gezin met 3 mannen! Het is aanpoten maar ik blijf trouw aan mijn meisje-meisje filosofie.
Go hard or go home
pi_31725112
Die van mij snapt er al helemaal niks van. Laat staan dat ie begrijpt dat ik daar zoveel geld aan uit geef haha !
pi_31725309
Ik heb nu ook al 2 keer 'kritiek' gehad van een vriendin dat ik er 'zoveel' geld aan heb uitgegeven. Dat valt nog reuze mee, want ik ben pas 3 keer in de winkel geweest vanaf eind augustus en heb in totaal nog geen veertig euro uitgegeven. Oh, nu ik zo '40 euro' zeg vind ik het best veel eigenlijk... en morgenochtend ga ik weer even langs. Nouja, we hebben dus al 2 keer een kleine discussie gehad over Lush, en daar kan ik zo moe van worden. Ik weet dat 't veel geld is, maar het is lekker. Ik koop nu iig geen dvds meer, dat is me wel opgevallen nu Zij noemt het ook 'zeepjes', maar ze snapt niet dat er ook scrubsels tussenzitten die goed zijn voor je huid en shampoos die goed zijn voor je haar etc. En die bruisballen van ¤4 per stuk zou ik zelf ook niet kopen, aangezien ze voor eenmalig gebruik zijn. Ik snap niet wat het verschil is tussen een Dove scrub van ¤5,50 of een scrubsel van Lush voor misschien iets duurder, zij wel. Maargoed, dat verpest de sfeer wel een beetje...
Tap tap tap
pi_31726383
Sommige mensen zijn niet te overtuigen
En degene die je het wel zijn moet je soms even lekker verwennen
pi_31726872
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:40 schreef muissie het volgende:
Die van mij snapt er al helemaal niks van. Laat staan dat ie begrijpt dat ik daar zoveel geld aan uit geef haha !
*shrikt* Dag vrouw!
Go hard or go home
  donderdag 27 oktober 2005 @ 16:00:45 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31727400
Vriendinnetje van me heeft inmiddels besteld!

• The OIive Branch
  • Figs & Leaves
  • Lemslip Buttercream
  • Marilyn
  • Smitten
  • Arabian Bright

De onderste is een cadeautje voor mij! Lief he?!
  • [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    pi_31729124
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 14:47 schreef CherryLips het volgende:
    Ik heb nu ook al 2 keer 'kritiek' gehad van een vriendin dat ik er 'zoveel' geld aan heb uitgegeven. Dat valt nog reuze mee, want ik ben pas 3 keer in de winkel geweest vanaf eind augustus en heb in totaal nog geen veertig euro uitgegeven. Oh, nu ik zo '40 euro' zeg vind ik het best veel eigenlijk...
    *gaat zich in een hoekje schamen*
    Volgens mij heb ik al tien keer zo veel uitgegeven.
    Van de zomer alleen heb ik al 120 pond uitgegeven, en vorige week nog 80 euro, en 30 euro via Ebay.

Maar ja jeetje, het is jouw geld zeg. Een ander hoeft er toch niet voor te werken?

Edit: whahaha ik heb net even ingevuld op m'n spreadsheet wat ik heb, en dat komt neer op zo'n 650 euro.

Wat ik totaal heb uitgegeven komt op zo'n 674 euro als ik het allemaal in Nederland gekocht zou hebben, plus ongeveer 120 euro via Ebay.

[ Bericht 21% gewijzigd door Maeghan op 27-10-2005 17:31:25 ]
      donderdag 27 oktober 2005 @ 18:12:01 #94
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_31730938
    Belachelijk eigenlijk he... 650 euro aan door de gootsteen spoelbare producten... Maarja, het is zo lekker .
    pi_31731165
    Ja het gaat hard met het geld als je eenmaal een Lush-junkie bent
    Maar goed zolang de portomonee het toelaat is er toch niks mis mee.
    Er zijn al zoveel vervelende dingen in het leven dus laat ons (lees lush-junkies)
    nou lekker maar ons geld uitgeven aan "zeepjes" en daar heel erg blij van worden
    pi_31731818
    Ik wil het niet eens weten wat ik uitgegeven heb
    Weet wel dat het een hoog bedrag is. En ik heb gister dingen binnen gekregen en zit nu al te bedenken wat mijn volgende bestelling is want mijn AOBS is bijna op en ik kan echt niet zonder
    pi_31732706
    Ja ach, als je het vergelijkt met cocaine is het nog niet zo duur, en ook lang zo ongezond niet haha.

Ik ga volgende week ook gewoon weer langs de Lush hoor. =) Maar ik heb me wel voorgenomen om na oud en nieuw weer netjes te gaan leven. Geen lush, geen tijdschriften, geen hamkaascroissantjes bij de AH to go maar netjes brood meenemen, lijnen, sparen, etc. =) Dan ga ik eerst maar wat opmaken. Ik houd geen ruimte meer over ook zo.

Aan het begin van het jaar, toen ik nog geen Lush gebruikte, at ik trouwens ongeveer 4 ons chocola per week, meestal in de vorm van Leonidas (2,10 per ons) of Lily O Briens bonbons (6 euro per doosje), of losse grote bonbons van de Bijenkorf van 1 zoveel per stuk. Dat doe ik nu dus een heeeeeeel stuk minder.
    pi_31732969
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 11:09 schreef noekje het volgende:
    Ik geloof niet dat Ymne mijn verzoek nog heeft gelezen. Jammer want mijn hiwtk zeep is bijna op en ik vind het honingbeertje niet zo lekker ruiken als mijn gewone hiwtk zeep. Ik wil gewoon romige niet zurige hiwtk zeep.

Dan moet ik het maar bestellen. Dan doe ik tevens wat American cream erbij en nog wat snowfestivals maar die staan nog niet op de site.
    Sorry Het forum was down gisteren toen ik wou kijken, of iemand wat achtergelaten op dat berichtje
      donderdag 27 oktober 2005 @ 19:27:31 #99
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_31733019
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 19:16 schreef Maeghan het volgende:
    Ja ach, als je het vergelijkt met cocaine is het nog niet zo duur, en ook lang zo ongezond niet haha.
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
    pi_31733020
    Ik dacht dat ik wel wat minder kleding zou gaan kopen omdat ik nu veel lush koop. Ook dat is niet waar. Vanmiddag heerlijk geshopt, terras gezeten en nu bezig met de aankomende bestellijst.
    Tja, er moet toch iemand de economie draaiende houden.
    Go hard or go home
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')