Geacht Lushpersoneel,
ten eerste wil ik jullie complimenteren over het feit dat jullie een enorm leuke en goede winkel hebben opgezet, tien jaar geleden.
In maart heb ik deze winkel ontdekt in het filiaal Maastricht.
Ik ben erg enthousiast over de producten die ik heb aangeschaft in de filialen Maastricht, Den Bosch en Amsterdam.
Maar in het filiaal in Amsterdam heb ik me gewaagd aan de gezichtscreme Enzymion.
Echter, ik heb achteraf heel erg veel spijt.
Op de site wordt er gezegd dat het helpt de huid en vooral puistjes uit te drogen.
Ik had over het algemeen een klein beetje acne verschijnselen op mijn gezichtshuid, maar dat is inmiddels al een jaar of wat weg.
Voorkomen is beter dan genezen, dacht ik.
Ik heb het nu een aantal keer geprobeerd, en helaas heb ik iedere keer een aantal puisten ontdekt op mijn gezicht, en dan echt van die heel erg pijnlijke.
Voor het gemak heb ik even een compositietekening bijgevoegd, zodat u eens kunt kijken hoe ik er de laatste dagen uitzie.
Dit is echt geen grap, ik heb geen foto gemaakt, in verband met privacy wetgeving.
Als u het niet gelooft, dan stuur ik alsnog een foto, maar liever niet.
Heeft u misschien een alternatief middel om deze puisten zo snel mogelijk te laten verdwijnen?
U begrijpt dat ik de Enzymion met geen vinger meer aanraak. Ik heb hem wegegeven aan mijn jonge nichtje, misschien hielp het bij haar huid wel, die er ook klachten over heeft en het weg heeft gegooid!
Ik vind het zeer spijtig dat ik zo teleurgesteld ben door dit product!
Afwachtende op een antwoord van u,
met vriendelijke groet,
Sweet16
'een trouw lushgebruikster'
Billie Holiday is Lady Day!