abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30900447
Okay, domme zet om het in het topic te posten, ik ben weer te goedgelovig geweest
Billie Holiday is Lady Day!
pi_30900469
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef Maeghan het volgende:
Het is dan trouwens wel de bedoeling dat ik minder uitgeef dan 120 pond =P
ik spreek je daarna wel weer
pi_30900504
Maeghan kan ik weer een lijstje afgeven? dan kom je heus wel aan die 120
Whatever I want.
pi_30900513
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef Vava het volgende:

[..]

Ik was er ook zo goed als vanaf, tot de Gorgeous... hmm...
Herkenbaar
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2005 @ 22:13:09 #30
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30900542
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Ik doe maar net of deze reactie er niet stond, maar ik kan het toch niet laten om te reageren:

Je weet niet heel het verhaal...

laten we het daar maar op houden.

(en ik kan me best voorstellen dat je zo reageert, hoor)
Waarom ga je dan uberhaupt naar die begrafenis toe? Ik kan het me echt niet voorstellen hoor.
Of ik het verhaal nou weet of niet, dan moet je het hier niet posten want dan kan je er donder op op zeggen dat je reacties krijgt.
Ongelofelijk, echt.

Het heeft overigens niks met goedgelovigheid te maken.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_30900572
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Ik doe maar net of deze reactie er niet stond, maar ik kan het toch niet laten om te reageren:

Je weet niet heel het verhaal...

laten we het daar maar op houden.

(en ik kan me best voorstellen dat je zo reageert, hoor)
Ik ben wel eens naar een crematie geweest van iemand die ik bijn niet kende. Kwam er voorde familie van de persoon die overleden was. Maar na het zien van al het verdriet van andere mensen was ik toch aardig van slag. Ik persoonlijk zou dan niet de stad in kunnen gaan om te winkelen. Maar dat is persoonlijk. Wil er ook niemand mee aanvallen.
pi_30900588
Ja hallo, ik heb niet eens 120 pond. Het is ook dat ik bij iemand kan slapen hoor, dus dan hoef ik geen hotel. En de bootreis is 150 euro, dat overleef ik nog nét. =P Maar nee hoor, 120 pond gaat niet meer gebeuren. Echt niet. Ik moet zeggen dat ik van de zomer best nog moeite had om zo veel uit te geven. En het meenemen was ook niet heel handig op zich. Laat staan dat er nog voor 120 euro aan Lush in m'n kast past. Ik heb nu al vier kilo zeep of zo =P
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:12 schreef PeRi het volgende:
Maeghan kan ik weer een lijstje afgeven? dan kom je heus wel aan die 120
Ja, moet je tegen die tijd maar een keer roepen dan. Ik weet ook nog niet 100% of ik ga. Ik denk het wel, maar dat weet ik eigenlijk pas begin oktober. Dan ontmoet ik degene waar ik bij kan slapen nog een keer, en dan moet ik bedenken of ik dat dus nog steeds wil dan =P (Klinkt vast vaag maar ja...)

Ik vraag me af of Lush nou zulke frusti's trekt of dat het afkickverschijnselen zijn.
Sanity is (not) statistical
pi_30900594
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:13 schreef Skaai het volgende:

[..]

Waarom ga je dan uberhaupt naar die begrafenis toe? Ik kan het me echt niet voorstellen hoor.
Of ik het verhaal nou weet of niet, dan moet je het hier niet posten want dan kan je er donder op op zeggen dat je reacties krijgt.
Ongelofelijk, echt.
Alsjeblieft zeg! Wat mij betreft mag er op Fok gepost worden wat iemand wil, als het niet door de beugel kan is er wel een mod die het weghaalt.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_30900666
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef Vava het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg! Wat mij betreft mag er op Fok gepost worden wat iemand wil, als het niet door de beugel kan is er wel een mod die het weghaalt.
Het gaat er niet om of het door de beugel kan of niet. Maar dat iemand dingen post en dan raar opkijkt als er rare reacties op komen. Daarbij gaat het niet over Lush, waar dit topic voor bedoeld is.
Whatever I want.
pi_30900678
Dit topic doet me ineens erg veel verdriet
pi_30900697
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:16 schreef PeRi het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of het door de beugel kan of niet. Maar dat iemand dingen post en dan raar opkijkt als er rare reacties op komen. Daarbij gaat het niet over Lush, waar dit topic voor bedoeld is.
Reageren is inderdaad logisch als je post maar ondoordachte botte reacties vind ik niet echt aardig, zeker niet als er een oma is overleden
Let's plant a tree
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2005 @ 22:17:18 #37
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30900699
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef Vava het volgende:

[..]

Ik heb het toch niet tegen jou?

En ik zeg niet dat haar post niet door de beugel kan, ikvind het nogal respectloos om na een begrafenis te gaan shoppen, alsof je iets gezelligs te vieren hebt ofzo. Dan kan je net zo goed niet naar die begrafenis gaan.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_30900725
Het is geen fucking R&P.
Whatever I want.
pi_30900749
Vava, laat maar PeRi en Skaai hebben gewoon andere behoeftes om een overleden persoon te verwerken.

Ik ga maar eens weg, hier krijg gewoon koude rillingen van jullie reacties
pi_30900765
Houden we het een beetje gezellig dames?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30900767
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:17 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik heb het toch niet tegen jou?

En ik zeg niet dat haar post niet door de beugel kan, ikvind het nogal respectloos om na een begrafenis te gaan shoppen, alsof je iets gezelligs te vieren hebt ofzo. Dan kan je net zo goed niet naar die begrafenis gaan.
Ik wel tegen jou

Ik vind zulke reacties veel respectlozer... wat is er mis om even de trieste begrafenis te vergeten door even gezellig te gaan winkelen? Het is 3 uur reizen vanaf hier
Let's plant a tree
pi_30900774
Ik hou gewoon niet van huilies die er niet tegen kunnen als mensen kritiek leveren. Net zo min als Skaai.
Whatever I want.
pi_30900807
Vergeet jij een trieste begravenis door te gaan winkelen?!
pi_30900829
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef debby1973 het volgende:
Vergeet jij een trieste begravenis door te gaan winkelen?!
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die dus respectloos schijn te zijn.
Whatever I want.
pi_30900842
Nee Peri, dit gaat mijn pet ook te boven.
pi_30900845
Ik zeg er verder ook niets meer over, mijn punt is denk ik wel duidelijk. Maar hou het alsjeblieft gezellig hier en jaag geen mensen weg door van die botte opmerkingen.
Let's plant a tree
pi_30900873
Na de begrafenis van mijn oma zijn we met een groep de kroeg ingedoken en hebben we een flinke borrel gedronken op haar. Ze lustte zelf ook graag een Beerenburgertje en hebben herinneringen opgehaald en een hoop lol gehad... Sinds wanneer is dat dan verkeerd?
pi_30900886
Zeg jongens, maak desnoods een ander topic aan als je hier over door wilt praten, we gaan nl. wel heel erg offtopic en lekker gezellig zou ik het ook niet noemen.

Christus zeg, sinds wanneer is er een wet die zegt dat je verdriet overdenken in het park wel goed is en winkelen na een begrafenis niet? Iedereen verwerkt dingen anders. Niet iedereen is even verdrietig na een begrafenis, niet iedereen heeft dezelfde band met z'n familie. Laat mensen toch eens in hun waarde
Sanity is (not) statistical
pi_30900895
Sorry, maar ik vind het bot als je een trieste begravenis gaat vergeten als je een bruisbal gaat kopen.
pi_30900897
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef Vava het volgende:
wat is er mis om even de trieste begrafenis te vergeten door even gezellig te gaan winkelen? Het is 3 uur reizen vanaf hier
Ik quote jezelf even Vava. Wat is er hier niet bot aan?
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')