abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30370940
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:05 schreef lotje11 het volgende:
Ik denk milky bar.....

H7 ik heb die vriendin nog niet bereikt, ik heb haar nu maar gemaild, maar als je nu wilt bestellen doe maar dan hebben we pech....
Doe maar rustig hoor Ik wacht sowieso nog even een mailtje terug af.
  woensdag 7 september 2005 @ 22:44:45 #102
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30371212
Mailtje van de consumentenbond, over de resultaten van het testen van innovatieve cremes.
Is er iemand hier lid van de consumentenbond? Niet leden kunnen de resultaten niet zien en daar ben ik nou juist zo benieuwd naar.
quote:
Rimpels zijn niet weg te smeren. Het enige wat hydraterende crèmes en rimpelcrèmes doen, is vocht vasthouden in de hoornlaag van de opperhuid. Hierdoor zwelt deze laag wat op, waardoor de huid gladder lijkt. Maar in de loop van de dag verdampt het vocht en verdwijnt het effect. 10 tips voor een gezonde huid
1. Niet roken
2. Veel drinken...
3. ...maar niet te veel alcohol
4. Veel buiten zijn...
5. ...maar beschermd tegen de zon
6. Gevarieerd, gezond eten
7. Voldoende slapen
8. Genoeg bewegen
9. Geen agressieve zepen gebruiken
10. Niet te lang en niet te heet douchen

Als een crème ingrijpend de structuur van de huid verandert, is het een medicijn en moet als zodanig verkocht worden, met de daarbij behorende eisen en regels. Die gelden niet voor dagcrèmes. En dus valt er ook niet meer van te verwachten dan wat verbetering van het vochtgehalte en de gladheid van de huid.

Liegen alle fabrikanten van rimpelcrèmes dan ronduit in hun reclames? Niet helemaal. De diepte van rimpels kan wat verminderen na een smeerbeurt. Maar dit is zo minimaal, dat het met het blote oog niet te zien is, hooguit op uitvergrote beelden van de huid. Bovendien is het effect maar tijdelijk. Kortom, als gebruiker heb je er tegen je rimpels helemaal niets aan.

De test
De Consumentenbond testte acht hydraterende crèmes en vier antirimpelcrèmes op dertig proefpersonen. Om alle crèmes te testen, zou te duur zijn geworden. We kozen daarom voor die producten waarvan de fabrikant beweert dat het een "innovatie" op het gebied van rimpelbestrijding is, en voor een aantal hydraterende crèmes.

We onderzochten de veel goedkopere antirimpelcrèmes van huismerken niet. Zij volgen meer dan dat ze "innoveren".

We onderzochten de vochtregulerende werking en het gladmakend effect op de huid van de proefpersonen. De werking van de crèmes is vergeleken met de werking van een standaardcrème van olie en water. Ten slotte is gekeken naar de conservering van de crème.

Eén dagcrème viel weg uit de test, omdat bleek dat onze potjes een bacterie bevatten die er niet in mag zitten. Nadat de Consumentenbond dit meldde aan de Keuringsdienst van Waren en de leverancier, Kruidvat, besloot de drogisterij deze crème uit de schappen te halen.

Potjeslatijn
De goedkoopste antirimpelcrème uit de test presteert het best. En bij de hydraterende crèmes staat een peperduur product weliswaar bovenaan, maar een veel goedkopere antirimpelcrème scoort op vochtregulering net zo goed.

Omdat deze test maar een heel klein deel van het enorme aanbod aan dagcrèmes beslaat, zijn er geen "absolute winnaars". Vandaar ook dat we het predikaat "Beste koop" niet hebben toegekend. De test toont wel aan dat een goede crème niet extreem duur hoeft te zijn.

Wij vroegen fabrikanten die ingewikkelde termen als "Hydra Complete Multi-Level Moisture" en "boswelox" gebruiken in welke ingrediënten deze beloften te vinden zijn. Vervolgens gingen we na wat die stoffen voor de huid doen.

Een aantal van de genoemde ingrediënten kan wel iets voor de huid betekenen, maar in welke mate is moeilijk vast te stellen. Sommige ingrediënten worden wellicht alleen gebruikt of genoemd omdat het interessant klinkt. Neem dat potjeslatijn niet al te serieus.

Uit onze laboratoriumtest blijkt dat smeren de huid er wel beter uit kan laten zien, vanwege het vochtvasthoudende vermogen. Wie een probleemloze huid heeft, hoeft niet te smeren, behalve voor UV-bescherming. Maar bij een droge huid is het vaak wel prettig om het trekkende gevoel aan te pakken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30371514
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:11 schreef _evenstar_ het volgende:
het is gewoon red rooster
doe eens even allemala snel mee nedenken waar ik me vrijdg mee ga douchen moet wel uitermate lekker ruiken op mijn trouwen he
Ik weet niet wat je hebt maar The Olive Branch is natuurlijk erg lekker om mee te douchen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_30373709
Ik denk dat het milkybar is, in Maastricht liggen stukken die id die zalmkleur hebben. Normaal issie meer wittig toch?
pi_30373790
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:44 schreef morgaine21 het volgende:
Ik denk dat het milkybar is, in Maastricht liggen stukken die id die zalmkleur hebben. Normaal issie meer wittig toch?
In Den Bosch was hij idd behoorlijk wit
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_30373911
Hij ziet er soms nogal uitgedroogd uit vind ik, gelig ipv wit. Maar wel de enige zeep die enigszins doorschijnend is.
pi_30375853
Ik vind Sandstone toch best een bijzonder zeepje. Lekker fris met dit weer, dat zand wat over je huid heen scrubt, alleen...waarom moet m'n bad er meteen uitzien alsof ik naar het strand ben geweest? Er lag een laag zand, niet normaal. Maar goed... hij bevalt best.
Back in business.
pi_30378008
Ik heb mail terug:
quote:
hi rianne,

the p grunts ...well are technically not for free. these soaps i have plenty of stocks and thought of cutting them up and adding them (cost wise) and physically wise to the package so that it would be more interesting ...to have 2 discontinued items instead of one.

if you and your friends so decided to just take the hbh dusting powder...it is fine by me. you just have to tell me how many...possibly this week latest next week? so that i can HOARD (buy them in advance for you and your friends). thanks again and hope to hear from you soon.
Denk toch dat we zo snel mogelijk moeten zijn
pi_30379363
Ik vind die doucegels bijna nog lekkerde dan de vaste zepen.
Ik heb nu Flying fox, tamp, chai, en een beetje the olive branch. Maar wat zijn deze heerlijk. Ook na het douche blijven deze geuren lekker hangen.

Maar de HIWTk, Milky bar, Angels Delight en Snowcake, zijn gewone must be's in mijn badkamer
pi_30379508
emmy! Je hebt weeeeer niet genoeg de envelop gefrankeerd

Je snapt toch wel dat enveloppen zwaarder worden, en dat dat dan meer kost?
  donderdag 8 september 2005 @ 10:03:55 #111
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30379575
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:52 schreef Vava het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je hebt maar The Olive Branch is natuurlijk erg lekker om mee te douchen
wij hebben nog rockstar/honey i washed the kids/ flying fox/ i should coco en miranda en oh lala ga ik voor rockstar zoet of honing zoet
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 8 september 2005 @ 10:04:22 #112
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30379583
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:00 schreef Funnie het volgende:

lekker is dat
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_30379650
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:00 schreef Funnie het volgende:

Bij het postkantoortje hier in het dorp zeiden ze dat het genoeg was Kutlui daar.
Ik ga er toch vanuit dat hun weten wat ze zeggen. Niet dus.
pi_30381845
Hier ook te weinig hoor Ymme, moet 50 cent betalen
pi_30381980
Nou ja zeg. En bedankt he Die muts bij de supermarkt hier, weet dus ook niet waar ze het over heeft!
Hier kan ik dus zelf helemaal niets aan doen, maar goed diegene die bij hebben moeten betalen. Mail mij maar, dan zorg ik dat dit goed komt
  donderdag 8 september 2005 @ 11:44:27 #116
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30382210
Heb dat ook wel eens gehad, heel vervelend. Weegschalen verschillen

* Nugget denkt: Zou ik vandaag dan ook mijn post van Ymme krijgen? Oeh!
pi_30382335
Uh sorry, maar nog steeds geen tijd om postzegels te halen. Ik heb op het centraal station geinformeerd of ik ze daar ergens kon halen, maar ook niet.
En aangezien ik druk ben op school, en geen tijd heb gehad, liggen er nog steeds 4 enveloppe op het aanrecht bij ons. Ik zal mijn moeder eens vragen voor postzegels. Want als ik thuis kom, zitten de winkels in het dorp al dicht
  donderdag 8 september 2005 @ 11:51:10 #118
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30382411
Oh, oké

* Nugget wacht in dat geval niet meer op de postbode en gaat naar Lush DB
pi_30382428
Zit mijn envelop er nog bij of niet? Ik heb nl nog geen geld van je ontvangen voor de angels delight uit Maastrischt.
Go hard or go home
pi_30382527
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:51 schreef noekje het volgende:
Zit mijn envelop er nog bij of niet? Ik heb nl nog geen geld van je ontvangen voor de angels delight uit Maastrischt.
Shit, ja idd. Oh dan moet ik met deze maar eens haast gaan maken.
Sorry Ik heb het de laatste tijd ook zo druk. Vergeef het me dat ik dan wel eens wat kan vergeten
pi_30383294
ymme, je bent niet echt lekker bezig hoor. Ik snap dat je druk bent enzo. Maar toch moet je er netter mee omgaan. Mensen willen straks niets meer samen met jouw gaan doen. Dan moet je daar niet raar van opkijken! Want dat gaat echt gebeuren!

Kijk net als mijn snowcak. 1 persoon weet dat ik alsnog mizelf bn vergeten. Maar omdat ik die mensen inc. jou het beloofd heb. Heb ik alles gewoon opgestuurt. En nu heb ik geen snowcake uh nou ja jammer dan. Maar dat is wel wat netter dan hoe jij ermee omgaat.

Ik heb van de snowcake niet willen vertellen omdat ik bang was dat iedereen zou gaan zeggen nee, dan issie voor jou en hou hem zelf dan aub. En dat wilde ik niet. Het was gewoon mijn fout .uit

ik heb trouwens een weegschaaltje zelf thuis en tarieven lijst van tgp post. Dus dat gaat tot nu toe gewoon goed.
pi_30383563
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:07 schreef ymme het volgende:

[..]

Bij het postkantoortje hier in het dorp zeiden ze dat het genoeg was Kutlui daar.
Ik ga er toch vanuit dat hun weten wat ze zeggen. Niet dus.
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:37 schreef ymme het volgende:
Nou ja zeg. En bedankt he Die muts bij de supermarkt hier, weet dus ook niet waar ze het over heeft!
Hier kan ik dus zelf helemaal niets aan doen, maar goed diegene die bij hebben moeten betalen. Mail mij maar, dan zorg ik dat dit goed komt
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2005 @ 12:46:42 #123
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30383671
Is het niet verstandiger om dit soort dingen via de e-mail te bespreken?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_30383732
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:46 schreef Skaai het volgende:
Is het niet verstandiger om dit soort dingen via de e-mail te bespreken?
hoe vaak is dat ondertussen al geopperd..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_30383843
ach nevermind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')