Hij is zijn psycho weetjes weer aan 't besprekenquote:Op maandag 12 september 2005 13:02 schreef Marrije het volgende:
Roel heeft het over een neurotisch trekje?
quote:Op maandag 12 september 2005 13:05 schreef Lienekien het volgende:
Chantal heeft het over dood in bed wakker worden...
![]()
Nog een reactie:quote:Op maandag 12 september 2005 12:52 schreef Zon het volgende:
[..]
Wat reacties op medialog:
"zijn jullie gek ?? ik heb dat kind geboren zien worden en is 100% een meisje"
"Ik ken Ingrid al jaren en zij is nooit een jongen geweest!"
"Ik ken Ingrid nog van de middelbareschool in Den Haag. Is dus 100% vrouw.
Alleen maar omdat er geen jeugdfoto's staan? Goed uitgel;okt door Talpa."
hehe, ik dacht eerst dat ie een beetje beschonken was... maar het is natuurlijk lastig, met 1 hand filmen terwijl je met de andere hand druk in de weer bentquote:Op maandag 12 september 2005 13:07 schreef scanman01 het volgende:
De camera man schrok zich dood toen Linda opeens full frontal verscheen. De camera werd spastisch opeens zo ongeveer op het plafond gericht
Of andersom.... bij het creëren van zijn been, hebben ze een stukje snikkel nodig gehad, maar ja die was te kortquote:Op maandag 12 september 2005 13:07 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nog een reactie:
Het is ROBBBBBBBBB.
Met het creëren van zn snikkel hebben ze een stukje been nodig gehad.
Wat is ze toch lekker he? Ik had het ook gedaan maar denk niet dat ik het goede heb op pc om de foto op te slaan, scanman met wat doe jij dat?quote:
Jaja, élk foutje van de regie wordt genadeloos afgestraft.quote:Op maandag 12 september 2005 13:07 schreef scanman01 het volgende:
De camera man schrok zich dood toen Linda opeens full frontal verscheen. De camera werd spastisch opeens zo ongeveer op het plafond gericht
ha ha die is wel erg leuk, daar log ik ff voor inquote:Op maandag 12 september 2005 13:07 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nog een reactie:
Het is ROBBBBBBBBB.
Met het creëren van zn snikkel hebben ze een stukje been nodig gehad.
he is back!quote:Op maandag 12 september 2005 13:10 schreef jalla het volgende:
[..]
ha ha die is wel erg leuk, daar log ik ff voor in
Je keek toch ook geen BB meer?quote:Op maandag 12 september 2005 13:10 schreef jalla het volgende:
[..]
En ik voor jou(w)...quote:Op maandag 12 september 2005 13:10 schreef jalla het volgende:
wat is "te veel" het is subjectief, doe lekker waar je zin in hebt de 1 vind 10 posts per dag al teveel en de ander komt makkelijk aan de 300 per dagquote:Op maandag 12 september 2005 13:16 schreef jalla het volgende:
ff oefenen:
*logt weer in* (schuingedrukt)
nah, het is altijd wennen zo,n forum en kijken/meelezen is net zo leuk.
heb vaak de streams niet eens aan
to put it mildly: in het begin poste ik misschien wel iets te veel
Door dat idiote gedrag van de regie wordt het capturen extra leuk.quote:Op maandag 12 september 2005 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaja, élk foutje van de regie wordt genadeloos afgestraft.
Jalla: je gemiddelde is gezakt tot 139quote:Op maandag 12 september 2005 13:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Van het weekend was Jalla ook ingelogd
goeie vraag ze ligt toch weer niet in bed ofzoquote:Op maandag 12 september 2005 13:11 schreef BONG4002 het volgende:
Tanja nog steeds op bed? Ik zie dr nergens iig
Ze heeft een dipjequote:Op maandag 12 september 2005 13:24 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
goeie vraag ze ligt toch weer niet in bed ofzo![]()
Ze heeft nog meer bij zich aan kleding dan alleen dat roze niemandalletje?quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 13:28 schreef schatje het volgende:
Menno: "Ik wil niet dat je m'n piemel ziet".
![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 12 september 2005 13:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft nog meer bij zich aan kleding dan alleen dat roze niemandalletje?![]()
Vast dezelfde reden dat Nathalie en Dido problemen hebben met topless... Zal wel iets met 'klein' te maken hebbenquote:Op maandag 12 september 2005 13:28 schreef schatje het volgende:
Menno: "Ik wil niet dat je m'n piemel ziet".
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 13:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vast dezelfde reden dat Nathalie en Dido problemen hebben met topless... Zal wel iets met 'klein' te maken hebben
Nee, ze wil graag een jongentje. Ze hoopt dat ook nog steeds.quote:Op maandag 12 september 2005 13:38 schreef Peekaboo het volgende:
Vind ze het niet leuk dat het een meisje is?
ombouwen?quote:Op maandag 12 september 2005 13:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, ze wil graag een jongentje. Ze hoopt dat ook nog steeds.
mens is echt gestoordquote:Op maandag 12 september 2005 13:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij gelooft ze nog heilig in aangroeien.... dat het tijdens de laatste weekjes nog ineens verandert...quote:
Hebben jullie gehoord dat Tanja dit zei? Ik volg de streams elke dag, maar ik heb haar dat nooit horen zeggen. Wel dat ze dacht dat het een jongen was, maar dat ze weer begon te twijfelen om dat haar buik nu in de breedte groeit en dat dat meestal met meisjes zo is.quote:Op maandag 12 september 2005 13:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou nooit gezien hoor, zijn watjes allemaal alleen Linda durft open en bloot te douchen, oke af en toe is eentje maar heb het idee dat ze maar een keer in de week mogen douchen geloof ikquote:Op maandag 12 september 2005 13:37 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Joost is de enige met een grote piemel.
De geheel naakte capture van Dido moet gewoon heel nederland doorgaanquote:Op maandag 12 september 2005 13:44 schreef kluivie het volgende:
[..]
Nou nooit gezien hoor, zijn watjes allemaal alleen Linda durft open en bloot te douchen, oke af en toe is eentje maar heb het idee dat ze maar een keer in de week mogen douchen geloof ik![]()
Zit ze weer in d'r jogginsoutfitquote:Op maandag 12 september 2005 13:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft nog meer bij zich aan kleding dan alleen dat roze niemandalletje?![]()
Moet je dan een ernstig gezicht trekken, en zeggen "goh wat érg voor je"?quote:Op maandag 12 september 2005 13:42 schreef jessie het volgende:
Wat een trut die Dido!!!!!
Roel verteld dat hij gestotterd heeft en Dido vraagt "hoe erg doe t eens na"!!!!!
Lindaquote:Op maandag 12 september 2005 13:46 schreef macmouse het volgende:
Wie was dit ?
[afbeelding]
Rechtsboven verstopt in de spiegel
Ja vraag ik me ook al dagen afquote:Op maandag 12 september 2005 13:54 schreef charlysilva het volgende:
MogguhWaar blijft de week opdracht
![]()
Als Rob erbij zit springt ie bij mij automatisch op MUTEquote:Op maandag 12 september 2005 13:53 schreef Peter6000 het volgende:
stream 3 is toch leuker, Roel, Dido..en Rob erbij(voor de betweterigheid)
Neequote:Op maandag 12 september 2005 13:56 schreef GraafD het volgende:
Je mag het al geen week opdracht meer noemen![]()
Update is dat van Windows.Beveiliging voor extreem harde ongewenste zeikgeluidenquote:Op maandag 12 september 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Rob erbij zit springt ie bij mij automatisch op MUTE
Zou best kunnen. Ik heb gisteren een update gedownload en sindsdien doet ie dat inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2005 13:59 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Update is dat van Windows.Beveiliging voor extreem harde ongewenste zeikgeluiden![]()
Dan heb je hem vannacht zeker niet gehoord tegen Ralphquote:Op maandag 12 september 2005 14:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vind Rob niet zo erg hoor leuk dat iedereen zo er zijn eigen kijk op heeft
Nee, ik heb haar niet zelf horen zeggen. Ik maak het op uit wat de andere bewoners erover zeggen. Chantal en Linda hadden het net ook weer over Tanja. Dat je blij moet zijn met wat je krijgt. En dat Chantal het kind anders wel wilt hebben.quote:Op maandag 12 september 2005 13:44 schreef Day het volgende:
[..]
Hebben jullie gehoord dat Tanja dit zei? Ik volg de streams elke dag, maar ik heb haar dat nooit horen zeggen. Wel dat ze dacht dat het een jongen was, maar dat ze weer begon te twijfelen om dat haar buik nu in de breedte groeit en dat dat meestal met meisjes zo is.
Lees de streamverslagen zou ik zeggen. Maar je had het zelf moeten zien. Verslagen komen toch niet zo goedover als de werkelijkheid. Het was tenenkrommend in ieder geval.quote:Op maandag 12 september 2005 14:03 schreef jessie het volgende:
Wat heeft hij vanacht tegen Ralph gezegd?
Aardige vent die Billquote:Op maandag 12 september 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik heb gisteren een update gedownload en sindsdien doet ie dat inderdaad.
Dat heeft Bill Gates netjes gedaan
Die staat bij de niet essentiële updates.quote:Op maandag 12 september 2005 14:05 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Aardige vent die BillKomt ook nog een Natte Lie filter,dat is om die rollende rrrrrrr te filteren
![]()
Godzijdank komt hij binnen een paar dagen ook met een baby-verhalen filter. Die installeer ik meteenquote:Op maandag 12 september 2005 14:05 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Aardige vent die BillKomt ook nog een Natte Lie filter,dat is om die rollende rrrrrrr te filteren
![]()
O was dat t. Dat had ik gelezen maar vond ik nou niet echt supererg ofzo. Hij was lekker aan t doorzagen maar zo doet hij wel bij iedereen eigenlijk. Ik vond hem daar niet gemeen tegen Ralph ofzo. En Ralph kon hem wel aan.quote:Op maandag 12 september 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees de streamverslagen zou ik zeggen. Maar je had het zelf moeten zien. Verslagen komen toch niet zo goedover als de werkelijkheid. Het was tenenkrommend in ieder geval.
Correctie: Trikkiequote:Op maandag 12 september 2005 14:06 schreef charlysilva het volgende:
Rikkert met een t shirt aan wat mij echt zware kotsneigingen geeft.Er staat op de achterkant"Rikkie"![]()
![]()
![]()
http://bigbrother.fok.nl/blog/331/quote:Op maandag 12 september 2005 14:03 schreef jessie het volgende:
Wat heeft hij vanacht tegen Ralph gezegd?
Ze doen het zeer rustig aan daar bij BBquote:Op maandag 12 september 2005 14:09 schreef Bergie het volgende:
"Waar heb je leren opvouwen?"
geef die mensen ajb een weekopdracht!!!!!!
Op welke stream was dat?quote:Op maandag 12 september 2005 14:11 schreef Inca het volgende:
tanja is wakker kijken of ze nu ook wat tegen der zeggen
Ja ik zie het nuquote:
Als je het leest hoor je niet dat afzeiktoontje erbij.quote:Op maandag 12 september 2005 14:08 schreef jessie het volgende:
O was dat t. Dat had ik gelezen maar vond ik nou niet echt supererg ofzo. Hij was lekker aan t doorzagen maar zo doet hij wel bij iedereen eigenlijk. Ik vond hem daar niet gemeen tegen Ralph ofzo. En Ralph kon hem wel aan.
Ja, is me ook al opgevallen dat het langzaam maar zeker wat beter gaat met Tanquote:Op maandag 12 september 2005 14:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ik zie het nuze kijkt redelijk oke nu, beter dan gisteren iig
Vier streams tegelijk dat wil maar niet bij mij. Ik ben jaloers!quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 14:16 schreef Bergie het volgende:
ff domme vraag: hoe gebruik ik de quote functie?
Op dit:quote:Op maandag 12 september 2005 14:16 schreef Bergie het volgende:
Ja dat is waar!!!! Als het echt op een afzeiktoon is is het inderdaad vrij lullig!quote:Op maandag 12 september 2005 14:15 schreef svann het volgende:
[..]
Als je het leest hoor je niet dat afzeiktoontje erbij.
Het was geen prettig gesprek, meer een verhoor.
Het knopje rechtsboven het te quoten bericht.quote:Op maandag 12 september 2005 14:16 schreef Bergie het volgende:
Ze was er al uit hoorquote:Op maandag 12 september 2005 14:18 schreef jessie het volgende:
Ligt Lieske nou nog steeds te slapen?
Naast het quote-knopje zit de edit.quote:Op maandag 12 september 2005 14:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ook een domme vraag , is er nu ook een speciaal knopje voor edit, of typ je dit zelf in, als je een bericht wijzigt![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 14:21 schreef Bergie het volgende:
Chantal vindt dat er weinig leuke kledind is voor mannen....
Als ik zie wat ze aanheeft is ze zelf ook nog nooit behoorlijk geslaagd...
Ik krijg een steeds grotere hekel aan dat mens
Bij mij zit er geen knopje meer naast, maar goed: je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 12 september 2005 14:21 schreef svann het volgende:
[..]
Naast het quote-knopje zit de edit.![]()
Probeer maar met een mouse-over.
De kleren zijn wel leuk, maar vind de kleurencombi niet zo.quote:Op maandag 12 september 2005 14:21 schreef Bergie het volgende:
Chantal vindt dat er weinig leuke kledind is voor mannen....
Als ik zie wat ze aanheeft is ze zelf ook nog nooit behoorlijk geslaagd...
Ik krijg een steeds grotere hekel aan dat mens
quote:Op maandag 12 september 2005 14:23 schreef Day het volgende:
[..]
De kleren zijn wel leuk, maar vind de kleurencombi niet zo het mens dat erin zit gewoon niet.
Jawel, maar alleen bij je eigen posts.quote:Op maandag 12 september 2005 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
Bij mij zit er geen knopje meer naast, maar goed: je kan niet alles hebben
HAHAHAHHAHA.......volgens mij vertellen ze haar dat al bij de ingangquote:Op maandag 12 september 2005 14:23 schreef Day het volgende:
Chantal zegt dat ze graag bij Zara koopt.
Echt niet! Haar maat verkopen ze daar niet!
hoe bedoel je ligt aan xp ik heb ook xp draaien en geen probleem hoorquote:Op maandag 12 september 2005 14:17 schreef svann het volgende:
[..]
Vier streams tegelijk dat wil maar niet bij mij. Ik ben jaloers!
Schijnt aan XP te liggen geloof ik. Balen.
Heb jij het vannacht op de streams gehoord dan?quote:Op maandag 12 september 2005 14:26 schreef jalla het volgende:
Dat gesprek tussen rob en ralph was wel ok.
Ik heb ook een probleem hoor. Alle streams in een 1 beeld. Alleen BBViewer werkt bij mij.quote:Op maandag 12 september 2005 14:27 schreef chamo4u het volgende:
[..]
hoe bedoel je ligt aan xp ik heb ook xp draaien en geen probleem hoor![]()
Nou sorry hoor, maar wie is Rob dat wel dat hij vindt dat hij dingen MOET weten?quote:Op maandag 12 september 2005 14:26 schreef jalla het volgende:
Dat gesprek tussen rob en ralph was wel ok.
Rob wil gewoon weten met wat voor mensen hij in het huis zit en hoe verhoudingen liggen.
Ralph houd zich enorm op de vlakte.Rob denkt dat er meer achter steekt en probeert dat dan uit te vissen. Hij moet wel drammen omdat ralph niks loslaat (en waarom zou die ook ), maar kan het van rob ook wel begrijpen.
en rob is een volhouder dus die gaat het niet na 1 ontwijkend antwoord opgeven, dus dan krijg je zo,n drammerig gesprekvond wel grappig moment,
eigelijk vind ik bb vrij saai tot nu toe, dat ik het al van zulke momenten moet hebben
Naar een groepje dansende mensen kijken kan ik ook in de discotheek, is wel ff leuk, maar moet toch van de gesprekken komen, aangezien seks voorlopig er niet in lijkt te zitten (en zit ook niet echt te wachten op ingrid menno of zo btw)
edit :AL mijn schrijf en stijlfouten zijn te wijten aan een sticky toetsenbord
ik heb xp en kan alles kijken: via bb site, via gilles. via floris... heerlijk hoor van 3 streams geluid uit zetten en zo zit ik al een poosje met alles aanquote:Op maandag 12 september 2005 14:29 schreef Bergie het volgende:
[..]
Ik heb ook een probleem hoor. Alle streams in een 1 beeld. Alleen BBViewer werkt bij mij.
Tis mogelijk? *blij*quote:Op maandag 12 september 2005 14:27 schreef chamo4u het volgende:
hoe bedoel je ligt aan xp ik heb ook xp draaien en geen probleem hoor![]()
EDIT: NU WEER BETERquote:Op maandag 12 september 2005 14:36 schreef Peter6000 het volgende:
geluid op 1 en 2 ineens heel slecht
Joost begon over Moslims, en dat is een gevaarlijk onderwerpquote:Op maandag 12 september 2005 14:36 schreef Peter6000 het volgende:
geluid op 1 en 2 ineens heel slecht
Bij je eigen posts zie je een icoontje met een pen erop: de edit.quote:Op maandag 12 september 2005 14:37 schreef Peter6000 het volgende:
(maar dat edit heb ik dus zelf getypt)
Waarom nietquote:Op maandag 12 september 2005 14:42 schreef Bergie het volgende:
Oh nee........Chantal wil weten welke man er een string draagt en Ralph zegt dat ie er wel eens draagt...Als tie hem maar niet gaat laten zien!
Het was geloof ik een misverstandquote:Op maandag 12 september 2005 14:41 schreef svann het volgende:
[..]
Bij je eigen posts zie je een icoontje met een pen erop: de edit.
*denkt dat Peter6000 ondertussen te vierkante ogen heeft*
offtopic: je bent weer behoorlijk actiefquote:Op maandag 12 september 2005 14:48 schreef jalla het volgende:
rikkert ziet het nog steeds niet zitten. zouden de nominaties door z,n hoofd spelen?
En ze heeft een verschrikkelijk kaksjaaltje om dr nekquote:Op maandag 12 september 2005 14:46 schreef Bergie het volgende:
Volgens mij is Lieske wakker......
Ken ze beter dat shirtje uitdoen......Wordt het voor ons ook nog een beetje leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 12 september 2005 14:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat sjaaltje moet volgens mij want er staat Nike op d'r shirt
ik ben bang dat het bingo isquote:Op maandag 12 september 2005 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rob en dido gaan bedenken wat het dagelijks leven in BB leuker moet gaan maken, mensen hier nog leuk ideetjes?
Nope, en die komt vandaag ook nietquote:Op maandag 12 september 2005 14:55 schreef BigBro000 het volgende:
nog steeds geen WEEK OPDRACHT????? iemand graag even bevestigen.... er is geen streamverslag van vandaag
vertel... klinkt alsof je meer weet. of denk je dat die opdrachten alleen 's ochtends komen????quote:Op maandag 12 september 2005 14:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, en die komt vandaag ook niet
Of gewoon een ander shirt aan doenquote:Op maandag 12 september 2005 14:52 schreef Bergie het volgende:
[..]
Ken ze beter dat shirtje uitdoen......Wordt het voor ons ook nog een beetje leuk om naar te kijken
Ik doe maar alsofquote:Op maandag 12 september 2005 14:57 schreef BigBro000 het volgende:
[..]
vertel... klinkt alsof je meer weet. of denk je dat die opdrachten alleen 's ochtends komen????
Gek he....ik vind ze zonder shirtje veel leuker. Alle vrouwen, behalve Chantal.....god wat heb ik een hekel aan dat mens.....quote:Op maandag 12 september 2005 14:58 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Of gewoon een ander shirt aan doen
ja dat klinkt wel logisch. thanksquote:Op maandag 12 september 2005 14:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik doe maar alsof, maar vorige week kwam de opracht pas dinsdag..dus ik denk dat BB het gewoon met opzet heel saai wilt houden zodat de groep zich stierlijk gaat vervelen. Wat ook kan is dat het een opdracht word die niet zoveel tijd nodig heeft en dat ze daarom de opdracht wat later doen
wacht maar... er vormen zich nu al wel twee groepjes en ik denk dat bb daar op in gaat spelen...quote:Op maandag 12 september 2005 15:01 schreef jalla het volgende:
Dat arm en rijk bb had toch wel iets achteraf.
Kreeg je iig twee groepen. Nu is het one big happy family![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 15:00 schreef BigBro000 het volgende:
[..]
ja dat klinkt wel logisch. thanks
Tanja mag van mij dr shirt ook aan houden hoorquote:Op maandag 12 september 2005 15:00 schreef Bergie het volgende:
[..]
Gek he....ik vind ze zonder shirtje veel leuker. Alle vrouwen, behalve Chantal.....god wat heb ik een hekel aan dat mens.....
owja?quote:Op maandag 12 september 2005 14:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, en die komt vandaag ook niet
Psst....Commentaren op de live streams - deel 181quote:
de helft van de shirtjes van tanja is te kort..... denk dat ze te veel heeft gegeten de laatste tijdquote:Op maandag 12 september 2005 15:02 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Tanja mag van mij dr shirt ook aan houden hoor
ik zeg nietsquote:Op maandag 12 september 2005 15:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Psst....Commentaren op de live streams - deel 181
(maar ook ik kan foute inschattingen maken natuurlijk)
Geloof me....ik zie nog liever Tanja (niet boos worden)...dan die amsterdamse sletterbak!quote:Op maandag 12 september 2005 15:04 schreef J-net het volgende:
[..]
de helft van de shirtjes van tanja is te kort..... denk dat ze te veel heeft gegeten de laatste tijd![]()
Ik denk ook pas morgenquote:Op maandag 12 september 2005 14:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik doe maar alsof, maar vorige week kwam de opracht pas dinsdag..dus ik denk dat BB het gewoon met opzet heel saai wilt houden zodat de groep zich stierlijk gaat vervelen. Wat ook kan is dat het een opdracht word die niet zoveel tijd nodig heeft en dat ze daarom de opdracht wat later doen
Zolang Tanja dr mond dichthoudt is ze wel te verdragen, Chantal is gewoon een jaloers kreng dat zit te stoken tussen alles en iedereen. En bovendien zichzelf veelste graag hoortpraten, dus je hebt nu wel een punt.quote:Op maandag 12 september 2005 15:05 schreef Bergie het volgende:
[..]
Geloof me....ik zie nog liever Tanja (niet boos worden)...dan die amsterdamse sletterbak!
Neehoor, hier ook erg zachtquote:Op maandag 12 september 2005 15:08 schreef bLoNdYmYl het volgende:
ik heb weer lekker slecht geluid uit de keuken vandaan.. of ben ik de enige?
Ik hoor helemaal geen geluid uit de keuken, dus nu moet ik verplicht naar dat geouwehoer luisteren van Robquote:Op maandag 12 september 2005 15:08 schreef bLoNdYmYl het volgende:
ik heb weer lekker slecht geluid uit de keuken vandaan.. of ben ik de enige?
Mooi....dus die kan eruit as. donderdag?!!!quote:Op maandag 12 september 2005 15:08 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Zolang Tanja dr mond dichthoudt is ze wel te verdragen, Chantal is gewoon een jaloers kreng dat zit te stoken tussen alles en iedereen. En bovendien zichzelf veelste graag hoortpraten, dus je hebt nu wel een punt.![]()
Die wist ze denk uberhaupt niet te vindenquote:Op maandag 12 september 2005 15:10 schreef Bergie het volgende:
[..]
Mooi....dus die kan eruit as. donderdag?!!!
Ik kom persoonlijk de deur opendoen om ze de weg naar A'dam te wijzen! Want ze is er 2 weken niet geweest dus dan zal ze de weg wel niet meer weten!!
Stuur dan maar Lieske mee met Roel, dan gebeurd er misschien nog wat leuks in de slaapkamerquote:Op maandag 12 september 2005 15:11 schreef jalla het volgende:
back to basic
rob en tanja gaan een avondje vroeg naar bed in het afkick huisje.
Voor de rest: sterke drank, port en jenever. Niet die slappe biertjes en rose.
GEEEN ik herhaal GEEEN muziek en bubbelbadje en dan maar hopen dat ze elkaar gaan irriteren op gg moment. er moeten toch wel wat onderhuidse spanningen zitten die eruit getrokken kunnen worden met wat drank
roel ook maar vroeg naar bed met een jointje, want die is veel te rationaliserend en dan komt de rest nooit goed los
ow, ik snap dit zo goed, ze vervelen zich te pletter, dan krijg je datquote:Op maandag 12 september 2005 14:56 schreef Peter6000 het volgende:
Dido en Rob gaan roddelen over RIkkert
Dido: ik heb met hem altijd wat irritaties, maar ligt ook aan mij
Rob: ik heb precies hetzelfde
Dido: zie je Rob, nu ga je het over mensen hebben, stom he
Rob: ja stom, het gaat echt vanzelf
Voorlopig geen spelletjes/opdrachten voor ze!quote:Op maandag 12 september 2005 15:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ow, ik snap dit zo goed, ze vervelen zich te pletter, dan krijg je dat
Ik snap het ook, en ik vind het een leuke ontwikkelingquote:Op maandag 12 september 2005 15:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ow, ik snap dit zo goed, ze vervelen zich te pletter, dan krijg je dat
Hoe vaker je dat post, hoe meer ik niet ga stemmen hoorquote:Op maandag 12 september 2005 15:18 schreef BigBro000 het volgende:
Geef nu je favoriet door aan FOK: [Poll] De eerste nominatieronde
Wie moet er donderdag zeker blijven?! Geef je stem NU door
Ze is al eens eerder voor een man gevallen, dus wie weetquote:Op maandag 12 september 2005 15:22 schreef Bergie het volgende:
Dido d'r moeder is lesbisch.......Nou dan kan Roel een triootje met z'n schoonmoeder d'rbij ook wel vergeten!
Ik heb gestemd op Ralphquote:Op maandag 12 september 2005 15:22 schreef BigBro000 het volgende:
[afbeelding]
Dit is de tussenstand.... Blijf stemmen
Hé joh, kneus. Tieft eens een eind op met je pleurispollquote:Op maandag 12 september 2005 15:22 schreef BigBro000 het volgende:
Dit is de tussenstand.... Blijf stemmen
opgevoed met Elly en Rikkert liedjes?quote:Op maandag 12 september 2005 15:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dan ga ik toch voor Rikkert, die naam alleen al...
Dat niet, maar Rikkert kwam voor in een sketch van Hans Teeuwen...quote:Op maandag 12 september 2005 15:25 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
opgevoed met Elly en Rikkert liedjes?![]()
Sprak hij teder..quote:Op maandag 12 september 2005 15:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hé joh, kneus. Tieft eens een eind op met je pleurispoll![]()
Iedereen hier kan zelf ook lezen, stumper. Opzouten nou.
Zou die buiten het huis Michael Jackson heten?quote:Op maandag 12 september 2005 15:29 schreef jalla het volgende:
rob heeft gedouched op school met jongens die al verliefd op hem waren ?!
Zeker toen hij nog 2 benen hadquote:Op maandag 12 september 2005 15:29 schreef jalla het volgende:
rob heeft gedouched op school met jongens die al verliefd op hem waren ?!
ik vind Rob ook maar BS lullen.. Die scheert alles over 1 kam.. Dido is gewoon go with the flow..quote:Op maandag 12 september 2005 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Dido maakt zichzelf nu VOLKOMEN belachelijk.
Dido: "Ik geloof niet dat iemand lesbisch geboren wordt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |