Lieskequote:Op zondag 11 september 2005 13:35 schreef MissTiger het volgende:
Lieske: "balkenende is gewoon een fucking harry potter"
whahahaha
Ze is ook, heel typerend, Frans Bauer fan.... Tja... wat kun je dann og zeggenquote:Op zondag 11 september 2005 13:33 schreef teamlead het volgende:
[..]dat zijn wel heel heftige minpunten
Van Naatuhliieeee bedoel ik dusquote:Op zondag 11 september 2005 13:36 schreef k_i_m het volgende:
Alleen dat kapsel van d'r. Ik snap het echt niet.
Met make-up wel ja..quote:Op zondag 11 september 2005 13:35 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien zo...
Knappe meid is het.
kelly was gewoon niet zo goed gelukt...... dirk had blijkbaar een betere chirurgquote:Op zondag 11 september 2005 13:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dido is 100% vrouw... ik vind mannen namelijk niet aantrekkelijk.
Kelly vond ik destijds ook al vreselijk dus met mijn 'radar' is niks mis.![]()
tot nu toe een roddel..... maar het schijnt door een medewerker van talpa bevestigd te zijn in de uitzending van Eversquote:Op zondag 11 september 2005 13:38 schreef tong80 het volgende:
Jongens praat me ff bij al die streams terug lezen is nogal veel. Zit er nu een travo in het huis of is dat een roddel ?
Kelly heeft wel iets meer figuur dan Dido.quote:Op zondag 11 september 2005 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
kelly was gewoon niet zo goed gelukt...... dirk had blijkbaar een betere chirurg
Ralph is helemaal niet t-r-a-a-g geboren, die heeft zwaar moeten lijden onder de lak van Natte Lie! Dies voor het leven beneveld!quote:Op zondag 11 september 2005 13:37 schreef BB-King het volgende:
Natte Lie is volgens mij de nummer 1 oorzaak van het gat in de ozonlaag...![]()
die 2 zijn echt van verschillende partijen hoorquote:Op zondag 11 september 2005 13:39 schreef scanman01 het volgende:
Lieske hoeft niet zo negatief te doen over Balkenellende en dan wel Gerrit Zalm stemmen
Áls er een trans is, is het Ingrid volgens mij (ze komt ook net zo slim over als Kelly). Maar ik denk dat het flauwekul is.quote:Op zondag 11 september 2005 13:38 schreef tong80 het volgende:
Jongens praat me ff bij al die streams terug lezen is nogal veel. Zit er nu een travo in het huis of is dat een roddel ?
Ja duhquote:Op zondag 11 september 2005 13:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
die 2 zijn echt van verschillende partijen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |