Je hebt heel wat gemist. En wees blijquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:38 schreef noekje het volgende:
Zeau, hier is het gezellig. *pakt haar rode wijnte, nipt en denkt*
Nu wil ik het weten ook. Waarom worden Ymne haar berichten altijd in twijfel getrokken?
En waarom zijn haar berichten dan zo zogenaamd boring?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:27 schreef ymme het volgende:
[..]
IK SCHREEF ER WAT ONDER MET KLEINE LETTERS>
oh jullie zijn dus echt allemaal zo dom als hooi![]()
Wellichtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:39 schreef FlyingFox het volgende:
Als ik m'n geslacht in mijn profiel nou eens op 'vrouwelijk' zet, zou ik dan meer serieus worden genomen hier?
je bent de vriend van de gangleidster. Hoe meer serieus wil je gevonden worden?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:39 schreef FlyingFox het volgende:
Als ik m'n geslacht in mijn profiel nou eens op 'vrouwelijk' zet, zou ik dan meer serieus worden genomen hier?
Jouw username relateer ik altijd aan 'Zeeland'. Geen idee waarom. Je zal er wel gewoond hebben o.i.d.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Klopt Flying Fox! Ik was de 2e die reageerde, dat was toen een erg actieve fotoboek periode, om de 1 of andere reden.. haha
Ik weet zeker dat je ineens dan veel meer voorstellen om serieus genomen te worden zou krijgen ja.. Doen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:39 schreef FlyingFox het volgende:
Pff what the heck I am the ONE of Zeelandquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:40 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Jouw username relateer ik altijd aan 'Zeeland'. Geen idee waarom. Je zal er wel gewoond hebben o.i.d.
Ik weet iets van een dure pot creme en iets van niet aankomende post.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je hebt heel wat gemist. En wees blij
Nou ik hou eigenlijk niet zo van popcorn, maar de film is wel goed!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Maerycke, hoe is de popcorn?
we zijn dom als hooiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet iets van een dure pot creme en iets van niet aankomende post.
Heb ik dan nog veel gemist?
Simpele ja of nee is afdoende, hoor.:-)
Ymme is boos en Sanne is al blauw sinds BB.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
mag ik een samenvatting van wat ik gemist heb? en wat doet sanne in blauw?
Bedankt!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:43 schreef debby1973 het volgende:
JA!!!!!
Ik zou gewoon het topic even lezen, da's echt veel leuker.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
In het zwartquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
Ik kan niet meer slapen vannacht nuquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
peri slaaf
alleen als ze een strak leren pakje aantrekt
Die zeep ken ik nog niet. Misschien kan ze me een proefje sturen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:49 schreef FlyingFox het volgende:
Kan dat ymmy-gedoe even genuanceerd worden?
Ze is in een neurotische bui hysterisch weggelopen en zich nu op een volwassen manier aan het wassen in HEMA Jip en Janneke zeep.
Ze is niet zo goed in het opsturen van zeep. Ze is sowieso nergens echt goed in.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:50 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Die zeep ken ik nog niet. Misschien kan ze me een proefje sturen?
teruglezen is denk ik het bestequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik bedoelde ook zwart! zwart! zwart!
kom net uit werk
maar licht mij in
Ja, wel! Ze kan me echt heel hard aan het lachen maken. Ik moet nu nog lachen om die dom als hooi opmerking.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:51 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ze is niet zo goed in het opsturen van zeep. Ze is sowieso nergens echt goed in.
Ik vind zwart ook best mooi hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:53 schreef Sanne het volgende:
Ik heb een tennisarm en had wat irritaties.
Dus heb ik de pijp aan Maarten gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |