ik schrik me kapot....quote:
Ow, ik vond ut al zo vreimd dat ze un leuteâh had!quote:Op zondag 11 september 2005 13:21 schreef Flakkie01 het volgende:
Vind Natte lie Mannelijke trekjes in haar gezicht hebben![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 13:23 schreef lennardn het volgende:
jesusss Natte lie blijft gewoon smeren.
quote:Op zondag 11 september 2005 13:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ow, ik vond ut al zo vreimd dat ze un leuteâh had!
Dat mag de pret niet drukken. Alles beter dan een dido buik eigenlijk.quote:Op zondag 11 september 2005 13:27 schreef schatje het volgende:
Linda heeft best wel een aardig buikje.
quote:Op zondag 11 september 2005 13:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ow, ik vond ut al zo vreimd dat ze un leuteâh had!
Goed punt.quote:Op zondag 11 september 2005 13:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mag de pret niet drukken. Alles beter dan een dido buik eigenlijk.
Hij maakt een geintjequote:Op zondag 11 september 2005 13:31 schreef teamlead het volgende:
Roel:"gerrit zalm is toch van de partij van de arbeid"....
oh god....
Dido is de travo? Hele nacht lopen denken over Ingrid.En nu lees ik hier dat dido een hij is?quote:
Ze vond Pim toch zo'n schatje?quote:Op zondag 11 september 2005 13:32 schreef schatje het volgende:
Ingrid, ze wil alleen niet zeggen waarom. Jammer.
quote:Op zondag 11 september 2005 13:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ingrid heeft toen ook voor zijn huis gestaan...
Dido is de omgebouwde. Dat kloptquote:Op zondag 11 september 2005 13:33 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Dido is de travo? Hele nacht lopen denken over Ingrid.En nu lees ik hier dat dido een hij is?![]()
![]()
filmpje?quote:Op zondag 11 september 2005 13:32 schreef Pinball het volgende:
Lieske weet het gewoon van haar filmpje... ik hoopte nog dat het een echt Talpa compilatie was.
Dag opgebouwd krediet van Lieske![]()
Heb je de hele nacht aan de verkeerde lopen denkenquote:Op zondag 11 september 2005 13:33 schreef charlysilva het volgende:
Dido is de travo? Hele nacht lopen denken over Ingrid.En nu lees ik hier dat dido een hij is?![]()
![]()
Hmmm ze blijft toch wel aardig tegen de gekleurde bewonersquote:Op zondag 11 september 2005 13:32 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2005 13:31 schreef Dr_Greene het volgende:
Natte Lie ziet er weer uit als een poppetje
Introfilmpje van BB. Is waarschijnlijk wel te bekijken op de talpa site.quote:
Wel leuk om te zien zo...quote:Op zondag 11 september 2005 13:31 schreef Dr_Greene het volgende:
Natte Lie ziet er weer uit als een poppetje
ga weeeeeg Dido is de vent krijg nou wat....quote:Op zondag 11 september 2005 13:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb je de hele nacht aan de verkeerde lopen denken![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die moeite moeten doen om er knap uit te zien zijn niet knapquote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 11 september 2005 13:35 schreef tong80 het volgende:
Is er nog iets van belang gebeurd de laatste halve dag ? Iets met een travo B,V
Dido is 100% vrouw... ik vind mannen namelijk niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 11 september 2005 13:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Dido is de omgebouwde. Dat klopt.
Als ze al niet had afgedaan, dan had ze dat nu wel.quote:Op zondag 11 september 2005 13:32 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2005 13:35 schreef MissTiger het volgende:
Lieske: "balkenende is gewoon een fucking harry potter"
whahahaha
Alsof ze dat zelf bedacht heeft..quote:Op zondag 11 september 2005 13:35 schreef MissTiger het volgende:
Lieske: "balkenende is gewoon een fucking harry potter"
whahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |