Ja ja, maandagmorgen het gewone leven begint weer
![]()
Eigenlijk zou ik het liefst nog een dagje vrij hebben, maar helaas, de klok verteld me anders.
@ Noekje:
De fuwari vind ik persoonlijk niet zo lekker ruiken, achteraf, Noekje.
Ik heb em wel gekocht.
Bij mij is ie helemaal kruimelig en hard geworden, niet echt fijn om dat op de vrij dunne huid van de oksels te smeren. Maeghan heeft me op een goed idee gebracht door het in stukken te slaan, moet ik nog eens doen.
Over het feit BBS of BB moet ik nog even wachten, zondagavond mag ik hoop ik bij Vava in bad!
![]()
Ik heb BBS French Kiss al geprobeerd, nu wacht BB Honey Bee met smart op mij om gebruikt te worden!
Het enige zeepje dat lekker rook in Soap Story was de koekjes zeep, ik kreeg ook spontaan zin in koekjes haha, weet je nog Vava?
Voorderest chemische troep.
XcUz_Me, veel reacties gehad op je niet-taart-eet-gedrag, of viel het wel mee?
Ik wilde zelf eerst ook een grote pot The Olive Branch kopen, maar misschien is het leuk om nog es een andere te proberen.
Zodra ik alles heb gehad (over een jaar of 10
![]()
) ga ik beslissen of ik ergens een grote pot van ga kopen
![]()
Vandaag heb ik niet zoveel tijd om uitgebreid te douchen, maar heb er wel zin in, dat wordt dus een tusseninnetje.
Gek is dat, toen ik nog maar net startte met Lush dacht ik echt dat het op een gegeven moment echt wel een beetje zou gaan vervelen of minder bijzonder zou vinden, maar ik vind het echt nog steeds leuk!
sararaats welkom!