Heel goed plan, inderdaad, anders is het zondequote:Op zondag 25 september 2005 00:13 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Ik heb nog niets geprobeerd, de smitten ruikt heerlijk. de Bare Naked Lady ruik ik (nog) niet vanwege de verstopte neus.
Haha, mijn vriend rook gister ook kattenpis, was het m'n Alkmaar zeepquote:Op zondag 25 september 2005 11:01 schreef debby1973 het volgende:
Je gaat een lijstje maken! Altijd leuk. Ik had laatst blue skies in mijn bad gedaan. Ik zag mijn vriend de hele tijd door het huis heen en weer lopen. Toen ik hem vroeg wat hij zocht zei hij dat de kat ergens in huis had geplast. Het stonk in huis naar kattepies. Het was dus gewoon de blue skies die hij rook. Heb na de tijd dus maar een bult candy fluff opgedaan.
Als die dan naar bloemetjes zou moeten ruiken maar het dan niet doet waar ruikt die dan naar?quote:Op zondag 25 september 2005 11:30 schreef heaven7 het volgende:
Ze zeiden bloemetjes en zoet iig, maar ik vond em niet lekker
Ja gelezen.quote:Op zondag 25 september 2005 11:09 schreef debby1973 het volgende:
Heb je mijn mailtje nog gekregen Sanne?
De ballistics schuimen volgens mij helemaal niet. Wel een lekkere geur en een leuk kleurtje maar geen schuim.quote:Op zondag 25 september 2005 14:47 schreef Nugget het volgende:
Dus de Bubble bar slices schuimen meer dan de bath ballistics? *noteert* Dan ga ik voor de slices, ik wil wel bubbbellsss!
Ze hebben er op zich wel leuke dingetjes, maar op de één of andere manier trekt het me ook niet zo heel erg. Ze hebben wel hele leuke washandjesquote:Op zondag 25 september 2005 15:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
ohja, ik was gisteren in antwerpen, toen kwam ik daar 'soap story' tegen.
het lijkt qua inrichting, presentatie en zeep hel veel op lush! maar ik vond er niks aan..![]()
zaten geen lekere zeepjestussen vond ik.
ik ook, ben ik bang.quote:Op zondag 25 september 2005 16:22 schreef noekje het volgende:
Ik heb even op de site gekeken van soap story. Ziet er wel fris en leuk uit. Je kunt zelfs met hulp van hun een eigen winkel starten. Dat is wel leuk.
Dat zou een lush nou ook moeten doen. Dan zou ik er zeker werk van gaan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |