abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30954731
Geacht Lushpersoneel,

ten eerste wil ik jullie complimenteren over het feit dat jullie een enorm leuke en goede winkel hebben opgezet, tien jaar geleden.

In maart heb ik deze winkel ontdekt in het filiaal Maastricht.
Ik ben erg enthousiast over de producten die ik heb aangeschaft in de filialen Maastricht, Den Bosch en Amsterdam.
Maar in het filiaal in Amsterdam heb ik me gewaagd aan de gezichtscreme Enzymion.
Echter, ik heb achteraf heel erg veel spijt.

Op de site wordt er gezegd dat het helpt de huid en vooral puistjes uit te drogen.
Ik had over het algemeen een klein beetje acne verschijnselen op mijn gezichtshuid, maar dat is inmiddels al een jaar of wat weg.
Voorkomen is beter dan genezen, dacht ik.
Ik heb het nu een aantal keer geprobeerd, en helaas heb ik iedere keer een aantal puisten ontdekt op mijn gezicht, en dan echt van die heel erg pijnlijke.

Voor het gemak heb ik even een compositietekening bijgevoegd, zodat u eens kunt kijken hoe ik er de laatste dagen uitzie.

Dit is echt geen grap, ik heb geen foto gemaakt, in verband met privacy wetgeving.
Als u het niet gelooft, dan stuur ik alsnog een foto, maar liever niet.

Heeft u misschien een alternatief middel om deze puisten zo snel mogelijk te laten verdwijnen?
U begrijpt dat ik de Enzymion met geen vinger meer aanraak. Ik heb hem wegegeven aan mijn jonge nichtje, misschien hielp het bij haar huid wel, die er ook klachten over heeft en het weg heeft gegooid!

Ik vind het zeer spijtig dat ik zo teleurgesteld ben door dit product!

Afwachtende op een antwoord van u,

met vriendelijke groet,

Sweet16
'een trouw lushgebruikster'
Billie Holiday is Lady Day!
pi_30955008
Whahahha

Reactie komt hier natuurlijk ook te staan
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_30955044
uiteraard
wellicht in het volgende topic
  maandag 26 september 2005 @ 21:49:45 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30955053
Ik ben benieuwd hoe ze reageren !

En je mag de TTwater voor mij achterwege laten, ik heb hier een fles staan .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30955118
Het gaat natuurlijk om het idee
pi_30956877
Ik heb het adres van Lotje11 niet! En jouw achternaam mis ik ook Peri
pi_30957199
Ik ben zo benieuwd naar die kerstproducten he! Op het engelse forum hebben ze het over een knalroze
douche gel met glittertjes die naar rockstar of melting marshmallow gaat ruiken.

Kwamen die kerstproducten nu ook op 6 oktober? Ben wel blij dat de buttercreams en jellies dan eindelijk ook in onze winkels liggen.
Laatst had iemand er hier naar gevraagd ofzo en toen zeiden ze dat de winkel ervoor verbouwd/aangepast moest worden ivm koeling?
Dat viel me laatst weer in toen ik in engeland was. Daar stonden die buttercreams en jellies nl gewoon op een tafel, niks geen koeling.
pi_30957392
Alleen in Amsterdam, maar ik weet niet welk filiaal precies doet op de 6e al de kerstproducten.
Stiekem hoop ik ook alle andere
  maandag 26 september 2005 @ 23:04:32 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30957519
Leidsestraat dacht ik...

Iemand zin om me te sponsoren?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30957647
is de leidsestraat toko dan veel beter dan de kalverstraat versie?
Tap tap tap
pi_30957786
Kalverstraat is heel klein en benauwd met 3 verschillende hokjes, Leidse is 1 ruimte en lekker overzichtelijk.
pi_30957904
oh mooi, dan ga ik voortaan daarheen
Tap tap tap
pi_30958205
Het assortiment is wel hetzelfde hoor

Maar de Leidsestraat is veel ruimer en dat is fijner ik ben er vorige week geweest, ook nog ff snel in de Kalverstraat om wat te ruilen maar Leidsestraat is fijner winkelen
Let's plant a tree
pi_30958252
Ik vind de Kalverstraat juist fijner. =)
Sanity is (not) statistical
pi_30958314
Maar de kalver voorbij lopen, zonder er naar binnen te gaan, op weg naar de Leidse kan toch echt niet natuurlijk
pi_30958393
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:29 schreef heaven7 het volgende:
Maar de kalver voorbij lopen, zonder er naar binnen te gaan, op weg naar de Leidse kan toch echt niet natuurlijk
Dat heb ik gedaan ik was zo in de veronderstelling dat hij aan de linkerkant zat ik naar links kijken en niet gezien, tot het eind van de Kalverstraat. Toen maar naar de Leidsestraat gelopen en op de terugweg zag ik de winkel in de Kalverstraat wel.
Let's plant a tree
pi_30958427
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:31 schreef Vava het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan ik was zo in de veronderstelling dat hij aan de linkerkant zat ik naar links kijken en niet gezien, tot het eind van de Kalverstraat. Toen maar naar de Leidsestraat gelopen en op de terugweg zag ik de winkel in de Kalverstraat wel.
Toen zat ie natuurlijk wel links
pi_30959140
De kerstspullen zouden de 4e oktober toch ook al bij Leidsestraat zijn?
Whatever I want.
pi_30959316
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:33 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Toen zat ie natuurlijk wel links
ja haha
Let's plant a tree
pi_30962451
heeft Lush shampoo voor gepermanent haar?

ik ga heel waarschijnlijk Lushen in Den Bosch
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  dinsdag 27 september 2005 @ 07:10:23 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30963209
Vanochtend de Lemslip geprobeerd! Heerlijk zacht velletje nu! De geur blijft alleen niet erg hangen voor m'n gevoel, dus ik moet er zo maar wat Silky Underwear overheen poederen. Vervelend zeg .
pi_30963304
Klopt, PeRi, 4 oktober al.

sararaats: Ik adviseer je om ook eens een kijkje te nemen op: www.lush.nl
Daar staat voldoende informatie op.
Ik weet niet uit mijn hoofd of ze shampoo voor gepermanent haar hebben, misschien iemand anders die het hier weet?
pi_30964535
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:31 schreef Vava het volgende:

[..]

Geurtechnisch gezien is het toch onmogelijk om een Lushwinkel te missen
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:27:23 #224
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30964676
Ik ben er in Den Bosch vaak zat langs gelopen zonder hem op te merken. Komt waarschijnlijk doordat ie net om het hoekje zit, en ik me normaliter altijd enorm focus op de schoenenwinkels verderop in de straat

Goedemorgen trouwens!
pi_30964777
Ik heb net bodylotion, Candy fluff en Honey bee have opgepoederd, door de Candy fluff wordt ie zoeter qua geur, veel meer HIWTK
pi_30965065
Goede morgen

Ik heb gisteravond heerlijk ijn bad gelegen met Creamy Candy
Ben er pas uit gegaan toen het water koud was (en we 10 smsjes verder waren)

Ken je dat je gaat lekker in bad of onder de douche en dan gaat men bellen, smsen of aan de deur staan Gelukkig was het een leuk nieuws smsje
Moet nu alleen opzoek naar nieuwe kleding ipv nieuwe Lush
pi_30965406
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:47 schreef Anitra het volgende:
Goede morgen

Ken je dat je gaat lekker in bad of onder de douche en dan gaat men bellen, smsen of aan de deur staan -
Jawel alleen doe ik de deur niet open en neem ik de mobiel of vaste telefoon niet mee. Alleen soms een mok cappuchino.
Go hard or go home
pi_30965518
Nog even voor Shirley:

Snowcake vond ik geweldig lekker
Spice Mountan ook heel lekker, vooral bij dit herstweer, alleen jammer dat de geur niet zo goed blijft hangen.
Sandstone vond ik wat minder, het is me een beetje te citroenig

Owow... ik zit na mijn kennismaking met Snowcake ook met smart op de kestspulletjes te wachten...
Last.fm Twitter
pi_30965527
dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door Lotjeb op 27-09-2005 10:10:10 (dubbel) ]
Last.fm Twitter
pi_30965542
weer dubbel....
mijn rechterarm wordt overspannen... druk alsmaar op de verkeerde knopjes

[ Bericht 79% gewijzigd door Lotjeb op 27-09-2005 10:11:18 (dubbel) ]
Last.fm Twitter
pi_30967602
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 10:03 schreef noekje het volgende:

[..]

Jawel alleen doe ik de deur niet open en neem ik de mobiel of vaste telefoon niet mee. Alleen soms een mok cappuchino.
Ik had hem ook beneden laten liggen, maar mijn vriend was zo "lief" om mijn telefoon naar boven te brengen toen het 1e smsje binnen kwam
  dinsdag 27 september 2005 @ 11:49:43 #232
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30967853
Toen ik vorig jaar in de zomervakantie in Ierland zat, was in bad liggen juist het moment voor mij om met mijn vriendje in Nederland te smsen! (Beeld hierbij een bad in met een gigantische bult schuim met een handje er uit die een gsm vasthoudt)
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2005 @ 12:10:29 #233
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30968419
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:47 schreef Anitra het volgende:

Ken je dat je gaat lekker in bad of onder de douche en dan gaat men bellen, smsen of aan de deur staan -
Dat heb ik altijd als ik naar het toilet ga.
Net ook, belt mijn baas weer op zulk soort momenten
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_30968422
quote:
(P.S. Mijn nieuwe favoriete product is de Merry Christmas massage bar, het is of je aan het smeren bent met kruidige witte chocolade en sinaasappel, echt geweldig!)
bonnie maakt jaloers
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2005 @ 12:11:31 #235
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30968439
Hmm, die mail is door Bonnie verstuurd? Ik heb iig niks gehad.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_30968474
yah. ik had mezelf op de mailinglist laten zetten, krijg 'm net. wel een informatieve, ook een nieuwe bruisbal komt er
  dinsdag 27 september 2005 @ 12:14:00 #237
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30968489
Mailinglist? Waar? Wat?
pi_30968500
let op
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2005 @ 12:15:01 #239
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30968508
Ik stond ook op de mailinglist, heb mezelf er op geschreven!
Ooit 1 mailtje gehad, dat wel. Wil jij 'm misschien doorsturen MissyMirjam?
pi_30968516
quote:
Jellies, Creams, Kerstproducten & Piraten...

Volgende week gaat het eindelijk gebeuren, we vieren het tienjarig bestaan van Lush en hebben voor het eerst onze nieuwe douche jellies en creams in de winkel. Kom donderdag 6 oktober tussen 17.00 en 21.00 naar de Leidsestraat en je kunt genieten van hapjes, limonade en demonstraties. We hebben deze keer ook een glitter en schmink hoekje (leuk voor de kinderen!) en bij aankoop van een jellie of cream mag je een duik nemen in onze Lush grabbelton vol cadeautjes. Maar dat is nog niet alles! Bij Lush Leidsestraat krijg je een exclusieve preview van alle limited edition winter en kerstproducten. Deze zijn bij ons al vanaf 6 oktober te koop, dat is nog eerder dan in Engeland. J (We zijn er dit jaar zo vroeg mee omdat er volgende week een internationale Lush conferentie wordt gehouden bij ons in Amsterdam. Je kan dus tijdens ons feestje zomaar iemand tegenkomen die bijvoorbeeld bij Lush in Dubai of Zweden werkt!)

Verder hebben we in oktober nog twee andere feestjes gepland:

Vrijdag 21 oktober van 18.30 tot 20.00 ‘Piraten Party’
Ter ere van onze nieuwe bruisbal ‘Black Pearl’ , genoemd naar het piratenschip van Johnny Depp in ‘Pirates of the Caribbean’
Wij verkleden ons, als je zin hebt mag je ook in piratenoutfit komen J

Vrijdag 28 oktober van 18.30 tot 20.00 ‘We Love Sinterklaas’
Als je bij een Engels bedrijf hoort, ligt de nadruk zoveel op Kerstmis dat de Sint vergeten dreigt te worden! Het duurt nog wel even tot 5 december, maar we kunnen vast in de stemming komen met pepernoten, marsepein en pakjesavond voorpret.

Let op: voor donderdag 6 oktober hoef je je niet op te geven, we zijn de hele avond gewoon open, dus je kunt binnenlopen wanneer het je uitkomt. Voor de avonden op 21 en 28 oktober kun je je opgeven via bonnie@lush.nl of de winkel bellen.

Je kunt ook nog steeds met een groep vrienden of collega’s je eigen verwenavond organiseren bij ons, bel of mail voor meer informatie.

Het adres is Leidsestraat 14, Amsterdam (Tram 1, 2 en 5 vanaf Centraal Station, halte Koningsplein). Tel. 020-4234315

Tot snel!

Groetjes, Bonnie.

(P.S. Mijn nieuwe favoriete product is de Merry Christmas massage bar, het is of je aan het smeren bent met kruidige witte chocolade en sinaasappel, echt geweldig!)
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2005 @ 12:15:42 #241
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30968529
Oke, laat die mail maar zitten
pi_30968554
ook al gedaan..
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2005 @ 12:17:27 #243
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30968581
Oh
Dankjewel
  dinsdag 27 september 2005 @ 12:17:28 #244
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30968582
Hoe kom je aan die mail, MissyMirjaM? Heb ik over iets van een mailinglist heen gelezen?
pi_30968665
je kan je in de winkel zelf op de mailinglist bijkrabbelen, een klembord met papier aan de kassa. volgens mij heeft ieder filliaal een eigen mailinglist.
zodoende

skaai, volgens mij kon de mail naar jou niet bezorgd worden?
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2005 @ 12:21:15 #246
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30968690
Als je even je naam en gegevens naar bonnie@lush.nl mailt, met het verzoek om op de mailinglist te komen, kan kan ze je vast op de mailinglist zetten. Ik heb ooit met een Lush-avond een maillinglist ingevuld, maar ik denk dat het vast ook per e-mail kan.
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2005 @ 12:21:59 #247
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30968705
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
je kan je in de winkel zelf op de mailinglist bijkrabbelen, een klembord met papier aan de kassa. volgens mij heeft ieder filliaal een eigen mailinglist.
zodoende

skaai, volgens mij kon de mail naar jou niet bezorgd worden?
skaai met 1 i of met 2 gedaan?
pi_30968715
1
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2005 @ 12:24:05 #249
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30968773
Ja ik had het nog even snel geëdit, maar je was al zo snel dat je het niet hebt gezien denk ik
't is dus skaaii@gmail.com
pi_30968805
whehehe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')