kwestie van op tijd beginnenquote:Op zondag 11 september 2005 15:02 schreef whitef0x het volgende:
Je bent me echt te snel af
quote:Op zondag 11 september 2005 15:03 schreef Uiruru het volgende:
Ik vind ingrid eigenlijk een stuk ouder uitzien als 26... Eerder 36. Ligt dat aan mij?
Ik vind het wel geil klinken...quote:Op zondag 11 september 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Wat zit die Dido walgelijk te smakken zeg
[afbeelding]
Jaquote:Op zondag 11 september 2005 15:02 schreef teamlead het volgende:
waar staat dat huis eigenlijkAalsmeer?
Niet.... ze lag de hele discussie maar wat dom te staren en met haar haar te spelen.quote:Op zondag 11 september 2005 15:03 schreef mazaru het volgende:
Hoe reageerde Ingrid op de transsexueel discussie?
quote:Op zondag 11 september 2005 15:04 schreef wickie het volgende:
Waar je wel iemand op mag afrekenen is dat natte ali gedoe. Iemand bashen terwijl die niks fout doet, daar kan ik niet tegen.
Maar een discussie kom op nou, alsof jullie zulke lieverdjes zijn, wedden dat jullie ook weleens te ver doordraven...
quote:Op zondag 11 september 2005 15:04 schreef wickie het volgende:
Jongens Jongens wat een gezeik over die discussie, 2 mensen met 2 verschillende meningen en allebei hebben ze hun goed recht, ze worden er niet merr of minder om. Ik ben het met beide niet eens en ze werden beiden te fel en zijn verder gegaan in hun uitspraken als dat ze normaal zouden doen. Als ik doordraai in een discussie doe ik dat ook en denk ik later altijd dat ik net iets te ver ben gegaan.
Roel ging wat te ver door, dat was niet charmant, maar hij wordt er voor mij niet minder door. Ik weet van mezelf dat ik dat ook wellens doe in discussies, dus ik ga m daar niet op afrekenen.
Waar je wel iemand op mag afrekenen is dat natte ali gedoe. Iemand bashen terwijl die niks fout doet, daar kan ik niet tegen.
Maar een discussie kom op nou, alsof jullie zulke lieverdjes zijn, wedden dat jullie ook weleens te ver doordraven...
Nee dat was ik ook al niet meerquote:Op zondag 11 september 2005 15:05 schreef cuall het volgende:
Zou ik als motorrijdster nog wel te redden zijn?
motorrijders zijn per definitie niet meer te reddenquote:Op zondag 11 september 2005 15:05 schreef cuall het volgende:
Zou ik als motorrijdster nog wel te redden zijn?
Van Cleefkade 15, aanbellen bij de beveiliging.quote:Op zondag 11 september 2005 15:02 schreef teamlead het volgende:
geen pilletjes voor??quote:Op zondag 11 september 2005 15:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
motorrijders zijn per definitie niet meer te redden![]()
Van Cleeffkade 15quote:Op zondag 11 september 2005 15:02 schreef teamlead het volgende:
Zij moet zo ongelooflijk stinken gewoon. Het kan niet anders!quote:Op zondag 11 september 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
De stream op de meiden buiten aan staan. Zonder geluid natuurlijk, aangezien Rob weer zit te zeveren.
[afbeelding]
Een Apple? Tjonge, jij hebt echt veel over voor BB he!?quote:Op zondag 11 september 2005 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
Rob heeft geleerd dat je iets moet opruimen als je het gebruikt. Roel is dat niet gewend.
Ik krijg het idee dat ze straks regels gaan maken voor iedereen![]()
Oh, ik ben trouwens Anthraxx niet, maar Isabeau op een apple. Kutpc.
Ik was al helemaal verbaasd Annie hier te zien!quote:Op zondag 11 september 2005 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
Rob heeft geleerd dat je iets moet opruimen als je het gebruikt. Roel is dat niet gewend.
Ik krijg het idee dat ze straks regels gaan maken voor iedereen![]()
Oh, ik ben trouwens Anthraxx niet, maar Isabeau op een apple. Kutpc.
you're welcomequote:Op zondag 11 september 2005 15:15 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic]Dat screenhunter werkt idd beter dan Fraps, met wat moeite geeft het beduidend betere kwaliteit (door het grotere beeld) tnx voor de tip scanman [/offtopic]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |