Als Roel echt de erge gevallen had gezien zou hij wel iets genuanceerder zijn. Hij lijkt mij een typisch gevalletje overdreven thuis en feestgebruik waar het ergste wat voorkomt een slecht gevallen pil is.quote:Op zondag 11 september 2005 14:38 schreef Lolalala het volgende:
Ik denk nog steeds dat Roel er een betere kijk op heeft dan Joost. Joost heeft zijn informatie uit de media en uit zichzelf, hij heeft er totala geen kennis van. Volgensmij heeft Roel ook wel de erge gevallen gezien/gehoord/meegemaakt. Roel weet waarschijnlijk niet alles van drugs maar Joost vult in wat hij denkt wat drugsgebruikers zouden moeten krijgen etc terwijl hij er geen kaas van heeft gegeten.
quote:Op zondag 11 september 2005 14:39 schreef lennardn het volgende:
[..]
Zal hem wel aan zijn reet roesten want hij wil winnen....met een negatief imago aka drugs-promotor gaat ie zeker niet winnen.
Reguleren is prima als het om het verkeer gaat bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 september 2005 14:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tsja.. totale vrijheid werkt imo ook gewoon niet.. dus moet een overheid dat reguleren....
Ja duh dat hij meer dan Joost weet, maar kennelijk heeft Roel zelf de helft ook nog niet eens gezien en dat stoort me.quote:Op zondag 11 september 2005 14:38 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Roel er een betere kijk op heeft dan Joost. Joost heeft zijn informatie uit de media en uit zichzelf, hij heeft er totala geen kennis van. Volgensmij heeft Roel ook wel de erge gevallen gezien/gehoord/meegemaakt. Roel weet waarschijnlijk niet alles van drugs maar Joost vult in wat hij denkt wat drugsgebruikers zouden moeten krijgen etc terwijl hij er geen kaas van heeft gegeten.
Dat is inderdaad het meest walgelijke aan alles wat Joost zegt. Misselijkmakend en gevaarlijk.quote:Op zondag 11 september 2005 14:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik zou het eerder moralistisch noemen.
De overheid bepaalt wel wat goed en slecht is.
Ja ik ben ook overgeschakeldquote:Op zondag 11 september 2005 14:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Beter naar nattelie en linda luisteren! Tanja dis!
helaas is een samenleving zonder een regulerende overheid niet leefbaarquote:Op zondag 11 september 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het meest walgelijke aan alles wat Joost zegt. Misselijkmakend en gevaarlijk.
vertel!!!quote:Op zondag 11 september 2005 14:41 schreef teamlead het volgende:
het gesprek buiten is ook weer erg gezelligde zeug wordt even besproken
zou roel een trans zijn?quote:Op zondag 11 september 2005 14:45 schreef teun911 het volgende:
en weer brengt Roel het op transsexuelen..
Wat is dat nou voor statement? Er zijn genoeg intelligente mensen te vinden die je duidelijk kunnen uitleggen waarom het niet wenselijk is om hard drugs te legaliseren. Je kunt het met die mensen eens zijn of niet, maar dat maakt voor het IQ van die mensen niets uit hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]... dan gaat hij zo'n discussie als deze voeren????
Meiden als Dido en Chantal, die al hebben aangegeven niet dit soort discussies te gaan voeren, willen winnen. Roel boeit het niet en zegt gewoon wat hij vindt, of het hem nou stemmen kankosten of niet. En dat dit stemmen kost is duidelijk, aangezien een minderheid voor legalisering van alle drugs is. Maar ja, de meerderheid heeft helaas ook een laag IQ.
Er zijn zeer zeker grenzen... en die grens van Joost ligt op een gevaarlijke plek.quote:Op zondag 11 september 2005 14:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
helaas is een samenleving zonder een regulerende overheid niet leefbaar
de reactie op het nieuws dat het een meisje wordt vinden ze onbegrijpelijk... ze vinden haar gedrag negatief, en natte lie merkte zelfs op dat ze wel heel erg graag aandacht wilquote:
Maar gelukkig zit er een hele wereld tussen reguleren en van alles bepalen wat goed en slecht is.quote:Op zondag 11 september 2005 14:45 schreef teamlead het volgende:
helaas is een samenleving zonder een regulerende overheid niet leefbaar
Viel mij ook al op... Ze heeft al weet ik nie thoelang hetzelfde aanquote:Op zondag 11 september 2005 14:46 schreef MissX het volgende:
heeft die Linda nou nog niet gedoucht en iets schoons aangetrokken
Amen.quote:Op zondag 11 september 2005 14:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor statement? Er zijn genoeg intelligente mensen te vinden die je duidelijk kunnen uitleggen waarom het niet wenselijk is om hard drugs te legaliseren. Je kunt het met die mensen eens zijn of niet, maar dat maakt voor het IQ van die mensen niets uit hoor.
Als je een mening hebt en iemand anders heeft een compleet andere mening dan is die ander niet ineens debiel.
de grens van joost ligt ergens anders dan mijn grens... maar de grens van roel ligt ook mijlenver van mijn grens.. en die grens van roel vind ik nog veel gevaarlijker... de mens heeft inmiddels wel bewezen de vrijheid die hij voorstaat niet aan te kunnenquote:Op zondag 11 september 2005 14:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn zeer zeker grenzen... en die grens van Joost ligt op een gevaarlijke plek.
Ik dacht paar uur niet ingeschakeld geweest, schakel weer in en denk ze zal nu toch wel is gedoucht hebben. Maar nee hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 14:47 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Viel mij ook al op... Ze heeft al weet ik nie thoelang hetzelfde aan![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 14:43 schreef scanman01 het volgende:
Maar ja, de meerderheid heeft helaas ook een laag IQ.
Eensch!quote:Op zondag 11 september 2005 14:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
de grens van joost ligt ergens anders dan mijn grens... maar de grens van roel ligt ook mijlenver van mijn grens.. en die grens van roel vind ik nog veel gevaarlijker... de mens heeft inmiddels wel bewezen de vrijheid die hij voorstaat niet aan te kunnen
Wat zei ik gister over, dat iedereen wel iets achter iemand anders z'n rug om lultquote:Op zondag 11 september 2005 14:48 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie en Linda halen Tanja even lekker naar beneden. Zodra Tanja weer in de buurt is zijn ze weer lief en aardig
Jammer dat ze het alleen niet direct in Tanjas gezicht durven te zeggen, dan is Tanja binnen een week weg!!!quote:Op zondag 11 september 2005 14:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
de reactie op het nieuws dat het een meisje wordt vinden ze onbegrijpelijk... ze vinden haar gedrag negatief, en natte lie merkte zelfs op dat ze wel heel erg graag aandacht wil
LINDA.... DOUCHUHHHHHHquote:Op zondag 11 september 2005 14:48 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik dacht paar uur niet ingeschakeld geweest, schakel weer in en denk ze zal nu toch wel is gedoucht hebben. Maar nee hoor.
Kan iemand dat niet ff gaan schreeuwen.
wie?quote:Op zondag 11 september 2005 14:49 schreef teamlead het volgende:
waar zijn dirk en de zeug gebleven trouwens?
Helemaal mee eensquote:Op zondag 11 september 2005 14:44 schreef cuall het volgende:
Mensen in de ellende zijn zelf vaak niet in staat om nog ergens een lichtpuntje te zien, en hun situatie te veranderen, wil niet zeggen dat ze die situatie niet graag beter willen, maar zijn daar zelf niet toe in staat
dido en de buikquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 14:51 schreef ScienceFriction het volgende:
Roel: "Mensen met principes hebben geen recht van spreken"...
Het probleem is dat je dan hier op fok gewoon een onderwerp discussie krijgt en het dus niet echt meer over BB gaat. Dat is wat mij betreft een enorm minpunt van discussies in het huis.quote:Op zondag 11 september 2005 14:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Neem bijvoorbeeld Tanja, die is heus niet gelukkig hoor (denk ik), op deze manier.
Fijne discussie val ik in overigens.
Typisch onderwerpen waar Rikkert (en ook Roel) goed en genuanceerd over kunnen meepraten![]()
Ik heb dit echt veel liever dan dat geschreeuw van Linda
Lekker genuanceerd discusseren overdag, en `s avonds muziek en feest![]()
![]()
dat mag vast niet van roelquote:Op zondag 11 september 2005 14:51 schreef Uiruru het volgende:
Niet alleen mensen die geen kinderen kunnen krijgen zijn kwaad op Tering Trut Tanja hoor... Haar gedrag en gepraat over de zwangerschap maken mij zeer kwaad.... Krijg helemaal de behoefte om zwangerscahppen te laten reguleren door de overheid als je hoort dat er mensen zo met een zwangerschap omgaan
quote:Op zondag 11 september 2005 14:51 schreef ScienceFriction het volgende:
Roel: "Mensen met principes hebben geen recht van spreken"...
Ze ziet er ook nooit verzorgd uit.quote:
We noemen haar voortaan 'demoedervanhetkindje'...quote:Op zondag 11 september 2005 14:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
dido en de buik
ik weiger de naam van de buik te gebruiken
dan mag jij dus nooit meedoen aan een discussie over geweldquote:Op zondag 11 september 2005 14:53 schreef cuall het volgende:
[..]
ik ben in principe tegen lichamelijk geweld
Zou het dan toch?quote:Op zondag 11 september 2005 14:45 schreef teun911 het volgende:
en weer brengt Roel het op transsexuelen..
Om maar ff met het cliche te komen: over het afgeven van een rijbewijs doet de overheid moeilijker dan een vrijbewijs....quote:Op zondag 11 september 2005 14:51 schreef Uiruru het volgende:
Niet alleen mensen die geen kinderen kunnen krijgen zijn kwaad op Tering Trut Tanja hoor... Haar gedrag en gepraat over de zwangerschap maken mij zeer kwaad.... Krijg helemaal de behoefte om zwangerscahppen te laten reguleren door de overheid als je hoort dat er mensen zo met een zwangerschap omgaan
Ben ik het wel mee eens, maar dit soort discussies komen misschien een uurtje per dag voor.quote:Op zondag 11 september 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het probleem is dat je dan hier op fok gewoon een onderwerp discussie krijgt en het dus niet echt meer over BB gaat. Dat is wat mij betreft een enorm minpunt van discussies in het huis.
quote:Op zondag 11 september 2005 14:51 schreef Dr_Greene het volgende:
[2X ZOEMER] LINDA, LICHAAMSGEUR CHECKEN!!!
Op deze manier krijg je juist een beter beeld van de mensen in het huis... ik vind het juist een positief ding... Van Dido en Nathalie zul je niets toevoegends horen...quote:Op zondag 11 september 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het probleem is dat je dan hier op fok gewoon een onderwerp discussie krijgt en het dus niet echt meer over BB gaat. Dat is wat mij betreft een enorm minpunt van discussies in het huis.
ik denk ook dat ik daar weggemept wordquote:Op zondag 11 september 2005 14:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan mag jij dus nooit meedoen aan een discussie over geweld
quote:Op zondag 11 september 2005 14:51 schreef Dr_Greene het volgende:
[2X ZOEMER] LINDA, LICHAAMSGEUR CHECKEN!!!
Ja, Rob kan echt vanalles verpesten in dit huis.quote:Op zondag 11 september 2005 14:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
O natuurlijk, weer een leuk gesprek, wie komt erbij? Het Lijzig Been!
Zijn Menno en Ingrid weer bezig dan???quote:Op zondag 11 september 2005 14:56 schreef Wup het volgende:
ranzige geluiden
Inderdaad, 2 keer een lege dopquote:Op zondag 11 september 2005 14:54 schreef ScienceFriction het volgende:
Op deze manier krijg je juist een beter beeld van de mensen in het huis... ik vind het juist een positief ding... Van Dido en Nathalie zul je niets toevoegends horen...
En wat heb jij het afgelopen halfuur dan gezegd, Ingrid?quote:Op zondag 11 september 2005 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid: "Ben jij er ook nog Ralph".
Ralph: "Ik heb gewoon aandachtig geluisterd".
Ralph wint BB5
Het praat lastig met een duim in je muilquote:Op zondag 11 september 2005 14:57 schreef Kokstra het volgende:
[..]
En wat heb jij het afgelopen halfuur dan gezegd, Ingrid?
Ingrid: "Niets!! Mijn duim zat in de weg!!"quote:Op zondag 11 september 2005 14:57 schreef Kokstra het volgende:
[..]
De duimnagel van Ingrid is helemaal nep en gemaakt van LSDquote:Op zondag 11 september 2005 14:57 schreef Kokstra het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2005 14:59 schreef Gert het volgende:
Rikkert: Hoe heet die d66-lul van bestuurlijke vernieuwing
Lieske: Volgens mij is dat wel een leuke dude, is dat.
quote:Op zondag 11 september 2005 14:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
De duimnagel van Ingrid is helemaal nep en gemaakt van LSD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |