Jawel alleen doe ik de deur niet open en neem ik de mobiel of vaste telefoon niet mee. Alleen soms een mok cappuchino.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:47 schreef Anitra het volgende:
Goede morgen![]()
Ken je dat je gaat lekker in bad of onder de douche en dan gaat men bellen, smsen of aan de deur staan -
Ik had hem ook beneden laten liggen, maar mijn vriend was zo "lief" om mijn telefoon naar boven te brengen toen het 1e smsje binnen kwamquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Jawel alleen doe ik de deur niet open en neem ik de mobiel of vaste telefoon niet mee. Alleen soms een mok cappuchino.
Dat heb ik altijd als ik naar het toilet ga.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:47 schreef Anitra het volgende:
Ken je dat je gaat lekker in bad of onder de douche en dan gaat men bellen, smsen of aan de deur staan -
bonnie maakt jaloersquote:(P.S. Mijn nieuwe favoriete product is de Merry Christmas massage bar, het is of je aan het smeren bent met kruidige witte chocolade en sinaasappel, echt geweldig!)
quote:Jellies, Creams, Kerstproducten & Piraten...
Volgende week gaat het eindelijk gebeuren, we vieren het tienjarig bestaan van Lush en hebben voor het eerst onze nieuwe douche jellies en creams in de winkel. Kom donderdag 6 oktober tussen 17.00 en 21.00 naar de Leidsestraat en je kunt genieten van hapjes, limonade en demonstraties. We hebben deze keer ook een glitter en schmink hoekje (leuk voor de kinderen!) en bij aankoop van een jellie of cream mag je een duik nemen in onze Lush grabbelton vol cadeautjes. Maar dat is nog niet alles! Bij Lush Leidsestraat krijg je een exclusieve preview van alle limited edition winter en kerstproducten. Deze zijn bij ons al vanaf 6 oktober te koop, dat is nog eerder dan in Engeland. J (We zijn er dit jaar zo vroeg mee omdat er volgende week een internationale Lush conferentie wordt gehouden bij ons in Amsterdam. Je kan dus tijdens ons feestje zomaar iemand tegenkomen die bijvoorbeeld bij Lush in Dubai of Zweden werkt!)
Verder hebben we in oktober nog twee andere feestjes gepland:
Vrijdag 21 oktober van 18.30 tot 20.00 ‘Piraten Party’
Ter ere van onze nieuwe bruisbal ‘Black Pearl’ , genoemd naar het piratenschip van Johnny Depp in ‘Pirates of the Caribbean’
Wij verkleden ons, als je zin hebt mag je ook in piratenoutfit komen J
Vrijdag 28 oktober van 18.30 tot 20.00 ‘We Love Sinterklaas’
Als je bij een Engels bedrijf hoort, ligt de nadruk zoveel op Kerstmis dat de Sint vergeten dreigt te worden! Het duurt nog wel even tot 5 december, maar we kunnen vast in de stemming komen met pepernoten, marsepein en pakjesavond voorpret.
Let op: voor donderdag 6 oktober hoef je je niet op te geven, we zijn de hele avond gewoon open, dus je kunt binnenlopen wanneer het je uitkomt. Voor de avonden op 21 en 28 oktober kun je je opgeven via bonnie@lush.nl of de winkel bellen.
Je kunt ook nog steeds met een groep vrienden of collega’s je eigen verwenavond organiseren bij ons, bel of mail voor meer informatie.
Het adres is Leidsestraat 14, Amsterdam (Tram 1, 2 en 5 vanaf Centraal Station, halte Koningsplein). Tel. 020-4234315
Tot snel!
Groetjes, Bonnie.
(P.S. Mijn nieuwe favoriete product is de Merry Christmas massage bar, het is of je aan het smeren bent met kruidige witte chocolade en sinaasappel, echt geweldig!)
skaai met 1 i of met 2 gedaan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
je kan je in de winkel zelf op de mailinglist bijkrabbelen, een klembord met papier aan de kassa. volgens mij heeft ieder filliaal een eigen mailinglist.
zodoende
skaai, volgens mij kon de mail naar jou niet bezorgd worden?
Daarom ga ik naar Den-Boschquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij wordt het héél druk in de Leidsestraat de 6e
Dat meen je niet. Jij hebt echt een vermogen aan Lush en bent nog nooit naar een winkel geweest?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:41 schreef ymme het volgende:
[..]
Daarom ga ik naar Den-Bosch![]()
Heb er echt heel veel zin in. Mijn 1ste keer Lushwinkel.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar in den Bosch hebben ze de nieuwe producten en de Kerstspulletjes niet.
Ja lef hequote:Op dinsdag 27 september 2005 13:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Jij hebt echt een vermogen aan Lush en bent nog nooit naar een winkel geweest?
Heb je alles zo uit de losse hand besteld? Jij durft!![]()
Ze hebben de buttercreams en de jellies, maar verder geen limited spul of Kerstdingetjes:quote:
En dus niet elders...quote:Bij Lush Leidsestraat krijg je een exclusieve preview van alle limited edition winter en kerstproducten
Komen die kerstspullen ook op de site dan? Want anders ga ik dus echt wel naar Amsterdam. Ik zal en moet Snowecake voor 1 jaar inslaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze hebben de buttercreams en de jellies, maar verder geen limited spul of Kerstdingetjes:
[..]
En dus niet elders...
Maar maak je niet druk, als je daar bent heb je helemaal geen tijd meer om daar over na te denken
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:53 schreef ymme het volgende:
[..]
Komen die kerstspullen ook op de site dan? Want anders ga ik dus echt wel naar Amsterdam. Ik zal en moet Snowecake voor 1 jaar inslaan![]()
Dat is idd lef hebben! Ik heb zelf nog nooit iets op de site besteld, ga altijd naar de winkel toe.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:46 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja lef heEn er is maar weinig wat me niet bevalt.
En dat wat ik echt niet lekker vind, ruil ik gewoon. Of daarmee verwen ik mijn moeder..
![]()
ik ga er altijd zo heenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:07 schreef Nugget het volgende:
Ik denk dat je in de winkel toch wel geneigd bent veel meer te kopen. Ik dan, in ieder geval. Ik ben erg gevoelig voor 'kassakoopjes' ("Oh dit is ook lekker!" Hoppa, in mandje.). En alles staat ook zo knus opgesteld, dat nodigt ook gewoon uit tot kopen
Nee hoor. Gewoon een vervelende griep. Die dan weer bijna over is, en dan weer slim terug komtquote:Op maandag 26 september 2005 17:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nugget: Gewoon vragen die proefjes. 2 per bezoek is wel voldoende denk ik
Sinkwanee: Leuk, ik kan morgenavond pas mijn post bekijken, maar dat geeft niks. Ik kan nog wel even wachten.
Ymme: Je bent wel erg lang ziek, heb je iets speciaals?
Xcuz_me: Gelukkig maar dat het nog meeviel met de reacties, is toch niet leuk om telkens heel het verhaal weer uit te gaan leggen etc.
Wat had je mij gestuurd dan?quote:Op maandag 26 september 2005 18:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ah...dus ik lag net voor niks onder de brievenbus.Ik hoop het hier terug te lezen als je ze op de post hebt gedaan. Heb je mijn envelopje al binnen???
Hehehehe! Bij mij blijft de overschrijding doorgaans bij een eurootje of 5, dus dat is te overzienquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik ga er altijd zo heen
'ik mag dit en dit van mezelf kopen'
ik kom er altijd zo uit
'kut, weer 50 euro boven mijn budget![]()
![]()
'
Ik ga meestal voor 1 dingetje n.a.v proefje ofzo en zit dan vaak ongeveer 10 producten over mijn doelstelling heen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehehe! Bij mij blijft de overschrijding doorgaans bij een eurootje of 5, dus dat is te overzien.
Das wel meer dan 5 euroquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:47 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor 1 dingetje n.a.v proefje ofzo en zit dan vaak ongeveer 10 producten over mijn doelstelling heen.![]()
respectquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehehe! Bij mij blijft de overschrijding doorgaans bij een eurootje of 5, dus dat is te overzien.
ik had het eerst op de website gezocht hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
sararaats: Ik adviseer je om ook eens een kijkje te nemen op: www.lush.nl
Daar staat voldoende informatie op.
Ik weet niet uit mijn hoofd of ze shampoo voor gepermanent haar hebben, misschien iemand anders die het hier weet?
*mompelt iets over student zijn, geen recht meer op lening en geen geld enzoquote:
Ik heb ook niets terug gekregen. Verdomme nog aan toequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:22 schreef morgaine21 het volgende:
@debby: heb je mn buttercreams al?
@ymme: ik weet niet wat ze daar bij jouw postkantoor tegen me hebben maar ik heb nog steeds niks. Ik baal er echt behoorlijk van!
Wat jammer!quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:30 schreef CherryLips het volgende:
ugh, nu wil mn moeder toch niet naar die lush party![]()
Waar zou je anders naar toe gaan dan? Als je naar Den-Bosch ga, ik ben daar. Vava ss16 volgens mij ook. Je bent nooit alleen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:30 schreef CherryLips het volgende:
ugh, nu wil mn moeder toch niet naar die lush party![]()
En ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Waar zou je anders naar toe gaan dan? Als je naar Den-Bosch ga, ik ben daar. Vava ss16 volgens mij ook. Je bent nooit alleen.![]()
Iedereen die van Lush houdt is aardigquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:34 schreef Nugget het volgende:
[..]
En ik ook
Ik ben heel aardig
En Heaven7 ook
Die is ook heel aardig
*melig van lange saaie werkdag*
Ik had graag even langs alle filialen gewandeld, maar ja zo liggen een beetje te ver uit elkaar.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:36 schreef morgaine21 het volgende:
gaat er iemand van hier toevallig in maastricht naar die lush party?
Anders was ik naar de Leidsestraat gegaan, want ik ben in Amsterdam beter bekend dan in Den Bosch en ik ben heel benieuwd naar de Snowcakequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:34 schreef Nugget het volgende:
[..]
En ik ook
Ik ben heel aardig
En Heaven7 ook
Die is ook heel aardig
*melig van lange saaie werkdag*
en iedereen zou heel erg lekker ruikenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:38 schreef ymme het volgende:
[..]
Iedereen die van Lush houdt is aardig![]()
Zou iedereen op de wereld lush gebruiken dan zou er geen oorlogen etc meer zijn![]()
Idd. Kom gewoon gezellig naar Den-Boschquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en iedereen zou heel erg lekker ruikenook handig.
Ik zou dit inderdaad maar, voor alle zekerheid doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:57 schreef Anitra het volgende:
als jullie de 6 niet alles op kopen in de leidsestraat dan kan ik de 7e gaan, maar ben bang dat jullie je mandjes vol gooien en ik dus toch de 6e ga komen
ikke ook met vriendinnetjequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Waar zou je anders naar toe gaan dan? Als je naar Den-Bosch ga, ik ben daar. Vava ss16 volgens mij ook. Je bent nooit alleen.![]()
Daar heb je je moeder toch niet voor nodig? =) Kom gewoon kerstproductjes kijken joh, da's leuk. Je moet wel een Lush event meegemaakt hebben om een echte Lushie te worden =Pquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders was ik naar de Leidsestraat gegaan, want ik ben in Amsterdam beter bekend dan in Den Bosch en ik ben heel benieuwd naar de SnowcakeQua reistijd maakt het niets uit (en ik heb m'n OV
)
I know! Daarom wil ik ook best graag gaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:31 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Daar heb je je moeder toch niet voor nodig? =) Kom gewoon kerstproductjes kijken joh, da's leuk. Je moet wel een Lush event meegemaakt hebben om een echte Lushie te worden =P
6 oktober vanaf 5 uur in alle Lush toko's in NLquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:41 schreef sararaats het volgende:
wanneer is dat Lush evenement? en waar?
misschien kom ik wel eens kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |