Neehoor, hier ook erg zachtquote:Op maandag 12 september 2005 15:08 schreef bLoNdYmYl het volgende:
ik heb weer lekker slecht geluid uit de keuken vandaan.. of ben ik de enige?
Ik hoor helemaal geen geluid uit de keuken, dus nu moet ik verplicht naar dat geouwehoer luisteren van Robquote:Op maandag 12 september 2005 15:08 schreef bLoNdYmYl het volgende:
ik heb weer lekker slecht geluid uit de keuken vandaan.. of ben ik de enige?
Mooi....dus die kan eruit as. donderdag?!!!quote:Op maandag 12 september 2005 15:08 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Zolang Tanja dr mond dichthoudt is ze wel te verdragen, Chantal is gewoon een jaloers kreng dat zit te stoken tussen alles en iedereen. En bovendien zichzelf veelste graag hoortpraten, dus je hebt nu wel een punt.![]()
Die wist ze denk uberhaupt niet te vindenquote:Op maandag 12 september 2005 15:10 schreef Bergie het volgende:
[..]
Mooi....dus die kan eruit as. donderdag?!!!
Ik kom persoonlijk de deur opendoen om ze de weg naar A'dam te wijzen! Want ze is er 2 weken niet geweest dus dan zal ze de weg wel niet meer weten!!
Stuur dan maar Lieske mee met Roel, dan gebeurd er misschien nog wat leuks in de slaapkamerquote:Op maandag 12 september 2005 15:11 schreef jalla het volgende:
back to basic
rob en tanja gaan een avondje vroeg naar bed in het afkick huisje.
Voor de rest: sterke drank, port en jenever. Niet die slappe biertjes en rose.
GEEEN ik herhaal GEEEN muziek en bubbelbadje en dan maar hopen dat ze elkaar gaan irriteren op gg moment. er moeten toch wel wat onderhuidse spanningen zitten die eruit getrokken kunnen worden met wat drank
roel ook maar vroeg naar bed met een jointje, want die is veel te rationaliserend en dan komt de rest nooit goed los
ow, ik snap dit zo goed, ze vervelen zich te pletter, dan krijg je datquote:Op maandag 12 september 2005 14:56 schreef Peter6000 het volgende:
Dido en Rob gaan roddelen over RIkkert
Dido: ik heb met hem altijd wat irritaties, maar ligt ook aan mij
Rob: ik heb precies hetzelfde
Dido: zie je Rob, nu ga je het over mensen hebben, stom he
Rob: ja stom, het gaat echt vanzelf
Voorlopig geen spelletjes/opdrachten voor ze!quote:Op maandag 12 september 2005 15:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ow, ik snap dit zo goed, ze vervelen zich te pletter, dan krijg je dat
Ik snap het ook, en ik vind het een leuke ontwikkelingquote:Op maandag 12 september 2005 15:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ow, ik snap dit zo goed, ze vervelen zich te pletter, dan krijg je dat
Hoe vaker je dat post, hoe meer ik niet ga stemmen hoorquote:Op maandag 12 september 2005 15:18 schreef BigBro000 het volgende:
Geef nu je favoriet door aan FOK: [Poll] De eerste nominatieronde
Wie moet er donderdag zeker blijven?! Geef je stem NU door
Ze is al eens eerder voor een man gevallen, dus wie weetquote:Op maandag 12 september 2005 15:22 schreef Bergie het volgende:
Dido d'r moeder is lesbisch.......Nou dan kan Roel een triootje met z'n schoonmoeder d'rbij ook wel vergeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |