Anitra! Ik moet stiekem een beetje lachen om je vergelijking, maar wel kut dat het niet is wat je ervan had verwacht. Ik vind Potion eigenlijk niet zo lekker.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:00 schreef Anitra het volgende:
Oops.. Almond kisses is de geur heerlijk van, alleen de creme zelf is dus uitermate K*t. Heb het gevoel of ik 6 lagen make up op heb en door een verschrikkelijke smerige berg motorolie ben gekropen
Wat je ouders ook probeerden, jouw opvoeding is niet compleet geweest zonder Pittige Tijdenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ken Pittige Tijden niet. Dat was uit de periode dat mijn woonplaats nog niet gezegend was met kabel
.
Oké, iedereen heeft een andere manier van gebeurtenissen verwerken, maar dit meen je serieus?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Best erg, daarna gaan mijn moeder en ik shoppen in Maastricht.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb trouwens ook een onderhuidse pukkel door de creme Enzymion.
Het is de schuld van de kabelmaatschappij dat ze ons buitengebied niet wilden aansluiten, niet de schuld van mijn oudersquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wat je ouders ook probeerden, jouw opvoeding is niet compleet geweest zonder Pittige Tijden![]()
Een parodie op Goede Tijden, slechte tijden. Gemaakt door Irene Moors en Carlo Boszhard, het gouden koppel van Telekids
Mij ook, maar ik heb de laatste tijd bijna nooit puistjes meerquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef Vava het volgende:
[..]
en die creme leek me juist wel een creme tegen vette huid/puistjes!
Ik doe maar net of deze reactie er niet stond, maar ik kan het toch niet laten om te reageren:quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oké, iedereen heeft een andere manier van gebeurtenissen verwerken, maar dit meen je serieus?
Ik was er ook zo goed als vanaf, tot de Gorgeous... hmm...quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik heb de laatste tijd bijna nooit puistjes meer
Het voelt echt zoquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Anitra! Ik moet stiekem een beetje lachen om je vergelijking, maar wel kut dat het niet is wat je ervan had verwacht. Ik vind Potion eigenlijk niet zo lekker.
Dat extra steuntje in de rugquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is de schuld van de kabelmaatschappij dat ze ons buitengebied niet wilden aansluiten, niet de schuld van mijn ouders.
Mja, je post het zelf en je gaat dan reacties negeren? Post 't dan niet ofzo.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik doe maar net of deze reactie er niet stond, maar ik kan het toch niet laten om te reageren:
Je weet niet heel het verhaal...
laten we het daar maar op houden.
(en ik kan me best voorstellen dat je zo reageert, hoor)
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef Maeghan het volgende:
Het is dan trouwens wel de bedoeling dat ik minder uitgeef dan 120 pond =P
Herkenbaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik was er ook zo goed als vanaf, tot de Gorgeous... hmm...
Waarom ga je dan uberhaupt naar die begrafenis toe? Ik kan het me echt niet voorstellen hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik doe maar net of deze reactie er niet stond, maar ik kan het toch niet laten om te reageren:
Ik ben wel eens naar een crematie geweest van iemand die ik bijn niet kende. Kwam er voorde familie van de persoon die overleden was. Maar na het zien van al het verdriet van andere mensen was ik toch aardig van slag. Ik persoonlijk zou dan niet de stad in kunnen gaan om te winkelen. Maar dat is persoonlijk. Wil er ook niemand mee aanvallen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ja, moet je tegen die tijd maar een keer roepen dan. Ik weet ook nog niet 100% of ik ga. Ik denk het wel, maar dat weet ik eigenlijk pas begin oktober. Dan ontmoet ik degene waar ik bij kan slapen nog een keer, en dan moet ik bedenken of ik dat dus nog steeds wil dan =P (Klinkt vast vaag maar ja...)quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:12 schreef PeRi het volgende:
Maeghan kan ik weer een lijstje afgeven?dan kom je heus wel aan die 120
Alsjeblieft zeg! Wat mij betreft mag er op Fok gepost worden wat iemand wil, als het niet door de beugel kan is er wel een mod die het weghaalt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Waarom ga je dan uberhaupt naar die begrafenis toe? Ik kan het me echt niet voorstellen hoor.
Of ik het verhaal nou weet of niet, dan moet je het hier niet posten want dan kan je er donder op op zeggen dat je reacties krijgt.
Ongelofelijk, echt.
Het gaat er niet om of het door de beugel kan of niet. Maar dat iemand dingen post en dan raar opkijkt als er rare reacties op komen. Daarbij gaat het niet over Lush, waar dit topic voor bedoeld is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef Vava het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg! Wat mij betreft mag er op Fok gepost worden wat iemand wil, als het niet door de beugel kan is er wel een mod die het weghaalt.
Reageren is inderdaad logisch als je post maar ondoordachte botte reacties vind ik niet echt aardig, zeker niet als er een oma is overledenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het door de beugel kan of niet. Maar dat iemand dingen post en dan raar opkijkt als er rare reacties op komen. Daarbij gaat het niet over Lush, waar dit topic voor bedoeld is.
Ik heb het toch niet tegen jou?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef Vava het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg! Wat mij betreft mag er op Fok gepost worden wat iemand wil, als het niet door de beugel kan is er wel een mod die het weghaalt.
Ik wel tegen jouquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet tegen jou?
En ik zeg niet dat haar post niet door de beugel kan, ikvind het nogal respectloos om na een begrafenis te gaan shoppen, alsof je iets gezelligs te vieren hebt ofzo. Dan kan je net zo goed niet naar die begrafenis gaan.
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die dus respectloos schijn te zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef debby1973 het volgende:
Vergeet jij een trieste begravenis door te gaan winkelen?!
Ik quote jezelf even Vava. Wat is er hier niet bot aan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef Vava het volgende:
wat is er mis om even de trieste begrafenis te vergeten door even gezellig te gaan winkelen? Het is 3 uur reizen vanaf hier
Ik ga niet gezellig winkelen als ik mijn oma net haar laatste afscheid heb gegeven. Ik zeg ook niet dat je fout bent, maar dat ik er hele andere gewoontes op na hou en ik het onbegrijpelijk vind in zo'n situatie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vava, laat maar PeRi en Skaai hebben gewoon andere behoeftes om een overleden persoon te verwerken.
Zie boven... en in Brabant en Limburg is het volkomen normaal om na een begravenis wat gezelligs te gaan doen. Verder hou ik er over op.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik quote jezelf even Vava. Wat is er hier niet bot aan?
Dat doe je dan omdat je oma dat waarschijnlijk zo gewild zou hebben is heel anders. Zo, en nu zal ik er ook over op houden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Na de begrafenis van mijn oma zijn we met een groep de kroeg ingedoken en hebben we een flinke borrel gedronken op haar. Ze lustte zelf ook graag een Beerenburgertje en hebben herinneringen opgehaald en een hoop lol gehad... Sinds wanneer is dat dan verkeerd?
Wat is er allemaal aan de hand Anitra?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef Anitra het volgende:
Ik heb mezelf gister verwent maar voel me vandaag dood ongelukkig en dan kan ik beter onder een douche gaan staan of in bad gaan zitten dan voor me uit zitten staren en zitten janken.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef debby1973 het volgende:
Oke, dan nog 1 ding. Ik heb er ook neergezet dat het heel persoonlijk is en dat ik niemand wil aanvallen. Het ging me meer om dit zinnetje:
verdrietige begravenis VERGETEN door te gaan shoppen.
Dat snapte ik niet goed.
Nee nog niet maar de post komt hier wel vaker een dag later aan, vooral als het niet uit een grote stad komt. Dus ik verwacht het maandagquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef Anitra het volgende:
OT
Vava heb jij je envelopje al gehad?
Ik heb zelfs nog naar huis gebeld vandaagquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:07 schreef Anitra het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat je er van vind.
Kan ik misschien baby kijkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Vava ik woon in den buurt van maastricht![]()
alhoewel misschien ben ik tegen die tijd wel al aan het bevallen
als je er bent
![]()
Ik heb nog niets geprobeerd, de smitten ruikt heerlijk. de Bare Naked Lady ruik ik (nog) niet vanwege de verstopte neus.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Sinkwanee: Hoe vind je de proefjes, heb je ze al geprobeerd?
Ik kan het niet zo goed omschrijven, vind het ver iets weg hebben van Mirror Mirror. Verder ruik je amandelen.quote:Op zondag 25 september 2005 01:31 schreef morgaine21 het volgende:
Waar rukt potion nu eigenlijk naar?
Da's best moeilijk te omschrijven. Een licht kruidige, bloemige geur. Ik ruik anjers en amandelen.quote:Op zondag 25 september 2005 01:31 schreef morgaine21 het volgende:
Waar rukt potion nu eigenlijk naar?
Heel goed plan, inderdaad, anders is het zondequote:Op zondag 25 september 2005 00:13 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Ik heb nog niets geprobeerd, de smitten ruikt heerlijk. de Bare Naked Lady ruik ik (nog) niet vanwege de verstopte neus.
Haha, mijn vriend rook gister ook kattenpis, was het m'n Alkmaar zeepquote:Op zondag 25 september 2005 11:01 schreef debby1973 het volgende:
Je gaat een lijstje maken! Altijd leuk. Ik had laatst blue skies in mijn bad gedaan. Ik zag mijn vriend de hele tijd door het huis heen en weer lopen. Toen ik hem vroeg wat hij zocht zei hij dat de kat ergens in huis had geplast. Het stonk in huis naar kattepies. Het was dus gewoon de blue skies die hij rook. Heb na de tijd dus maar een bult candy fluff opgedaan.
Als die dan naar bloemetjes zou moeten ruiken maar het dan niet doet waar ruikt die dan naar?quote:Op zondag 25 september 2005 11:30 schreef heaven7 het volgende:
Ze zeiden bloemetjes en zoet iig, maar ik vond em niet lekker
Ja gelezen.quote:Op zondag 25 september 2005 11:09 schreef debby1973 het volgende:
Heb je mijn mailtje nog gekregen Sanne?
De ballistics schuimen volgens mij helemaal niet. Wel een lekkere geur en een leuk kleurtje maar geen schuim.quote:Op zondag 25 september 2005 14:47 schreef Nugget het volgende:
Dus de Bubble bar slices schuimen meer dan de bath ballistics? *noteert* Dan ga ik voor de slices, ik wil wel bubbbellsss!
Ze hebben er op zich wel leuke dingetjes, maar op de één of andere manier trekt het me ook niet zo heel erg. Ze hebben wel hele leuke washandjesquote:Op zondag 25 september 2005 15:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
ohja, ik was gisteren in antwerpen, toen kwam ik daar 'soap story' tegen.
het lijkt qua inrichting, presentatie en zeep hel veel op lush! maar ik vond er niks aan..![]()
zaten geen lekere zeepjestussen vond ik.
ik ook, ben ik bang.quote:Op zondag 25 september 2005 16:22 schreef noekje het volgende:
Ik heb even op de site gekeken van soap story. Ziet er wel fris en leuk uit. Je kunt zelfs met hulp van hun een eigen winkel starten. Dat is wel leuk.
Dat zou een lush nou ook moeten doen. Dan zou ik er zeker werk van gaan maken.
Ik zag op de website dat ze ook komkommer en appelzeep haddenquote:Op zondag 25 september 2005 21:35 schreef imago het volgende:
De kaneelzeep van Soap Story vind ik wel lekker ruiken eigenlijk
het wordt bijna een sport om al het eetbare in zeep te veranderenquote:Op zondag 25 september 2005 22:11 schreef Maeghan het volgende:
Komkommer? Hm. In Engeland hadden ze een of ander vaag merk met zeep van sla, courgette, aubergine, etc. Dat was echt vies.
Ja, nu nog een ananaszeep en een bananenzeep die niet muf ruikt onder de douche, dan ben ik blij. En een chocoladezeepje mag ook wel =Pquote:Op zondag 25 september 2005 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het wordt bijna een sport om al het eetbare in zeep te veranderen![]()
zometeen komt er ook een erwtjeszeep.
Ik weet absoluut niet meer hoe die ruikt, ik weet nog wel dat ik ernstig twijfelde tussen Happy Hippy en The Olive Branchquote:Op zondag 25 september 2005 23:47 schreef Anitra het volgende:
Happy Hippy word volgende keer een mega-fles volgens mij. Rick vind hem ook lekker
Zeg dat het niet waar is....quote:Op maandag 26 september 2005 01:27 schreef sararaats het volgende:
ik zal eens een uitstapje naar de dichtsbijzijnde Lush-winkel maken.
ik zou graag zo'n cocos-bruisballetjes hebben. dus ik ga naar Lush Luik tenen (lees: rijden)
Anders krijgt u de rekening gewoon thuisgestuurdquote:Op maandag 26 september 2005 08:17 schreef Sinkwanee het volgende:
SS16, je vlopje is op de bus, ik hoop dat ik de envelop genoeg gefrankeerd heb. De keuken weegschaal vond van wel!
Weet je wel wat je zegt?quote:Op maandag 26 september 2005 08:21 schreef PeRi het volgende:
Sara ik wil je wel een keer meenemen door Maastricht
haha, je bedoelt over een week of 10? =P Het gaat steeds harder namelijk. =)quote:Op maandag 26 september 2005 08:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Zodra ik alles heb gehad (over een jaar of 10) ga ik beslissen of ik ergens een grote pot van ga kopen
Lijkt me logisch dat je baalt.. voor suiker kan je fructose nemen, verkrijgbaar bij 'De Tuinen' Dat is suiker uit fruit gewonnen. Waterbrood is gewoon te krijgen bij bakker hoor. Ten minste, bij de warme bakker. Anders kan je volgens mij ook kiezen voor zuurdesembrood, maar of je daar nu blij van moet wordenquote:Op maandag 26 september 2005 09:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
superstrengMag zelfs geen lactose meer (suiker, afgeleid uit melk). Ik moet dus op zoek naar een reformwinkel in Rotterdam waar ze waterbrood e.d. verkopen
.
*baalt
haha is goed hoor.quote:Op maandag 26 september 2005 08:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Anders krijgt u de rekening gewoon thuisgestuurd![]()
Wanneer heb je em op de bus gegooid
Ik ben zo niewsgierig!!![]()
Leuk! Ma bar wil ik ook gaan proberen in de vakantie. Wilde eerst de Honey Bee, maar ik wil wel schuim! En honing! *wacht nog even SS16's ervaring er mee af*quote:Op maandag 26 september 2005 11:21 schreef noekje het volgende:
Ik heb zojuist besteld:
2x Ickle Baby Baff
2x ma bar
sympathy for the skin
aquamarina
Toch niet zoveel besteld als wat ik eigenlijk wilde maar ik moest eigenlijk bestellen omdat mijn aquamarina bijna op is.
kiwizeep!quote:Op zondag 25 september 2005 23:23 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja, nu nog een ananaszeep en een bananenzeep die niet muf ruikt onder de douche, dan ben ik blij. En een chocoladezeepje mag ook wel =P
je zei toch zelf dat Lush zo speciaal is.quote:Op maandag 26 september 2005 07:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zeg dat het niet waar is....
Sararaats aan de Lush.
Kom niet meer bij.
sinds 1 september (heb in de grote vakantie een voorbereidende module gevolgd)quote:Op maandag 26 september 2005 13:26 schreef Skaai het volgende:
Hoe lang studeer je al?
quote:Op maandag 26 september 2005 13:34 schreef ymme het volgende:
Ik heb nu de flying fox balm.. en de whip stick.. Lekker joh... En een 500 gram American Cream, die wil ik gaan gebruiken als Leave in.
En een Godiva shampoo bar. En had niet eens voor 65 euro besteld.. Deze ruikt heerlijk. Naar flying fox he..![]()
![]()
Wauw ze vinden je echt heel aardig bij Lushquote:Op maandag 26 september 2005 13:34 schreef ymme het volgende:
Ik heb nu de flying fox balm.. en de whip stick.. Lekker joh... En een 500 gram American Cream, die wil ik gaan gebruiken als Leave in.
En een Godiva shampoo bar. En had niet eens voor 65 euro besteld.. Deze ruikt heerlijk. Naar flying fox he..![]()
![]()
Ik had voor ongeveer 35 euro besteld. En ergens klopt het toch ook werkelijk niet. Dat je in een winkel zelf bij besteding van 25 euro er 1 gratis krijg. En bij de onlineshop pas bij een besteding van 65euro. Ik vind zelf dat verschil ook erg groot. Denk daarom dat het misschien een foutje is ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 13:47 schreef bibi het volgende:
[..]
Wauw ze vinden je echt heel aardig bij Lush![]()
Dit is heel normaal johquote:Op maandag 26 september 2005 13:52 schreef Nugget het volgende:
Wat denken jullie, is het erg onbeleefd om in de winkel naar een proefje te vragen? Ik wil heeel graag de Fever massagebar een keer proberen, maar wil niet gelijk het hele blok kopen...
Dat is helemaal niet raarquote:Op maandag 26 september 2005 13:52 schreef Nugget het volgende:
Wat denken jullie, is het erg onbeleefd om in de winkel naar een proefje te vragen? Ik wil heeel graag de Fever massagebar een keer proberen, maar wil niet gelijk het hele blok kopen...
gewoon doen hoor ja heb je nee kun je krijgenquote:Op maandag 26 september 2005 13:52 schreef Nugget het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2005 14:08 schreef Nugget het volgende:
Haha, ben ik dus weer veel te bescheiden. Durf zoiets vaak niet. Zal het volgende keer dan maar gewoon doen!
ik doe dat altijdquote:Op maandag 26 september 2005 13:52 schreef Nugget het volgende:
Lees eens terugquote:Op maandag 26 september 2005 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond de Godiva te erg stinken in de winkel. Ben benieuwd wat je ervan vindt Ymme! Je envelopje met Karma poeder is er nog niet trouwens... Ik hoop niet dat je ergens op een sorteercentrum paniek hebt veroorzaakt!
Nee die van jou en shirley niet. Omdat jullie toen net te laat waren, maar het mailen van de adres gegevens. Helaas. Maar goed ik hoop dus dat je het zo snel mogelijk kunt ontvangen.quote:Op maandag 26 september 2005 15:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je bedoelt je post dat je nog 3 enveloppes hebt liggen? Die had ik wel gezien, maar niet gedacht dat die ook voor mij bedoeld was, aangezien je in een vorig topic had gepost dat je ze op de brievenbus had gedaan...
quote:Op maandag 26 september 2005 14:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik doe dat altijd[wie zal er nu weer over me heen vallen
![]()
]
ik wil graag eerst dingen uitproberen eer ik tot aanschaf overga, en dat is voor mij de ideale manier om dat te doen.
Mjummie. Ik krijg gelijk trek. =)quote:Op maandag 26 september 2005 11:20 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat je baalt.. voor suiker kan je fructose nemen, verkrijgbaar bij 'De Tuinen' Dat is suiker uit fruit gewonnen. Waterbrood is gewoon te krijgen bij bakker hoor. Ten minste, bij de warme bakker. Anders kan je volgens mij ook kiezen voor zuurdesembrood, maar of je daar nu blij van moet worden
Ah...dus ik lag net voor niks onder de brievenbus.quote:Op maandag 26 september 2005 15:59 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee die van jou en shirley niet. Omdat jullie toen net te laat waren, maar het mailen van de adres gegevens. Helaas. Maar goed ik hoop dus dat je het zo snel mogelijk kunt ontvangen.
Wat vind jij van de proefjes die ik heb gestuurd? Ben altijd benieuwd naar andere ervaringen...quote:Op maandag 26 september 2005 18:42 schreef Lotjeb het volgende:
Nu het herfst wordt groeit mijn lushverlanglijst.... Vooral Ginger lijkt me lekker bij dit weer![]()
Yep! Gelijk toen ik wakker werdquote:Op maandag 26 september 2005 18:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
Kuch.. Ik ga de kansen voor mezelf natuurlijk volledig verpesten, maareuh...
hebben jullie de prijsvraag op de frontpage al ingevuld??
ik wel.quote:Op maandag 26 september 2005 18:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
Kuch.. Ik ga de kansen voor mezelf natuurlijk volledig verpesten, maareuh...
hebben jullie de prijsvraag op de frontpage al ingevuld??
Ja hè? Zijn speciale proefjespotjes, die je kunt kopen in een hele grote zak bij de Makro. Ben blij dat hij gearriveerd is. Nog steeds geen Demon, zodra hij ooit nog binnen komt ben je de eerste die het weet. (Laten we het hopenquote:Op maandag 26 september 2005 16:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
nugget, ik heb je big hoor, bedankt
wat een grappig klein potje
is de demon al aangekomen?
Je hebt producten die bij elkaar passenquote:Op maandag 26 september 2005 19:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
Trouwens, wat ik heb gelezen is dat jullie de meest uiteenlopende dingen in 1 douche/badbeurt gebruiken. Ruik je dan niet naar een levend geworden, ontplofte Douglas-winkel??? Of ruikt het allemaal niet zo sterk als het lijkt?
Ok, gelukkig. M'n moeder wil er ook misschien heen, vandaarquote:Op maandag 26 september 2005 18:59 schreef Vava het volgende:
Volgens mij kan je er zo naartoe, er staat nergens in de mail dat je op moet geven. Er staat tussen 17.00 en 21.00 uur dus gewoon inlopen denk ikIk kan er trouwens ook niet om 17.00 uur zijn hoor, ik moet werken 5 of half 6.
aijaijai.... dat ziet er niet zo best uit!quote:Op maandag 26 september 2005 21:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Even een compositie tekening van de huidige situatie:
[afbeelding]
Do I need to say more?
Hee, ik was bijna eerstquote:Op maandag 26 september 2005 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Stuur 'm op naar Lush SS16! Misschien krijg je wel een gratis fles Tea Tree Water ofzo![]()
Bijnaquote:
Whaha ja moet je echt doen! Ik ben wel heel benieuwd naar de reactiequote:Op maandag 26 september 2005 21:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik zal het es proberen, niet geschoten is altijd mis.
Ik zal het mailtje hier ook wel eens posten. Bedankt voor de tip
Dan krijgen jullie uiteraard ook een vochtige envelop met een beetje TTWater
"We denken dat Enzymion dan niet zo geschikt is voor je huid."quote:Op maandag 26 september 2005 21:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Whaha ja moet je echt doen! Ik ben wel heel benieuwd naar de reactie![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
"We denken dat Enzymion dan niet zo geschikt is voor je huid."
Dankje Vaav
Hij zit zeg maar in dat straatje van de Bruna vlak bij Broese. Als je vanaf het station komt aan het eind van de Steenweg (dacht ik) rechtsaf.quote:Op maandag 26 september 2005 18:45 schreef Anitra het volgende:
Vava graag gedaan
Maeghan misschien dat ik er van de week ff ga kijken, ben er wel benieuwd naar
Dat heb ik gedaanquote:Op maandag 26 september 2005 23:29 schreef heaven7 het volgende:
Maar de kalver voorbij lopen, zonder er naar binnen te gaan, op weg naar de Leidse kan toch echt niet natuurlijk
Toen zat ie natuurlijk wel linksquote:Op maandag 26 september 2005 23:31 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaanik was zo in de veronderstelling dat hij aan de linkerkant zat
ik naar links kijken en niet gezien, tot het eind van de Kalverstraat. Toen maar naar de Leidsestraat gelopen
en op de terugweg zag ik de winkel in de Kalverstraat wel.
quote:Op maandag 26 september 2005 23:33 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Toen zat ie natuurlijk wel links
Geurtechnisch gezien is het toch onmogelijk om een Lushwinkel te missenquote:Op maandag 26 september 2005 23:31 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaanik was zo in de veronderstelling dat hij aan de linkerkant zat
ik naar links kijken en niet gezien, tot het eind van de Kalverstraat. Toen maar naar de Leidsestraat gelopen
en op de terugweg zag ik de winkel in de Kalverstraat wel.
Jawel alleen doe ik de deur niet open en neem ik de mobiel of vaste telefoon niet mee. Alleen soms een mok cappuchino.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:47 schreef Anitra het volgende:
Goede morgen![]()
Ken je dat je gaat lekker in bad of onder de douche en dan gaat men bellen, smsen of aan de deur staan -
Ik had hem ook beneden laten liggen, maar mijn vriend was zo "lief" om mijn telefoon naar boven te brengen toen het 1e smsje binnen kwamquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Jawel alleen doe ik de deur niet open en neem ik de mobiel of vaste telefoon niet mee. Alleen soms een mok cappuchino.
Dat heb ik altijd als ik naar het toilet ga.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:47 schreef Anitra het volgende:
Ken je dat je gaat lekker in bad of onder de douche en dan gaat men bellen, smsen of aan de deur staan -
bonnie maakt jaloersquote:(P.S. Mijn nieuwe favoriete product is de Merry Christmas massage bar, het is of je aan het smeren bent met kruidige witte chocolade en sinaasappel, echt geweldig!)
quote:Jellies, Creams, Kerstproducten & Piraten...
Volgende week gaat het eindelijk gebeuren, we vieren het tienjarig bestaan van Lush en hebben voor het eerst onze nieuwe douche jellies en creams in de winkel. Kom donderdag 6 oktober tussen 17.00 en 21.00 naar de Leidsestraat en je kunt genieten van hapjes, limonade en demonstraties. We hebben deze keer ook een glitter en schmink hoekje (leuk voor de kinderen!) en bij aankoop van een jellie of cream mag je een duik nemen in onze Lush grabbelton vol cadeautjes. Maar dat is nog niet alles! Bij Lush Leidsestraat krijg je een exclusieve preview van alle limited edition winter en kerstproducten. Deze zijn bij ons al vanaf 6 oktober te koop, dat is nog eerder dan in Engeland. J (We zijn er dit jaar zo vroeg mee omdat er volgende week een internationale Lush conferentie wordt gehouden bij ons in Amsterdam. Je kan dus tijdens ons feestje zomaar iemand tegenkomen die bijvoorbeeld bij Lush in Dubai of Zweden werkt!)
Verder hebben we in oktober nog twee andere feestjes gepland:
Vrijdag 21 oktober van 18.30 tot 20.00 ‘Piraten Party’
Ter ere van onze nieuwe bruisbal ‘Black Pearl’ , genoemd naar het piratenschip van Johnny Depp in ‘Pirates of the Caribbean’
Wij verkleden ons, als je zin hebt mag je ook in piratenoutfit komen J
Vrijdag 28 oktober van 18.30 tot 20.00 ‘We Love Sinterklaas’
Als je bij een Engels bedrijf hoort, ligt de nadruk zoveel op Kerstmis dat de Sint vergeten dreigt te worden! Het duurt nog wel even tot 5 december, maar we kunnen vast in de stemming komen met pepernoten, marsepein en pakjesavond voorpret.
Let op: voor donderdag 6 oktober hoef je je niet op te geven, we zijn de hele avond gewoon open, dus je kunt binnenlopen wanneer het je uitkomt. Voor de avonden op 21 en 28 oktober kun je je opgeven via bonnie@lush.nl of de winkel bellen.
Je kunt ook nog steeds met een groep vrienden of collega’s je eigen verwenavond organiseren bij ons, bel of mail voor meer informatie.
Het adres is Leidsestraat 14, Amsterdam (Tram 1, 2 en 5 vanaf Centraal Station, halte Koningsplein). Tel. 020-4234315
Tot snel!
Groetjes, Bonnie.
(P.S. Mijn nieuwe favoriete product is de Merry Christmas massage bar, het is of je aan het smeren bent met kruidige witte chocolade en sinaasappel, echt geweldig!)
skaai met 1 i of met 2 gedaan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
je kan je in de winkel zelf op de mailinglist bijkrabbelen, een klembord met papier aan de kassa. volgens mij heeft ieder filliaal een eigen mailinglist.
zodoende
skaai, volgens mij kon de mail naar jou niet bezorgd worden?
Daarom ga ik naar Den-Boschquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij wordt het héél druk in de Leidsestraat de 6e
Dat meen je niet. Jij hebt echt een vermogen aan Lush en bent nog nooit naar een winkel geweest?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:41 schreef ymme het volgende:
[..]
Daarom ga ik naar Den-Bosch![]()
Heb er echt heel veel zin in. Mijn 1ste keer Lushwinkel.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar in den Bosch hebben ze de nieuwe producten en de Kerstspulletjes niet.
Ja lef hequote:Op dinsdag 27 september 2005 13:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Jij hebt echt een vermogen aan Lush en bent nog nooit naar een winkel geweest?
Heb je alles zo uit de losse hand besteld? Jij durft!![]()
Ze hebben de buttercreams en de jellies, maar verder geen limited spul of Kerstdingetjes:quote:
En dus niet elders...quote:Bij Lush Leidsestraat krijg je een exclusieve preview van alle limited edition winter en kerstproducten
Komen die kerstspullen ook op de site dan? Want anders ga ik dus echt wel naar Amsterdam. Ik zal en moet Snowecake voor 1 jaar inslaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze hebben de buttercreams en de jellies, maar verder geen limited spul of Kerstdingetjes:
[..]
En dus niet elders...
Maar maak je niet druk, als je daar bent heb je helemaal geen tijd meer om daar over na te denken
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:53 schreef ymme het volgende:
[..]
Komen die kerstspullen ook op de site dan? Want anders ga ik dus echt wel naar Amsterdam. Ik zal en moet Snowecake voor 1 jaar inslaan![]()
Dat is idd lef hebben! Ik heb zelf nog nooit iets op de site besteld, ga altijd naar de winkel toe.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:46 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja lef heEn er is maar weinig wat me niet bevalt.
En dat wat ik echt niet lekker vind, ruil ik gewoon. Of daarmee verwen ik mijn moeder..
![]()
ik ga er altijd zo heenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:07 schreef Nugget het volgende:
Ik denk dat je in de winkel toch wel geneigd bent veel meer te kopen. Ik dan, in ieder geval. Ik ben erg gevoelig voor 'kassakoopjes' ("Oh dit is ook lekker!" Hoppa, in mandje.). En alles staat ook zo knus opgesteld, dat nodigt ook gewoon uit tot kopen
Nee hoor. Gewoon een vervelende griep. Die dan weer bijna over is, en dan weer slim terug komtquote:Op maandag 26 september 2005 17:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nugget: Gewoon vragen die proefjes. 2 per bezoek is wel voldoende denk ik
Sinkwanee: Leuk, ik kan morgenavond pas mijn post bekijken, maar dat geeft niks. Ik kan nog wel even wachten.
Ymme: Je bent wel erg lang ziek, heb je iets speciaals?
Xcuz_me: Gelukkig maar dat het nog meeviel met de reacties, is toch niet leuk om telkens heel het verhaal weer uit te gaan leggen etc.
Wat had je mij gestuurd dan?quote:Op maandag 26 september 2005 18:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ah...dus ik lag net voor niks onder de brievenbus.Ik hoop het hier terug te lezen als je ze op de post hebt gedaan. Heb je mijn envelopje al binnen???
Hehehehe! Bij mij blijft de overschrijding doorgaans bij een eurootje of 5, dus dat is te overzienquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik ga er altijd zo heen
'ik mag dit en dit van mezelf kopen'
ik kom er altijd zo uit
'kut, weer 50 euro boven mijn budget![]()
![]()
'
Ik ga meestal voor 1 dingetje n.a.v proefje ofzo en zit dan vaak ongeveer 10 producten over mijn doelstelling heen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehehe! Bij mij blijft de overschrijding doorgaans bij een eurootje of 5, dus dat is te overzien.
Das wel meer dan 5 euroquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:47 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor 1 dingetje n.a.v proefje ofzo en zit dan vaak ongeveer 10 producten over mijn doelstelling heen.![]()
respectquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehehe! Bij mij blijft de overschrijding doorgaans bij een eurootje of 5, dus dat is te overzien.
ik had het eerst op de website gezocht hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
sararaats: Ik adviseer je om ook eens een kijkje te nemen op: www.lush.nl
Daar staat voldoende informatie op.
Ik weet niet uit mijn hoofd of ze shampoo voor gepermanent haar hebben, misschien iemand anders die het hier weet?
*mompelt iets over student zijn, geen recht meer op lening en geen geld enzoquote:
Ik heb ook niets terug gekregen. Verdomme nog aan toequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:22 schreef morgaine21 het volgende:
@debby: heb je mn buttercreams al?
@ymme: ik weet niet wat ze daar bij jouw postkantoor tegen me hebben maar ik heb nog steeds niks. Ik baal er echt behoorlijk van!
Wat jammer!quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:30 schreef CherryLips het volgende:
ugh, nu wil mn moeder toch niet naar die lush party![]()
Waar zou je anders naar toe gaan dan? Als je naar Den-Bosch ga, ik ben daar. Vava ss16 volgens mij ook. Je bent nooit alleen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:30 schreef CherryLips het volgende:
ugh, nu wil mn moeder toch niet naar die lush party![]()
En ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Waar zou je anders naar toe gaan dan? Als je naar Den-Bosch ga, ik ben daar. Vava ss16 volgens mij ook. Je bent nooit alleen.![]()
Iedereen die van Lush houdt is aardigquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:34 schreef Nugget het volgende:
[..]
En ik ook
Ik ben heel aardig
En Heaven7 ook
Die is ook heel aardig
*melig van lange saaie werkdag*
Ik had graag even langs alle filialen gewandeld, maar ja zo liggen een beetje te ver uit elkaar.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:36 schreef morgaine21 het volgende:
gaat er iemand van hier toevallig in maastricht naar die lush party?
Anders was ik naar de Leidsestraat gegaan, want ik ben in Amsterdam beter bekend dan in Den Bosch en ik ben heel benieuwd naar de Snowcakequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:34 schreef Nugget het volgende:
[..]
En ik ook
Ik ben heel aardig
En Heaven7 ook
Die is ook heel aardig
*melig van lange saaie werkdag*
en iedereen zou heel erg lekker ruikenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:38 schreef ymme het volgende:
[..]
Iedereen die van Lush houdt is aardig![]()
Zou iedereen op de wereld lush gebruiken dan zou er geen oorlogen etc meer zijn![]()
Idd. Kom gewoon gezellig naar Den-Boschquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en iedereen zou heel erg lekker ruikenook handig.
Ik zou dit inderdaad maar, voor alle zekerheid doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:57 schreef Anitra het volgende:
als jullie de 6 niet alles op kopen in de leidsestraat dan kan ik de 7e gaan, maar ben bang dat jullie je mandjes vol gooien en ik dus toch de 6e ga komen
ikke ook met vriendinnetjequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Waar zou je anders naar toe gaan dan? Als je naar Den-Bosch ga, ik ben daar. Vava ss16 volgens mij ook. Je bent nooit alleen.![]()
Daar heb je je moeder toch niet voor nodig? =) Kom gewoon kerstproductjes kijken joh, da's leuk. Je moet wel een Lush event meegemaakt hebben om een echte Lushie te worden =Pquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders was ik naar de Leidsestraat gegaan, want ik ben in Amsterdam beter bekend dan in Den Bosch en ik ben heel benieuwd naar de SnowcakeQua reistijd maakt het niets uit (en ik heb m'n OV
)
I know! Daarom wil ik ook best graag gaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:31 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Daar heb je je moeder toch niet voor nodig? =) Kom gewoon kerstproductjes kijken joh, da's leuk. Je moet wel een Lush event meegemaakt hebben om een echte Lushie te worden =P
6 oktober vanaf 5 uur in alle Lush toko's in NLquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:41 schreef sararaats het volgende:
wanneer is dat Lush evenement? en waar?
misschien kom ik wel eens kijken
*jaloers*quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga in november naar Rome, ben benieuwd of daar nog bijzondere limiteds zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |