Die staat bij de niet essentiėle updates.quote:Op maandag 12 september 2005 14:05 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Aardige vent die BillKomt ook nog een Natte Lie filter,dat is om die rollende rrrrrrr te filteren
![]()
Godzijdank komt hij binnen een paar dagen ook met een baby-verhalen filter. Die installeer ik meteenquote:Op maandag 12 september 2005 14:05 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Aardige vent die BillKomt ook nog een Natte Lie filter,dat is om die rollende rrrrrrr te filteren
![]()
O was dat t. Dat had ik gelezen maar vond ik nou niet echt supererg ofzo. Hij was lekker aan t doorzagen maar zo doet hij wel bij iedereen eigenlijk. Ik vond hem daar niet gemeen tegen Ralph ofzo. En Ralph kon hem wel aan.quote:Op maandag 12 september 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees de streamverslagen zou ik zeggen. Maar je had het zelf moeten zien. Verslagen komen toch niet zo goedover als de werkelijkheid. Het was tenenkrommend in ieder geval.
Correctie: Trikkiequote:Op maandag 12 september 2005 14:06 schreef charlysilva het volgende:
Rikkert met een t shirt aan wat mij echt zware kotsneigingen geeft.Er staat op de achterkant"Rikkie"![]()
![]()
![]()
http://bigbrother.fok.nl/blog/331/quote:Op maandag 12 september 2005 14:03 schreef jessie het volgende:
Wat heeft hij vanacht tegen Ralph gezegd?
Ze doen het zeer rustig aan daar bij BBquote:Op maandag 12 september 2005 14:09 schreef Bergie het volgende:
"Waar heb je leren opvouwen?"
geef die mensen ajb een weekopdracht!!!!!!
Op welke stream was dat?quote:Op maandag 12 september 2005 14:11 schreef Inca het volgende:
tanja is wakker kijken of ze nu ook wat tegen der zeggen
Ja ik zie het nuquote:
Als je het leest hoor je niet dat afzeiktoontje erbij.quote:Op maandag 12 september 2005 14:08 schreef jessie het volgende:
O was dat t. Dat had ik gelezen maar vond ik nou niet echt supererg ofzo. Hij was lekker aan t doorzagen maar zo doet hij wel bij iedereen eigenlijk. Ik vond hem daar niet gemeen tegen Ralph ofzo. En Ralph kon hem wel aan.
Ja, is me ook al opgevallen dat het langzaam maar zeker wat beter gaat met Tanquote:Op maandag 12 september 2005 14:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ik zie het nuze kijkt redelijk oke nu, beter dan gisteren iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |