Ik heb 'm niet besteld Aventura... Ik had gemaild dat m'n Imperialis zo dun was en toen bleek de batch niet goed te zijn en kreeg ik een nieuwe toegestuurdquote:Op woensdag 7 september 2005 10:44 schreef Aventura het volgende:
Ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die die cremes durven te bestellen. Je hebt toch gelezen over de slechte ervaringen van anderen...Ik bedoel men had het ook aan mij kunnen vragen om een potje mee te nemen uit de winkel (woon in A'dam), had het met liefde opgestuurd
Ow, ok..Wat balen zeg elke keer!quote:Op woensdag 7 september 2005 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet besteld Aventura... Ik had gemaild dat m'n Imperialis zo dun was en toen bleek de batch niet goed te zijn en kreeg ik een nieuwe toegestuurd.
Maar zoals ik in 't vorige topic al zei: volgende week is m'n schoonzusje jarig, die wil iets van de Lush, dus dan neem ik 't potje wel mee en vergelijk ik het met een potje in de winkel. Als er een groot verschil is (vooral wat betreft de geur) confronteer ik de ladies in de winkel er wel mee.
Er was eerder een theorie over het warme weer, dat het spul er niet tegen kan. Maar goed ik had mijn celestial ook een keer in mijn tas waarin het wel 35 graden werd, behalve dat het vloeibaar werd veranderde er niets aan de geur.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
welvreemw dat er continu baconluchtjes aan de creme zitten.
zou het aan de ingredienten liggen, of worden er echt zoveel fouten gemaakt?
Warm weer doet sowieso rare dingen met Lush-producten.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Er was eerder een theorie over het warme weer, dat het spul er niet tegen kan. Maar goed ik had mijn celestial ook een keer in mijn tas waarin het wel 35 graden werd, behalve dat het vloeibaar werd veranderde er niets aan de geur.
Waar is die te koop?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:04 schreef Lotjeb het volgende:
mail voor heaven7
Voor poederfans een stiekeme niet lush gerelateerde tip: White Musk poeder van Boots (met glitter!)
8, 9 euro? Weet het niet meer precies. Wat prijs betreft kan je net zo goed een lush poeder kopen maar het is een heerlijk poeder en een geur die ze bij lush (nog niet *hint*) hebben.quote:
Heb je hem ontvangen?quote:
Tsss.... en ik deed het al stiekemquote:Op woensdag 7 september 2005 16:01 schreef ymme het volgende:
He, boefjes! We gaan hier geen andere spullen aansmeren wat niet van lush is he
Dat klinkt idd goedquote:Op woensdag 7 september 2005 16:06 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Tsss.... en ik deed het al stiekem![]()
Nog even een lush opmerking vorodat ik echt naar school ga: Gisteravond in bad gegaan met een Butterbal. HeerlijkEen bad, een butterbal, een goed boek en handjevol caramels doet een mens goed
![]()
Bepaal jij dat?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:01 schreef ymme het volgende:
He, boefjes! We gaan hier geen andere spullen aansmeren wat niet van lush is he
Uh nee niet echt. Maar mijn opmerking was als een geintje bedoeld, en dat kwam gelukkig bij die gene ook zo overquote:
Ja alles is heel!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:01 schreef Sanne het volgende:
[..]
Heb je hem ontvangen?
Was alles nog heel? Ik was zo bang dat het zou gaan lekken.
ji hebt mij spam gemaild..?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:09 schreef ymme het volgende:
[..]
Uh nee niet echt. Maar mijn opmerking was als een geintje bedoeld, en dat kwam gelukkig bij die gene ook zo over![]()
Nog niet, maar heb de laatste dagen toch al dat alles lekker sloom isquote:Op woensdag 7 september 2005 16:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
ohja, anitra, heb je mijn centjes al ontvangen?
euhm, dat nummer van tiny tim?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hey, MM, was mijn antwoord op je SpongeBob-muziekje-vraag goed?
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
euhm, dat nummer van tiny tim?
ja, dat was goed![]()
Dat is Sexy/Bnever douchegelquote:Op woensdag 7 september 2005 17:04 schreef debby1973 het volgende:
Ja, wat zit in het kleine ronde bakje?
En ik de jouwe ookquote:Op woensdag 7 september 2005 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Vava: ik heb vandaag je envelop op de bus gedaan.
Hehehe éxtra speciaal nuquote:Op woensdag 7 september 2005 18:46 schreef Vava het volgende:
[..]
En ik de jouwe ooknet op tijd want de bus van de post kwam er al aangereden
ik rennen haha!
Haha jaquote:Op woensdag 7 september 2005 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehe éxtra speciaal nu.
Mijne is in de buurt van de Euromast op de bus gedaan, ook wel bijzonder he?
Milky Bar?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:56 schreef _Cara_ het volgende:
Een vriend wou me opvrolijken en heeft een stuk gekocht in Maastricht in de LUSH-shop. Hij is alleen de naam vergeten... Het is een zalm kleurig stuk en geurt heelijk.. iemand een idee welke dat zou moeten zijn?![]()
Wat voor soort geur zit er aan?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:56 schreef _Cara_ het volgende:
Een vriend wou me opvrolijken en heeft een stuk gekocht in Maastricht in de LUSH-shop. Hij is alleen de naam vergeten... Het is een zalm kleurig stuk en geurt heelijk.. iemand een idee welke dat zou moeten zijn?![]()
er zit toch altijd een zakje of papiertje met een sticker op?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:56 schreef _Cara_ het volgende:
Hoe zie ik dat? het is een rechthoekig soort van blok..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:30 schreef Funnie het volgende:
soft touch misschien?
Of is het echt zeep?
ik ga ff kijken..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:35 schreef debby1973 het volgende:
Je ziet hem ook niet op de site staan?
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:32 schreef debby1973 het volgende:
Funnie! Ga eens slapen!!! ha ha ha je bent echt onrustig en eigenwijs.
verdorie ik kan het niet vinden op de site!!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:36 schreef debby1973 het volgende:
schuimt het als je het nat maakt of smelt het als je het warm maakt in je handen?
fijn dat je me wil helpenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:46 schreef debby1973 het volgende:
Is het blok helemaal glad of zitten er bloempjes of iets dergelijks op?
das mooiquote:Op woensdag 7 september 2005 20:49 schreef debby1973 het volgende:
Detective Debby speurt verder voor je. ha ha ha
Milky Bar maybe. Maak anders even een foto ofzoquote:Op woensdag 7 september 2005 20:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
fijn dat je me wil helpen![]()
Het is een glad blok, geen bloempjes of andere kleuren. een beetje doorzichtig..
Ja..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:51 schreef debby1973 het volgende:
Ziet het er uit alsof het van een groot blok is gesneden?
Joh, maak jezelf niet gek met zoeken.. ik ga eerstdaags wel eens naar Maastricht, kijken of ik er dan uit kom...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef debby1973 het volgende:
geen bath melt dus.
Nee dat is m niet... die zou hij al niet vanwege de naam kopen...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:56 schreef debby1973 het volgende:
Is het geen honey i washed the kids? Die is alleen meer beige ipv zalm.
Doe maar rustig hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 22:05 schreef lotje11 het volgende:
Ik denk milky bar.....
H7 ik heb die vriendin nog niet bereikt, ik heb haar nu maar gemaild, maar als je nu wilt bestellen doe maar dan hebben we pech....
quote:Rimpels zijn niet weg te smeren. Het enige wat hydraterende crèmes en rimpelcrèmes doen, is vocht vasthouden in de hoornlaag van de opperhuid. Hierdoor zwelt deze laag wat op, waardoor de huid gladder lijkt. Maar in de loop van de dag verdampt het vocht en verdwijnt het effect. 10 tips voor een gezonde huid
1. Niet roken
2. Veel drinken...
3. ...maar niet te veel alcohol
4. Veel buiten zijn...
5. ...maar beschermd tegen de zon
6. Gevarieerd, gezond eten
7. Voldoende slapen
8. Genoeg bewegen
9. Geen agressieve zepen gebruiken
10. Niet te lang en niet te heet douchen
Als een crème ingrijpend de structuur van de huid verandert, is het een medicijn en moet als zodanig verkocht worden, met de daarbij behorende eisen en regels. Die gelden niet voor dagcrèmes. En dus valt er ook niet meer van te verwachten dan wat verbetering van het vochtgehalte en de gladheid van de huid.
Liegen alle fabrikanten van rimpelcrèmes dan ronduit in hun reclames? Niet helemaal. De diepte van rimpels kan wat verminderen na een smeerbeurt. Maar dit is zo minimaal, dat het met het blote oog niet te zien is, hooguit op uitvergrote beelden van de huid. Bovendien is het effect maar tijdelijk. Kortom, als gebruiker heb je er tegen je rimpels helemaal niets aan.
De test
De Consumentenbond testte acht hydraterende crèmes en vier antirimpelcrèmes op dertig proefpersonen. Om alle crèmes te testen, zou te duur zijn geworden. We kozen daarom voor die producten waarvan de fabrikant beweert dat het een "innovatie" op het gebied van rimpelbestrijding is, en voor een aantal hydraterende crèmes.
We onderzochten de veel goedkopere antirimpelcrèmes van huismerken niet. Zij volgen meer dan dat ze "innoveren".
We onderzochten de vochtregulerende werking en het gladmakend effect op de huid van de proefpersonen. De werking van de crèmes is vergeleken met de werking van een standaardcrème van olie en water. Ten slotte is gekeken naar de conservering van de crème.
Eén dagcrème viel weg uit de test, omdat bleek dat onze potjes een bacterie bevatten die er niet in mag zitten. Nadat de Consumentenbond dit meldde aan de Keuringsdienst van Waren en de leverancier, Kruidvat, besloot de drogisterij deze crème uit de schappen te halen.
Potjeslatijn
De goedkoopste antirimpelcrème uit de test presteert het best. En bij de hydraterende crèmes staat een peperduur product weliswaar bovenaan, maar een veel goedkopere antirimpelcrème scoort op vochtregulering net zo goed.
Omdat deze test maar een heel klein deel van het enorme aanbod aan dagcrèmes beslaat, zijn er geen "absolute winnaars". Vandaar ook dat we het predikaat "Beste koop" niet hebben toegekend. De test toont wel aan dat een goede crème niet extreem duur hoeft te zijn.
Wij vroegen fabrikanten die ingewikkelde termen als "Hydra Complete Multi-Level Moisture" en "boswelox" gebruiken in welke ingrediënten deze beloften te vinden zijn. Vervolgens gingen we na wat die stoffen voor de huid doen.
Een aantal van de genoemde ingrediënten kan wel iets voor de huid betekenen, maar in welke mate is moeilijk vast te stellen. Sommige ingrediënten worden wellicht alleen gebruikt of genoemd omdat het interessant klinkt. Neem dat potjeslatijn niet al te serieus.
Uit onze laboratoriumtest blijkt dat smeren de huid er wel beter uit kan laten zien, vanwege het vochtvasthoudende vermogen. Wie een probleemloze huid heeft, hoeft niet te smeren, behalve voor UV-bescherming. Maar bij een droge huid is het vaak wel prettig om het trekkende gevoel aan te pakken.
Ik weet niet wat je hebt maar The Olive Branch is natuurlijk erg lekker om mee te douchenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:11 schreef _evenstar_ het volgende:
het is gewoon red rooster![]()
![]()
doe eens even allemala snel mee nedenken waar ik me vrijdg mee ga douchenmoet wel uitermate lekker ruiken op mijn trouwen he
![]()
In Den Bosch was hij idd behoorlijk witquote:Op woensdag 7 september 2005 23:44 schreef morgaine21 het volgende:
Ik denk dat het milkybar is, in Maastricht liggen stukken die id die zalmkleur hebben. Normaal issie meer wittig toch?
Denk toch dat we zo snel mogelijk moeten zijnquote:hi rianne,
the p grunts ...well are technically not for free. these soaps i have plenty of stocks and thought of cutting them up and adding them (cost wise) and physically wise to the package so that it would be more interesting ...to have 2 discontinued items instead of one.
if you and your friends so decided to just take the hbh dusting powder...it is fine by me. you just have to tell me how many...possibly this week latest next week? so that i can HOARD (buy them in advance for you and your friends). thanks again and hope to hear from you soon.
wij hebben nog rockstar/honey i washed the kids/ flying fox/ i should coco en miranda en oh lalaquote:Op woensdag 7 september 2005 22:52 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hebt maar The Olive Branch is natuurlijk erg lekker om mee te douchen
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:00 schreef Funnie het volgende:
emmy! Je hebt weeeeer niet genoeg de envelop gefrankeerd![]()
Je snapt toch wel dat enveloppen zwaarder worden, en dat dat dan meer kost?
Bij het postkantoortje hier in het dorp zeiden ze dat het genoeg wasquote:Op donderdag 8 september 2005 10:00 schreef Funnie het volgende:
emmy! Je hebt weeeeer niet genoeg de envelop gefrankeerd![]()
Je snapt toch wel dat enveloppen zwaarder worden, en dat dat dan meer kost?
Shit, ja idd. Oh dan moet ik met deze maar eens haast gaan maken.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:51 schreef noekje het volgende:
Zit mijn envelop er nog bij of niet? Ik heb nl nog geen geld van je ontvangen voor de angels delight uit Maastrischt.
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:07 schreef ymme het volgende:
[..]
Bij het postkantoortje hier in het dorp zeiden ze dat het genoeg wasKutlui daar.
Ik ga er toch vanuit dat hun weten wat ze zeggen. Niet dus.
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:37 schreef ymme het volgende:
Nou ja zeg. En bedankt heDie muts bij de supermarkt hier, weet dus ook niet waar ze het over heeft!
Hier kan ik dus zelf helemaal niets aan doen, maar goed diegene die bij hebben moeten betalen. Mail mij maar, dan zorg ik dat dit goed komt
hoe vaak is dat ondertussen al geopperd..?quote:Op donderdag 8 september 2005 12:46 schreef Skaai het volgende:
Is het niet verstandiger om dit soort dingen via de e-mail te bespreken?
Nu wel dan, door elkaar openlijk de les proberen te lezen zodat iedereen mee mag genieten met hoe slordig je ymme wel niet vind??quote:Op donderdag 8 september 2005 12:54 schreef Funnie het volgende:
[..]
ooh ja per mail of msn komt die boodschap toch ook niet over?![]()
goedendag verder![]()
![]()
Even 1 ding, ik heb aangeboden om proefjes te versturen. Dan vind ik niet dat die gene moeten gaan zeuren (niet dat gebeurd hoor) dat ze het niet op tijd krijgen. Het is uit vrije wil gegaan. En ik hoef er ook niets voor terug! Dus dan vind ik dat best netjes handel.. Uit mezelf mensen proefjes toesturenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:29 schreef Funnie het volgende:
ymme, je bent niet echt lekker bezig hoor. Ik snap dat je druk bent enzo. Maar toch moet je er netter mee omgaan. Mensen willen straks niets meer samen met jouw gaan doen. Dan moet je daar niet raar van opkijken! Want dat gaat echt gebeuren!
Kijk net als mijn snowcak. 1 persoon weet dat ik alsnog mizelf bn vergeten. Maar omdat ik die mensen inc. jou het beloofd heb. Heb ik alles gewoon opgestuurt. En nu heb ik geen snowcake uh nou ja jammer dan. Maar dat is wel wat netter dan hoe jij ermee omgaat.
Ik heb van de snowcake niet willen vertellen omdat ik bang was dat iedereen zou gaan zeggen nee, dan issie voor jou en hou hem zelf dan aub. En dat wilde ik niet. Het was gewoon mijn fout .uit
ik heb trouwens een weegschaaltje zelf thuis en tarieven lijst van tgp post. Dus dat gaat tot nu toe gewoon goed.
Idd, zoals skaai al zei, doe niet zo kinderachtig. Bij ons heb je een klein TPG-afdeling bij de kassa van de supermarkt. Ik woon in klein dorpje waar ze geen postkantoor hebben. Maar waar je de Pakketen/brieven kunt brengen/ophalen. En postzegels kunt kopenquote:
Ik vergeef het je wel hoor als je me uiteindelijk maar niet vergeet dan vind ik het goed.:-)quote:Op donderdag 8 september 2005 11:55 schreef ymme het volgende:
[..]
Shit, ja idd. Oh dan moet ik met deze maar eens haast gaan maken.
SorryIk heb het de laatste tijd ook zo druk. Vergeef het me dat ik dan wel eens wat kan vergeten
![]()
Boohoohhoo. 50 cent. Je stevent recht op faillisement af.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:33 schreef Anitra het volgende:
Hier ook te weinig hoor Ymme, moet 50 cent betalen
Nee, natuurlijk vergeet ik het niet. Je enveloppe ligt bovenop de stapel van de rest.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vergeef het je wel hoor als je me uiteindelijk maar niet vergeet dan vind ik het goed.:-)
Jij schrijft, wat ik dachtquote:Op donderdag 8 september 2005 13:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Boohoohhoo. 50 cent. Je stevent recht op faillisement af.
Wat een gezemel. Iemand stuurt grats delen van z'n dure lushspulletjes op naar je en dan durf je nog te zeiken. Hoe Hollands
Ik heb nog duurdere lush spullen naar haar gestuurd en ik heb wel genoeg er op geplakt.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Boohoohhoo. 50 cent. Je stevent recht op faillisement af.
Wat een gezemel. Iemand stuurt grats delen van z'n dure lushspulletjes op naar je en dan durf je nog te zeiken. Hoe Hollands
Uhquote:Op donderdag 8 september 2005 13:49 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb nog duurdere lush spullen naar haar gestuurd en ik heb wel genoeg er op geplakt.
Jemig houd je smoel als je er niks vanaf weet. Overigens 3 mailtjes gestuurd en geen antwoord!
KARMA!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:11 schreef _evenstar_ het volgende:
doe eens even allemala snel mee nedenken waar ik me vrijdg mee ga douchenmoet wel uitermate lekker ruiken op mijn trouwen he
![]()
Dus ik heb teruggemaild of er dan wat van de prijs van de poeders af mag omdat ik dit een beetje lullig vindt, ik snap dat hij winst wil maken maar hij maakt er nu vijna US.3,- per doosje, aangezien we er best veel willen bestellen maakt ie winst zat en kan er wel wat vanaf vind ik.. Als je ze in de winkel daar zou kopen kost het je namelijk US.8,- (Volgens gwk)..quote:dear rianne,
i think there has to be adjustements on shipping hbh dusting powders.... because i have to buy and fit them in big air bubble envelopes and here in the philippines...they are expensive.
there is no shipping changes in the hbh powders with p grunt soap sets...because i am boxing those.
if you are interested in just getting hbh powders, and we shall try to fit in as many cans as possible, their shipping cost is:
3cans = us$12.50 (500g parcel)
6cans = us$21.00 (1kilo parcel)
9cans = us$30.00 (1.5kilo parcel)
12cans= us$37.50 (2.0kilo parcel)
sorry, but these adjustments has to be made.
Het is wel een goede ebayer... alleen maar positieve feedbacks.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt mij niet helemaal als zuivere koffie in de oren eerlijk gezegd.
Hmm.. dan zal het wel. Vind het gewoon beetje vaag allemaal met die "adjustments". Ben alleen maar bezorgd om jullie centjes hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 19:51 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het is wel een goede ebayer... alleen maar positieve feedbacks.
Tx, maar ik heb geen inlogcode.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
@ Sanne hier kan je als het goed is het pdfje van die test downloaden lukt het niet dan stuur ik hem wel naar je op
http://pickup.mofile.com/(...)ode=7737703113139881
IS dus die test van de consumentenbond
Het klinkt een beetje raar maar ondanks dat wil ik toch nog steeds mijn potje poeder!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:51 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb nu 6 doosjes als het goed is.. 2 van mezelf, 1 voor jou lotje en nog 3 anderen, delen we de verzendkosten dan door 5? Dan moeten we het op US.4,20 p.p houden en dat is ¤3,50 als ik het allemaal goed bekijk![]()
Ik wacht nogmaals mail af en dan houden we het op 6.
Raar dat hij nu ineens mailt met een andere prijslijst?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:08 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje raar maar ondanks dat wil ik toch nog steeds mijn potje poeder!
Ja, en met het gewicht.... Maar goed, als het volgens ebay een betrouwbare gebruiker is dan durf ik het wel aan.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Raar dat hij nu ineens mailt met een andere prijslijst?
Het is een goeie verkoper zover ik weet. Dus je zult heus je honey wel krijgen. En tsja mensen verkopen nou eenmaal op ebay om winst te maken. En zij hebben daar nou eenmaal iets wat wij hier niet hebben, maar wel graag willen hebben en dan zul je daar soms iets meer voor moeten betalen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:55 schreef heaven7 het volgende:
Nee maar dat was wel duidelijkHij heeft 273 positieve reacties.. zal toch wel goed zijn? Ik vind het ook raar
![]()
Helemaal mee eens dat diegene wel heel snel zijn prijs verhoogde.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:42 schreef heaven7 het volgende:
Tuurlijk, logisch ook, maar geef dan niet 2 verschillende schema's voor het verzenden, dat is raarMaarja, 3 dollar extra delen door 5 kost je ook de kop niet
Ik strooi gewoon wat van die Candy Fluff op bijvoorbeeld mijn armen en dan smeer ik het uit met mijn handenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:16 schreef heaven7 het volgende:
Ja, mij lijkt de honey bee have echt heerlijk! Ik hoop dat het niet tegenvalt, maar als het naar honing ruikt is het toch goed. Hoe doe jij de poeder op? Ik heb bij ici paris een poederdons gekocht maar moet je de poeder er dan gewoon opschudden en dat donsding dan over je lichaam halen ofzo?
* heaven7 had bij het proberen een witte waas over het hele lichaam
O echt? De potjes zijn wel van hetzelfde formaatquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:24 schreef heaven7 het volgende:
Ik zal het nog eens proberenCandy fluff is trouwens 80 gram en de rest 100 gram
Dat is gek. Als je op de engelse site kijkt zijn ze allemaal 100gr.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:24 schreef heaven7 het volgende:
Ik zal het nog eens proberenCandy fluff is trouwens 80 gram en de rest 100 gram
Ik draai het schijfje naar één open gaatje en strooi voorzichtig wat op mijn hand. Dan smeer ik het uit over mijn arm en herhaal het bij de andere hand en andere lichaamsdelen etc. Als ik het direct op mijn arm gooi ligt het met mijn dunne kippenarmpje voor het grootste deel al op de grond en dat is zonde!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:16 schreef heaven7 het volgende:
Ja, mij lijkt de honey bee have echt heerlijk! Ik hoop dat het niet tegenvalt, maar als het naar honing ruikt is het toch goed. Hoe doe jij de poeder op? Ik heb bij ici paris een poederdons gekocht maar moet je de poeder er dan gewoon opschudden en dat donsding dan over je lichaam halen ofzo?
* heaven7 had bij het proberen een witte waas over het hele lichaam
Ik ga er nu 6 bestellen, dat betekent dat het in totaal US.83,0 gaat worden. (6pcs (HBH powder)=$18.50 geldt dan weer).quote:hi rianne,
you are mistaken... one cannister of dusting powder has a gross
weight of 135 to 150g... i am thinking the powders alone is
100g and the carton cannister weight is from 35 to 50 grams.
so... 3 cannisters is 450g plus air bubble weight is 50g... exactly
500g parcel. if you have any lush dusting powder with 80g
declared weight.... meaning 80g printed on the cannister and
when you weigh them you also get exact or lower than 80g...
then that particular dusting powder IS UNDERPACKED.... you are
not getting 80g of powder's worth!
i cannot lower my prices for the hbh powders. sorry...please
understand.. i am only having a few dollars for margin for this
discontinued item. have to pay ebay fees and paypal fees...and
they are ( the hbh powders are limited in stock).
ok what i can do for you rianne...is to honor the old shipping
prices i gave before... like 3 cannisters for $10... please
disregard the new set i recently sent you... i will just absorb the
additional shipping cost to save you a few dollars on shipping.
that is the best i can do rianne.
tell me if you are still interested in them so that i know if i will
can allocate my stocks you or to other lushies.
hope to hear from you soon
Ja, gemiddeld een week á 10 dagen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:09 schreef suikerzoet het volgende:
Op 1 september had ik mijn eerste bestelling gedaan, maar het is er nog steeds niet!!!![]()
Is dat gebruikelijk, dat het zo lang duurt voordat het bezorgd wordt?
Ja, that reminds me, dat flesje bij mij thuis wil graag uitgeprobeerd worden door jouquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:39 schreef PeRi het volgende:
Ik ben echt heel erg nieuwsgierig naar hoe die Happy Hippie op je huid is, hij ruikt erg naar grapefruit! En ik wil The Olive Branch, wil 'm iedere keer halen, maar ik heb nog zoveel wat eerst op moet.
Ik heb nu cosmetic led, die zit tussen Celestial en Imperials in zeiden ze.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:50 schreef Aventura het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor mijn volgende pot creme? Ik heb nu Celestial en opzich is hij wel lekker, maar ik heb het idee dat er een filmpje over mijn huid heenligt dat mijn poriën afsluit. Vooral als ik een stuk fiets (en daarbij een beetje in mijn gezicht zweet) geeft dat een vervelend gevoel, alsof ik het vocht niet kwijt kan. Ik heb liever dat een creme meteen intrekt.
Dat is leukquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef Anitra het volgende:
* Anitra fluisterd even dat ze namens de de Lush-ies hier een kadootje had gemaakt voor Evenstar en Dark Manta
Leuk! Daar moeten ze blij mee zijn denk ik zo!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:13 schreef Anitra het volgende:
Ik had er in gedaan:
Rockstar
Temptation (een halve)
Spice Mountain
en een proef Candy Fluff
En een foto van de Kessel-meet en daar achterop geschreven hartelijk gefeliciteerd van de Lush-ies
Nee nog niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Heb je mijn proefjes al ontvangen?
Huh? hoe kan dat nu?quote:
Dankjewel Ymme.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef ymme het volgende:
SS16, oh ja, altijd erg leuk die ontgroenings weken
Maar gelukkig het jij het overleeft, hebben de 1ste jaars het ook overleeft
Veel lush gebruiken, dan voel je je zo weer een stuk beter (hoop ik voor je)
Ik vind Karma zelf ook érg lekkerquote:Skin Drink is een rijke, voedende crème die ruikt naar Halva en Tahini omdat het gemaakt is van sesamolie. Deze olie verzacht de droge huid en wordt goed door de huid geabsorbeerd. In feite is deze crème helemaal gemaakt voor de droge huid; we gebruiken cacaoboter en amandelolie, verzachtende aloë vera, rozenblaadjes extracten, hydraterende verse avocado's en voedende primrose olie. We noemen het Skin Drink omdat het de droge huid hydrateert net zoals je een koel verfrissend drankje drinkt op een hete zomerdag om niet uit te drogen.
Ik wil hem wel overnemen! Wat vraag je ervoorquote:Op donderdag 8 september 2005 14:09 schreef Lotjeb het volgende:
Ok, ik heb in de aanbieding: 100 gram Fuel!
Ik heb de hoop opgegeven dat ik nog aan de geur ga wennen.... bah bah bah
Het eerste lushproduct waar ik echt niks mee kan.
Als ik hier iemand een plezier mee kan doen mail me dan ( lotjebb@yahoo.co.uk) want ik ga het niet meer gebruiken! Die geur....![]()
Ja.... ik wel in elk geval. In de winkel vond ik hem wel lekker maar hoe langer in 'm ruik hoe vervelender ik de geur ga vindenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:13 schreef Aventura het volgende:
Vinden jullie die zo vies dan ??
slapen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:15 schreef morgaine21 het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag lekker naar londen voor een paar daagjes! 3x raden wat ik daar natuurlijk ga doen.....:P
Je mag de mijne ook nog steeds hebben. Vind hem echt erg vies.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:47 schreef Aventura het volgende:
Ow jammer..Dan wil ik 'm wel van jou overnemen, Anitra
Oeh! Ga je ook naar de Bnever shop?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:15 schreef morgaine21 het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag lekker naar londen voor een paar daagjes! 3x raden wat ik daar natuurlijk ga doen.....:P
Ik had hem toen mijn haar nog langer was voor de puntjes die gingen pluizen en toen vond ik hem perfect. Maar mijn haar is voor de vakantie gemilimeterd en probeer het dan maar eens in de puntjes te smerenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:47 schreef Aventura het volgende:
Ow jammer..Dan wil ik 'm wel van jou overnemen, Anitra
Daar ga ik zeker een kijkje nemen!quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:43 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Oeh! Ga je ook naar de Bnever shop?
Heej wijfie!quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:54 schreef juss het volgende:
Ik ben vandaag voor de 1e keer een lushwinkel binnengelopen (kalverstraat). Werd meteen overweldigend door al die geuren.
Was een beetje onder de indruk van alles wat er lag en wilde alles eigenlijk wel proberen!
Ben naar huis gegaan met de sandstone, vond de geur lekker fris en een het lijkt me super voor de huid.
Ook heb ik de new shampoo gekocht, dit is met kruidnagel, wel een beetje vreemde geur, maar niet vies. Het helpt tegen de moeie, droge hoofdhuid.
Ik vind het personeel erg aardig, ze leggen alles met geduld uit en lieten zien hoe ik het product moest gebruiken.
Ik kreeg ook een folder mee, waar alle producten in staan, ik heb nu alweer wat dingetjes die me wel lekker lijken. Deze dingen heb ik gewoon niet in de winkel zien staan, gewoon omdat er zoveel was!
Ik ga straks de producten voor het eerst gebruiken, ben benieuwd!
Allereerst veel plezier! En mag ik je vragen de Dirt face protector voor me mee te nemen als ze die nog hebben? (Dat is een gezichtscreme)quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:56 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Daar ga ik zeker een kijkje nemen!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:57 schreef Vava het volgende:
Sweet je krijgt van dat honingpoeder van mehad ik al op gerekend
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef Anitra het volgende:
je zeker dat er mee onder de douche durft te spingen Juss? Bedoel je weet er aan beginnen is niet meer op houden en 2e keer winkelen betekend de rest van het krantje ook willen proberen
Hee san!quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:59 schreef Sanne het volgende:
[..]
Heej wijfie!
Juss is ook gelushed.
Na de plezierwensen van de anderen (waarvoor tnxquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef Anitra het volgende:
je zeker dat er mee onder de douche durft te spingen Juss? Bedoel je weet er aan beginnen is niet meer op houden en 2e keer winkelen betekend de rest van het krantje ook willen proberen
Kun je me zeggen hoeveel hij kost? (Dan weet ik of ik het voor kan schieten of dat je me beter vooruit kunt betalen, heb niet zo gek veel geld om daar uit te geven helaasquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:59 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Allereerst veel plezier! En mag ik je vragen de Dirt face protector voor me mee te nemen als ze die nog hebben? (Dat is een gezichtscreme)
Alsjullieblieft hoorquote:
Hij kost rond de ¤12,- volgens de Bnever catalogus, alleen is even de vraag of ze em überhaupt wel hebben, via de mailorder iig niet meer tijdelijk, hij ondergaat een metamorfose geloof ik. Maar ik had gehoopt dat er misschien nog wat van een oude lading te vinden isquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:51 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Kun je me zeggen hoeveel hij kost? (Dan weet ik of ik het voor kan schieten of dat je me beter vooruit kunt betalen, heb niet zo gek veel geld om daar uit te geven helaas)
Ik wil hem iig best voor je meenemen.
Ik vind hem niet stinken, ik vind hem juist lekker ruikenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:50 schreef Maeghan het volgende:
Zeg even over Fuel, ik vind 'm dus heel erg neutraal en zacht ruiken, ik snap absoluut niet hoe iemand 'm kan vinden stinken. Verder vind ik 'm echt perfect voor mijn haar, het maakt het zacht en doorkambaar maar toch stevig op de een of andere manier. Echt, Fuel mag blijven. Dus dames, dat u het even weet, ik ben de afvalbak voor Fuel. =P
quote:Op zondag 11 september 2005 00:13 schreef Anitra het volgende:
Reincarnate schuimt bij mij als een gek
Gefeliciteerd!!!quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 00:17 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Maar jouw haar is heel kortmijn haar is inmiddels een eindje over mijn schouders
misschien moet ik er meer van gebruiken dan
quote:
Geeft nietquote:Op zondag 11 september 2005 17:05 schreef Anitra het volgende:
Oeps![]()
Ik wist niet dat jij het was.
Maar het zijn er twee dus er is een deal te sluiten
Wow wat enorm goed!quote:Op zondag 11 september 2005 00:34 schreef Skaai het volgende:
SweetSixteen! Ik heb het pakketje toch ontvangen vandaag!
Heel erg bedankt! Ik rook al aan het zakje Olive Branch en hij rook zo lekkerIk denk dat ik daar binnenkort nog even een flesje van ga halen
Morgen ochtend ga ik het uitproberen!
Dat klinkt goed! Ik heb vooral last van schilfertjes als ik veel stylingsproducten gebruik (ik weet 't dat is niet goed, maar mn haar is anders niet te handelen), ik hoop dat dit echt helpt, m'n hoofdhuid voelt al lekker rustig en ik heb al geen neiging om te krabben, dus dat is al positief!quote:Op zondag 11 september 2005 22:48 schreef Anitra het volgende:
Jussop het moment dat ik met Lush shampoo begon had ik hele grote plekken op mijn hoofd en die zijn nu allemaal weg!! Ik gebruik ook het meeste de New shampoo!
Ik vind de kruidnagel-lucht zelf erg overheersend... Gebruik de Ultimate Shine vakerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |