Ja, en dan in een huis waar elk familielid gewoon even langs kan komen.quote:Op zondag 11 september 2005 15:40 schreef Dr_Greene het volgende:
Zou John de Mol in de volgende BB 12 zwangeren zetten???
Ja, waar ze nu Risk mee spelen.quote:Op zondag 11 september 2005 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
Plastic risk zak?
Of misschien moet ik zeggen: groetjes van Arlon, Free Waterfall Junior, Damien, Vul, Calis en Oland (de Ikea-stoelquote:
...en daarna goed je tanden poetsen zeker??quote:Op zondag 11 september 2005 15:42 schreef Stranger het volgende:
Lieske loopt wel flink te schranzen zeg, dat wordt dalijk een tripje wc.
ook een paddo, Peter?quote:Op zondag 11 september 2005 15:22 schreef Peter6000 het volgende:
Peter6000 leeft als Roel![]()
Hij heeft wel eens een hele afwas in de vuilniszak gegooid omdat er teveel schimmel opzat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieske heeft geen eetprobleemquote:Op zondag 11 september 2005 15:43 schreef Dr_Greene het volgende:
...en daarna goed je tanden poetsen zeker??
Over welke uitspraken hadden ze het?quote:Op zondag 11 september 2005 15:45 schreef Kokstra het volgende:
Net in de keuken Rob, Roel, Linda en Chantal die de uitspraken van Tanja echt niet vonden kunnen.
Zal ik voortaan proberen. Normaal ben ik niet zo lomp hoorquote:Op zondag 11 september 2005 15:38 schreef Blue Thunder het volgende:
Klopt, maar dat kan toch ook subtieler?
'het wordt een meisje'quote:Op zondag 11 september 2005 15:46 schreef phileine het volgende:
welke uitspraken van Tanja?
Vooruit.. het zij je vergevenquote:Op zondag 11 september 2005 15:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal ik voortaan proberen. Normaal ben ik niet zo lomp hoor![]()
Da's ook leuk voor het kind later..quote:Op zondag 11 september 2005 15:48 schreef Kokstra het volgende:
Dat ze het geen verrassing meer vond, dat ze nog moest wennen aan dat het een meisje werd, dat alles nu voor haar is verpest... ze vinden het erg vreemd en dachten dat het alleen uitspraken van dat moment waren, maar ze gaat er nu nog steeds mee door.
Flinke heupen?quote:Op zondag 11 september 2005 15:47 schreef SHE het volgende:
zo slank is die lies helemaal niet, heeft een paar flinke heupen
dido en natte zijn echt mager
Dat is ze ook. Ze hoopt echter nog steeds dat het een jongentje is.quote:Op zondag 11 september 2005 15:49 schreef Anthraxx het volgende:
Wat dacht je dan van Tanja's uitspraken dat ze teleurgesteld was dat het een meisje wasd en dat het misschien toch nog een jongetje zou worden
Sommige mensen hebben geen flauw idee wat dik of dun is.quote:Op zondag 11 september 2005 15:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Flinke heupen?
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/66244/thumb.jpg]afbeelding][/url]
Daar was een leuk SMS spelletje van te maken...quote:Op zondag 11 september 2005 15:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het ook vreemd van BB, want het was wel degelijk ook voor de kijker leuker geweest wanneer het geslacht tot de geboorte onbekend zou blijven.
Heb het ook al 2 uur gemistquote:
Als dat al flinke heupen zijn ben ik benieuwd hoe je de mijne zal noemenquote:Op zondag 11 september 2005 15:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Flinke heupen?
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/66244/thumb.jpg]afbeelding][/url]
ja het valt een beetje dood he, dus dan grijpt men terug naar makkelijk vermaak. Even een rondje Tanja afbranden is altijd lekkerquote:
oeh.. Rob stelt de hamvraag: kunnen we haar nomineren?quote:
Als ie die vraag echt stelt dan is door BB dus opgelegd dat ze Tanja niet mogen nomineren (goh wat een verrassing)quote:Op zondag 11 september 2005 15:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
oeh.. Rob stelt de hamvraag: kunnen we haar nomineren?
Doe maar een foto, ik ben ook benieuwdquote:Op zondag 11 september 2005 15:52 schreef Bep het volgende:
Als dat al flinke heupen zijn ben ik benieuwd hoe je de mijne zal noemen
Ontwikkeld door Menno Liebregtsquote:Op zondag 11 september 2005 15:53 schreef Croc het volgende:
site van Menno http://www.allevakantielanden.nl/
nee uit het gesprek blijkt nou dat er niks gezegd is door BB. Maar ze hebben zelf wel door dat het geen nut heeft omdat BB het dan wel zo draait dat ze toch blijft.quote:Op zondag 11 september 2005 15:54 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Als ie die vraag echt stelt dan is door BB dus opgelegd dat ze Tanja niet mogen nomineren (goh wat een verrassing)
neuh , dank jequote:Op zondag 11 september 2005 15:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Doe maar een foto, ik ben ook benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |