Ik heb ook niets terug gekregen. Verdomme nog aan toequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:22 schreef morgaine21 het volgende:
@debby: heb je mn buttercreams al?
@ymme: ik weet niet wat ze daar bij jouw postkantoor tegen me hebben maar ik heb nog steeds niks. Ik baal er echt behoorlijk van!
Wat jammer!quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:30 schreef CherryLips het volgende:
ugh, nu wil mn moeder toch niet naar die lush party![]()
Waar zou je anders naar toe gaan dan? Als je naar Den-Bosch ga, ik ben daar. Vava ss16 volgens mij ook. Je bent nooit alleen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:30 schreef CherryLips het volgende:
ugh, nu wil mn moeder toch niet naar die lush party![]()
En ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Waar zou je anders naar toe gaan dan? Als je naar Den-Bosch ga, ik ben daar. Vava ss16 volgens mij ook. Je bent nooit alleen.![]()
Iedereen die van Lush houdt is aardigquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:34 schreef Nugget het volgende:
[..]
En ik ook
Ik ben heel aardig
En Heaven7 ook
Die is ook heel aardig
*melig van lange saaie werkdag*
Ik had graag even langs alle filialen gewandeld, maar ja zo liggen een beetje te ver uit elkaar.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:36 schreef morgaine21 het volgende:
gaat er iemand van hier toevallig in maastricht naar die lush party?
Anders was ik naar de Leidsestraat gegaan, want ik ben in Amsterdam beter bekend dan in Den Bosch en ik ben heel benieuwd naar de Snowcakequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:34 schreef Nugget het volgende:
[..]
En ik ook
Ik ben heel aardig
En Heaven7 ook
Die is ook heel aardig
*melig van lange saaie werkdag*
en iedereen zou heel erg lekker ruikenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:38 schreef ymme het volgende:
[..]
Iedereen die van Lush houdt is aardig![]()
Zou iedereen op de wereld lush gebruiken dan zou er geen oorlogen etc meer zijn![]()
Idd. Kom gewoon gezellig naar Den-Boschquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en iedereen zou heel erg lekker ruikenook handig.
Ik zou dit inderdaad maar, voor alle zekerheid doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:57 schreef Anitra het volgende:
als jullie de 6 niet alles op kopen in de leidsestraat dan kan ik de 7e gaan, maar ben bang dat jullie je mandjes vol gooien en ik dus toch de 6e ga komen
ikke ook met vriendinnetjequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Waar zou je anders naar toe gaan dan? Als je naar Den-Bosch ga, ik ben daar. Vava ss16 volgens mij ook. Je bent nooit alleen.![]()
Daar heb je je moeder toch niet voor nodig? =) Kom gewoon kerstproductjes kijken joh, da's leuk. Je moet wel een Lush event meegemaakt hebben om een echte Lushie te worden =Pquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders was ik naar de Leidsestraat gegaan, want ik ben in Amsterdam beter bekend dan in Den Bosch en ik ben heel benieuwd naar de SnowcakeQua reistijd maakt het niets uit (en ik heb m'n OV
)
I know! Daarom wil ik ook best graag gaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:31 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Daar heb je je moeder toch niet voor nodig? =) Kom gewoon kerstproductjes kijken joh, da's leuk. Je moet wel een Lush event meegemaakt hebben om een echte Lushie te worden =P
6 oktober vanaf 5 uur in alle Lush toko's in NLquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:41 schreef sararaats het volgende:
wanneer is dat Lush evenement? en waar?
misschien kom ik wel eens kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |