abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 september 2005 @ 14:11:48 #151
128694 Sinkwanee
Ja zeg.. ik kan niet heksen!
pi_30943260
Gewoon vragen, dat vinden ze geen probleem, heb ik ook met de Aromaco gedaan. Mijn velletje kan zo overspannen reageren op spullies. Al heb ik het nog nooit bij Lush gehad, ik ben nog steeds voorzichtig.
*Eigenwijs is ook wijs*
pi_30943438
is Lush zeep over het algemeen allergie-vrij?

vraag het me even af. ik wil niet voor verrassingen komen te staan.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  maandag 26 september 2005 @ 14:21:08 #153
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30943502
Ligt er natuurlijk aan waarvoor je allergisch bent. Ik persoonlijk ben allergisch voor parfum in bijv. shampoo en huidproducten voor je gezicht en kan tegen sommige shampoos van lush wel, en sommige niet. Bij de huidproducten nog nooit problemen gehad (en dat is voor het eerst! ). Gewoon proberen dus
  maandag 26 september 2005 @ 14:22:54 #154
128694 Sinkwanee
Ja zeg.. ik kan niet heksen!
pi_30943545
Ik krijg normaal gesproken vrij snel uitslag, maar bij Lush heb ik dat nog niet gehad. En ik heb toch al flink wat zeepjes geprobeerd.
*Eigenwijs is ook wijs*
pi_30943613
Ik heb voor zolang ik me kan herinneren altijd jeuk gehad aan mijn benen. Droog etc... Maar nu ik Lush gebruik heb ik nergens meer last van
pi_30943708
Mijn huid reageerd ook heel goed op Lush! Behalve op de bodylotions... Maar ik begin bang te worden dat mijn huid sowieso niet van cremes en lotions houdt
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_30943829
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:52 schreef Nugget het volgende:
Wat denken jullie, is het erg onbeleefd om in de winkel naar een proefje te vragen? Ik wil heeel graag de Fever massagebar een keer proberen, maar wil niet gelijk het hele blok kopen...
ik doe dat altijd [wie zal er nu weer over me heen vallen ]
ik wil graag eerst dingen uitproberen eer ik tot aanschaf overga, en dat is voor mij de ideale manier om dat te doen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_30944114
ik zou ook eerst alle geuren willen ruiken. normaal gezien staan er zo'n blokken met stokjes waar een blok zeep aanhangt

ik heb nu douchegel van Soap Story

ik wil iets nieuws proberen: LUSH !
Werewolf
pi_30945097
Ik ga zo voor het eerst mijn haar wassen met Godiva
Ik ben erg benieuwd hierna

Ik zal zeker hier gaan melden, wat ik ervan vond. !
  maandag 26 september 2005 @ 15:54:48 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30945458
Ik vond de Godiva te erg stinken in de winkel . Ben benieuwd wat je ervan vindt Ymme! Je envelopje met Karma poeder is er nog niet trouwens... Ik hoop niet dat je ergens op een sorteercentrum paniek hebt veroorzaakt!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30945496
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond de Godiva te erg stinken in de winkel . Ben benieuwd wat je ervan vindt Ymme! Je envelopje met Karma poeder is er nog niet trouwens... Ik hoop niet dat je ergens op een sorteercentrum paniek hebt veroorzaakt!
Lees eens terug
  maandag 26 september 2005 @ 15:58:07 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30945554
Je bedoelt je post dat je nog 3 enveloppes hebt liggen? Die had ik wel gezien, maar niet gedacht dat die ook voor mij bedoeld was, aangezien je in een vorig topic had gepost dat je ze op de brievenbus had gedaan...
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30945595
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je bedoelt je post dat je nog 3 enveloppes hebt liggen? Die had ik wel gezien, maar niet gedacht dat die ook voor mij bedoeld was, aangezien je in een vorig topic had gepost dat je ze op de brievenbus had gedaan...
Nee die van jou en shirley niet. Omdat jullie toen net te laat waren, maar het mailen van de adres gegevens. Helaas. Maar goed ik hoop dus dat je het zo snel mogelijk kunt ontvangen.
pi_30945838
Over brood zonder melk: normaal witbrood bevat als het goed is geen melk. Als je het zeker wilt weten kun je vragen naar "waterwit", inderdaad in tegenstelling tot melkwit. Verder wordt veel bruinboord ook met water gemaakt en niet met melk. Een goede bakker weet dat allemaal wel En het voor mij jaren geleden dat ik bij de bakker werkte, dus ik ben het een beetje vergeten onderhand
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_30946210
nugget, ik heb je big hoor, bedankt
wat een grappig klein potje
is de demon al aangekomen?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_30946313
Godivia

Heerlijk. De geur, de werking......de alles

Deze is perfect. Ik mijn shampoo gevonden voor altijd
pi_30946325
quote:
Op maandag 26 september 2005 14:43 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ik doe dat altijd [wie zal er nu weer over me heen vallen ]
ik wil graag eerst dingen uitproberen eer ik tot aanschaf overga, en dat is voor mij de ideale manier om dat te doen.
pi_30946419
Iemand die van de godiva af wil
Ik wil graag adoptiemoeder hiervan worden
pi_30946689
Anitra ik heb je envelop ontvangen, heel erg bedankt
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_30947198
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:20 schreef Sinkwanee het volgende:

[..]

Lijkt me logisch dat je baalt.. voor suiker kan je fructose nemen, verkrijgbaar bij 'De Tuinen' Dat is suiker uit fruit gewonnen. Waterbrood is gewoon te krijgen bij bakker hoor. Ten minste, bij de warme bakker. Anders kan je volgens mij ook kiezen voor zuurdesembrood, maar of je daar nu blij van moet worden
Mjummie. Ik krijg gelijk trek. =)

In Utrecht zat trouwens een 'nieuwe' winkel. Hij zit er een half jaar zegt de verkoopster, maar ik heb natuurlijk vakantie gehad en daarvoor had ik ook ff geen college, dus ik wist het niet. Iets van L'Occitane heet het, en ze hadden best veel spullen met honing (en met olijven en lavendel, voor de liefhebbers). Dus mocht je bij Lush iets missen in die 'smaken' dan hebben ze het daar wel. Zo hebben ze bijvoorbeeld drie honingzeepjes, met verschillende soorten honing. Ik vond het allemaal niet geniaal ruiken (op die honingzeep na dan, en een zeepje met citroen, al is geniaal ook daarvoor niet het goede woord), en het is nog wat prijziger dan Lush, maar mss. dat iemand er wat aan heeft. Ik was trouwens echt de enige in die winkel. Vorige week liep ik erlangs maar ik vond het zo stil dat ik maar niet naar binnen ben gegaan. Ik ben benieuwd hoe lang ze er zullen zitten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Maeghan op 26-09-2005 17:59:08 ]
Sanity is (not) statistical
pi_30947218
Nugget: Gewoon vragen die proefjes. 2 per bezoek is wel voldoende denk ik

Sinkwanee: Leuk, ik kan morgenavond pas mijn post bekijken, maar dat geeft niks. Ik kan nog wel even wachten.

Ymme: Je bent wel erg lang ziek, heb je iets speciaals?

Xcuz_me: Gelukkig maar dat het nog meeviel met de reacties, is toch niet leuk om telkens heel het verhaal weer uit te gaan leggen etc.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_30947744
oeh oeh oeh, ik ga zeker eens mee Lushen.

ziet er wel leuk uit

je moet echt niet bang zijn van mij. ik bijt niet.
Werewolf
pi_30948521
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:59 schreef ymme het volgende:

[..]

Nee die van jou en shirley niet. Omdat jullie toen net te laat waren, maar het mailen van de adres gegevens. Helaas. Maar goed ik hoop dus dat je het zo snel mogelijk kunt ontvangen.
Ah...dus ik lag net voor niks onder de brievenbus. Ik hoop het hier terug te lezen als je ze op de post hebt gedaan. Heb je mijn envelopje al binnen???
Back in business.
pi_30948562
Nu het herfst wordt groeit mijn lushverlanglijst.... Vooral Ginger lijkt me lekker bij dit weer
Last.fm Twitter
pi_30948624
quote:
Op maandag 26 september 2005 18:42 schreef Lotjeb het volgende:
Nu het herfst wordt groeit mijn lushverlanglijst.... Vooral Ginger lijkt me lekker bij dit weer
Wat vind jij van de proefjes die ik heb gestuurd? Ben altijd benieuwd naar andere ervaringen...
Back in business.
pi_30948683
Vava graag gedaan

Maeghan misschien dat ik er van de week ff ga kijken, ben er wel benieuwd naar
pi_30948896
Trouwens, voor die Lush party op 6 oktober, kan iedereen daar zomaar naartoe of moet je je ook eerst opgeven? En moet je er per se om 5 uur zijn?
Tap tap tap
pi_30949142
Kuch.. Ik ga de kansen voor mezelf natuurlijk volledig verpesten, maareuh...

hebben jullie de prijsvraag op de frontpage al ingevuld??
pi_30949152
Volgens mij kan je er zo naartoe, er staat nergens in de mail dat je op moet geven. Er staat tussen 17.00 en 21.00 uur dus gewoon inlopen denk ik Ik kan er trouwens ook niet om 17.00 uur zijn hoor, ik moet werken 5 of half 6.
Let's plant a tree
pi_30949183
quote:
Op maandag 26 september 2005 18:58 schreef Evil-Cherry het volgende:

Yep! Gelijk toen ik wakker werd haha
Let's plant a tree
pi_30949555
quote:
Op maandag 26 september 2005 18:58 schreef Evil-Cherry het volgende:

ik wel.

maar ik acht de kansen zo klein dat ik iets win
Werewolf
pi_30950749
Ik ook hoor. Maar ja, wie niet weegt, die niet wint.

Ben wel benieuwd waar jullie al 56 topics over kakelen

Trouwens, wat ik heb gelezen is dat jullie de meest uiteenlopende dingen in 1 douche/badbeurt gebruiken. Ruik je dan niet naar een levend geworden, ontplofte Douglas-winkel??? Of ruikt het allemaal niet zo sterk als het lijkt?
  maandag 26 september 2005 @ 19:46:09 #183
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30950758
Ik ben hier weer weg.

Sterkte allemaal.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 26 september 2005 @ 20:24:32 #184
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30951995
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
nugget, ik heb je big hoor, bedankt
wat een grappig klein potje
is de demon al aangekomen?
Ja hè? Zijn speciale proefjespotjes, die je kunt kopen in een hele grote zak bij de Makro. Ben blij dat hij gearriveerd is. Nog steeds geen Demon, zodra hij ooit nog binnen komt ben je de eerste die het weet. (Laten we het hopen )
  maandag 26 september 2005 @ 20:37:01 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30952477
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:46 schreef Evil-Cherry het volgende:

Trouwens, wat ik heb gelezen is dat jullie de meest uiteenlopende dingen in 1 douche/badbeurt gebruiken. Ruik je dan niet naar een levend geworden, ontplofte Douglas-winkel??? Of ruikt het allemaal niet zo sterk als het lijkt?
Je hebt producten die bij elkaar passen Bijvoorbeeld de Big Shampoo past bij de Ocean Salt gezichtsscrub en de Sea Vegetable zeep! Op die manier valt het met de geurexplosie nog wel mee.
Verder combineer ik zelf geen dingen die echt niet bij elkaar passen, zoals Rockstar zeep met Karma Cream, dat past gewoon niet bij elkaar.

De meeste geuren blijven ook niet héél lang hangen, enkele uitgezonderd.
pi_30953065
Zoo, ik kom net terug van streetdance, heerlijk even een uurtje uitleven

Alleen mijn gezicht voelde niet zo goed, ik heb inmiddels 5 onderhuidse puisten (klote enzymion, denk ik!)
Dus eventjes met Babyface gedaan, en daarna mijn voetjes met Fair Trade Foot Lotion en mijn handjes met smitten, ik voel me weer helemaal frips!
pi_30953333
quote:
Op maandag 26 september 2005 18:59 schreef Vava het volgende:
Volgens mij kan je er zo naartoe, er staat nergens in de mail dat je op moet geven. Er staat tussen 17.00 en 21.00 uur dus gewoon inlopen denk ik Ik kan er trouwens ook niet om 17.00 uur zijn hoor, ik moet werken 5 of half 6.
Ok, gelukkig. M'n moeder wil er ook misschien heen, vandaar Die vindt het ook uitermate interessant. Vooral mijn Sandstone
Tap tap tap
  maandag 26 september 2005 @ 21:15:38 #188
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30953862
Ik heb in te ruil: een half bakje Aquamarina! Morgen verloopt de datum officieel, maar hij is echt nog prima. Ik wil 'm graag tegen iets ruilen, want het is nog best wel veel... Heb momenteel zoveel dingetjes voor m'n huid en Aquamarina doet het minst voor mijn huid, vandaar .
pi_30954061
Even een compositie tekening van de huidige situatie:

Do I need to say more?
pi_30954116
quote:
Op maandag 26 september 2005 21:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Even een compositie tekening van de huidige situatie:

[afbeelding]

Do I need to say more?
aijaijai.... dat ziet er niet zo best uit!
Let's plant a tree
  maandag 26 september 2005 @ 21:25:12 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30954156
Stuur 'm op naar Lush SS16! Misschien krijg je wel een gratis fles Tea Tree Water ofzo
pi_30954173
Stuur em op naar Lush Sweet16
pi_30954190
Ymme, die Gorgeous is erg lekker maar ik moet erg aan de geur wennen...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_30954206
quote:
Op maandag 26 september 2005 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Stuur 'm op naar Lush SS16! Misschien krijg je wel een gratis fles Tea Tree Water ofzo
Hee, ik was bijna eerst
pi_30954248
Ik zal het es proberen, niet geschoten is altijd mis.
Ik zal het mailtje hier ook wel eens posten. Bedankt voor de tip
Dan krijgen jullie uiteraard ook een vochtige envelop met een beetje TTWater
  maandag 26 september 2005 @ 21:27:33 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30954256
quote:
Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Hee, ik was bijna eerst
Bijna
pi_30954361
quote:
Op maandag 26 september 2005 21:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik zal het es proberen, niet geschoten is altijd mis.
Ik zal het mailtje hier ook wel eens posten. Bedankt voor de tip
Dan krijgen jullie uiteraard ook een vochtige envelop met een beetje TTWater
Whaha ja moet je echt doen! Ik ben wel heel benieuwd naar de reactie
Let's plant a tree
  maandag 26 september 2005 @ 21:32:28 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30954418
quote:
Op maandag 26 september 2005 21:30 schreef Vava het volgende:

[..]

Whaha ja moet je echt doen! Ik ben wel heel benieuwd naar de reactie
"We denken dat Enzymion dan niet zo geschikt is voor je huid."

Dankje Vaav
pi_30954465
quote:
Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

"We denken dat Enzymion dan niet zo geschikt is voor je huid."

Dankje Vaav
Let's plant a tree
pi_30954610
quote:
Op maandag 26 september 2005 18:45 schreef Anitra het volgende:
Vava graag gedaan

Maeghan misschien dat ik er van de week ff ga kijken, ben er wel benieuwd naar
Hij zit zeg maar in dat straatje van de Bruna vlak bij Broese. Als je vanaf het station komt aan het eind van de Steenweg (dacht ik) rechtsaf.
pi_30954731
Geacht Lushpersoneel,

ten eerste wil ik jullie complimenteren over het feit dat jullie een enorm leuke en goede winkel hebben opgezet, tien jaar geleden.

In maart heb ik deze winkel ontdekt in het filiaal Maastricht.
Ik ben erg enthousiast over de producten die ik heb aangeschaft in de filialen Maastricht, Den Bosch en Amsterdam.
Maar in het filiaal in Amsterdam heb ik me gewaagd aan de gezichtscreme Enzymion.
Echter, ik heb achteraf heel erg veel spijt.

Op de site wordt er gezegd dat het helpt de huid en vooral puistjes uit te drogen.
Ik had over het algemeen een klein beetje acne verschijnselen op mijn gezichtshuid, maar dat is inmiddels al een jaar of wat weg.
Voorkomen is beter dan genezen, dacht ik.
Ik heb het nu een aantal keer geprobeerd, en helaas heb ik iedere keer een aantal puisten ontdekt op mijn gezicht, en dan echt van die heel erg pijnlijke.

Voor het gemak heb ik even een compositietekening bijgevoegd, zodat u eens kunt kijken hoe ik er de laatste dagen uitzie.

Dit is echt geen grap, ik heb geen foto gemaakt, in verband met privacy wetgeving.
Als u het niet gelooft, dan stuur ik alsnog een foto, maar liever niet.

Heeft u misschien een alternatief middel om deze puisten zo snel mogelijk te laten verdwijnen?
U begrijpt dat ik de Enzymion met geen vinger meer aanraak. Ik heb hem wegegeven aan mijn jonge nichtje, misschien hielp het bij haar huid wel, die er ook klachten over heeft en het weg heeft gegooid!

Ik vind het zeer spijtig dat ik zo teleurgesteld ben door dit product!

Afwachtende op een antwoord van u,

met vriendelijke groet,

Sweet16
'een trouw lushgebruikster'
pi_30955008
Whahahha

Reactie komt hier natuurlijk ook te staan
Let's plant a tree
pi_30955044
uiteraard
wellicht in het volgende topic
  maandag 26 september 2005 @ 21:49:45 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30955053
Ik ben benieuwd hoe ze reageren !

En je mag de TTwater voor mij achterwege laten, ik heb hier een fles staan .
pi_30955118
Het gaat natuurlijk om het idee
pi_30956877
Ik heb het adres van Lotje11 niet! En jouw achternaam mis ik ook Peri
pi_30957199
Ik ben zo benieuwd naar die kerstproducten he! Op het engelse forum hebben ze het over een knalroze
douche gel met glittertjes die naar rockstar of melting marshmallow gaat ruiken.

Kwamen die kerstproducten nu ook op 6 oktober? Ben wel blij dat de buttercreams en jellies dan eindelijk ook in onze winkels liggen.
Laatst had iemand er hier naar gevraagd ofzo en toen zeiden ze dat de winkel ervoor verbouwd/aangepast moest worden ivm koeling?
Dat viel me laatst weer in toen ik in engeland was. Daar stonden die buttercreams en jellies nl gewoon op een tafel, niks geen koeling.
pi_30957392
Alleen in Amsterdam, maar ik weet niet welk filiaal precies doet op de 6e al de kerstproducten.
Stiekem hoop ik ook alle andere
  maandag 26 september 2005 @ 23:04:32 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30957519
Leidsestraat dacht ik...

Iemand zin om me te sponsoren?
pi_30957647
is de leidsestraat toko dan veel beter dan de kalverstraat versie?
Tap tap tap
pi_30957786
Kalverstraat is heel klein en benauwd met 3 verschillende hokjes, Leidse is 1 ruimte en lekker overzichtelijk.
pi_30957904
oh mooi, dan ga ik voortaan daarheen
Tap tap tap
pi_30958205
Het assortiment is wel hetzelfde hoor

Maar de Leidsestraat is veel ruimer en dat is fijner ik ben er vorige week geweest, ook nog ff snel in de Kalverstraat om wat te ruilen maar Leidsestraat is fijner winkelen
Let's plant a tree
pi_30958252
Ik vind de Kalverstraat juist fijner. =)
pi_30958314
Maar de kalver voorbij lopen, zonder er naar binnen te gaan, op weg naar de Leidse kan toch echt niet natuurlijk
pi_30958393
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:29 schreef heaven7 het volgende:
Maar de kalver voorbij lopen, zonder er naar binnen te gaan, op weg naar de Leidse kan toch echt niet natuurlijk
Dat heb ik gedaan ik was zo in de veronderstelling dat hij aan de linkerkant zat ik naar links kijken en niet gezien, tot het eind van de Kalverstraat. Toen maar naar de Leidsestraat gelopen en op de terugweg zag ik de winkel in de Kalverstraat wel.
Let's plant a tree
pi_30958427
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:31 schreef Vava het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan ik was zo in de veronderstelling dat hij aan de linkerkant zat ik naar links kijken en niet gezien, tot het eind van de Kalverstraat. Toen maar naar de Leidsestraat gelopen en op de terugweg zag ik de winkel in de Kalverstraat wel.
Toen zat ie natuurlijk wel links
pi_30959140
De kerstspullen zouden de 4e oktober toch ook al bij Leidsestraat zijn?
Whatever I want.
pi_30959316
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:33 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Toen zat ie natuurlijk wel links
ja haha
Let's plant a tree
pi_30962451
heeft Lush shampoo voor gepermanent haar?

ik ga heel waarschijnlijk Lushen in Den Bosch
Werewolf
  dinsdag 27 september 2005 @ 07:10:23 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30963209
Vanochtend de Lemslip geprobeerd! Heerlijk zacht velletje nu! De geur blijft alleen niet erg hangen voor m'n gevoel, dus ik moet er zo maar wat Silky Underwear overheen poederen. Vervelend zeg .
pi_30963304
Klopt, PeRi, 4 oktober al.

sararaats: Ik adviseer je om ook eens een kijkje te nemen op: www.lush.nl
Daar staat voldoende informatie op.
Ik weet niet uit mijn hoofd of ze shampoo voor gepermanent haar hebben, misschien iemand anders die het hier weet?
pi_30964535
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:31 schreef Vava het volgende:

[..]

Geurtechnisch gezien is het toch onmogelijk om een Lushwinkel te missen
Last.fm Twitter
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:27:23 #224
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30964676
Ik ben er in Den Bosch vaak zat langs gelopen zonder hem op te merken. Komt waarschijnlijk doordat ie net om het hoekje zit, en ik me normaliter altijd enorm focus op de schoenenwinkels verderop in de straat

Goedemorgen trouwens!
pi_30964777
Ik heb net bodylotion, Candy fluff en Honey bee have opgepoederd, door de Candy fluff wordt ie zoeter qua geur, veel meer HIWTK
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')