kwestie van op tijd beginnenquote:Op zondag 11 september 2005 15:02 schreef whitef0x het volgende:
Je bent me echt te snel af
quote:Op zondag 11 september 2005 15:03 schreef Uiruru het volgende:
Ik vind ingrid eigenlijk een stuk ouder uitzien als 26... Eerder 36. Ligt dat aan mij?
Ik vind het wel geil klinken...quote:Op zondag 11 september 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Wat zit die Dido walgelijk te smakken zeg
[afbeelding]
Jaquote:Op zondag 11 september 2005 15:02 schreef teamlead het volgende:
waar staat dat huis eigenlijkAalsmeer?
Niet.... ze lag de hele discussie maar wat dom te staren en met haar haar te spelen.quote:Op zondag 11 september 2005 15:03 schreef mazaru het volgende:
Hoe reageerde Ingrid op de transsexueel discussie?
quote:Op zondag 11 september 2005 15:04 schreef wickie het volgende:
Waar je wel iemand op mag afrekenen is dat natte ali gedoe. Iemand bashen terwijl die niks fout doet, daar kan ik niet tegen.
Maar een discussie kom op nou, alsof jullie zulke lieverdjes zijn, wedden dat jullie ook weleens te ver doordraven...
quote:Op zondag 11 september 2005 15:04 schreef wickie het volgende:
Jongens Jongens wat een gezeik over die discussie, 2 mensen met 2 verschillende meningen en allebei hebben ze hun goed recht, ze worden er niet merr of minder om. Ik ben het met beide niet eens en ze werden beiden te fel en zijn verder gegaan in hun uitspraken als dat ze normaal zouden doen. Als ik doordraai in een discussie doe ik dat ook en denk ik later altijd dat ik net iets te ver ben gegaan.
Roel ging wat te ver door, dat was niet charmant, maar hij wordt er voor mij niet minder door. Ik weet van mezelf dat ik dat ook wellens doe in discussies, dus ik ga m daar niet op afrekenen.
Waar je wel iemand op mag afrekenen is dat natte ali gedoe. Iemand bashen terwijl die niks fout doet, daar kan ik niet tegen.
Maar een discussie kom op nou, alsof jullie zulke lieverdjes zijn, wedden dat jullie ook weleens te ver doordraven...
Nee dat was ik ook al niet meerquote:Op zondag 11 september 2005 15:05 schreef cuall het volgende:
Zou ik als motorrijdster nog wel te redden zijn?
motorrijders zijn per definitie niet meer te reddenquote:Op zondag 11 september 2005 15:05 schreef cuall het volgende:
Zou ik als motorrijdster nog wel te redden zijn?
Van Cleefkade 15, aanbellen bij de beveiliging.quote:Op zondag 11 september 2005 15:02 schreef teamlead het volgende:
geen pilletjes voor??quote:Op zondag 11 september 2005 15:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
motorrijders zijn per definitie niet meer te redden![]()
Van Cleeffkade 15quote:Op zondag 11 september 2005 15:02 schreef teamlead het volgende:
Zij moet zo ongelooflijk stinken gewoon. Het kan niet anders!quote:Op zondag 11 september 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
De stream op de meiden buiten aan staan. Zonder geluid natuurlijk, aangezien Rob weer zit te zeveren.
[afbeelding]
Een Apple? Tjonge, jij hebt echt veel over voor BB he!?quote:Op zondag 11 september 2005 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
Rob heeft geleerd dat je iets moet opruimen als je het gebruikt. Roel is dat niet gewend.
Ik krijg het idee dat ze straks regels gaan maken voor iedereen![]()
Oh, ik ben trouwens Anthraxx niet, maar Isabeau op een apple. Kutpc.
Ik was al helemaal verbaasd Annie hier te zien!quote:Op zondag 11 september 2005 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
Rob heeft geleerd dat je iets moet opruimen als je het gebruikt. Roel is dat niet gewend.
Ik krijg het idee dat ze straks regels gaan maken voor iedereen![]()
Oh, ik ben trouwens Anthraxx niet, maar Isabeau op een apple. Kutpc.
you're welcomequote:Op zondag 11 september 2005 15:15 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic]Dat screenhunter werkt idd beter dan Fraps, met wat moeite geeft het beduidend betere kwaliteit (door het grotere beeld) tnx voor de tip scanman [/offtopic]
Franse inslagquote:Op zondag 11 september 2005 15:18 schreef teamlead het volgende:
van Rob moeten ze 's ochtends stokbrood eten en geen gewoon broodwtf?
quote:Op zondag 11 september 2005 15:17 schreef BBscanner het volgende:
@Teamlead Truli vd baan!
eh.. jaquote:Op zondag 11 september 2005 15:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Roze is lindas lievelingskleur he. Is het nou zoveel onaanneemlijker dat ze gewoon eeeen helebooeeeel roze hemdjes bij zich heeft, dan het is om te geloven dat ze al 3 weken in hetzelfde loopt?
quote:Op zondag 11 september 2005 15:20 schreef Gert het volgende:
Het is 's ochtends
Niet sogtons, lelijke mokumse pleuris hinkepoot.
En nou je muil houden over dat stokbrood. Jezus zeg, je zou 'm toch schóppen.
Ach ja van Schummie valt toch niks meer te verwachten..wel leuk voor Albers en Dorenbos dat ze weer een paar plaatsen opschuiven!quote:Op zondag 11 september 2005 15:19 schreef teamlead het volgende:
[..]da's niet cool
maar sinds schumacher er uit is, kan de race voor mij nietmeer stuk
F1 wagen bij het BB huis naar binnen geredenquote:Op zondag 11 september 2005 15:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ach ja van Schummie valt toch niks meer te verwachten..wel leuk voor Albers en Dorenbos dat ze weer een paar plaatsen opschuiven!
[afbeelding]
"Ja dat was de afspraak" zegt Lindaquote:Op zondag 11 september 2005 15:18 schreef Gert het volgende:
Rob is zich weer aan het opwinden over het "gebrek aan normen en waarden in het huis".
Nu gaat ie zeiken over het stokbrood.
Linda denkt dat Ralph er voor haar uit zal gaanquote:Op zondag 11 september 2005 15:21 schreef D.Rose het volgende:
Linda denkt dat Rob er voor haar uit zal gaan
quote:Op zondag 11 september 2005 15:22 schreef eborn het volgende:
[..]
F1 wagen bij het BB huis naar binnen gereden![]()
hoe off-topic kun je gaan?quote:Op zondag 11 september 2005 15:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ach ja van Schummie valt toch niks meer te verwachten..wel leuk voor Albers en Dorenbos dat ze weer een paar plaatsen opschuiven!
[afbeelding]
Zeg dat dan eens in zijn smoel, trut.quote:Op zondag 11 september 2005 15:19 schreef Anthraxx het volgende:
Linda mekkert nu tegen Nathalie dat Rob hetallemaal zelf heeft besloten en dat ze zijn regels niet met zijn 13en hebben besloten.
voor mij niet.. ik was altijd keurig meteen af... rob zou trots op me zijnquote:
Nee zegquote:Op zondag 11 september 2005 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg dat dan eens in zijn smoel, trut.
Eet je dan wel ALLEEN 's ochtends stokbrood?quote:Op zondag 11 september 2005 15:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
voor mij niet.. ik was altijd keurig meteen af... rob zou trots op me zijn![]()
En zo zijn ze niet (volgens Rob).quote:Op zondag 11 september 2005 15:24 schreef eborn het volgende:
[..]
Nee zegEr zou eens ruzie kunnen ontstaan
en daar had ik het geheid niet gezien....quote:Op zondag 11 september 2005 15:25 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
Ja had eigenlijk gemoeten in Live Commentaar op de F1 maar kon ik zo snel niet vinden!
Mag Linda er donderdag uit please.... pretty please...quote:Op zondag 11 september 2005 15:22 schreef eborn het volgende:
[..]
Linda denkt dat Ralph er voor haar uit zal gaan![]()
Het is veel leuker om iedereen over iedereen te horen klagen, maar niemand die iets durft te zeggen tegen de betreffende personenquote:Op zondag 11 september 2005 15:24 schreef eborn het volgende:
[..]
Nee zegEr zou eens ruzie kunnen ontstaan
tweequote:Op zondag 11 september 2005 15:26 schreef Rica het volgende:
"Er MOET een brood gebakken worden"
edit foutjequote:Op zondag 11 september 2005 15:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
en daar had ik het geheid niet gezien....
BB-stream, F1 en dit topic tegelijk in de gaten houden is al lastig genoeg
check de racequote:Op zondag 11 september 2005 15:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
en daar had ik het geheid niet gezien....
BB-stream, F1 en dit topic tegelijk in de gaten houden is al lastig genoeg
quote:Op zondag 11 september 2005 15:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
check de race
webbermontoya exit
Hahahahaquote:Op zondag 11 september 2005 15:32 schreef Pinball het volgende:
Kanker eens een eind op met die debiele kutformule 1 stelletje pleurishomo's![]()
Als ik die megaulesport wil zien ga ik wel tv kijken.![]()
Ik dacht dat jij sociaal ging doen.quote:Op zondag 11 september 2005 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ook leuk dat een paar dagen geleden Lieske nog vermanend werd toegesproken omdat zij en haar vriendinnen zich corpssletjes noemden. Dat kon echt niet. Pffffff. Hypocriet zeg.
Toen deed Ingrid het enige goede tot nu toe... en dat was dat ze dus inderdaad in de groep zei dat dat zo gek nog niet was omdat zij haar vriendin ook wel sletje noemt.quote:Op zondag 11 september 2005 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ook leuk dat een paar dagen geleden Lieske nog vermanend werd toegesproken omdat zij en haar vriendinnen zich corpssletjes noemden. Dat kon echt niet. Pffffff. Hypocriet zeg.
vrees dat dat hier wel wat aan gedaan gaat wordenquote:Op zondag 11 september 2005 15:32 schreef Pinball het volgende:
Kanker eens een eind op met die debiele kutformule 1 stelletje pleurishomo's![]()
wees blij.... Kan je tenminste overal naar luisteren zonder haar domme gewauwel te horen.quote:Op zondag 11 september 2005 15:33 schreef Darklight het volgende:
Waarom ligt dat luie gedrocht nog in bed?
quote:Op zondag 11 september 2005 15:32 schreef Pinball het volgende:
Gebrek aan aandacht?quote:Op zondag 11 september 2005 15:33 schreef Darklight het volgende:
Waarschijnlijk omdat ze om 04.00 uur weer aan het roken wasquote:Op zondag 11 september 2005 15:33 schreef Darklight het volgende:
Ze hebben niets te doen voor mij en ik ben doodquote:Op zondag 11 september 2005 15:33 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij sociaal ging doen.
Ze kan de laatste weken van haar zwangerschap lekker niets doen. Daarom zit ze in het huis, omdat het haar thuis allemaal teveel werd. Nu haar vader in het ziekenhuis ligt, gaat ze helemaal niet meer het huis uit, omdat dan haar moeder haar niet kan helpen.quote:Op zondag 11 september 2005 15:33 schreef Darklight het volgende:
Geheime opdrachtquote:Op zondag 11 september 2005 15:33 schreef Darklight het volgende:
Als dat nodig is om achterlijke sporten uit BB te weren heb ik dat er wel voor overquote:Op zondag 11 september 2005 15:32 schreef Blue Thunder het volgende:
Hahahaha
frusti... ga ff rukken of zo![]()
maar hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 11 september 2005 15:32 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Hahahaha
frusti... ga ff rukken of zo![]()
Dit is idd net zo logisch als Tanja het gisteren zeiquote:Op zondag 11 september 2005 15:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kan de laatste weken van haar zwangerschap lekker niets doen. Daarom zit ze in het huis, omdat het haar thuis allemaal teveel werd. Nu haar vader in het ziekenhuis ligt, gaat ze helemaal niet meer het huis uit, omdat dan haar moeder haar niet kan helpen.
quote:Op zondag 11 september 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haar smaak in mannen is, met uitzondering van Roel, behoorlijk triest
Ga jij ff lekker tanken met die ouwe roestbak van een volvoquote:Op zondag 11 september 2005 15:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als dat nodig is om achterlijke sporten uit BB te weren heb ik dat er wel voor over![]()
BB als zwangeren crechequote:Op zondag 11 september 2005 15:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kan de laatste weken van haar zwangerschap lekker niets doen. Daarom zit ze in het huis, omdat het haar thuis allemaal teveel werd. Nu haar vader in het ziekenhuis ligt, gaat ze helemaal niet meer het huis uit, omdat dan haar moeder haar niet kan helpen.
incestquote:Op zondag 11 september 2005 15:36 schreef phileine het volgende:
[..]![]()
en met uitzondering van mijn broer jah!
![]()
Klopt, maar dat kan toch ook subtieler?quote:Op zondag 11 september 2005 15:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar hij heeft wel gelijk
wat betreft dat F1 commentaar hier overbodig is
Ik zou zowiezo weinig trek in eten hebben daar, de enigste die ik handen heb zien wassen met eten klaarmaken, dat is Ingrid.quote:Op zondag 11 september 2005 15:37 schreef Uiruru het volgende:
als ik nathalie zo zie knoeien met dat brood heb ik geen honger meer :R
Gaat dit over lichaamsdelen van Rob?quote:Op zondag 11 september 2005 15:39 schreef Kokstra het volgende:
Kan iemand die plastic Risk zak verbranden?
En daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op zondag 11 september 2005 15:38 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan toch ook subtieler?
quote:Op zondag 11 september 2005 15:20 schreef Anthraxx het volgende:
Groetjes van Waldie, Gurgeh, Vork, Crouton, Anthraxx en Atrimar voor Liejannuh
Komt omdat ie zo overheersend is, geeft nooit op johquote:Op zondag 11 september 2005 15:40 schreef Day het volgende:
Dat Ralph nog een eitje voor Natte Lie gaat bakken na vannacht!
Misschien krijgt ze een 'sneezer'quote:Op zondag 11 september 2005 15:40 schreef Day het volgende:
Dat Ralph nog een eitje voor Natte Lie gaat bakken na vannacht!
Ja, en dan in een huis waar elk familielid gewoon even langs kan komen.quote:Op zondag 11 september 2005 15:40 schreef Dr_Greene het volgende:
Zou John de Mol in de volgende BB 12 zwangeren zetten???
Ja, waar ze nu Risk mee spelen.quote:Op zondag 11 september 2005 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
Plastic risk zak?
Of misschien moet ik zeggen: groetjes van Arlon, Free Waterfall Junior, Damien, Vul, Calis en Oland (de Ikea-stoelquote:
...en daarna goed je tanden poetsen zeker??quote:Op zondag 11 september 2005 15:42 schreef Stranger het volgende:
Lieske loopt wel flink te schranzen zeg, dat wordt dalijk een tripje wc.
ook een paddo, Peter?quote:Op zondag 11 september 2005 15:22 schreef Peter6000 het volgende:
Peter6000 leeft als Roel![]()
Hij heeft wel eens een hele afwas in de vuilniszak gegooid omdat er teveel schimmel opzat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieske heeft geen eetprobleemquote:Op zondag 11 september 2005 15:43 schreef Dr_Greene het volgende:
...en daarna goed je tanden poetsen zeker??
Over welke uitspraken hadden ze het?quote:Op zondag 11 september 2005 15:45 schreef Kokstra het volgende:
Net in de keuken Rob, Roel, Linda en Chantal die de uitspraken van Tanja echt niet vonden kunnen.
Zal ik voortaan proberen. Normaal ben ik niet zo lomp hoorquote:Op zondag 11 september 2005 15:38 schreef Blue Thunder het volgende:
Klopt, maar dat kan toch ook subtieler?
'het wordt een meisje'quote:Op zondag 11 september 2005 15:46 schreef phileine het volgende:
welke uitspraken van Tanja?
Vooruit.. het zij je vergevenquote:Op zondag 11 september 2005 15:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal ik voortaan proberen. Normaal ben ik niet zo lomp hoor![]()
Da's ook leuk voor het kind later..quote:Op zondag 11 september 2005 15:48 schreef Kokstra het volgende:
Dat ze het geen verrassing meer vond, dat ze nog moest wennen aan dat het een meisje werd, dat alles nu voor haar is verpest... ze vinden het erg vreemd en dachten dat het alleen uitspraken van dat moment waren, maar ze gaat er nu nog steeds mee door.
Flinke heupen?quote:Op zondag 11 september 2005 15:47 schreef SHE het volgende:
zo slank is die lies helemaal niet, heeft een paar flinke heupen
dido en natte zijn echt mager
Dat is ze ook. Ze hoopt echter nog steeds dat het een jongentje is.quote:Op zondag 11 september 2005 15:49 schreef Anthraxx het volgende:
Wat dacht je dan van Tanja's uitspraken dat ze teleurgesteld was dat het een meisje wasd en dat het misschien toch nog een jongetje zou worden
Sommige mensen hebben geen flauw idee wat dik of dun is.quote:Op zondag 11 september 2005 15:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Flinke heupen?
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/66244/thumb.jpg]afbeelding][/url]
Daar was een leuk SMS spelletje van te maken...quote:Op zondag 11 september 2005 15:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het ook vreemd van BB, want het was wel degelijk ook voor de kijker leuker geweest wanneer het geslacht tot de geboorte onbekend zou blijven.
Heb het ook al 2 uur gemistquote:
Als dat al flinke heupen zijn ben ik benieuwd hoe je de mijne zal noemenquote:Op zondag 11 september 2005 15:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Flinke heupen?
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/66244/thumb.jpg]afbeelding][/url]
ja het valt een beetje dood he, dus dan grijpt men terug naar makkelijk vermaak. Even een rondje Tanja afbranden is altijd lekkerquote:
oeh.. Rob stelt de hamvraag: kunnen we haar nomineren?quote:
Als ie die vraag echt stelt dan is door BB dus opgelegd dat ze Tanja niet mogen nomineren (goh wat een verrassing)quote:Op zondag 11 september 2005 15:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
oeh.. Rob stelt de hamvraag: kunnen we haar nomineren?
Doe maar een foto, ik ben ook benieuwdquote:Op zondag 11 september 2005 15:52 schreef Bep het volgende:
Als dat al flinke heupen zijn ben ik benieuwd hoe je de mijne zal noemen
Ontwikkeld door Menno Liebregtsquote:Op zondag 11 september 2005 15:53 schreef Croc het volgende:
site van Menno http://www.allevakantielanden.nl/
nee uit het gesprek blijkt nou dat er niks gezegd is door BB. Maar ze hebben zelf wel door dat het geen nut heeft omdat BB het dan wel zo draait dat ze toch blijft.quote:Op zondag 11 september 2005 15:54 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Als ie die vraag echt stelt dan is door BB dus opgelegd dat ze Tanja niet mogen nomineren (goh wat een verrassing)
neuh , dank jequote:Op zondag 11 september 2005 15:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Doe maar een foto, ik ben ook benieuwd
appeltje+e equote:Op zondag 11 september 2005 15:54 schreef Anthraxx het volgende:
cre"eren
Nou Chantal geeft nu wel duidelijk aan dat ze het gedrag van Tanja zat is, maar tav nomineren denkt ze niet dat ze eruit zal gaan.quote:Op zondag 11 september 2005 15:54 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben heel erg tegen `tanja-bashen trouwens. Voor we het weten cre"eren we van Tanja een underdog en krijgt iedereen medelijden met haar en gaat ze er juist niet uit.
Lijkt me wel interessant. Ik hoop dat er een controle gaat komen dan. Want als er echt gemanipuleerd wordt met de SMS stemmen dan kan Talpa zwaar in de problemen komen.quote:Op zondag 11 september 2005 15:56 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Ze kunnen haar best nomineren, maar ze kan niet weggestemd worden door het publiek![]()
Ook nog jah.. Tanja ziet er nu al verlept uit terwijl ze geen FUCK uitvoert. Moet je nagaan als ze 's nachts helemaal niet slaapt ivm een huilende babyquote:Op zondag 11 september 2005 15:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind trouwens wel dat Tanja in het bb-huis moet blijven. Ik zou het nog geen 10 minuten met haar uithouden, maar het is leuk dat ze de bewoners irriteert. En nu wachten op de zeeer irritant huilende baby
Waarom kan dat niet?quote:Op zondag 11 september 2005 15:56 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Ze kunnen haar best nomineren, maar ze kan niet weggestemd worden door het publiek![]()
Niet geschoten is altijd mis toch?quote:Op zondag 11 september 2005 15:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Roel durft haar niet te nomineren, heeft toch geen zin, wordt er toch niet uitgestemd
ik denk dat ze straks met peuk en al de luier staat te wissellenquote:Op zondag 11 september 2005 15:58 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Ook nog jah.. Tanja ziet er nu al verlept uit terwijl ze geen FUCK uitvoert. Moet je nagaan als ze 's nachts helemaal niet slaapt ivm een huilende baby
Thats whyquote:Op zondag 11 september 2005 15:59 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Omdat BB perse een bevalling in het hius wil hebben.
Ja, afspraken maken over nominaties mag niet van Hummie...quote:
Dat zou me niets verbazen....quote:Op zondag 11 september 2005 16:00 schreef markna het volgende:
[..]
ik denk dat ze straks met peuk en al de luier staat te wissellen
ze maken zich ook geen zorgen over hoe het publiek denkt, maar over hoe bb denkt.....quote:Op zondag 11 september 2005 16:00 schreef Kokstra het volgende:
Kom op, als je je irriteert aan een medebewoner nomineer je die toch gewoon! Wat een gelul dat het zinloos is, je weet zelf niet hoe het publiek er over denkt. Of zoals Roel al eerder in die discussie zei: "Jij hebt geen recht van spreken."
quote:Op zondag 11 september 2005 15:57 schreef teamlead het volgende:
natte lie denkt al aan de volgende nominatieronde.. ze gaat er blijkbaar al van uit dat ralf eruit gaat....
maar de toon is wel gezet.. ze gaan er al vanuit dat de zeug Tanja er niet uit mag van bb tot het kind geboren is
Gratis mobieltjes uitdelen aan medewerkers van John de Mol Produkties....quote:Op zondag 11 september 2005 16:00 schreef jalla het volgende:
manipuleren met sms is voor talpa natuurlijk een eitje
desnoods stemmen ze zelf 100.000keer op iemand, niemand die dat verbied
zo dat was het weer, bye
nee... de zeug...... en dan kun je honderd keer een quote van me wijzigen.. ik blijf haar de zeug noemenquote:
Dan denk ik over allebei. Ze zijn bang voor BB, maar ook als de dood dat dit negatief in beeld komt en ze weggestemd worden. Te triest voor woorden eigenlijk.quote:Op zondag 11 september 2005 16:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze maken zich ook geen zorgen over hoe het publiek denkt, maar over hoe bb denkt.....
Volgens mij maakt met name Chantal zich wel zorgen over hoe het publiek denkt, die begon weer over dat matennaaiersverhaal Willem-Ruud uit BB1quote:Op zondag 11 september 2005 16:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze maken zich ook geen zorgen over hoe het publiek denkt, maar over hoe bb denkt.....
ER zal wel iets geplaatst gaan worden voor de nieuwe weekopdrachtquote:Op zondag 11 september 2005 16:02 schreef Jojogirl het volgende:
Zou er echt wat zijn, of voert BB gewoon de druk ff op?
Daar heb je dan wel weer heel erg gelijk in.quote:Op zondag 11 september 2005 16:00 schreef jalla het volgende:
desnoods stemmen ze zelf 100.000keer op iemand, niemand die dat verbied
Ze mag blijven liggenquote:Op zondag 11 september 2005 16:02 schreef Uiruru het volgende:
nou zal tanja wel weer zwaar geirriteerd zijn dat ze moet opstaan
quote:Op zondag 11 september 2005 16:06 schreef Blue Thunder het volgende:
en ingrid rookt nog even haar duim
Zou best wel leuk zijn als er straks weer 2 hometrainers staanquote:Op zondag 11 september 2005 16:06 schreef MissTiger het volgende:
nou ben benieuwd wat er gaat gebeuren
En om het spannend te maken zonder zadelquote:Op zondag 11 september 2005 16:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou best wel leuk zijn als er straks weer 2 hometrainers staan![]()
laat peter6000 het niet lezenquote:Op zondag 11 september 2005 16:07 schreef Pinball het volgende:
De zeug gaat nog even plassen, misschien nog snel een peukje..
Haha wat een stunt zou dat zijn jaquote:Op zondag 11 september 2005 16:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou best wel leuk zijn als er straks weer 2 hometrainers staan![]()
haha lijkt wel op iemandquote:Op zondag 11 september 2005 16:08 schreef Blue Thunder het volgende:
en er moet een fluitverbod komen
Char La Tanquote:Op zondag 11 september 2005 16:08 schreef D.Rose het volgende:
Chan, nat, tan
Rob heeft een spraakgebrek
Wie?quote:
Bingoquote:Op zondag 11 september 2005 16:10 schreef Tamaartje het volgende:
Zo ik schakel net in.. de zitten allemaal in de slaapkamer behalve Tanja?
quote:
100 % mee eens!quote:Op zondag 11 september 2005 16:08 schreef Blue Thunder het volgende:
en er moet een fluitverbod komen
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetjeeeeequote:Op zondag 11 september 2005 16:11 schreef Jojogirl het volgende:
Ja, ze moeten een uur in de mannenkamer zitten. Alleen Tanja mag slapen in de andere slaapkamer.
Echt waar?quote:Op zondag 11 september 2005 16:11 schreef Bep het volgende:
Ze zitten daar omdat Tanja wil slapen???
waarom is die doos dan niet in die slaapkamer?quote:Op zondag 11 september 2005 16:11 schreef markna het volgende:
zeug kan slapen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |