abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30370940
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:05 schreef lotje11 het volgende:
Ik denk milky bar.....

H7 ik heb die vriendin nog niet bereikt, ik heb haar nu maar gemaild, maar als je nu wilt bestellen doe maar dan hebben we pech....
Doe maar rustig hoor Ik wacht sowieso nog even een mailtje terug af.
  woensdag 7 september 2005 @ 22:44:45 #102
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30371212
Mailtje van de consumentenbond, over de resultaten van het testen van innovatieve cremes.
Is er iemand hier lid van de consumentenbond? Niet leden kunnen de resultaten niet zien en daar ben ik nou juist zo benieuwd naar.
quote:
Rimpels zijn niet weg te smeren. Het enige wat hydraterende crèmes en rimpelcrèmes doen, is vocht vasthouden in de hoornlaag van de opperhuid. Hierdoor zwelt deze laag wat op, waardoor de huid gladder lijkt. Maar in de loop van de dag verdampt het vocht en verdwijnt het effect. 10 tips voor een gezonde huid
1. Niet roken
2. Veel drinken...
3. ...maar niet te veel alcohol
4. Veel buiten zijn...
5. ...maar beschermd tegen de zon
6. Gevarieerd, gezond eten
7. Voldoende slapen
8. Genoeg bewegen
9. Geen agressieve zepen gebruiken
10. Niet te lang en niet te heet douchen

Als een crème ingrijpend de structuur van de huid verandert, is het een medicijn en moet als zodanig verkocht worden, met de daarbij behorende eisen en regels. Die gelden niet voor dagcrèmes. En dus valt er ook niet meer van te verwachten dan wat verbetering van het vochtgehalte en de gladheid van de huid.

Liegen alle fabrikanten van rimpelcrèmes dan ronduit in hun reclames? Niet helemaal. De diepte van rimpels kan wat verminderen na een smeerbeurt. Maar dit is zo minimaal, dat het met het blote oog niet te zien is, hooguit op uitvergrote beelden van de huid. Bovendien is het effect maar tijdelijk. Kortom, als gebruiker heb je er tegen je rimpels helemaal niets aan.

De test
De Consumentenbond testte acht hydraterende crèmes en vier antirimpelcrèmes op dertig proefpersonen. Om alle crèmes te testen, zou te duur zijn geworden. We kozen daarom voor die producten waarvan de fabrikant beweert dat het een "innovatie" op het gebied van rimpelbestrijding is, en voor een aantal hydraterende crèmes.

We onderzochten de veel goedkopere antirimpelcrèmes van huismerken niet. Zij volgen meer dan dat ze "innoveren".

We onderzochten de vochtregulerende werking en het gladmakend effect op de huid van de proefpersonen. De werking van de crèmes is vergeleken met de werking van een standaardcrème van olie en water. Ten slotte is gekeken naar de conservering van de crème.

Eén dagcrème viel weg uit de test, omdat bleek dat onze potjes een bacterie bevatten die er niet in mag zitten. Nadat de Consumentenbond dit meldde aan de Keuringsdienst van Waren en de leverancier, Kruidvat, besloot de drogisterij deze crème uit de schappen te halen.

Potjeslatijn
De goedkoopste antirimpelcrème uit de test presteert het best. En bij de hydraterende crèmes staat een peperduur product weliswaar bovenaan, maar een veel goedkopere antirimpelcrème scoort op vochtregulering net zo goed.

Omdat deze test maar een heel klein deel van het enorme aanbod aan dagcrèmes beslaat, zijn er geen "absolute winnaars". Vandaar ook dat we het predikaat "Beste koop" niet hebben toegekend. De test toont wel aan dat een goede crème niet extreem duur hoeft te zijn.

Wij vroegen fabrikanten die ingewikkelde termen als "Hydra Complete Multi-Level Moisture" en "boswelox" gebruiken in welke ingrediënten deze beloften te vinden zijn. Vervolgens gingen we na wat die stoffen voor de huid doen.

Een aantal van de genoemde ingrediënten kan wel iets voor de huid betekenen, maar in welke mate is moeilijk vast te stellen. Sommige ingrediënten worden wellicht alleen gebruikt of genoemd omdat het interessant klinkt. Neem dat potjeslatijn niet al te serieus.

Uit onze laboratoriumtest blijkt dat smeren de huid er wel beter uit kan laten zien, vanwege het vochtvasthoudende vermogen. Wie een probleemloze huid heeft, hoeft niet te smeren, behalve voor UV-bescherming. Maar bij een droge huid is het vaak wel prettig om het trekkende gevoel aan te pakken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30371514
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:11 schreef _evenstar_ het volgende:
het is gewoon red rooster
doe eens even allemala snel mee nedenken waar ik me vrijdg mee ga douchen moet wel uitermate lekker ruiken op mijn trouwen he
Ik weet niet wat je hebt maar The Olive Branch is natuurlijk erg lekker om mee te douchen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_30373709
Ik denk dat het milkybar is, in Maastricht liggen stukken die id die zalmkleur hebben. Normaal issie meer wittig toch?
pi_30373790
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:44 schreef morgaine21 het volgende:
Ik denk dat het milkybar is, in Maastricht liggen stukken die id die zalmkleur hebben. Normaal issie meer wittig toch?
In Den Bosch was hij idd behoorlijk wit
Let's plant a tree
pi_30373911
Hij ziet er soms nogal uitgedroogd uit vind ik, gelig ipv wit. Maar wel de enige zeep die enigszins doorschijnend is.
pi_30375853
Ik vind Sandstone toch best een bijzonder zeepje. Lekker fris met dit weer, dat zand wat over je huid heen scrubt, alleen...waarom moet m'n bad er meteen uitzien alsof ik naar het strand ben geweest? Er lag een laag zand, niet normaal. Maar goed... hij bevalt best.
Back in business.
pi_30378008
Ik heb mail terug:
quote:
hi rianne,

the p grunts ...well are technically not for free. these soaps i have plenty of stocks and thought of cutting them up and adding them (cost wise) and physically wise to the package so that it would be more interesting ...to have 2 discontinued items instead of one.

if you and your friends so decided to just take the hbh dusting powder...it is fine by me. you just have to tell me how many...possibly this week latest next week? so that i can HOARD (buy them in advance for you and your friends). thanks again and hope to hear from you soon.
Denk toch dat we zo snel mogelijk moeten zijn
pi_30379363
Ik vind die doucegels bijna nog lekkerde dan de vaste zepen.
Ik heb nu Flying fox, tamp, chai, en een beetje the olive branch. Maar wat zijn deze heerlijk. Ook na het douche blijven deze geuren lekker hangen.

Maar de HIWTk, Milky bar, Angels Delight en Snowcake, zijn gewone must be's in mijn badkamer
pi_30379508
emmy! Je hebt weeeeer niet genoeg de envelop gefrankeerd

Je snapt toch wel dat enveloppen zwaarder worden, en dat dat dan meer kost?
  donderdag 8 september 2005 @ 10:03:55 #111
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30379575
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:52 schreef Vava het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je hebt maar The Olive Branch is natuurlijk erg lekker om mee te douchen
wij hebben nog rockstar/honey i washed the kids/ flying fox/ i should coco en miranda en oh lala ga ik voor rockstar zoet of honing zoet
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 8 september 2005 @ 10:04:22 #112
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30379583
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:00 schreef Funnie het volgende:

lekker is dat
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_30379650
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:00 schreef Funnie het volgende:

Bij het postkantoortje hier in het dorp zeiden ze dat het genoeg was Kutlui daar.
Ik ga er toch vanuit dat hun weten wat ze zeggen. Niet dus.
pi_30381845
Hier ook te weinig hoor Ymme, moet 50 cent betalen
pi_30381980
Nou ja zeg. En bedankt he Die muts bij de supermarkt hier, weet dus ook niet waar ze het over heeft!
Hier kan ik dus zelf helemaal niets aan doen, maar goed diegene die bij hebben moeten betalen. Mail mij maar, dan zorg ik dat dit goed komt
  donderdag 8 september 2005 @ 11:44:27 #116
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30382210
Heb dat ook wel eens gehad, heel vervelend. Weegschalen verschillen

* Nugget denkt: Zou ik vandaag dan ook mijn post van Ymme krijgen? Oeh!
pi_30382335
Uh sorry, maar nog steeds geen tijd om postzegels te halen. Ik heb op het centraal station geinformeerd of ik ze daar ergens kon halen, maar ook niet.
En aangezien ik druk ben op school, en geen tijd heb gehad, liggen er nog steeds 4 enveloppe op het aanrecht bij ons. Ik zal mijn moeder eens vragen voor postzegels. Want als ik thuis kom, zitten de winkels in het dorp al dicht
  donderdag 8 september 2005 @ 11:51:10 #118
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30382411
Oh, oké

* Nugget wacht in dat geval niet meer op de postbode en gaat naar Lush DB
pi_30382428
Zit mijn envelop er nog bij of niet? Ik heb nl nog geen geld van je ontvangen voor de angels delight uit Maastrischt.
Go hard or go home
pi_30382527
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:51 schreef noekje het volgende:
Zit mijn envelop er nog bij of niet? Ik heb nl nog geen geld van je ontvangen voor de angels delight uit Maastrischt.
Shit, ja idd. Oh dan moet ik met deze maar eens haast gaan maken.
Sorry Ik heb het de laatste tijd ook zo druk. Vergeef het me dat ik dan wel eens wat kan vergeten
pi_30383294
ymme, je bent niet echt lekker bezig hoor. Ik snap dat je druk bent enzo. Maar toch moet je er netter mee omgaan. Mensen willen straks niets meer samen met jouw gaan doen. Dan moet je daar niet raar van opkijken! Want dat gaat echt gebeuren!

Kijk net als mijn snowcak. 1 persoon weet dat ik alsnog mizelf bn vergeten. Maar omdat ik die mensen inc. jou het beloofd heb. Heb ik alles gewoon opgestuurt. En nu heb ik geen snowcake uh nou ja jammer dan. Maar dat is wel wat netter dan hoe jij ermee omgaat.

Ik heb van de snowcake niet willen vertellen omdat ik bang was dat iedereen zou gaan zeggen nee, dan issie voor jou en hou hem zelf dan aub. En dat wilde ik niet. Het was gewoon mijn fout .uit

ik heb trouwens een weegschaaltje zelf thuis en tarieven lijst van tgp post. Dus dat gaat tot nu toe gewoon goed.
pi_30383563
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:07 schreef ymme het volgende:

[..]

Bij het postkantoortje hier in het dorp zeiden ze dat het genoeg was Kutlui daar.
Ik ga er toch vanuit dat hun weten wat ze zeggen. Niet dus.
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:37 schreef ymme het volgende:
Nou ja zeg. En bedankt he Die muts bij de supermarkt hier, weet dus ook niet waar ze het over heeft!
Hier kan ik dus zelf helemaal niets aan doen, maar goed diegene die bij hebben moeten betalen. Mail mij maar, dan zorg ik dat dit goed komt
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2005 @ 12:46:42 #123
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30383671
Is het niet verstandiger om dit soort dingen via de e-mail te bespreken?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_30383732
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:46 schreef Skaai het volgende:
Is het niet verstandiger om dit soort dingen via de e-mail te bespreken?
hoe vaak is dat ondertussen al geopperd..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_30383843
ach nevermind
pi_30383866
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:54 schreef Funnie het volgende:
ach nevermind
ooh ja per mail of msn komt die boodschap toch ook niet over?

goedendag verder
pi_30383990
Owow... de laatste tijd vind ga ik liever niet 's ochtends onder de docuhe omdat ik het dan jammer vind om de douchebeurt af te raffelen. Dus ga ik vaak 's middags (voel me toch een beetje vies en moet zo naar school dus wil ook niet tot vanavond wachten)

Zo midden op de dag douchen is trouwens aan te raden! Ik heb vanmorgen bijvoorbeeld gewerkt en na een goede douche voel ik me altijd weer als nieuw
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2005 @ 13:24:46 #128
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30384702
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:54 schreef Funnie het volgende:

[..]

ooh ja per mail of msn komt die boodschap toch ook niet over?

goedendag verder
Nu wel dan, door elkaar openlijk de les proberen te lezen zodat iedereen mee mag genieten met hoe slordig je ymme wel niet vind??
Het lijkt steeds meer op PUB hier, kinderachtig gedoe.

OT: Ik ga zo lekker Hybrid en Godiva halen
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_30384931
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:29 schreef Funnie het volgende:
ymme, je bent niet echt lekker bezig hoor. Ik snap dat je druk bent enzo. Maar toch moet je er netter mee omgaan. Mensen willen straks niets meer samen met jouw gaan doen. Dan moet je daar niet raar van opkijken! Want dat gaat echt gebeuren!

Kijk net als mijn snowcak. 1 persoon weet dat ik alsnog mizelf bn vergeten. Maar omdat ik die mensen inc. jou het beloofd heb. Heb ik alles gewoon opgestuurt. En nu heb ik geen snowcake uh nou ja jammer dan. Maar dat is wel wat netter dan hoe jij ermee omgaat.

Ik heb van de snowcake niet willen vertellen omdat ik bang was dat iedereen zou gaan zeggen nee, dan issie voor jou en hou hem zelf dan aub. En dat wilde ik niet. Het was gewoon mijn fout .uit

ik heb trouwens een weegschaaltje zelf thuis en tarieven lijst van tgp post. Dus dat gaat tot nu toe gewoon goed.
Even 1 ding, ik heb aangeboden om proefjes te versturen. Dan vind ik niet dat die gene moeten gaan zeuren (niet dat gebeurd hoor) dat ze het niet op tijd krijgen. Het is uit vrije wil gegaan. En ik hoef er ook niets voor terug! Dus dan vind ik dat best netjes handel.. Uit mezelf mensen proefjes toesturen

Alleen dat geld van de AngelsDelight, dat is niet erg handig van mezelf!
pi_30385011
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:42 schreef Funnie het volgende:

[..]

[..]

Idd, zoals skaai al zei, doe niet zo kinderachtig. Bij ons heb je een klein TPG-afdeling bij de kassa van de supermarkt. Ik woon in klein dorpje waar ze geen postkantoor hebben. Maar waar je de Pakketen/brieven kunt brengen/ophalen. En postzegels kunt kopen
Zo duidelijk.
Ik zal nog eens een keer aanbieden op gratis proefjes te verstruren. Krijg je gezeik, echt waar. Dacht dat sommige hier wel volwassener waren.

Doei
pi_30385116
pffgt.
pi_30385162
Het slaat werkelijk nergens op. Hoe kinderachtig er hier op elkaar gereageerd wordt de laatste weken!
Die gene die zich aangesproken voelen, snappen het!
jammer van het oh zo leuke topic
pi_30385195
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:55 schreef ymme het volgende:

[..]

Shit, ja idd. Oh dan moet ik met deze maar eens haast gaan maken.
Sorry Ik heb het de laatste tijd ook zo druk. Vergeef het me dat ik dan wel eens wat kan vergeten
Ik vergeef het je wel hoor als je me uiteindelijk maar niet vergeet dan vind ik het goed.:-)
Go hard or go home
pi_30385197
misschien kan dit soort shit voortaan dus wel via de mail uitgezeken worden.
en niet hier.
dit lijkt meer op een verzameling pmsmutsen zonder chocola af en toe, jeetje zeg.
no offence, maar t is wel een steeds terugkerend thema.
  donderdag 8 september 2005 @ 13:42:15 #135
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30385221
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:33 schreef Anitra het volgende:
Hier ook te weinig hoor Ymme, moet 50 cent betalen
Boohoohhoo. 50 cent. Je stevent recht op faillisement af.
Wat een gezemel. Iemand stuurt grats delen van z'n dure lushspulletjes op naar je en dan durf je nog te zeiken. Hoe Hollands
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_30385255
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:41 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik vergeef het je wel hoor als je me uiteindelijk maar niet vergeet dan vind ik het goed.:-)
Nee, natuurlijk vergeet ik het niet. Je enveloppe ligt bovenop de stapel van de rest.
Deze zal ik proberen zo snel mogelijk op te sturen.
En dan is het voor het laats geweest dat ik proefjes verstuurd hebt.
pi_30385279
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Wat een gezemel. Iemand stuurt grats delen van z'n dure lushspulletjes op naar je en dan durf je nog te zeiken. Hoe Hollands
Jij schrijft, wat ik dacht
pi_30385425
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb nog duurdere lush spullen naar haar gestuurd en ik heb wel genoeg er op geplakt.
Jemig houd je smoel als je er niks vanaf weet. Overigens 3 mailtjes gestuurd en geen antwoord!
pi_30385456
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:49 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ik heb nog duurdere lush spullen naar haar gestuurd en ik heb wel genoeg er op geplakt.
Jemig houd je smoel als je er niks vanaf weet. Overigens 3 mailtjes gestuurd en geen antwoord!
Uh 0 emails ontvangen
pi_30385506
oke.. dan gooien we zoiets dus niet meer in de groep. En dan krijg je straks echt dat iedereen het denkt over ymme maar niemand mag het meer zeggen. En het gaat niet alleen om die 50 cent! Het gaat er (bij mij!!!) om dat dit de tweede keer is! Even niet vergeten he!

ik heb eerder ook elke keer ymme verdedigt en dat weet ze. Ze stuurde proefjes omdat ik trouwens de eerste keer toch wel meer dan 50 cent moest betalen hoor!!

aarrghhzz het heeft gewoon geen nut op deze manier...

bekijk het toch allemaal even hier!
mensen mogen toch gewaarschuwt worden?????
Het is in dit geval van dingen die optapelden kontinu..

En ymme jij bent gewooon een ja knikker zodra iemand je verdedigt en zal ook niet 1 moment eigen verantwoodelijkheid nemen.
pi_30385717
Ymme zou natuurlijk in plaats van hier reageren, even snel naar de winkels kunnen gaan en daar postzegels kunnen gaan halen En zo de mensen die nog op dingen van haar wachten blij kunnen maken.
pi_30385780
Maar goed, zijn er mensen die behoefte hebben aan Miranda of Rockstar. Ik vind ze niet lekker dus als er liefhebbers zijn, meld het even.
Go hard or go home
pi_30385915
Ok, ik heb in de aanbieding: 100 gram Fuel!

Ik heb de hoop opgegeven dat ik nog aan de geur ga wennen.... bah bah bah
Het eerste lushproduct waar ik echt niks mee kan.
Als ik hier iemand een plezier mee kan doen mail me dan ( lotjebb@yahoo.co.uk) want ik ga het niet meer gebruiken! Die geur....
Last.fm Twitter
pi_30386493
ikben rockstar fan.
  donderdag 8 september 2005 @ 14:37:05 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30386675
* negeert het gezanik hierboven.

Vava ik heb je envelop ontvangen, dankjewel !!! Echt superveel ! Wat ruikt het allemaal lekker en ik ga nu snel naar het cd'tje luisteren!

Hopelijk is mijn envelopje voor jou ook aangekomen vandaag!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 8 september 2005 @ 15:02:07 #146
128694 Sinkwanee
Ja zeg.. ik kan niet heksen!
pi_30387465
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:11 schreef _evenstar_ het volgende:
doe eens even allemala snel mee nedenken waar ik me vrijdg mee ga douchen moet wel uitermate lekker ruiken op mijn trouwen he
KARMA!!!!!!!!

Of B Never too Busy to B Beautiful
*Eigenwijs is ook wijs*
  donderdag 8 september 2005 @ 15:03:04 #147
128694 Sinkwanee
pi_30387498
funnie, je pakje komt helemaal goed. Ik wilde er nog wat extra in stoppen, toen had ik een groter doosje nodig... Dus hij komt er aan. Skinny dip en verassing
*Eigenwijs is ook wijs*
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2005 @ 18:59:46 #149
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30394986
Ik heb Hybrid en Godiva gehaald en gezellig met Bonnie (Leidsestraat) gekletst
En heb ook maar een halve liter fles Veganese gehaald, die is echt heerlijk.

Ook leuk, ik zat op de terugweg in de trein tegenover een vrouwtje. Echt 5 minuten voordat we uit moesten stappen (na 20 minuten tegenover elkaar te hebben gezeten) zag ze mijn Lush tasje en begon ze tegen me te kletsen, ze ziet bijna nooit andere mensen met Lush tasjes lopen. En dat ze al drie jaar Lush producten gebruikt en er heel erg dol op is, en dus ook al haar vrienden ermee aansteekt. Echt toevallig
pi_30396029
Zo dan! Wat gezellig hier! Misschien kan er nog een extra Lush-topic komen in KLB of PUB. Waar gaat het allemaal over zeg....
Back in business.
pi_30396398
Oke Ik lees net een nieuwe mail:
quote:
dear rianne,

i think there has to be adjustements on shipping hbh dusting powders.... because i have to buy and fit them in big air bubble envelopes and here in the philippines...they are expensive.

there is no shipping changes in the hbh powders with p grunt soap sets...because i am boxing those.

if you are interested in just getting hbh powders, and we shall try to fit in as many cans as possible, their shipping cost is:

3cans = us$12.50 (500g parcel)
6cans = us$21.00 (1kilo parcel)
9cans = us$30.00 (1.5kilo parcel)
12cans= us$37.50 (2.0kilo parcel)

sorry, but these adjustments has to be made.
Dus ik heb teruggemaild of er dan wat van de prijs van de poeders af mag omdat ik dit een beetje lullig vindt, ik snap dat hij winst wil maken maar hij maakt er nu vijna US.3,- per doosje, aangezien we er best veel willen bestellen maakt ie winst zat en kan er wel wat vanaf vind ik.. Als je ze in de winkel daar zou kopen kost het je namelijk US.8,- (Volgens gwk)..

Afwachten maar weer Als dit nou niet gaat, hebben jullie dan nog steeds interesse?
  donderdag 8 september 2005 @ 19:49:46 #152
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30396448
Klinkt mij niet helemaal als zuivere koffie in de oren eerlijk gezegd .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 8 september 2005 @ 19:49:54 #153
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_30396451
@ Sanne hier kan je als het goed is het pdfje van die test downloaden lukt het niet dan stuur ik hem wel naar je op

http://pickup.mofile.com/(...)ode=7737703113139881

IS dus die test van de consumentenbond

[ Bericht 20% gewijzigd door -Bubseltje- op 08-09-2005 20:01:19 ]
pi_30396459
Trouwens, 3 van die potjes met 80 gram is toch geen halve kilo

* Dit net pas ziet, weer mailen gaat*

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2005 19:50:33 ]
pi_30396506
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt mij niet helemaal als zuivere koffie in de oren eerlijk gezegd .
Het is wel een goede ebayer... alleen maar positieve feedbacks.
  donderdag 8 september 2005 @ 19:52:32 #156
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30396528
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:51 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Het is wel een goede ebayer... alleen maar positieve feedbacks.
Hmm.. dan zal het wel. Vind het gewoon beetje vaag allemaal met die "adjustments". Ben alleen maar bezorgd om jullie centjes hoor .
pi_30396558
Ja ik vind het zelf ook nogal vreemd hoor.. ik heb dan ook zojuist weer een mail weggedaan over die halve kilo Ik wil uiteraard ook dat alles goed gaat.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2005 19:53:51 ]
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2005 @ 20:44:31 #158
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30398380
Ik had zin om te fotosoepen

donderdag 8 september 2005 @ 20:45:06 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30398401
Ik bespeur verveling .

Maar wel leuk .
  donderdag 8 september 2005 @ 20:46:39 #160
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30398454
Mijn fotosoepsel. Alweer een oudje.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 8 september 2005 @ 20:47:42 #161
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30398497
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
@ Sanne hier kan je als het goed is het pdfje van die test downloaden lukt het niet dan stuur ik hem wel naar je op

http://pickup.mofile.com/(...)ode=7737703113139881

IS dus die test van de consumentenbond
Tx, maar ik heb geen inlogcode.
  donderdag 8 september 2005 @ 20:48:24 #162
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_30398525
Hmmm, net gebeld met vriendin, als jij het nog betrouwbaar vind over komen, H7 dan willen wij 1 pot (we gaan 'm delen) of komt dat erg rot uit? (weet niet hoeveel bestelllingen je verder gaat doen?) Ik hoor het wel!
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_30398650
Ik heb nu 6 doosjes als het goed is.. 2 van mezelf, 1 voor jou lotje en nog 3 anderen, delen we de verzendkosten dan door 5? Dan moeten we het op US.4,20 p.p houden en dat is ¤3,50 als ik het allemaal goed bekijk

Ik wacht nogmaals mail af en dan houden we het op 6.

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2005 21:01:27 ]
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2005 @ 20:53:02 #164
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30398701
Ohja, ik heb vandaag even mijn neus in de Imperialis gestoken (bijna dan ), en ze roken fris en zagen er stevig uit. Maar ik koop er pas een als mijn Celestial op is, 2 cremes door elkaar gebruiken lijkt me niks
  donderdag 8 september 2005 @ 20:53:52 #165
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_30398736
Klinkt goe!
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
  donderdag 8 september 2005 @ 20:54:00 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30398743
Ha mooi. Ga ik volgende week mooi verhaal halen daar. Mijn Imperialis stinkt echt zwaar chemisch. Thnx Skaai, nu weet ik zeker dat ik 't potje meeneem.
pi_30399308
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:51 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb nu 6 doosjes als het goed is.. 2 van mezelf, 1 voor jou lotje en nog 3 anderen, delen we de verzendkosten dan door 5? Dan moeten we het op US.4,20 p.p houden en dat is ¤3,50 als ik het allemaal goed bekijk

Ik wacht nogmaals mail af en dan houden we het op 6.
Het klinkt een beetje raar maar ondanks dat wil ik toch nog steeds mijn potje poeder!
Last.fm Twitter
pi_30399352
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:08 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Het klinkt een beetje raar maar ondanks dat wil ik toch nog steeds mijn potje poeder!
Raar dat hij nu ineens mailt met een andere prijslijst?
pi_30399961
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Raar dat hij nu ineens mailt met een andere prijslijst?
Ja, en met het gewicht.... Maar goed, als het volgens ebay een betrouwbare gebruiker is dan durf ik het wel aan.

Ik ga nu naar bed. Handen en voeten insmeren met Snuggle, boek lezen en slapen....
Last.fm Twitter
pi_30400004
Diegene heeft door dat wij hollanders masaal die honey aan het kopen zijn

Had ik al gezegd dat ik niet meer mee doe met de honey?
pi_30401261
Nee maar dat was wel duidelijk Hij heeft 273 positieve reacties.. zal toch wel goed zijn? Ik vind het ook raar
pi_30402957
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:55 schreef heaven7 het volgende:
Nee maar dat was wel duidelijk Hij heeft 273 positieve reacties.. zal toch wel goed zijn? Ik vind het ook raar
Het is een goeie verkoper zover ik weet. Dus je zult heus je honey wel krijgen. En tsja mensen verkopen nou eenmaal op ebay om winst te maken. En zij hebben daar nou eenmaal iets wat wij hier niet hebben, maar wel graag willen hebben en dan zul je daar soms iets meer voor moeten betalen.
pi_30403075
Tuurlijk, logisch ook, maar geef dan niet 2 verschillende schema's voor het verzenden, dat is raar Maarja, 3 dollar extra delen door 5 kost je ook de kop niet
pi_30403152
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:42 schreef heaven7 het volgende:
Tuurlijk, logisch ook, maar geef dan niet 2 verschillende schema's voor het verzenden, dat is raar Maarja, 3 dollar extra delen door 5 kost je ook de kop niet
Helemaal mee eens dat diegene wel heel snel zijn prijs verhoogde.

Maar jullie hebben binnenkort wel een honey bee have powder
  donderdag 8 september 2005 @ 22:49:50 #175
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30403311
Heaven7, je hebt een mailtje terug!

Oja! Vandaag gekocht:
HIWTK
Fresh Farmacy
The Soft Touch
The Olive Branch
Herbalism

pi_30403724
Klopt bibi, daar gaar het om!

Ik heb het gelezen Nugget Prima! Je hoort nog van me

Lekker lijstje trouwens, ik ben vandaag ook in Den Bosch geweest! Hoelaat was je daar? Ik rond half 2 en toen nog een keer om half 4

Heb Candy Fluff gekocht, ik had Silky underwear opgestrooid en even naar buiten gelopen om goed te kunnen ruiken maar vond het niet zo lekker, op de terugweg dacht ik de hele tijd, wat ruik ik toch voor lekkers? Was het Silky underwear Nu moet ik morgen weer terug
pi_30404358
XcUZ_Me ik heb je pakketje ook ontvangen dankjewel

Heaven7 ik durf het wel aan hoor hij heeft een goede score op Ebay. En die verzendkosten,, jammer dan, als we het delen is het maar een klein beetje meer
Let's plant a tree
  donderdag 8 september 2005 @ 23:58:04 #178
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30405935
Ik was er rond 1 uur, heaven7! Weet niet hoe lang ik heb gesnuffeld maar misschien heb ik je wel gepasseerd bij de deur ;-)

Silky Underwear is zéker heel lekker! Ik twijfelde in de winkel ook even, maar heb hem toch maar meegenomen, impulsieve shopverslaafde als ik ben. Ik ben er nog steeds heel blij mee! Ik gebruik hem ook tegen een glimmende huid. Hij matteert heel erg en maakt je huid stralend en lekker geurend! (Daarom wil ik ook graag de Honey Bee poeder, ik ben weg van HIWTK en van de poeders! Móóie combi!)
pi_30406565
Ja, mij lijkt de honey bee have echt heerlijk! Ik hoop dat het niet tegenvalt, maar als het naar honing ruikt is het toch goed. Hoe doe jij de poeder op? Ik heb bij ici paris een poederdons gekocht maar moet je de poeder er dan gewoon opschudden en dat donsding dan over je lichaam halen ofzo?

* heaven7 had bij het proberen een witte waas over het hele lichaam
pi_30406707
Ik ben ook weg van die HIWTK en van de poeders (ik heb Candy Fluff en een proefje Silky Underwear) en dus heel erg benieuwd naar die poeder
Let's plant a tree
pi_30406728
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:16 schreef heaven7 het volgende:
Ja, mij lijkt de honey bee have echt heerlijk! Ik hoop dat het niet tegenvalt, maar als het naar honing ruikt is het toch goed. Hoe doe jij de poeder op? Ik heb bij ici paris een poederdons gekocht maar moet je de poeder er dan gewoon opschudden en dat donsding dan over je lichaam halen ofzo?

Ik strooi gewoon wat van die Candy Fluff op bijvoorbeeld mijn armen en dan smeer ik het uit met mijn handen
Let's plant a tree
pi_30406769
Ik zal het nog eens proberen Candy fluff is trouwens 80 gram en de rest 100 gram
pi_30407394
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:24 schreef heaven7 het volgende:
Ik zal het nog eens proberen Candy fluff is trouwens 80 gram en de rest 100 gram
O echt? De potjes zijn wel van hetzelfde formaat nouja, ik viind dat er behoorlijk veel inzit hoor!
Daar kan ik wel een tijd mee vooruit
Let's plant a tree
pi_30411150
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:24 schreef heaven7 het volgende:
Dat is gek. Als je op de engelse site kijkt zijn ze allemaal 100gr. En in het nl krantje staat dat bare naked lady 85 gr is en candyfluff 80 gr. En op de nl site staat dat bare naked 100gr is en candy 80.
  vrijdag 9 september 2005 @ 08:25:49 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30411183
Volgens mij weten ze het zelf niet eens .
pi_30411216
Ha ha ha, en op de duiste site is het weer helemaal anders.
  vrijdag 9 september 2005 @ 08:47:11 #187
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30411463
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:16 schreef heaven7 het volgende:

Ik draai het schijfje naar één open gaatje en strooi voorzichtig wat op mijn hand. Dan smeer ik het uit over mijn arm en herhaal het bij de andere hand en andere lichaamsdelen etc. Als ik het direct op mijn arm gooi ligt het met mijn dunne kippenarmpje voor het grootste deel al op de grond en dat is zonde!
  vrijdag 9 september 2005 @ 09:19:00 #188
128694 Sinkwanee
pi_30412021
Ik heb al vaker bij haar gekocht en mijn Honey Bee Have powder ligt op het postkantoor nu. Ga het pakje morgen halen.... Ze geeft ook altijd een mailtje wanneer je pakketje onderweg is. DUs ik zou er gewoon voor gaan...
*Eigenwijs is ook wijs*
pi_30412077
Ik gebruik alleen een poeder, als ik van te voren een bodylotion gebruikt hebt. Dan blijft het poeder beter zitten, laat ik maar zeggen

Oh dit is trouwens gewoon ymme hoor Er is iets mis met mijn andere account.
pi_30412362
@ Vava: Ik heb je mail gehad hoor. Je bent echt een schat
pi_30415419
Oke mensen, ik heb weer mail:
quote:
hi rianne,

you are mistaken... one cannister of dusting powder has a gross
weight of 135 to 150g... i am thinking the powders alone is
100g and the carton cannister weight is from 35 to 50 grams.
so... 3 cannisters is 450g plus air bubble weight is 50g... exactly
500g parcel. if you have any lush dusting powder with 80g
declared weight.... meaning 80g printed on the cannister and
when you weigh them you also get exact or lower than 80g...
then that particular dusting powder IS UNDERPACKED.... you are
not getting 80g of powder's worth!

i cannot lower my prices for the hbh powders. sorry...please
understand.. i am only having a few dollars for margin for this
discontinued item. have to pay ebay fees and paypal fees...and
they are ( the hbh powders are limited in stock).

ok what i can do for you rianne...is to honor the old shipping
prices i gave before... like 3 cannisters for $10... please
disregard the new set i recently sent you... i will just absorb the
additional shipping cost to save you a few dollars on shipping.

that is the best i can do rianne.

tell me if you are still interested in them so that i know if i will
can allocate my stocks you or to other lushies.

hope to hear from you soon
Ik ga er nu 6 bestellen, dat betekent dat het in totaal US.83,0 gaat worden. (6pcs (HBH powder)=$18.50 geldt dan weer).
Ik mail jullie allemaal wel even met de details, ik zal het wel voorschieten want als ik moet wachten tot al het geld binnen is gaat er weer zoveel tijd verloren he.

Is dit oke voor iedereen?

Lotje11 wil jij mij even mailen? rianne_1974@hotmail.com

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2005 11:29:43 ]
pi_30416170
En mijn account doet het weer

Ik heb gister middag, na het douchen karma cream op gedaan, en ik ruik het nu nog. Zelfs mijn t-shirt ruikt hierna
pi_30423472
Stil hier
pi_30425164
Op 1 september had ik mijn eerste bestelling gedaan, maar het is er nog steeds niet!!!
Is dat gebruikelijk, dat het zo lang duurt voordat het bezorgd wordt?
pi_30425238
Oh ja, iedereen die nog in Maastricht Narcotick wil kopen, ik heb de allerlaatste 6 flesjes gekocht. Het gaat binnenkort toch uit het assortiment.
pi_30425877
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:09 schreef suikerzoet het volgende:
Op 1 september had ik mijn eerste bestelling gedaan, maar het is er nog steeds niet!!!
Is dat gebruikelijk, dat het zo lang duurt voordat het bezorgd wordt?
Ja, gemiddeld een week á 10 dagen.

Ik ga trouwens morgen naar Haarlem! Daar de Lush leegkopen en m'n verjaardagsgeld opmaken
Back in business.
pi_30427556
Ik zweer bij Breath of Fresh Air
Wie gebruikt hem nog meer?
4
  vrijdag 9 september 2005 @ 17:36:49 #198
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30427864
Ik ga de volgende keer als ik in de winkel kom eens een shower gel proberen, ik heb er nog niet een geprobeerd. Behalve Happy Hippy lijken ze me allemaal lekker. Ik word een beetje moe van die zeepjes. Best onpractisch en ik vind er maar een paar echt lekker: Snowcake, Waylander en I Should Coco. En Temptation die eruit ligt. De andere vind ik niet lekker genoeg om nog een nieuw stuk van te halen.
  vrijdag 9 september 2005 @ 17:39:31 #199
101884 PeRi
Allons-y!
pi_30427931
Ik ben echt heel erg nieuwsgierig naar hoe die Happy Hippie op je huid is, hij ruikt erg naar grapefruit! En ik wil The Olive Branch, wil 'm iedere keer halen, maar ik heb nog zoveel wat eerst op moet.
Whatever I want.
  vrijdag 9 september 2005 @ 17:42:08 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30427992
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 17:39 schreef PeRi het volgende:
Ik ben echt heel erg nieuwsgierig naar hoe die Happy Hippie op je huid is, hij ruikt erg naar grapefruit! En ik wil The Olive Branch, wil 'm iedere keer halen, maar ik heb nog zoveel wat eerst op moet.
Ja, that reminds me, dat flesje bij mij thuis wil graag uitgeprobeerd worden door jou
ik ben zaterdag de 17de toevallig in Den Haag de hele dag, avond en nacht dusmocht jij daar toevallig ook net zijn...zo nee dan wachten we gewoon af tot een volgende VIP-avond die ongetwijfeld komt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')