Dat heb ik gedaanquote:Op maandag 26 september 2005 23:29 schreef heaven7 het volgende:
Maar de kalver voorbij lopen, zonder er naar binnen te gaan, op weg naar de Leidse kan toch echt niet natuurlijk
Toen zat ie natuurlijk wel linksquote:Op maandag 26 september 2005 23:31 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaanik was zo in de veronderstelling dat hij aan de linkerkant zat
ik naar links kijken en niet gezien, tot het eind van de Kalverstraat. Toen maar naar de Leidsestraat gelopen
en op de terugweg zag ik de winkel in de Kalverstraat wel.
quote:Op maandag 26 september 2005 23:33 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Toen zat ie natuurlijk wel links
Geurtechnisch gezien is het toch onmogelijk om een Lushwinkel te missenquote:Op maandag 26 september 2005 23:31 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaanik was zo in de veronderstelling dat hij aan de linkerkant zat
ik naar links kijken en niet gezien, tot het eind van de Kalverstraat. Toen maar naar de Leidsestraat gelopen
en op de terugweg zag ik de winkel in de Kalverstraat wel.
Jawel alleen doe ik de deur niet open en neem ik de mobiel of vaste telefoon niet mee. Alleen soms een mok cappuchino.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:47 schreef Anitra het volgende:
Goede morgen![]()
Ken je dat je gaat lekker in bad of onder de douche en dan gaat men bellen, smsen of aan de deur staan -
Ik had hem ook beneden laten liggen, maar mijn vriend was zo "lief" om mijn telefoon naar boven te brengen toen het 1e smsje binnen kwamquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Jawel alleen doe ik de deur niet open en neem ik de mobiel of vaste telefoon niet mee. Alleen soms een mok cappuchino.
Dat heb ik altijd als ik naar het toilet ga.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:47 schreef Anitra het volgende:
Ken je dat je gaat lekker in bad of onder de douche en dan gaat men bellen, smsen of aan de deur staan -
bonnie maakt jaloersquote:(P.S. Mijn nieuwe favoriete product is de Merry Christmas massage bar, het is of je aan het smeren bent met kruidige witte chocolade en sinaasappel, echt geweldig!)
quote:Jellies, Creams, Kerstproducten & Piraten...
Volgende week gaat het eindelijk gebeuren, we vieren het tienjarig bestaan van Lush en hebben voor het eerst onze nieuwe douche jellies en creams in de winkel. Kom donderdag 6 oktober tussen 17.00 en 21.00 naar de Leidsestraat en je kunt genieten van hapjes, limonade en demonstraties. We hebben deze keer ook een glitter en schmink hoekje (leuk voor de kinderen!) en bij aankoop van een jellie of cream mag je een duik nemen in onze Lush grabbelton vol cadeautjes. Maar dat is nog niet alles! Bij Lush Leidsestraat krijg je een exclusieve preview van alle limited edition winter en kerstproducten. Deze zijn bij ons al vanaf 6 oktober te koop, dat is nog eerder dan in Engeland. J (We zijn er dit jaar zo vroeg mee omdat er volgende week een internationale Lush conferentie wordt gehouden bij ons in Amsterdam. Je kan dus tijdens ons feestje zomaar iemand tegenkomen die bijvoorbeeld bij Lush in Dubai of Zweden werkt!)
Verder hebben we in oktober nog twee andere feestjes gepland:
Vrijdag 21 oktober van 18.30 tot 20.00 ‘Piraten Party’
Ter ere van onze nieuwe bruisbal ‘Black Pearl’ , genoemd naar het piratenschip van Johnny Depp in ‘Pirates of the Caribbean’
Wij verkleden ons, als je zin hebt mag je ook in piratenoutfit komen J
Vrijdag 28 oktober van 18.30 tot 20.00 ‘We Love Sinterklaas’
Als je bij een Engels bedrijf hoort, ligt de nadruk zoveel op Kerstmis dat de Sint vergeten dreigt te worden! Het duurt nog wel even tot 5 december, maar we kunnen vast in de stemming komen met pepernoten, marsepein en pakjesavond voorpret.
Let op: voor donderdag 6 oktober hoef je je niet op te geven, we zijn de hele avond gewoon open, dus je kunt binnenlopen wanneer het je uitkomt. Voor de avonden op 21 en 28 oktober kun je je opgeven via bonnie@lush.nl of de winkel bellen.
Je kunt ook nog steeds met een groep vrienden of collega’s je eigen verwenavond organiseren bij ons, bel of mail voor meer informatie.
Het adres is Leidsestraat 14, Amsterdam (Tram 1, 2 en 5 vanaf Centraal Station, halte Koningsplein). Tel. 020-4234315
Tot snel!
Groetjes, Bonnie.
(P.S. Mijn nieuwe favoriete product is de Merry Christmas massage bar, het is of je aan het smeren bent met kruidige witte chocolade en sinaasappel, echt geweldig!)
skaai met 1 i of met 2 gedaan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
je kan je in de winkel zelf op de mailinglist bijkrabbelen, een klembord met papier aan de kassa. volgens mij heeft ieder filliaal een eigen mailinglist.
zodoende
skaai, volgens mij kon de mail naar jou niet bezorgd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |