In principe typ je 'm right now.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:49 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mijn o is dus inderdaad stuk...en ik weiger 0m telkens te knippen en te plakkenMaar kan iemand mijn vragen beantw00rden?
Doe eens niet zo kortaf tegen de zeepnewbie's.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:50 schreef PeRi het volgende:
Je kan ook even op de site kijken.
Het is toch niet zo moeilijk om even op de site te kijken als je zulke vragen hebt. Ik ga toch ook niet in het Apple iPod topic vragen of ze het daar over iPods hebben en zo ja, waar het aan-uit knopje zit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:52 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kortaf tegen de zeepnewbie's.
Super! Bedankt v00r de m0eite!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:54 schreef Maerycke het volgende:
Bodybutters/crems: Sympathy for the Skin/Karma Kream/Ginger Lotion/Dream Cream/Skin Sin
Glanspoeder: Candy Fluff/Bare Naked Lady
T0en was ik n0g met mijn eigen p0st bezig dus had ik n0g niet gezienquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:59 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij had ik al antwoord gegeven hoor...
Zie die postquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:13 schreef Nugget het volgende:
[..]
Hij is wel lekker vind ik, maar niet zo sterk HIWTK-achtig als ik had gehoopt, net wat jij zei. Ben er wel heel blij mee! (Al is het alleen al om het leuke potje en het feit dat ik alles met honing er in lekker vind)
Oh, heb ik wat gemistquote:
Inderdaad... Heb ik ook met de Imperialis helaasquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef heaven7 het volgende:
Is ie net zo licht als Gorgeous Anitra? Want ik heb een beetje hetzelfde probleem met de cremes van Lush, een vettig laagje op mn huid..
Ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad... Heb ik ook met de Imperialis helaas.
In hull, engelandquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:36 schreef ymme het volgende:
[..]
Gaaf. waar woon je precies?
Helemaal voor een lushverslaafde, is het de droom om daar te wonen.![]()
Wat wil je ervoor hebben? Ik heb niet zo erg veel te ruilen maar ik zou je er ook graag voor willen betalen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:58 schreef Anitra het volgende:
Heb idd nog een stuk liggen van 170 gram. Ik had in juli in Hongarije ingeslagen, vandaar dat ik nog had liggen.
3,50 ofzo?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben? Ik heb niet zo erg veel te ruilen maar ik zou je er ook graag voor willen betalen.
Leuk he om mensen helemaal enthousiast te zien raken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
En er logeert een vriendinnetje bij me die ik helemaal Lushed heb gekregenZe zit de hele dag in het krantje te strepen en te kruisen en op de site te kijken en ze wil vandaag gaan bestellen
.
*shrikt* Dag vrouw!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:40 schreef muissie het volgende:
Die van mij snapt er al helemaal niks van. Laat staan dat ie begrijpt dat ik daar zoveel geld aan uit geef haha !
*gaat zich in een hoekje schamen*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu ook al 2 keer 'kritiek' gehad van een vriendin dat ik er 'zoveel' geld aan heb uitgegeven. Dat valt nog reuze mee, want ik ben pas 3 keer in de winkel geweest vanaf eind augustus en heb in totaal nog geen veertig euro uitgegeven. Oh, nu ik zo '40 euro' zeg vind ik het best veel eigenlijk...
Sorryquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:09 schreef noekje het volgende:
Ik geloof niet dat Ymne mijn verzoek nog heeft gelezen. Jammer want mijn hiwtk zeep is bijna op en ik vind het honingbeertje niet zo lekker ruiken als mijn gewone hiwtk zeep. Ik wil gewoon romige niet zurige hiwtk zeep.
Dan moet ik het maar bestellen. Dan doe ik tevens wat American cream erbij en nog wat snowfestivals maar die staan nog niet op de site.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:16 schreef Maeghan het volgende:
Ja ach, als je het vergelijkt met cocaine is het nog niet zo duur, en ook lang zo ongezond niet haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |