Ze heeft nog meer bij zich aan kleding dan alleen dat roze niemandalletje?quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 13:28 schreef schatje het volgende:
Menno: "Ik wil niet dat je m'n piemel ziet".
![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 12 september 2005 13:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft nog meer bij zich aan kleding dan alleen dat roze niemandalletje?![]()
Vast dezelfde reden dat Nathalie en Dido problemen hebben met topless... Zal wel iets met 'klein' te maken hebbenquote:Op maandag 12 september 2005 13:28 schreef schatje het volgende:
Menno: "Ik wil niet dat je m'n piemel ziet".
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 13:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vast dezelfde reden dat Nathalie en Dido problemen hebben met topless... Zal wel iets met 'klein' te maken hebben
Nee, ze wil graag een jongentje. Ze hoopt dat ook nog steeds.quote:Op maandag 12 september 2005 13:38 schreef Peekaboo het volgende:
Vind ze het niet leuk dat het een meisje is?
ombouwen?quote:Op maandag 12 september 2005 13:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, ze wil graag een jongentje. Ze hoopt dat ook nog steeds.
mens is echt gestoordquote:Op maandag 12 september 2005 13:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij gelooft ze nog heilig in aangroeien.... dat het tijdens de laatste weekjes nog ineens verandert...quote:
Hebben jullie gehoord dat Tanja dit zei? Ik volg de streams elke dag, maar ik heb haar dat nooit horen zeggen. Wel dat ze dacht dat het een jongen was, maar dat ze weer begon te twijfelen om dat haar buik nu in de breedte groeit en dat dat meestal met meisjes zo is.quote:Op maandag 12 september 2005 13:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou nooit gezien hoor, zijn watjes allemaal alleen Linda durft open en bloot te douchen, oke af en toe is eentje maar heb het idee dat ze maar een keer in de week mogen douchen geloof ikquote:Op maandag 12 september 2005 13:37 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Joost is de enige met een grote piemel.
De geheel naakte capture van Dido moet gewoon heel nederland doorgaanquote:Op maandag 12 september 2005 13:44 schreef kluivie het volgende:
[..]
Nou nooit gezien hoor, zijn watjes allemaal alleen Linda durft open en bloot te douchen, oke af en toe is eentje maar heb het idee dat ze maar een keer in de week mogen douchen geloof ik![]()
Zit ze weer in d'r jogginsoutfitquote:Op maandag 12 september 2005 13:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft nog meer bij zich aan kleding dan alleen dat roze niemandalletje?![]()
Moet je dan een ernstig gezicht trekken, en zeggen "goh wat érg voor je"?quote:Op maandag 12 september 2005 13:42 schreef jessie het volgende:
Wat een trut die Dido!!!!!
Roel verteld dat hij gestotterd heeft en Dido vraagt "hoe erg doe t eens na"!!!!!
Lindaquote:Op maandag 12 september 2005 13:46 schreef macmouse het volgende:
Wie was dit ?
[afbeelding]
Rechtsboven verstopt in de spiegel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |