Dat is Sexy/Bnever douchegelquote:Op woensdag 7 september 2005 17:04 schreef debby1973 het volgende:
Ja, wat zit in het kleine ronde bakje?
En ik de jouwe ookquote:Op woensdag 7 september 2005 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Vava: ik heb vandaag je envelop op de bus gedaan.
Hehehe éxtra speciaal nuquote:Op woensdag 7 september 2005 18:46 schreef Vava het volgende:
[..]
En ik de jouwe ooknet op tijd want de bus van de post kwam er al aangereden
ik rennen haha!
Haha jaquote:Op woensdag 7 september 2005 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehe éxtra speciaal nu.
Mijne is in de buurt van de Euromast op de bus gedaan, ook wel bijzonder he?
Milky Bar?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:56 schreef _Cara_ het volgende:
Een vriend wou me opvrolijken en heeft een stuk gekocht in Maastricht in de LUSH-shop. Hij is alleen de naam vergeten... Het is een zalm kleurig stuk en geurt heelijk.. iemand een idee welke dat zou moeten zijn?![]()
Wat voor soort geur zit er aan?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:56 schreef _Cara_ het volgende:
Een vriend wou me opvrolijken en heeft een stuk gekocht in Maastricht in de LUSH-shop. Hij is alleen de naam vergeten... Het is een zalm kleurig stuk en geurt heelijk.. iemand een idee welke dat zou moeten zijn?![]()
er zit toch altijd een zakje of papiertje met een sticker op?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:56 schreef _Cara_ het volgende:
Hoe zie ik dat? het is een rechthoekig soort van blok..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:30 schreef Funnie het volgende:
soft touch misschien?
Of is het echt zeep?
ik ga ff kijken..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:35 schreef debby1973 het volgende:
Je ziet hem ook niet op de site staan?
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:32 schreef debby1973 het volgende:
Funnie! Ga eens slapen!!! ha ha ha je bent echt onrustig en eigenwijs.
verdorie ik kan het niet vinden op de site!!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:36 schreef debby1973 het volgende:
schuimt het als je het nat maakt of smelt het als je het warm maakt in je handen?
fijn dat je me wil helpenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:46 schreef debby1973 het volgende:
Is het blok helemaal glad of zitten er bloempjes of iets dergelijks op?
das mooiquote:Op woensdag 7 september 2005 20:49 schreef debby1973 het volgende:
Detective Debby speurt verder voor je. ha ha ha
Milky Bar maybe. Maak anders even een foto ofzoquote:Op woensdag 7 september 2005 20:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
fijn dat je me wil helpen![]()
Het is een glad blok, geen bloempjes of andere kleuren. een beetje doorzichtig..
Ja..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:51 schreef debby1973 het volgende:
Ziet het er uit alsof het van een groot blok is gesneden?
Joh, maak jezelf niet gek met zoeken.. ik ga eerstdaags wel eens naar Maastricht, kijken of ik er dan uit kom...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef debby1973 het volgende:
geen bath melt dus.
Nee dat is m niet... die zou hij al niet vanwege de naam kopen...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:56 schreef debby1973 het volgende:
Is het geen honey i washed the kids? Die is alleen meer beige ipv zalm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |