De kontjes shake move.quote:Op zondag 11 september 2005 12:54 schreef MissX het volgende:
Aan Lieske is niet te zien dat ze 7 jaar conservatorium heeft gedaan, ze kan maar 1 move.
Ik heb dus in die 8 uur weinig gemistquote:Op zondag 11 september 2005 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Er begint weer iemand over sinterklaas. Tegen Ralph:"Je wist het écht niet he?"
HET IS ZO!.
Laat aub zo.... Lekker rustig.quote:Op zondag 11 september 2005 12:58 schreef amaranta het volgende:
Tanja zegt niet veel...
Ik hoop het! ben benieuwd hoe tanja daar op zal reageren gna gna.quote:Op zondag 11 september 2005 12:59 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Hoe zit het nou met de sigaretten? Zijn die op?
Weet Rob ook niet.quote:Op zondag 11 september 2005 12:58 schreef MissX het volgende:
oh kan Rob nu ff zeggen dat sinterklaas echt op 6 dec jarig is. En de rest ff af laten gaan.
En die gezichtsuitdrukking danquote:Op zondag 11 september 2005 12:58 schreef amaranta het volgende:
Tanja zegt niet veel...
Ze kregen nog de missende boodschappen volgens mij?quote:Op zondag 11 september 2005 12:59 schreef teamlead het volgende:
wat was nu het goeie nieuws van Joost
Klopt. Het zijn nog steeds allemaal mongolenquote:Op zondag 11 september 2005 12:59 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik heb dus in die 8 uur weinig gemist
Liep Roel langs dan ??quote:
Daar voel ik me blijkbaar wel bij thuisquote:Op zondag 11 september 2005 13:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Klopt. Het zijn nog steeds allemaal mongolen.
dan vergist ie zich... 6 December is dedag dat ie herdacht wordt.. zijn sterfdag dus.... (katholieke traditie).quote:Op zondag 11 september 2005 12:58 schreef MissX het volgende:
oh kan Rob nu ff zeggen dat sinterklaas echt op 6 dec jarig is. En de rest ff af laten gaan.
Wie welquote:Op zondag 11 september 2005 13:01 schreef MissX het volgende:
Rikkert zit er trouwens weer verloren bij, volgens mij is die ook niet echt happy
Beetje ballet gaan dansen was ook zo vreemd geweestquote:
dan is tanja de eerste maar die mag der niet uitquote:Op zondag 11 september 2005 13:02 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
De nieuwe weekopdracht: Niemand mag roken tot donderdag 2100
Diegene die wel rookt moet per direct het huis uit.
men, dat gaat mooie beelden opleveren!
Sssstquote:Op zondag 11 september 2005 13:02 schreef eborn het volgende:
[..]
Daar voel ik me blijkbaar wel bij thuisanders kom ik niet steeds terug
Is dit echt? mijn geluid deed het nietquote:Op zondag 11 september 2005 13:02 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
De nieuwe weekopdracht: Niemand mag roken tot donderdag 2100
Diegene die wel rookt moet per direct het huis uit.
men, dat gaat mooie beelden opleveren!
hap hapquote:Op zondag 11 september 2005 13:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje ballet gaan dansen was ook zo vreemd geweest
Kijk, dat wist ik weer nietquote:Op zondag 11 september 2005 13:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan vergist ie zich... 6 December is dedag dat ie herdacht wordt.. zijn sterfdag dus.... (katholieke traditie).
quote:Op zondag 11 september 2005 13:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dit echt? mijn geluid deed het niet
quote:Op zondag 11 september 2005 13:05 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
![]()
nee man, dit is wishfull thinking.
Ralph is een lieverdquote:Op zondag 11 september 2005 13:04 schreef cuall het volgende:
In tegenstelling tot Tanja vanmorgen, die alleen haar eigen spulletjes eruit viste, is Ralph ook de was van de anderen aan het opvouwen
In de Nederlandse Sint-traditie wordt dat idd altijd geroepen...maar volkomen onterechtquote:Op zondag 11 september 2005 13:05 schreef eborn het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik weer nietIk was ook in de veronderstelling dat hij de 6e jarig was.
Ralph is denk ik een goeiert.quote:Op zondag 11 september 2005 13:04 schreef cuall het volgende:
In tegenstelling tot Tanja vanmorgen, die alleen haar eigen spulletjes eruit viste, is Ralph ook de was van de anderen aan het opvouwen
Nou, ik heb wel eens gelezen dat vroeger een nieuwe dag om 6 uur 's avonds begon, waardoor de viering vroeger gewoon op 6 december was. Tegenwoordig begint om 0.00 uur de nieuwe dag en is het dus nog op 5 december. Geen idee welke waarheid daarin zitquote:Op zondag 11 september 2005 13:06 schreef amaranta het volgende:
is 5 december niet gewoon zijn naam dag?
Op sommige momenten heb ik liever iemand die wat trager is, dan iemand die binnen 4 minuten al klaar isquote:Op zondag 11 september 2005 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
Arme Ralph. Hij zou zo'n playah kunnen zijn als ie niet zo t...r...a...a....g geboren was.
Met die akelige Rob er ook weer bij.quote:Op zondag 11 september 2005 13:10 schreef MissX het volgende:
gatver bij alleen het zien van Dido en natte lie krijg ik al kotsneigingen
Dat idee heb ik ook.quote:Op zondag 11 september 2005 13:01 schreef MissX het volgende:
Rikkert zit er trouwens weer verloren bij, volgens mij is die ook niet echt happy
Hij is dus eigenlijk niet geboren op 5 december. Hij werd de 6e tot heilige verklaard... en dat is dus de geboorte van een heilige. Die gebeurtenis wordt dus gevierd op 5 december.quote:Op zondag 11 september 2005 13:09 schreef eborn het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel eens gelezen dat vroeger een nieuwe dag om 6 uur 's avonds begon, waardoor de viering vroeger gewoon op 6 december was. Tegenwoordig begint om 0.00 uur de nieuwe dag en is het dus nog op 5 december. Geen idee welke waarheid daarin zit
Dat deed ze gisteren in de tuin. Ook niet langer dan 3 tellen overigensquote:Op zondag 11 september 2005 13:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje ballet gaan dansen was ook zo vreemd geweest
ja die is echt te veel bezig met zijn uiterlijkquote:Op zondag 11 september 2005 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een vervelende man is die Dido toch
ACTIE!quote:Op zondag 11 september 2005 13:11 schreef Davidboaz het volgende:
Camera, geluid?
Ik zag het ja. Dat kontje schudden was prettiger. Linda kon de shake ook wel aardig trouwensquote:Op zondag 11 september 2005 13:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat deed ze gisteren in de tuin. Ook niet langer dan 3 tellen overigens
quote:Op zondag 11 september 2005 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een vervelende man is die Dido toch
Gister is eigenlijk pas voor het eerst dat ik echt een paar uur heb zitten kijken, verder heb ik paar x 10 min gekeken en de streamverslagen gelezen.quote:Op zondag 11 september 2005 13:12 schreef Peter6000 het volgende:
hoop tekst
Laat haar toch geeft tenminste vuurwerk tussen Lieske en Tanjaquote:Op zondag 11 september 2005 13:16 schreef teamlead het volgende:
en lieske ligt alweer bij roel.... geef het gewoon op meid... gaat niets worden
Tussen Lieske en Didoosquote:Op zondag 11 september 2005 13:17 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Laat haar toch geeft tenminste vuurwerk tussen Lieske en Tanja![]()
plamuren zal je bedoelenquote:Op zondag 11 september 2005 13:19 schreef Zw0rld het volgende:
Natte lie is aan het verven geslagen.
Hoe krijg jij die plaatje zo mooi groot?quote:
dirkquote:Op zondag 11 september 2005 13:22 schreef lennardn het volgende:
Wie ligt er nu weer in zijn nest ?
Gewoon full screen klikken en dan capturen met screenhunter ofzo...quote:Op zondag 11 september 2005 13:20 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Hoe krijg jij die plaatje zo mooi groot?
Wat voor capture prog gebruik je?
ik schrik me kapot....quote:
Ow, ik vond ut al zo vreimd dat ze un leuteâh had!quote:Op zondag 11 september 2005 13:21 schreef Flakkie01 het volgende:
Vind Natte lie Mannelijke trekjes in haar gezicht hebben![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 13:23 schreef lennardn het volgende:
jesusss Natte lie blijft gewoon smeren.
quote:Op zondag 11 september 2005 13:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ow, ik vond ut al zo vreimd dat ze un leuteâh had!
Dat mag de pret niet drukken. Alles beter dan een dido buik eigenlijk.quote:Op zondag 11 september 2005 13:27 schreef schatje het volgende:
Linda heeft best wel een aardig buikje.
quote:Op zondag 11 september 2005 13:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ow, ik vond ut al zo vreimd dat ze un leuteâh had!
Goed punt.quote:Op zondag 11 september 2005 13:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mag de pret niet drukken. Alles beter dan een dido buik eigenlijk.
Hij maakt een geintjequote:Op zondag 11 september 2005 13:31 schreef teamlead het volgende:
Roel:"gerrit zalm is toch van de partij van de arbeid"....
oh god....
Dido is de travo? Hele nacht lopen denken over Ingrid.En nu lees ik hier dat dido een hij is?quote:
Ze vond Pim toch zo'n schatje?quote:Op zondag 11 september 2005 13:32 schreef schatje het volgende:
Ingrid, ze wil alleen niet zeggen waarom. Jammer.
quote:Op zondag 11 september 2005 13:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ingrid heeft toen ook voor zijn huis gestaan...
Dido is de omgebouwde. Dat kloptquote:Op zondag 11 september 2005 13:33 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Dido is de travo? Hele nacht lopen denken over Ingrid.En nu lees ik hier dat dido een hij is?![]()
![]()
filmpje?quote:Op zondag 11 september 2005 13:32 schreef Pinball het volgende:
Lieske weet het gewoon van haar filmpje... ik hoopte nog dat het een echt Talpa compilatie was.
Dag opgebouwd krediet van Lieske![]()
Heb je de hele nacht aan de verkeerde lopen denkenquote:Op zondag 11 september 2005 13:33 schreef charlysilva het volgende:
Dido is de travo? Hele nacht lopen denken over Ingrid.En nu lees ik hier dat dido een hij is?![]()
![]()
Hmmm ze blijft toch wel aardig tegen de gekleurde bewonersquote:Op zondag 11 september 2005 13:32 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2005 13:31 schreef Dr_Greene het volgende:
Natte Lie ziet er weer uit als een poppetje
Introfilmpje van BB. Is waarschijnlijk wel te bekijken op de talpa site.quote:
Wel leuk om te zien zo...quote:Op zondag 11 september 2005 13:31 schreef Dr_Greene het volgende:
Natte Lie ziet er weer uit als een poppetje
ga weeeeeg Dido is de vent krijg nou wat....quote:Op zondag 11 september 2005 13:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb je de hele nacht aan de verkeerde lopen denken![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die moeite moeten doen om er knap uit te zien zijn niet knapquote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 11 september 2005 13:35 schreef tong80 het volgende:
Is er nog iets van belang gebeurd de laatste halve dag ? Iets met een travo B,V
Dido is 100% vrouw... ik vind mannen namelijk niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 11 september 2005 13:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Dido is de omgebouwde. Dat klopt.
Als ze al niet had afgedaan, dan had ze dat nu wel.quote:Op zondag 11 september 2005 13:32 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2005 13:35 schreef MissTiger het volgende:
Lieske: "balkenende is gewoon een fucking harry potter"
whahahaha
Alsof ze dat zelf bedacht heeft..quote:Op zondag 11 september 2005 13:35 schreef MissTiger het volgende:
whahahaha
Lieskequote:Op zondag 11 september 2005 13:35 schreef MissTiger het volgende:
whahahaha
Ze is ook, heel typerend, Frans Bauer fan.... Tja... wat kun je dann og zeggenquote:Op zondag 11 september 2005 13:33 schreef teamlead het volgende:
[..]dat zijn wel heel heftige minpunten
Van Naatuhliieeee bedoel ik dusquote:Op zondag 11 september 2005 13:36 schreef k_i_m het volgende:
Alleen dat kapsel van d'r. Ik snap het echt niet.
Met make-up wel ja..quote:Op zondag 11 september 2005 13:35 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien zo...
Knappe meid is het.
kelly was gewoon niet zo goed gelukt...... dirk had blijkbaar een betere chirurgquote:Op zondag 11 september 2005 13:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dido is 100% vrouw... ik vind mannen namelijk niet aantrekkelijk.
Kelly vond ik destijds ook al vreselijk dus met mijn 'radar' is niks mis.![]()
tot nu toe een roddel..... maar het schijnt door een medewerker van talpa bevestigd te zijn in de uitzending van Eversquote:Op zondag 11 september 2005 13:38 schreef tong80 het volgende:
Jongens praat me ff bij al die streams terug lezen is nogal veel. Zit er nu een travo in het huis of is dat een roddel ?
Kelly heeft wel iets meer figuur dan Dido.quote:Op zondag 11 september 2005 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
kelly was gewoon niet zo goed gelukt...... dirk had blijkbaar een betere chirurg
Ralph is helemaal niet t-r-a-a-g geboren, die heeft zwaar moeten lijden onder de lak van Natte Lie! Dies voor het leven beneveld!quote:Op zondag 11 september 2005 13:37 schreef BB-King het volgende:
Natte Lie is volgens mij de nummer 1 oorzaak van het gat in de ozonlaag...![]()
die 2 zijn echt van verschillende partijen hoorquote:Op zondag 11 september 2005 13:39 schreef scanman01 het volgende:
Lieske hoeft niet zo negatief te doen over Balkenellende en dan wel Gerrit Zalm stemmen
Áls er een trans is, is het Ingrid volgens mij (ze komt ook net zo slim over als Kelly). Maar ik denk dat het flauwekul is.quote:Op zondag 11 september 2005 13:38 schreef tong80 het volgende:
Jongens praat me ff bij al die streams terug lezen is nogal veel. Zit er nu een travo in het huis of is dat een roddel ?
Ja duhquote:Op zondag 11 september 2005 13:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
die 2 zijn echt van verschillende partijen hoor
Maar het is wel leuk om over te speculerenquote:Op zondag 11 september 2005 13:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Áls er een trans is, is het Ingrid volgens mij (ze komt ook net zo slim over als Kelly). Maar ik denk dat het flauwekul is.
dat zeg ik mannelijke trekjesquote:Op zondag 11 september 2005 13:38 schreef BB-King het volgende:
Ik vind Natte Lie zowiezo niet echt aantrekkelijk... haar gezicht valt zo tegen.
tsja.. maar wel een behoorlijk verschillend verkiezingsprogramma... en daar moet je ze toch op beoordelenquote:Op zondag 11 september 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja duh. ... Mar beide net zo erg
Wat zegt jouw radar nu? Ook Ingrid?quote:Op zondag 11 september 2005 13:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dido is 100% vrouw... ik vind mannen namelijk niet aantrekkelijk.
Kelly vond ik destijds ook al vreselijk dus met mijn 'radar' is niks mis.![]()
Joost.quote:Op zondag 11 september 2005 13:42 schreef tong80 het volgende:
Het kan natuurlijk ook één van de mannen zijn die travestiet is is z'n vrijetijd.
wat een lelijke kerel...quote:
Dat dan weer wel jaquote:Op zondag 11 september 2005 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar het is wel leuk om over te speculeren
quote:Op zondag 11 september 2005 13:42 schreef Dr_Greene het volgende:
Je raad nooit wie nu haar tanden staat te poetsen...
Ik kan me die afschuwelijke Playboy foto's nog herinneren.quote:Op zondag 11 september 2005 13:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Kelly heeft wel iets meer figuur dan Dido.
Ingrid is ook een vrouw.quote:Op zondag 11 september 2005 13:42 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Wat zegt jouw radar nu? Ook Ingrid?
Is-ie ook, we vieren het echter op de EVE van zijn verjaardag (=sterfdag), net als we Kerstavond op de EVE gevierd wordt, eve zijnde de avond vóór.quote:Op zondag 11 september 2005 13:05 schreef eborn het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik weer nietIk was ook in de veronderstelling dat hij de 6e jarig was.
De 6e is echter zijn sterfdag, maar het is ook de geboorte van zijn heiligverklaring.quote:Op zondag 11 september 2005 13:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Is-ie ook, we vieren het echter op de EVE van zijn verjaardag, net als we Kerstavond op de EVE gevierd wordt, eve zijnde de avond vóór.
tis niet zijn verjaardagquote:Op zondag 11 september 2005 13:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Is-ie ook, we vieren het echter op de EVE van zijn verjaardag (=sterfdag), net als we Kerstavond op de EVE gevierd wordt, eve zijnde de avond vóór.
dat bedoelde ik ook, zie edit.quote:Op zondag 11 september 2005 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De 6e is echter zijn sterfdag, maar het is ook de geboorte van zijn heiligverklaring.
Wie zit daar achter het plak?quote:
Precies!quote:Op zondag 11 september 2005 13:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Is-ie ook, we vieren het echter op de EVE van zijn verjaardag (=sterfdag), net als we Kerstavond op de EVE gevierd wordt, eve zijnde de avond vóór.
gelukkig worden ze geen van allen gehinderd door enige kennis van zaken.......quote:Op zondag 11 september 2005 13:48 schreef Zw0rld het volgende:
Zware discussie
De tijd zal het leren...quote:Op zondag 11 september 2005 13:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ingrid is ook een vrouw.
Er zit geen omgebouwde in het huis.
nee, maar we noemen het wel zo, en we vieren het als een verjaardag, op de avond ervoor.quote:
Dat vind ik wel erg uit de hoogte.quote:Op zondag 11 september 2005 13:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
gelukkig worden ze geen van allen gehinderd door enige kennis van zaken.......
quote:Op zondag 11 september 2005 13:50 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, maar we noemen het wel zo, en we vieren het als een verjaardag, op de avond ervoor.
dus Ralph had ergens gewoon gelijk, en al die wijven dus niet.
quote:Op zondag 11 september 2005 13:50 schreef BB-King het volgende:
Ojee, Roel lult weer over drugs.
Ik zou me toch ernstig zorgen maken over je inschattingsvermogen.quote:Op zondag 11 september 2005 13:50 schreef brummie34 het volgende:
Dido is een kerel kijk maar naar die foto van d`r zijkant
quote:Op zondag 11 september 2005 13:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg uit de hoogte.
En het komt nog wel uit de mond van Joost ookquote:Op zondag 11 september 2005 13:44 schreef Jojogirl het volgende:
Niemand die de 1e kamer kiest? Beetje gebrek aan basiskennis...
verbieden helpt niet, dus moeten we alles maar legaliseren.......quote:Op zondag 11 september 2005 13:52 schreef lennardn het volgende:
Roel is weer in zijn element. Het gaat over drugs nu.
heeft-ie ook, alleen drugs zijn niet voor iedereen ongevaarlijk en okay.quote:Op zondag 11 september 2005 13:51 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Roel heeft wel een punt.
Klopt ook wel... zelf heb ik absoluut niks met drugs.quote:Op zondag 11 september 2005 13:52 schreef scanman01 het volgende:
Roel heeft gewoon helemaal gelijk wat mij betreft, maar dit is niet een kwestie van goed of fout. Het is een mening..... Zijn altijd mensen die Roel's uitspraken belachelijk vinden en die het er mee eens zijn.
Geldt dit niet ook voor drank?quote:Op zondag 11 september 2005 13:53 schreef milagro het volgende:
[..]
heeft-ie ook, alleen drugs zijn niet voor iedereen ongevaarlijk en okay.
quote:Op zondag 11 september 2005 13:52 schreef la.femme.nikita het volgende:
*Roel heeft gelijk
ik vind de gevolgen van 1 avondje teveel zuipen iets minder 'eng' dan de gevolgen van 1 avondje verkeerd vallende en/of teveel drugs, en dan heb ik het dus niet over een jointje, maar de hallucinerende middelen of de harddrugs.quote:Op zondag 11 september 2005 13:54 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Geldt dit niet ook voor drank?
klopt.quote:Op zondag 11 september 2005 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind de gevolgen van 1 avondje teveel zuipen iets minder 'eng' dan de gevolgen van 1 avondje verkeerd vallende en/of teveel drugs, en dan heb ik het dus niet over een jointje, maar de hallucinerende middelen of de harddrugs.
maar het kan ook andersom zijn... joost was eigenlijk jozefientje ofzoquote:Op zondag 11 september 2005 13:55 schreef brummie34 het volgende:
Goed bij die dozen op letten of iemand een adamsappel heeft , die hebben vrouwen niet nammelijk
quote:Op zondag 11 september 2005 13:56 schreef Dr_Greene het volgende:
Ik denk dat Tanja de hele dag in haar nest blijft liggen...
Mooi, deur dicht, licht uit en muziek weer aanquote:Op zondag 11 september 2005 13:56 schreef Dr_Greene het volgende:
Ik denk dat Tanja de hele dag in haar nest blijft liggen...
Ze hadden roel beter in een afkickcentrum kunnen zetten ipv het BB huisquote:Op zondag 11 september 2005 13:58 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Je hoeft helemaal niet af te kicken. Je kunt prima leven met heroine als je het niet meer in die achterbuurtjes hoeft te scoren. Vroeger ging het prima en dat kan nu ook. Een heroine junk gaat kapot omdat hij op straat leeft en alles op gaat aan de heroine. Geef die kerel gewoon zijn heroine. Ik vind het gewoon ziek van ons."
Same here, die jongen is gewoon superslim. Weet alles ook zo te verwoorden dat het binnen de perken blijft. Het komt nooit ondoordacht overquote:Op zondag 11 september 2005 14:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben het 100% met Roel eens. Alles wat hij zegt klopt gewoon, hoewel de gevolgen van het legaliseren van alle drugs altijd speculeren is natuurlijk.
Kloptquote:
Hij beargumenteerd goed, maar ben het maar met weinig argumenten van hem eens..quote:Op zondag 11 september 2005 14:01 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Same here, die jongen is gewoon superslim. Weet alles ook zo te verwoorden dat het binnen de perken blijft. Het komt nooit ondoordacht over![]()
Dat is zijn probleem. Hij weet zo snel zo vol vertrouwen te reageren. Maar het zijn wel verpakte meningen en daardoor geloof ik hem niet.quote:Op zondag 11 september 2005 14:01 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Same here, die jongen is gewoon superslim. Weet alles ook zo te verwoorden dat het binnen de perken blijft. Het komt nooit ondoordacht over![]()
Over het weedgebruik ben ik het wel met hem eens.. da's vergelijkbaar met alcoholgebruik.. maar hardrugs is toch echt een andere categoriequote:Op zondag 11 september 2005 14:03 schreef milagro het volgende:
Dit is dus echt onzin, en dagelijks Cocaine ga je wel kapot, ook als je geld zat hebt en er goed bij eet.
mischien heeft roel een titanium neusschotjequote:Op zondag 11 september 2005 14:03 schreef milagro het volgende:
Dit is dus echt onzin, en dagelijks Cocaine ga je wel kapot, ook als je geld zat hebt en er goed bij eet.
Hij gebruikt hetzelfde argument echter voor al zijn beweringen, en dáar gaat ie verkeerd.quote:Op zondag 11 september 2005 14:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hij beargumenteerd goed, maar ben het maar met weinig argumenten van hem eens..
Halelujah.quote:Op zondag 11 september 2005 14:03 schreef milagro het volgende:
Roel moet eens praten met Jack en Kelly Osbourne, zij gebruikten en leefden NIET in een achetbuurtsteegje (tenminste zag er niet zo uit).....Ook zij hadden geen problemenquote:Op zondag 11 september 2005 14:04 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
mischien heeft roel eentitanium neusschotje![]()
Roel: maar je hebt nog nooit drugs gebruikt!quote:Op zondag 11 september 2005 14:04 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Joost is wel erg tegen drugs?
Heeft hij misschien in het verleden een drugsprobleem gehad?
dat vind je een sterk argument?? Juist vanwege de gevaren in het verkeer zijn er allerlei regels... en roel riep net nog dat die regels niet helpen....quote:Op zondag 11 september 2005 14:05 schreef scanman01 het volgende:
Weer sterke argumenten van Roel. Joost wil dingen die gevaarlijk voor je zijn verbieden en Roel haalt aan dat er meer motorrijders sterven dan drugsgebruikers... Joost is even stil
In mijn kring met allemaal mensen die er ervaring mee hebben, is minimaal 80% erover uit, dat je er aan kapot gaat en je maakt de mensen om je heen ook nog kapot.quote:Op zondag 11 september 2005 14:06 schreef Masegate het volgende:
Hij denkt dat hij gewoon gelijkt heeft omdat hij ervaringen met drugs heeft. Dat slaat dus ook nergens op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |