Ja, afspraken maken over nominaties mag niet van Hummie...quote:
Dat zou me niets verbazen....quote:Op zondag 11 september 2005 16:00 schreef markna het volgende:
[..]
ik denk dat ze straks met peuk en al de luier staat te wissellen
ze maken zich ook geen zorgen over hoe het publiek denkt, maar over hoe bb denkt.....quote:Op zondag 11 september 2005 16:00 schreef Kokstra het volgende:
Kom op, als je je irriteert aan een medebewoner nomineer je die toch gewoon! Wat een gelul dat het zinloos is, je weet zelf niet hoe het publiek er over denkt. Of zoals Roel al eerder in die discussie zei: "Jij hebt geen recht van spreken."
quote:Op zondag 11 september 2005 15:57 schreef teamlead het volgende:
natte lie denkt al aan de volgende nominatieronde.. ze gaat er blijkbaar al van uit dat ralf eruit gaat....
maar de toon is wel gezet.. ze gaan er al vanuit dat de zeug Tanja er niet uit mag van bb tot het kind geboren is
Gratis mobieltjes uitdelen aan medewerkers van John de Mol Produkties....quote:Op zondag 11 september 2005 16:00 schreef jalla het volgende:
manipuleren met sms is voor talpa natuurlijk een eitje
desnoods stemmen ze zelf 100.000keer op iemand, niemand die dat verbied
zo dat was het weer, bye
nee... de zeug...... en dan kun je honderd keer een quote van me wijzigen.. ik blijf haar de zeug noemenquote:
Dan denk ik over allebei. Ze zijn bang voor BB, maar ook als de dood dat dit negatief in beeld komt en ze weggestemd worden. Te triest voor woorden eigenlijk.quote:Op zondag 11 september 2005 16:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze maken zich ook geen zorgen over hoe het publiek denkt, maar over hoe bb denkt.....
Volgens mij maakt met name Chantal zich wel zorgen over hoe het publiek denkt, die begon weer over dat matennaaiersverhaal Willem-Ruud uit BB1quote:Op zondag 11 september 2005 16:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze maken zich ook geen zorgen over hoe het publiek denkt, maar over hoe bb denkt.....
ER zal wel iets geplaatst gaan worden voor de nieuwe weekopdrachtquote:Op zondag 11 september 2005 16:02 schreef Jojogirl het volgende:
Zou er echt wat zijn, of voert BB gewoon de druk ff op?
Daar heb je dan wel weer heel erg gelijk in.quote:Op zondag 11 september 2005 16:00 schreef jalla het volgende:
desnoods stemmen ze zelf 100.000keer op iemand, niemand die dat verbied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |