Heel goed plan, inderdaad, anders is het zondequote:Op zondag 25 september 2005 00:13 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Ik heb nog niets geprobeerd, de smitten ruikt heerlijk. de Bare Naked Lady ruik ik (nog) niet vanwege de verstopte neus.
Haha, mijn vriend rook gister ook kattenpis, was het m'n Alkmaar zeepquote:Op zondag 25 september 2005 11:01 schreef debby1973 het volgende:
Je gaat een lijstje maken! Altijd leuk. Ik had laatst blue skies in mijn bad gedaan. Ik zag mijn vriend de hele tijd door het huis heen en weer lopen. Toen ik hem vroeg wat hij zocht zei hij dat de kat ergens in huis had geplast. Het stonk in huis naar kattepies. Het was dus gewoon de blue skies die hij rook. Heb na de tijd dus maar een bult candy fluff opgedaan.
Als die dan naar bloemetjes zou moeten ruiken maar het dan niet doet waar ruikt die dan naar?quote:Op zondag 25 september 2005 11:30 schreef heaven7 het volgende:
Ze zeiden bloemetjes en zoet iig, maar ik vond em niet lekker
Ja gelezen.quote:Op zondag 25 september 2005 11:09 schreef debby1973 het volgende:
Heb je mijn mailtje nog gekregen Sanne?
De ballistics schuimen volgens mij helemaal niet. Wel een lekkere geur en een leuk kleurtje maar geen schuim.quote:Op zondag 25 september 2005 14:47 schreef Nugget het volgende:
Dus de Bubble bar slices schuimen meer dan de bath ballistics? *noteert* Dan ga ik voor de slices, ik wil wel bubbbellsss!
Ze hebben er op zich wel leuke dingetjes, maar op de één of andere manier trekt het me ook niet zo heel erg. Ze hebben wel hele leuke washandjesquote:Op zondag 25 september 2005 15:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
ohja, ik was gisteren in antwerpen, toen kwam ik daar 'soap story' tegen.
het lijkt qua inrichting, presentatie en zeep hel veel op lush! maar ik vond er niks aan..![]()
zaten geen lekere zeepjestussen vond ik.
ik ook, ben ik bang.quote:Op zondag 25 september 2005 16:22 schreef noekje het volgende:
Ik heb even op de site gekeken van soap story. Ziet er wel fris en leuk uit. Je kunt zelfs met hulp van hun een eigen winkel starten. Dat is wel leuk.
Dat zou een lush nou ook moeten doen. Dan zou ik er zeker werk van gaan maken.
Ik zag op de website dat ze ook komkommer en appelzeep haddenquote:Op zondag 25 september 2005 21:35 schreef imago het volgende:
De kaneelzeep van Soap Story vind ik wel lekker ruiken eigenlijk
het wordt bijna een sport om al het eetbare in zeep te veranderenquote:Op zondag 25 september 2005 22:11 schreef Maeghan het volgende:
Komkommer? Hm. In Engeland hadden ze een of ander vaag merk met zeep van sla, courgette, aubergine, etc. Dat was echt vies.
Ja, nu nog een ananaszeep en een bananenzeep die niet muf ruikt onder de douche, dan ben ik blij. En een chocoladezeepje mag ook wel =Pquote:Op zondag 25 september 2005 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het wordt bijna een sport om al het eetbare in zeep te veranderen![]()
zometeen komt er ook een erwtjeszeep.
Ik weet absoluut niet meer hoe die ruikt, ik weet nog wel dat ik ernstig twijfelde tussen Happy Hippy en The Olive Branchquote:Op zondag 25 september 2005 23:47 schreef Anitra het volgende:
Happy Hippy word volgende keer een mega-fles volgens mij. Rick vind hem ook lekker
Zeg dat het niet waar is....quote:Op maandag 26 september 2005 01:27 schreef sararaats het volgende:
ik zal eens een uitstapje naar de dichtsbijzijnde Lush-winkel maken.
ik zou graag zo'n cocos-bruisballetjes hebben. dus ik ga naar Lush Luik tenen (lees: rijden)
Anders krijgt u de rekening gewoon thuisgestuurdquote:Op maandag 26 september 2005 08:17 schreef Sinkwanee het volgende:
SS16, je vlopje is op de bus, ik hoop dat ik de envelop genoeg gefrankeerd heb. De keuken weegschaal vond van wel!
Weet je wel wat je zegt?quote:Op maandag 26 september 2005 08:21 schreef PeRi het volgende:
Sara ik wil je wel een keer meenemen door Maastricht
haha, je bedoelt over een week of 10? =P Het gaat steeds harder namelijk. =)quote:Op maandag 26 september 2005 08:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Zodra ik alles heb gehad (over een jaar of 10) ga ik beslissen of ik ergens een grote pot van ga kopen
Lijkt me logisch dat je baalt.. voor suiker kan je fructose nemen, verkrijgbaar bij 'De Tuinen' Dat is suiker uit fruit gewonnen. Waterbrood is gewoon te krijgen bij bakker hoor. Ten minste, bij de warme bakker. Anders kan je volgens mij ook kiezen voor zuurdesembrood, maar of je daar nu blij van moet wordenquote:Op maandag 26 september 2005 09:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
superstrengMag zelfs geen lactose meer (suiker, afgeleid uit melk). Ik moet dus op zoek naar een reformwinkel in Rotterdam waar ze waterbrood e.d. verkopen
.
*baalt
haha is goed hoor.quote:Op maandag 26 september 2005 08:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Anders krijgt u de rekening gewoon thuisgestuurd![]()
Wanneer heb je em op de bus gegooid
Ik ben zo niewsgierig!!![]()
Leuk! Ma bar wil ik ook gaan proberen in de vakantie. Wilde eerst de Honey Bee, maar ik wil wel schuim! En honing! *wacht nog even SS16's ervaring er mee af*quote:Op maandag 26 september 2005 11:21 schreef noekje het volgende:
Ik heb zojuist besteld:
2x Ickle Baby Baff
2x ma bar
sympathy for the skin
aquamarina
Toch niet zoveel besteld als wat ik eigenlijk wilde maar ik moest eigenlijk bestellen omdat mijn aquamarina bijna op is.
kiwizeep!quote:Op zondag 25 september 2005 23:23 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja, nu nog een ananaszeep en een bananenzeep die niet muf ruikt onder de douche, dan ben ik blij. En een chocoladezeepje mag ook wel =P
je zei toch zelf dat Lush zo speciaal is.quote:Op maandag 26 september 2005 07:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zeg dat het niet waar is....
Sararaats aan de Lush.
Kom niet meer bij.
sinds 1 september (heb in de grote vakantie een voorbereidende module gevolgd)quote:Op maandag 26 september 2005 13:26 schreef Skaai het volgende:
Hoe lang studeer je al?
quote:Op maandag 26 september 2005 13:34 schreef ymme het volgende:
Ik heb nu de flying fox balm.. en de whip stick.. Lekker joh... En een 500 gram American Cream, die wil ik gaan gebruiken als Leave in.
En een Godiva shampoo bar. En had niet eens voor 65 euro besteld.. Deze ruikt heerlijk. Naar flying fox he..![]()
![]()
Wauw ze vinden je echt heel aardig bij Lushquote:Op maandag 26 september 2005 13:34 schreef ymme het volgende:
Ik heb nu de flying fox balm.. en de whip stick.. Lekker joh... En een 500 gram American Cream, die wil ik gaan gebruiken als Leave in.
En een Godiva shampoo bar. En had niet eens voor 65 euro besteld.. Deze ruikt heerlijk. Naar flying fox he..![]()
![]()
Ik had voor ongeveer 35 euro besteld. En ergens klopt het toch ook werkelijk niet. Dat je in een winkel zelf bij besteding van 25 euro er 1 gratis krijg. En bij de onlineshop pas bij een besteding van 65euro. Ik vind zelf dat verschil ook erg groot. Denk daarom dat het misschien een foutje is ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 13:47 schreef bibi het volgende:
[..]
Wauw ze vinden je echt heel aardig bij Lush![]()
Dit is heel normaal johquote:Op maandag 26 september 2005 13:52 schreef Nugget het volgende:
Wat denken jullie, is het erg onbeleefd om in de winkel naar een proefje te vragen? Ik wil heeel graag de Fever massagebar een keer proberen, maar wil niet gelijk het hele blok kopen...
Dat is helemaal niet raarquote:Op maandag 26 september 2005 13:52 schreef Nugget het volgende:
Wat denken jullie, is het erg onbeleefd om in de winkel naar een proefje te vragen? Ik wil heeel graag de Fever massagebar een keer proberen, maar wil niet gelijk het hele blok kopen...
gewoon doen hoor ja heb je nee kun je krijgenquote:Op maandag 26 september 2005 13:52 schreef Nugget het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2005 14:08 schreef Nugget het volgende:
Haha, ben ik dus weer veel te bescheiden. Durf zoiets vaak niet. Zal het volgende keer dan maar gewoon doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |