Dus ik heb teruggemaild of er dan wat van de prijs van de poeders af mag omdat ik dit een beetje lullig vindt, ik snap dat hij winst wil maken maar hij maakt er nu vijna US.3,- per doosje, aangezien we er best veel willen bestellen maakt ie winst zat en kan er wel wat vanaf vind ik.. Als je ze in de winkel daar zou kopen kost het je namelijk US.8,- (Volgens gwk)..quote:dear rianne,
i think there has to be adjustements on shipping hbh dusting powders.... because i have to buy and fit them in big air bubble envelopes and here in the philippines...they are expensive.
there is no shipping changes in the hbh powders with p grunt soap sets...because i am boxing those.
if you are interested in just getting hbh powders, and we shall try to fit in as many cans as possible, their shipping cost is:
3cans = us$12.50 (500g parcel)
6cans = us$21.00 (1kilo parcel)
9cans = us$30.00 (1.5kilo parcel)
12cans= us$37.50 (2.0kilo parcel)
sorry, but these adjustments has to be made.
Het is wel een goede ebayer... alleen maar positieve feedbacks.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt mij niet helemaal als zuivere koffie in de oren eerlijk gezegd.
Hmm.. dan zal het wel. Vind het gewoon beetje vaag allemaal met die "adjustments". Ben alleen maar bezorgd om jullie centjes hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 19:51 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het is wel een goede ebayer... alleen maar positieve feedbacks.
Tx, maar ik heb geen inlogcode.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
@ Sanne hier kan je als het goed is het pdfje van die test downloaden lukt het niet dan stuur ik hem wel naar je op
http://pickup.mofile.com/(...)ode=7737703113139881
IS dus die test van de consumentenbond
Het klinkt een beetje raar maar ondanks dat wil ik toch nog steeds mijn potje poeder!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:51 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb nu 6 doosjes als het goed is.. 2 van mezelf, 1 voor jou lotje en nog 3 anderen, delen we de verzendkosten dan door 5? Dan moeten we het op US.4,20 p.p houden en dat is ¤3,50 als ik het allemaal goed bekijk![]()
Ik wacht nogmaals mail af en dan houden we het op 6.
Raar dat hij nu ineens mailt met een andere prijslijst?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:08 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje raar maar ondanks dat wil ik toch nog steeds mijn potje poeder!
Ja, en met het gewicht.... Maar goed, als het volgens ebay een betrouwbare gebruiker is dan durf ik het wel aan.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Raar dat hij nu ineens mailt met een andere prijslijst?
Het is een goeie verkoper zover ik weet. Dus je zult heus je honey wel krijgen. En tsja mensen verkopen nou eenmaal op ebay om winst te maken. En zij hebben daar nou eenmaal iets wat wij hier niet hebben, maar wel graag willen hebben en dan zul je daar soms iets meer voor moeten betalen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:55 schreef heaven7 het volgende:
Nee maar dat was wel duidelijkHij heeft 273 positieve reacties.. zal toch wel goed zijn? Ik vind het ook raar
![]()
Helemaal mee eens dat diegene wel heel snel zijn prijs verhoogde.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:42 schreef heaven7 het volgende:
Tuurlijk, logisch ook, maar geef dan niet 2 verschillende schema's voor het verzenden, dat is raarMaarja, 3 dollar extra delen door 5 kost je ook de kop niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |