kwestie van op tijd beginnenquote:Op zondag 11 september 2005 15:02 schreef whitef0x het volgende:
Je bent me echt te snel af
quote:Op zondag 11 september 2005 15:03 schreef Uiruru het volgende:
Ik vind ingrid eigenlijk een stuk ouder uitzien als 26... Eerder 36. Ligt dat aan mij?
Ik vind het wel geil klinken...quote:Op zondag 11 september 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Wat zit die Dido walgelijk te smakken zeg
[afbeelding]
Jaquote:Op zondag 11 september 2005 15:02 schreef teamlead het volgende:
waar staat dat huis eigenlijkAalsmeer?
Niet.... ze lag de hele discussie maar wat dom te staren en met haar haar te spelen.quote:Op zondag 11 september 2005 15:03 schreef mazaru het volgende:
Hoe reageerde Ingrid op de transsexueel discussie?
quote:Op zondag 11 september 2005 15:04 schreef wickie het volgende:
Waar je wel iemand op mag afrekenen is dat natte ali gedoe. Iemand bashen terwijl die niks fout doet, daar kan ik niet tegen.
Maar een discussie kom op nou, alsof jullie zulke lieverdjes zijn, wedden dat jullie ook weleens te ver doordraven...
quote:Op zondag 11 september 2005 15:04 schreef wickie het volgende:
Jongens Jongens wat een gezeik over die discussie, 2 mensen met 2 verschillende meningen en allebei hebben ze hun goed recht, ze worden er niet merr of minder om. Ik ben het met beide niet eens en ze werden beiden te fel en zijn verder gegaan in hun uitspraken als dat ze normaal zouden doen. Als ik doordraai in een discussie doe ik dat ook en denk ik later altijd dat ik net iets te ver ben gegaan.
Roel ging wat te ver door, dat was niet charmant, maar hij wordt er voor mij niet minder door. Ik weet van mezelf dat ik dat ook wellens doe in discussies, dus ik ga m daar niet op afrekenen.
Waar je wel iemand op mag afrekenen is dat natte ali gedoe. Iemand bashen terwijl die niks fout doet, daar kan ik niet tegen.
Maar een discussie kom op nou, alsof jullie zulke lieverdjes zijn, wedden dat jullie ook weleens te ver doordraven...
Nee dat was ik ook al niet meerquote:Op zondag 11 september 2005 15:05 schreef cuall het volgende:
Zou ik als motorrijdster nog wel te redden zijn?
motorrijders zijn per definitie niet meer te reddenquote:Op zondag 11 september 2005 15:05 schreef cuall het volgende:
Zou ik als motorrijdster nog wel te redden zijn?
Van Cleefkade 15, aanbellen bij de beveiliging.quote:Op zondag 11 september 2005 15:02 schreef teamlead het volgende:
geen pilletjes voor??quote:Op zondag 11 september 2005 15:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
motorrijders zijn per definitie niet meer te redden![]()
Van Cleeffkade 15quote:Op zondag 11 september 2005 15:02 schreef teamlead het volgende:
Zij moet zo ongelooflijk stinken gewoon. Het kan niet anders!quote:Op zondag 11 september 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
De stream op de meiden buiten aan staan. Zonder geluid natuurlijk, aangezien Rob weer zit te zeveren.
[afbeelding]
Een Apple? Tjonge, jij hebt echt veel over voor BB he!?quote:Op zondag 11 september 2005 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
Rob heeft geleerd dat je iets moet opruimen als je het gebruikt. Roel is dat niet gewend.
Ik krijg het idee dat ze straks regels gaan maken voor iedereen![]()
Oh, ik ben trouwens Anthraxx niet, maar Isabeau op een apple. Kutpc.
Ik was al helemaal verbaasd Annie hier te zien!quote:Op zondag 11 september 2005 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
Rob heeft geleerd dat je iets moet opruimen als je het gebruikt. Roel is dat niet gewend.
Ik krijg het idee dat ze straks regels gaan maken voor iedereen![]()
Oh, ik ben trouwens Anthraxx niet, maar Isabeau op een apple. Kutpc.
you're welcomequote:Op zondag 11 september 2005 15:15 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic]Dat screenhunter werkt idd beter dan Fraps, met wat moeite geeft het beduidend betere kwaliteit (door het grotere beeld) tnx voor de tip scanman [/offtopic]
Franse inslagquote:Op zondag 11 september 2005 15:18 schreef teamlead het volgende:
van Rob moeten ze 's ochtends stokbrood eten en geen gewoon broodwtf?
quote:Op zondag 11 september 2005 15:17 schreef BBscanner het volgende:
@Teamlead Truli vd baan!
eh.. jaquote:Op zondag 11 september 2005 15:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Roze is lindas lievelingskleur he. Is het nou zoveel onaanneemlijker dat ze gewoon eeeen helebooeeeel roze hemdjes bij zich heeft, dan het is om te geloven dat ze al 3 weken in hetzelfde loopt?
quote:Op zondag 11 september 2005 15:20 schreef Gert het volgende:
Het is 's ochtends
Niet sogtons, lelijke mokumse pleuris hinkepoot.
En nou je muil houden over dat stokbrood. Jezus zeg, je zou 'm toch schóppen.
Ach ja van Schummie valt toch niks meer te verwachten..wel leuk voor Albers en Dorenbos dat ze weer een paar plaatsen opschuiven!quote:Op zondag 11 september 2005 15:19 schreef teamlead het volgende:
[..]da's niet cool
maar sinds schumacher er uit is, kan de race voor mij nietmeer stuk
F1 wagen bij het BB huis naar binnen geredenquote:Op zondag 11 september 2005 15:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ach ja van Schummie valt toch niks meer te verwachten..wel leuk voor Albers en Dorenbos dat ze weer een paar plaatsen opschuiven!
[afbeelding]
"Ja dat was de afspraak" zegt Lindaquote:Op zondag 11 september 2005 15:18 schreef Gert het volgende:
Rob is zich weer aan het opwinden over het "gebrek aan normen en waarden in het huis".
Nu gaat ie zeiken over het stokbrood.
Linda denkt dat Ralph er voor haar uit zal gaanquote:Op zondag 11 september 2005 15:21 schreef D.Rose het volgende:
Linda denkt dat Rob er voor haar uit zal gaan
quote:Op zondag 11 september 2005 15:22 schreef eborn het volgende:
[..]
F1 wagen bij het BB huis naar binnen gereden![]()
hoe off-topic kun je gaan?quote:Op zondag 11 september 2005 15:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ach ja van Schummie valt toch niks meer te verwachten..wel leuk voor Albers en Dorenbos dat ze weer een paar plaatsen opschuiven!
[afbeelding]
Zeg dat dan eens in zijn smoel, trut.quote:Op zondag 11 september 2005 15:19 schreef Anthraxx het volgende:
Linda mekkert nu tegen Nathalie dat Rob hetallemaal zelf heeft besloten en dat ze zijn regels niet met zijn 13en hebben besloten.
voor mij niet.. ik was altijd keurig meteen af... rob zou trots op me zijnquote:
Nee zegquote:Op zondag 11 september 2005 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg dat dan eens in zijn smoel, trut.
Eet je dan wel ALLEEN 's ochtends stokbrood?quote:Op zondag 11 september 2005 15:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
voor mij niet.. ik was altijd keurig meteen af... rob zou trots op me zijn![]()
En zo zijn ze niet (volgens Rob).quote:Op zondag 11 september 2005 15:24 schreef eborn het volgende:
[..]
Nee zegEr zou eens ruzie kunnen ontstaan
en daar had ik het geheid niet gezien....quote:Op zondag 11 september 2005 15:25 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
Ja had eigenlijk gemoeten in Live Commentaar op de F1 maar kon ik zo snel niet vinden!
Mag Linda er donderdag uit please.... pretty please...quote:Op zondag 11 september 2005 15:22 schreef eborn het volgende:
[..]
Linda denkt dat Ralph er voor haar uit zal gaan![]()
Het is veel leuker om iedereen over iedereen te horen klagen, maar niemand die iets durft te zeggen tegen de betreffende personenquote:Op zondag 11 september 2005 15:24 schreef eborn het volgende:
[..]
Nee zegEr zou eens ruzie kunnen ontstaan
tweequote:Op zondag 11 september 2005 15:26 schreef Rica het volgende:
"Er MOET een brood gebakken worden"
edit foutjequote:Op zondag 11 september 2005 15:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
en daar had ik het geheid niet gezien....
BB-stream, F1 en dit topic tegelijk in de gaten houden is al lastig genoeg
check de racequote:Op zondag 11 september 2005 15:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
en daar had ik het geheid niet gezien....
BB-stream, F1 en dit topic tegelijk in de gaten houden is al lastig genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |