Maar het is wel leuk om over te speculerenquote:Op zondag 11 september 2005 13:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Áls er een trans is, is het Ingrid volgens mij (ze komt ook net zo slim over als Kelly). Maar ik denk dat het flauwekul is.
dat zeg ik mannelijke trekjesquote:Op zondag 11 september 2005 13:38 schreef BB-King het volgende:
Ik vind Natte Lie zowiezo niet echt aantrekkelijk... haar gezicht valt zo tegen.
tsja.. maar wel een behoorlijk verschillend verkiezingsprogramma... en daar moet je ze toch op beoordelenquote:Op zondag 11 september 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja duh. ... Mar beide net zo erg
Wat zegt jouw radar nu? Ook Ingrid?quote:Op zondag 11 september 2005 13:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dido is 100% vrouw... ik vind mannen namelijk niet aantrekkelijk.
Kelly vond ik destijds ook al vreselijk dus met mijn 'radar' is niks mis.![]()
Joost.quote:Op zondag 11 september 2005 13:42 schreef tong80 het volgende:
Het kan natuurlijk ook één van de mannen zijn die travestiet is is z'n vrijetijd.
wat een lelijke kerel...quote:
Dat dan weer wel jaquote:Op zondag 11 september 2005 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar het is wel leuk om over te speculeren
quote:Op zondag 11 september 2005 13:42 schreef Dr_Greene het volgende:
Je raad nooit wie nu haar tanden staat te poetsen...
Ik kan me die afschuwelijke Playboy foto's nog herinneren.quote:Op zondag 11 september 2005 13:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Kelly heeft wel iets meer figuur dan Dido.
Ingrid is ook een vrouw.quote:Op zondag 11 september 2005 13:42 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Wat zegt jouw radar nu? Ook Ingrid?
Is-ie ook, we vieren het echter op de EVE van zijn verjaardag (=sterfdag), net als we Kerstavond op de EVE gevierd wordt, eve zijnde de avond vóór.quote:Op zondag 11 september 2005 13:05 schreef eborn het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik weer nietIk was ook in de veronderstelling dat hij de 6e jarig was.
De 6e is echter zijn sterfdag, maar het is ook de geboorte van zijn heiligverklaring.quote:Op zondag 11 september 2005 13:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Is-ie ook, we vieren het echter op de EVE van zijn verjaardag, net als we Kerstavond op de EVE gevierd wordt, eve zijnde de avond vóór.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |