Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 12 september 2005 23:05 schreef cuall het volgende:
Jij weet duidelijk nog niet hoe het werkt bij BB![]()
Nee dus:quote:Op maandag 12 september 2005 23:09 schreef MissX het volgende:
pfffff god zou Dido nooit moe van der eigen verhalen worden
Het verschil is dat ik Dido niet meer geloofquote:Op maandag 12 september 2005 23:09 schreef BB-King het volgende:
Dido vertelt leuke verhalen.
M'n broer doet hetzelfde werk als zij... ook altijd lachen die verhalen.
Je kan zeggen wat je wilt maar Dido liegt zulke verhalen echt niet hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 23:10 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik Dido niet meer geloof![]()
Volgens mij hoorde ik haar gisteren of eergisteren dat wel opperen. Ze zat wat na te denken en zei toen dan heeft Roel op mij gestemd. Ik weet niet meer zeker wie er bij haar stond, Dido?, en die zei: neeee, (toch)? Daarna werd er niet meer over gepraat.quote:Op maandag 12 september 2005 23:03 schreef mijn23 het volgende:
Linda weet nog steeds niet dat Roel haar genomineerd heeft,wat zou ze schrikken
Echt welquote:Op maandag 12 september 2005 23:11 schreef ruby het volgende:
Men lacht altijd enorm om Lieske haar verhalen.
haha, en ze gaat stug doorquote:Op maandag 12 september 2005 23:11 schreef ruby het volgende:
Men lacht altijd enorm om Lieske haar verhalen.
BB heeft idd misschien een foute keuze gemaakt......denk ook niet dat er veel aanmeldingen voor zijn geweest....een normaal weldenkend mens gaat niet haar zwangerschap doen op tv....zeker niet als er ook nog een partner in het spel is........maar ze heeft een rottijd gehad... ( al jaren ) ...en dat gedoe met die verwekker weer.....de bevalling komt steeds dichterbij....denk ook dat sommige afkrakers zich eens in haar moeten verplaatsen.....hoe zou JIJ je voelen............ik ben ook geen Tanja fan...maar zoals ik al zei.........de bewoners moeten haar meer betrekken bij dingen.....of hun bek opentrekken....dat doen ze ook niet...........er zitten echt een stelletje zwakkelingen bij daar vind ik......grote bek en niks uitvoeren.................quote:Op maandag 12 september 2005 23:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Ondanks ik Tanja een muts vind, vind ik het toch rot dat ze zich zo klote voelt. Ze is duidelijk niet op haar plek. Er zit gewoon niets in en de bewoners hebben ook weinig aan 'r. Alleen maar zitten huilen is denk ik niet echt de bedoeling geweest van BB.
quote:Op maandag 12 september 2005 23:12 schreef Jane het volgende:
Joost gaat uit wanhoop de tamponbijsluiter maar voorlezen, geloof ik.
Ze vertelt het wel super enthousiast, zonder twijfel. Het zijn alleen allemaal situaties waar j zelf bij moet zijn geweest denk ik.quote:Op maandag 12 september 2005 23:11 schreef Jane het volgende:
Lieske is echt de enige die moet lachen om haar eigen verhaal.
quote:Op maandag 12 september 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vertelt het wel super enthousiast, zonder twijfel. Het zijn alleen allemaal situaties waar j zelf bij moet zijn geweest denk ik.
net als Dido zekerquote:Op maandag 12 september 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vertelt het wel super enthousiast, zonder twijfel. Het zijn alleen allemaal situaties waar j zelf bij moet zijn geweest denk ik.
ik vind hem leuk, jammer dat hij zo onzichtbaar isquote:Op maandag 12 september 2005 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
Rikkert staat op, en gaat op de grond liggen
Blijft een apart persoon hoor
quote:Op maandag 12 september 2005 23:15 schreef Flakkie01 het volgende:
Meno en Ingrid naar bed?? lekker saai setje![]()
ach.. Lieske schijnt er nog wat van te leren.. zucht..quote:Op maandag 12 september 2005 23:15 schreef teamlead het volgende:
hoog tijd voor een opdracht zeg.... josti die een gebruiksaanwijzing van de tampons voorleest is echt te erg....
Dan gaat BB de stemmen zo manipuleren zoals het hun goeddunkt. Krijgt een kandidaat te veel / te weinig stemmen dan sluiten ze de lijnen of laten ze langer open.quote:Op maandag 12 september 2005 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Het is toch zo, dat als een bewoonster 12 stemmen krijgt van haar medekandidaten, dit bij de stemmende BB kijker een tegengestelde reaktie oproept (underdogeffect)
Bart uit BB1 was ook de underdog, Ruud was de favoriet toen
Je punt (.) toets is kapot, hij blijft hangen.quote:Op maandag 12 september 2005 23:13 schreef Zapje het volgende:
BB heeft idd misschien een foute keuze gemaakt......denk ook niet dat er veel aanmeldingen voor zijn geweest....een normaal weldenkend mens gaat niet haar zwangerschap doen op tv....zeker niet als er ook nog een partner in het spel is........maar ze heeft een rottijd gehad... ( al jaren ) ...en dat gedoe met die verwekker weer.....de bevalling komt steeds dichterbij....denk ook dat sommige afkrakers zich eens in haar moeten verplaatsen.....hoe zou JIJ je voelen............ik ben ook geen Tanja fan...maar zoals ik al zei.........de bewoners moeten haar meer betrekken bij dingen.....of hun bek opentrekken....dat doen ze ook niet...........er zitten echt een stelletje zwakkelingen bij daar vind ik......grote bek en niks uitvoeren.................
Ze gaan dan gewoon weer zoenen waar we weer niks van zien maar ik zag Rob voor meno aan geloof ikquote:Op maandag 12 september 2005 23:16 schreef teamlead het volgende:
[..]hangt er vanaf wat ze in bed gaan doen....
de zeug ligt ook alweer in bed gok ik? (waarschijnlijk huilend)
Ik weet zeker dat ik ook naar bed zou gaan als ik daar nu zat.quote:Op maandag 12 september 2005 23:15 schreef Flakkie01 het volgende:
Meno en Ingrid naar bed?? lekker saai setje![]()
en bij Rob zap je weg.quote:Op maandag 12 september 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido's verhalen gaan bij mij in de mute
Zou hij met of zonder bloed bedoelen?quote:Op maandag 12 september 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "Ik word sowieso al geil als ik een tampon in mijn handen heb"
ehmn... roken...slapen....quote:Op maandag 12 september 2005 23:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Doen jullie op een dag wel eens iets anders dan BB volgen?
Chantal gaat ook in de mute.... Dan blijven er nog 10 over.quote:Op maandag 12 september 2005 23:18 schreef ks_choice het volgende:
[..]
en bij Rob zap je weg.
Blijft niet zoveel over dan
Lol, als je alle andere bewoners uitzet heeft Lieske inderdaad veruit de beste verhalenquote:Op maandag 12 september 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog een nieuwe aflevering van CSI op de video.quote:Op maandag 12 september 2005 23:18 schreef Asskicker14 het volgende:
In de douchequote:Op maandag 12 september 2005 23:17 schreef ruby het volgende:
Waar zijn Nathalie en Rob?
Studeren.quote:Op maandag 12 september 2005 23:18 schreef Asskicker14 het volgende:
*ril* dank je voor dit beeld.....quote:Op maandag 12 september 2005 23:19 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Zou hij met of zonder bloed bedoelen?![]()
Jah, eten en douchen...quote:Op maandag 12 september 2005 23:18 schreef Asskicker14 het volgende:
houdt geen steek. Hoe kut alles ook gaat, wanneer ik neuk neuk ik veilig. Dus met mijn partner met de pil met iemand die ik net ken, met zowel pil als condoom. Dan ga ik niet af op een middeleeuwse methode als anticonceptie en voorbij aan allerlei enge sexueel overdraagbare ziektes. En daarom heb ik als afkraker geen enkele behoefte me in haar te verplaatsen omdat dat mij simpelweg niet zou overkomen.quote:Op maandag 12 september 2005 23:13 schreef Zapje het volgende:
[..]
BB heeft idd misschien een foute keuze gemaakt......denk ook niet dat er veel aanmeldingen voor zijn geweest....een normaal weldenkend mens gaat niet haar zwangerschap doen op tv....zeker niet als er ook nog een partner in het spel is........maar ze heeft een rottijd gehad... ( al jaren ) ...en dat gedoe met die verwekker weer.....de bevalling komt steeds dichterbij....denk ook dat sommige afkrakers zich eens in haar moeten verplaatsen.....hoe zou JIJ je voelen............ik ben ook geen Tanja fan...maar zoals ik al zei.........de bewoners moeten haar meer betrekken bij dingen.....of hun bek opentrekken....dat doen ze ook niet...........er zitten echt een stelletje zwakkelingen bij daar vind ik......grote bek en niks uitvoeren.................
Ik zit op leuke verhalen van Ralph te wachten. Niet op verhalen van Lieske.quote:Op maandag 12 september 2005 23:20 schreef Pinball het volgende:
Lol, als je alle andere bewoners uitzet heeft Lieske inderdaad veruit de beste verhalen
haha. Ben het wel met je eens. Hoewel ik de discussies tussen Roel en Dido wel leuk vond over geloven vs. bewijzen en zo.quote:Op maandag 12 september 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal gaat ook in de mute.... Dan blijven er nog 10 over.
edit: dan vergeet ik nog Tanja.... 9 dus.
quote:Op maandag 12 september 2005 23:21 schreef milagro het volgende:
ieeeeeeeeeeeeeeeeuw , Roel, ziet er niet uit
Chantal weet niet wat smegma is....!?
Dat betekent ofwel dat ze altijd schone mannen heeft gehad, ofwel dat ze het er gewoon van afgesabbelt heeft, denkende dat het haar eigen liefdessappen waren.
quote:Op maandag 12 september 2005 23:21 schreef milagro het volgende:
Dat betekent ofwel dat ze altijd schone mannen heeft gehad, ofwel dat ze het er gewoon van afgesabbelt heeft, denkende dat het haar eigen liefdessappen waren.
quote:Op maandag 12 september 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook, jammer dat hij kansloos spelletjes zat te doen straks.quote:Op maandag 12 september 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit op leuke verhalen van Ralph te wachten. Niet op verhalen van Lieske.
Zei hij dat ECHT???????????????quote:Op maandag 12 september 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2005 23:22 schreef Kimske het volgende:
gaatver, zit net aan een stokbroodje brie.... blegh
Volgens mij zei Joost het.quote:Op maandag 12 september 2005 23:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Zei hij dat ECHT???????????????net zo creapy als Prins Charles
![]()
zei ze dat of ben je ervaringsdeskundige?quote:Op maandag 12 september 2005 23:26 schreef Jane het volgende:
Dido spuit niet als ze klaarkomt.
Voor jou is "piemelbrie" de normaalste zaak van de wereld?quote:Op maandag 12 september 2005 23:21 schreef milagro het volgende:
beetje preuts Jane?quote:Op maandag 12 september 2005 23:25 schreef Jane het volgende:
Weet je, ik vind seks best wel een leuk onderwerp, maar op één of andere manier hoor ik hun daar er liever niet over praten.
quote:Op maandag 12 september 2005 23:27 schreef scanman01 het volgende:
Ralph: "Het moet niet gekker worden".
[afbeelding]
[afbeelding]
Lieske bottelt 't en verkoopt het voor haar studiekosten.quote:Op maandag 12 september 2005 23:27 schreef teamlead het volgende:
joost: wie van de dames spuit hier als ze klaarkomt?
Lieske: liters
Je snapt wel dat het een geintje was hèquote:Op maandag 12 september 2005 23:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Zei hij dat ECHT???????????????net zo creapy als Prins Charles
![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Daarom.quote:Op maandag 12 september 2005 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal weet zoveel over mannen.
Maar ze woont al 5 jaar alleen.
Vaste Viva-lezeres.quote:Op maandag 12 september 2005 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal weet zoveel over mannen.
Maar ze woont al 5 jaar alleen.
Nee, totaal niet!quote:
Ik zie op pagina 1 dat ik perongeluk Rob heb geschreven. Dat moest dus Joost zijn die dat zei!quote:Op maandag 12 september 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je snapt wel dat het een geintje was hè
edit: een geintje van Joost bedoel ik dus.
weinig nieuws onder de zon.........ook nog geen weekopdrachtquote:Op maandag 12 september 2005 23:29 schreef BubbleBabe het volgende:
Is er nog wat gebeurd trouwens vanavond? Heb niet gekeken..
Ik vind dat hij het al bewonderenswaardig lang volhoudt.quote:Op maandag 12 september 2005 23:30 schreef Wup het volgende:
kijken hoe lang Ralph het volhoudt hiertussen te blijven zitten....
Ik vind het ook ranzig uit Rob zijn mond klinkenquote:Op maandag 12 september 2005 23:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, totaal niet!![]()
Ik vind de verhalen ook niet schokkend of genant of zo, maar ik weet niet... het ligt aan hun denk ik.
Ja, dat meent ze!quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 23:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sir limpsalot over beffen horen praten is toch wel de grootste droogtrekker van dit jaar hoor...
nog steeds een onbevestigd gerucht dat ik weiger te geloven...quote:Op maandag 12 september 2005 23:33 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
ff offtopic; Ingrid is dus Trans???
Dat zegt Albert V., maar wij geloven hem niet meer.quote:Op maandag 12 september 2005 23:33 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
same herequote:Op maandag 12 september 2005 23:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
nog steeds een onbevestigd gerucht dat ik weiger te geloven...
Ze heeft een baarmoeder, gebruikt tampons en kan d'r g-spot vinden.quote:Op maandag 12 september 2005 23:33 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
begrijpend lezen is niet jouw sterkste kant, zie ik, of ben je weer aan het stangen, Ryan?quote:Op maandag 12 september 2005 23:28 schreef Stali. het volgende:
[..]
Voor jou is "piemelbrie" de normaalste zaak van de wereld?
quote:Op maandag 12 september 2005 23:35 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ze heeft een baarmoeder, gebruikt tampons en kan d'r g-spot vinden.
Lijkt me niet dus, of ze kan goed liegen.
Helaas lulde Dido er weer overheen.quote:Op maandag 12 september 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Ralph mengt zich in het gesprek. Hij vraagt zelfs dingen nu.
zullen we gewoon afspreken hier dat het niet waar is en zij haar hele leven al een vrouwtjes-ingrid is geweest?quote:Op maandag 12 september 2005 23:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2005 23:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat zegt Albert V., maar wij geloven hem niet meer.
Was al bang dat ik al die tijd voor nix lag te dromen....quote:Op maandag 12 september 2005 23:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
blijft slordig om zoiets te roepen en een foto van ingrid in beeld te gooien, zonder absoluut zeker te weten dat het zo is... ze heeft ook nog familie enzo... en een leven na BB...quote:
Hoop heisa om nix inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2005 23:34 schreef teamlead het volgende:
goed plan.. en alles wat er verder nog over gezegd wordt is onderdeel van een Talpa-complot om haar zwart te maken...quote:Op maandag 12 september 2005 23:36 schreef Pardoes- het volgende:
[..]
zullen we gewoon afspreken hier dat het niet waar is en zij haar hele leven al een vrouwtjes-ingrid is geweest?
momenteel de boeiendste...quote:Op maandag 12 september 2005 23:38 schreef lillymoon het volgende:
Ik kan maar 1 stream tegelijk aan hebben en zit nog steeds naar de gang te staren.
quote:Op maandag 12 september 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Ralph mengt zich in het gesprek. Hij vraagt zelfs dingen nu.
wasn't me.. iemand was me voor. Ik was er mee bezig, maar iemand anders was sneller. Toch weer een kwartiertje omgekregenquote:Op maandag 12 september 2005 23:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hoop heisa om nix inderdaad.
ps: thx voor het bijwerken van de OP, ik ga vandaag niks meer openen
Is dat zo? Heb het stukje teruggezien op het filmpje in het topic erover, maar ik vond hem vrij stellig... Maar kan best zijn dat hij ZOU zei hoor. Heb geen zin om het nog een keer te kijken. Tis toch onzin.quote:
Ik wil me ook wel verplaatsen in Didoquote:Op maandag 12 september 2005 23:36 schreef cuall het volgende:
Ralph doet wel mee en probeert zich te verplaatsen in Dido
Kinderachtig Milagro, dat weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 12 september 2005 23:35 schreef milagro het volgende:
[..]
begrijpend lezen is niet jouw sterkste kant, zie ik, of ben je weer aan het stangen, Ryan?
Hij heeft een tondeuse te leen gekregen van BB.quote:Op maandag 12 september 2005 23:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
Avond mensen.
Kijk net de streams en ik zie tot mijn verschrikking dat Roel een kaal hoofd heeft. Jammer, vind ik minder leuk. Laat toch groeien die shit .
![]()
Maar is er een kapper geweest ofzo? Dat kan echtnie![]()
Hij kan moeilijk voetjevrijen zeggen...quote:Op maandag 12 september 2005 23:38 schreef Jane het volgende:
Rob vindt zoenen ook het belangrijkste.
of vrouwen moeten leren dat het mannen niet zo gek veel boeit of vrouwen daarvan houdenquote:Op maandag 12 september 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
Oh Ralphdie stopt met de sex als de vrouw verstijfd
![]()
Roel en Rob maken de klus af, je moet toch klaarkomen!!
Mannen jullie moeten nog leren dat vrouwen daar niet van houden
tja, alle mensen die meedoen, weten toch waar ze aan beginnen.quote:Op maandag 12 september 2005 23:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
blijft slordig om zoiets te roepen en een foto van ingrid in beeld te gooien, zonder absoluut zeker te weten dat het zo is... ze heeft ook nog familie enzo... en een leven na BB...
Als er nog eens een tijd niet bijgewerkt is: http://www.vandek.nl/bbopquote:Op maandag 12 september 2005 23:40 schreef teamlead het volgende:
wasn't me.. iemand was me voor. Ik was er mee bezig, maar iemand anders was sneller. Toch weer een kwartiertje omgekregen
quote:Op maandag 12 september 2005 23:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk voetjevrijen zeggen...![]()
Nou, in die zin ben ik het met hem eens, dat als dat niet goed zit, de rest niet eens meer hoeftquote:Op maandag 12 september 2005 23:38 schreef Jane het volgende:
Rob vindt zoenen ook het belangrijkste.
OH, hij zei RIKKERT! Ik dacht dat hij zei IK!quote:Op maandag 12 september 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Ralph: "Als een vrouw flink zo'n beker kan vullen, dan gaat Rikkert helemaal los"
Belachelijk.quote:Op maandag 12 september 2005 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij heeft een tondeuse te leen gekregen van BB.
quote:Op maandag 12 september 2005 23:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
[afbeelding]
(mijn eerste cap)
Ralph hunkert naar een massage![]()
Oh, ik ook hoor. Ik ben alleen een fikse Rob-antipathie aan het kweken.quote:Op maandag 12 september 2005 23:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, in die zin ben ik het met hem eens, dat als dat niet goed zit, de rest niet eens meer hoeft
quote:Op maandag 12 september 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Ralph: "Als een vrouw flink zo'n beker kan vullen, dan gaat Rikkert helemaal los"
En als blijkt dat Dido een grotere heeft?quote:Op maandag 12 september 2005 23:45 schreef BB-King het volgende:
Dido heeft een jongen meegemaakt die geen stijve kon krijgen... faalangst.
Ik denk niet dat ik dezelfde problemen zou heben in die situatie.![]()
Roel is dus nu Tondeus-dale...............quote:Op maandag 12 september 2005 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij heeft een tondeuse te leen gekregen van BB.
Ik heb haar heuveltje al een keer mogen aanschouwen.. gelukkig geen verrassingen dus!quote:Op maandag 12 september 2005 23:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
En als blijkt dat Dido een grotere heeft?
zit in een hoekje noties te makenquote:Op maandag 12 september 2005 23:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Uhm, waar is onze Lieske?
die zit tussen roel en dido tegen de muur.quote:Op maandag 12 september 2005 23:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
In ieder geval niet op de lege gang op stream 1quote:Op maandag 12 september 2005 23:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tussen Roel en Dido in, op de grond...quote:Op maandag 12 september 2005 23:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Goeie chirurg dus?quote:Op maandag 12 september 2005 23:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik heb haar heuveltje al een keer mogen aanschouwen.. gelukkig geen verrassingen dus!![]()
heb je gekeken hoe ze stond?quote:Op maandag 12 september 2005 23:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik heb haar heuveltje al een keer mogen aanschouwen.. gelukkig geen verrassingen dus!![]()
Het lekkerste ijs dat er is!!!!!quote:Op maandag 12 september 2005 23:48 schreef Will3m het volgende:
"Ben&Jerry's Vanilla Ice Cream with Chocolate Chip Cookie Dough"
In dit geval zal me dat een 'worst' wezen.quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 23:50 schreef cuall het volgende:
mannen rukken VOOR ze gaan stappen
Ooowquote:Op maandag 12 september 2005 23:48 schreef Will3m het volgende:
Ranzig, ik zit hier aan de "Ben&Jerry's Vanilla Ice Cream with Chocolate Chip Cookie Dough" en die gasten hebben het over smegma...
There is something about Mary, film met Ben Stiller doet ie het ook.quote:Op maandag 12 september 2005 23:50 schreef cuall het volgende:
mannen rukken VOOR ze gaan stappen
Er is ook nog een tussenweg hoor...quote:Op maandag 12 september 2005 23:51 schreef Will3m het volgende:
willen ze nou wel of niet urenlang geneukt worden?
hehe, en ja, die heeft ze nog niet gekregen deze big-brotherquote:Op maandag 12 september 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Als een man vroegtijdig klaarkomt, vind ik dat een kompliment"
En we weten allemaal hoe prettig Dido komplimenten vindt
Ik gok op ONZIN.quote:Op maandag 12 september 2005 23:51 schreef Will3m het volgende:
Excuus, ben te lui om terug te lezen.. Zit er een ombouw-exemplaar tussen of is dat onzin?
"Een man die te vroeg klaar komt vind ik een compliment" het moet niet veel gekker worden, willen ze nou wel of niet urenlang geneukt worden?
quote:Op maandag 12 september 2005 23:52 schreef BtheBest het volgende:
Rob kijkt en heerst over zijn koninkrijk...
Roel heeft gewoon niet het hoofd, schedelvorm, om zijn haar te milimeteren.quote:
het was Rikkert dus die dat zei.. sorrie..quote:
Dido vindt Roel cute, dusssss.quote:met het verschil dat Diglett wel cute is dus
Ik ken Diglett niet, maar hij lijkt welquote:Op maandag 12 september 2005 23:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Roel heeft gewoon niet het hoofd, schedelvorm, om zijn haar te milimeteren.
Zijn hoofd loopt in 1 lijn door naar zijn nek, het staat dom, en hij doet me denken aan Diglett
[afbeelding]
met het verschil dat Diglett wel cute is dus
quote:Op maandag 12 september 2005 23:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Zijn hoofd loopt in 1 lijn door naar zijn nek, het staat dom, en hij doet me denken aan Diglett
[afbeelding]
met het verschil dat Diglett wel cute is dus
niemand die tubgirl noemt... geen Fok-kers dusquote:Op maandag 12 september 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Maniertjes om orgasme uit te stellen:
- Hoofdrekenen
- Aan schoenendoos met poep denken
Joh, ik dacht al dat het mijn pc was. ik heb er ook last van jaquote:Op maandag 12 september 2005 23:55 schreef Wishjuh het volgende:
Hakkelt die stream bij jullie ook zo of ligt dat aan mij?
volgens mij heeft ze nog helemaal niks gezegd.....quote:Op maandag 12 september 2005 23:56 schreef jalla het volgende:
rikkert zit weer op z,n quotum tekst en zal nu weer 30 minuten stil zijn
lieske zegt ook vrij weinig plusje voor lieske
Ja echt raar... heb er nog nooit last van gehad... maarja zal morgen wel over zijn hoop ik..quote:Op maandag 12 september 2005 23:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Joh, ik dacht al dat het mijn pc was. ik heb er ook last van ja![]()
Heeft ze soms een weekopdracht, waarbij je geen woord mag zeggen ofzo?quote:Op maandag 12 september 2005 23:57 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze nog helemaal niks gezegd.....
Nou ik vind Roel het goed staan hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 23:53 schreef milagro het volgende:
Dang, ik wil ook een avondwinkel... heb geen chocola meer in huisquote:Op maandag 12 september 2005 23:57 schreef Will3m het volgende:
[..]
Het was de enige die ze hadden bij de avondwinkel...
is bij jou aan het ejaculerenquote:Op maandag 12 september 2005 23:55 schreef Wishjuh het volgende:
Hakkelt die stream bij jullie ook zo of ligt dat aan mij?
ja daar leek het wel op hequote:Op maandag 12 september 2005 23:59 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
En toch gaan Dido en Nate Alie nog zoenen...........
quote:Op maandag 12 september 2005 23:58 schreef kissa het volgende:
Scanmanvoor het wederom mooie plaatje van Ralph
![]()
Ze hadden net inderdaad ff oogkontakt, viel me ook op, en ze zitten weer naast elkaar.quote:Op maandag 12 september 2005 23:59 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
En toch gaan Dido en Nate Alie nog zoenen...........
mooie scans, scanmanquote:
Ralph had het eerst inderdaad niet door.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:00 schreef Will3m het volgende:
[afbeelding]
"Niemand weet dat ik eigenlijk een man ben..."
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie wil haar leukste keer sex niet zeggen... (is zeker met Ralph geweest)
Hij moet eerst zn helm eens afdoen...........lolquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:03 schreef Heleeeeen het volgende:
Prachtige jongen, Ralph.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |