quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef Maeghan het volgende:
Het is dan trouwens wel de bedoeling dat ik minder uitgeef dan 120 pond =P
Herkenbaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik was er ook zo goed als vanaf, tot de Gorgeous... hmm...
Waarom ga je dan uberhaupt naar die begrafenis toe? Ik kan het me echt niet voorstellen hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik doe maar net of deze reactie er niet stond, maar ik kan het toch niet laten om te reageren:
Je weet niet heel het verhaal...
laten we het daar maar op houden.
(en ik kan me best voorstellen dat je zo reageert, hoor)
Ik ben wel eens naar een crematie geweest van iemand die ik bijn niet kende. Kwam er voorde familie van de persoon die overleden was. Maar na het zien van al het verdriet van andere mensen was ik toch aardig van slag. Ik persoonlijk zou dan niet de stad in kunnen gaan om te winkelen. Maar dat is persoonlijk. Wil er ook niemand mee aanvallen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik doe maar net of deze reactie er niet stond, maar ik kan het toch niet laten om te reageren:
Je weet niet heel het verhaal...
laten we het daar maar op houden.
(en ik kan me best voorstellen dat je zo reageert, hoor)
Ja, moet je tegen die tijd maar een keer roepen dan. Ik weet ook nog niet 100% of ik ga. Ik denk het wel, maar dat weet ik eigenlijk pas begin oktober. Dan ontmoet ik degene waar ik bij kan slapen nog een keer, en dan moet ik bedenken of ik dat dus nog steeds wil dan =P (Klinkt vast vaag maar ja...)quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:12 schreef PeRi het volgende:
Maeghan kan ik weer een lijstje afgeven?dan kom je heus wel aan die 120
Alsjeblieft zeg! Wat mij betreft mag er op Fok gepost worden wat iemand wil, als het niet door de beugel kan is er wel een mod die het weghaalt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Waarom ga je dan uberhaupt naar die begrafenis toe? Ik kan het me echt niet voorstellen hoor.
Of ik het verhaal nou weet of niet, dan moet je het hier niet posten want dan kan je er donder op op zeggen dat je reacties krijgt.
Ongelofelijk, echt.
Het gaat er niet om of het door de beugel kan of niet. Maar dat iemand dingen post en dan raar opkijkt als er rare reacties op komen. Daarbij gaat het niet over Lush, waar dit topic voor bedoeld is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef Vava het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg! Wat mij betreft mag er op Fok gepost worden wat iemand wil, als het niet door de beugel kan is er wel een mod die het weghaalt.
Reageren is inderdaad logisch als je post maar ondoordachte botte reacties vind ik niet echt aardig, zeker niet als er een oma is overledenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het door de beugel kan of niet. Maar dat iemand dingen post en dan raar opkijkt als er rare reacties op komen. Daarbij gaat het niet over Lush, waar dit topic voor bedoeld is.
Ik heb het toch niet tegen jou?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef Vava het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg! Wat mij betreft mag er op Fok gepost worden wat iemand wil, als het niet door de beugel kan is er wel een mod die het weghaalt.
Ik wel tegen jouquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet tegen jou?
En ik zeg niet dat haar post niet door de beugel kan, ikvind het nogal respectloos om na een begrafenis te gaan shoppen, alsof je iets gezelligs te vieren hebt ofzo. Dan kan je net zo goed niet naar die begrafenis gaan.
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die dus respectloos schijn te zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef debby1973 het volgende:
Vergeet jij een trieste begravenis door te gaan winkelen?!
Ik quote jezelf even Vava. Wat is er hier niet bot aan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef Vava het volgende:
wat is er mis om even de trieste begrafenis te vergeten door even gezellig te gaan winkelen? Het is 3 uur reizen vanaf hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |