tis niet zijn verjaardagquote:Op zondag 11 september 2005 13:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Is-ie ook, we vieren het echter op de EVE van zijn verjaardag (=sterfdag), net als we Kerstavond op de EVE gevierd wordt, eve zijnde de avond vóór.
dat bedoelde ik ook, zie edit.quote:Op zondag 11 september 2005 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De 6e is echter zijn sterfdag, maar het is ook de geboorte van zijn heiligverklaring.
Wie zit daar achter het plak?quote:
Precies!quote:Op zondag 11 september 2005 13:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Is-ie ook, we vieren het echter op de EVE van zijn verjaardag (=sterfdag), net als we Kerstavond op de EVE gevierd wordt, eve zijnde de avond vóór.
gelukkig worden ze geen van allen gehinderd door enige kennis van zaken.......quote:Op zondag 11 september 2005 13:48 schreef Zw0rld het volgende:
Zware discussie
De tijd zal het leren...quote:Op zondag 11 september 2005 13:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ingrid is ook een vrouw.
Er zit geen omgebouwde in het huis.
nee, maar we noemen het wel zo, en we vieren het als een verjaardag, op de avond ervoor.quote:
Dat vind ik wel erg uit de hoogte.quote:Op zondag 11 september 2005 13:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
gelukkig worden ze geen van allen gehinderd door enige kennis van zaken.......
quote:Op zondag 11 september 2005 13:50 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, maar we noemen het wel zo, en we vieren het als een verjaardag, op de avond ervoor.
dus Ralph had ergens gewoon gelijk, en al die wijven dus niet.
quote:Op zondag 11 september 2005 13:50 schreef BB-King het volgende:
Ojee, Roel lult weer over drugs.
Ik zou me toch ernstig zorgen maken over je inschattingsvermogen.quote:Op zondag 11 september 2005 13:50 schreef brummie34 het volgende:
Dido is een kerel kijk maar naar die foto van d`r zijkant
quote:Op zondag 11 september 2005 13:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg uit de hoogte.
En het komt nog wel uit de mond van Joost ookquote:Op zondag 11 september 2005 13:44 schreef Jojogirl het volgende:
Niemand die de 1e kamer kiest? Beetje gebrek aan basiskennis...
verbieden helpt niet, dus moeten we alles maar legaliseren.......quote:Op zondag 11 september 2005 13:52 schreef lennardn het volgende:
Roel is weer in zijn element. Het gaat over drugs nu.
heeft-ie ook, alleen drugs zijn niet voor iedereen ongevaarlijk en okay.quote:Op zondag 11 september 2005 13:51 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Roel heeft wel een punt.
Klopt ook wel... zelf heb ik absoluut niks met drugs.quote:Op zondag 11 september 2005 13:52 schreef scanman01 het volgende:
Roel heeft gewoon helemaal gelijk wat mij betreft, maar dit is niet een kwestie van goed of fout. Het is een mening..... Zijn altijd mensen die Roel's uitspraken belachelijk vinden en die het er mee eens zijn.
Geldt dit niet ook voor drank?quote:Op zondag 11 september 2005 13:53 schreef milagro het volgende:
[..]
heeft-ie ook, alleen drugs zijn niet voor iedereen ongevaarlijk en okay.
quote:Op zondag 11 september 2005 13:52 schreef la.femme.nikita het volgende:
*Roel heeft gelijk
ik vind de gevolgen van 1 avondje teveel zuipen iets minder 'eng' dan de gevolgen van 1 avondje verkeerd vallende en/of teveel drugs, en dan heb ik het dus niet over een jointje, maar de hallucinerende middelen of de harddrugs.quote:Op zondag 11 september 2005 13:54 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Geldt dit niet ook voor drank?
klopt.quote:Op zondag 11 september 2005 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind de gevolgen van 1 avondje teveel zuipen iets minder 'eng' dan de gevolgen van 1 avondje verkeerd vallende en/of teveel drugs, en dan heb ik het dus niet over een jointje, maar de hallucinerende middelen of de harddrugs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |