Als dat nodig is om achterlijke sporten uit BB te weren heb ik dat er wel voor overquote:Op zondag 11 september 2005 15:32 schreef Blue Thunder het volgende:
Hahahaha
frusti... ga ff rukken of zo![]()
maar hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 11 september 2005 15:32 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Hahahaha
frusti... ga ff rukken of zo![]()
Dit is idd net zo logisch als Tanja het gisteren zeiquote:Op zondag 11 september 2005 15:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kan de laatste weken van haar zwangerschap lekker niets doen. Daarom zit ze in het huis, omdat het haar thuis allemaal teveel werd. Nu haar vader in het ziekenhuis ligt, gaat ze helemaal niet meer het huis uit, omdat dan haar moeder haar niet kan helpen.
quote:Op zondag 11 september 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haar smaak in mannen is, met uitzondering van Roel, behoorlijk triest
Ga jij ff lekker tanken met die ouwe roestbak van een volvoquote:Op zondag 11 september 2005 15:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als dat nodig is om achterlijke sporten uit BB te weren heb ik dat er wel voor over![]()
BB als zwangeren crechequote:Op zondag 11 september 2005 15:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kan de laatste weken van haar zwangerschap lekker niets doen. Daarom zit ze in het huis, omdat het haar thuis allemaal teveel werd. Nu haar vader in het ziekenhuis ligt, gaat ze helemaal niet meer het huis uit, omdat dan haar moeder haar niet kan helpen.
incestquote:Op zondag 11 september 2005 15:36 schreef phileine het volgende:
[..]![]()
en met uitzondering van mijn broer jah!
![]()
Klopt, maar dat kan toch ook subtieler?quote:Op zondag 11 september 2005 15:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar hij heeft wel gelijk
wat betreft dat F1 commentaar hier overbodig is
Ik zou zowiezo weinig trek in eten hebben daar, de enigste die ik handen heb zien wassen met eten klaarmaken, dat is Ingrid.quote:Op zondag 11 september 2005 15:37 schreef Uiruru het volgende:
als ik nathalie zo zie knoeien met dat brood heb ik geen honger meer :R
Gaat dit over lichaamsdelen van Rob?quote:Op zondag 11 september 2005 15:39 schreef Kokstra het volgende:
Kan iemand die plastic Risk zak verbranden?
En daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op zondag 11 september 2005 15:38 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan toch ook subtieler?
quote:Op zondag 11 september 2005 15:20 schreef Anthraxx het volgende:
Groetjes van Waldie, Gurgeh, Vork, Crouton, Anthraxx en Atrimar voor Liejannuh
Komt omdat ie zo overheersend is, geeft nooit op johquote:Op zondag 11 september 2005 15:40 schreef Day het volgende:
Dat Ralph nog een eitje voor Natte Lie gaat bakken na vannacht!
Misschien krijgt ze een 'sneezer'quote:Op zondag 11 september 2005 15:40 schreef Day het volgende:
Dat Ralph nog een eitje voor Natte Lie gaat bakken na vannacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |