abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30403724
Klopt bibi, daar gaar het om!

Ik heb het gelezen Nugget Prima! Je hoort nog van me

Lekker lijstje trouwens, ik ben vandaag ook in Den Bosch geweest! Hoelaat was je daar? Ik rond half 2 en toen nog een keer om half 4

Heb Candy Fluff gekocht, ik had Silky underwear opgestrooid en even naar buiten gelopen om goed te kunnen ruiken maar vond het niet zo lekker, op de terugweg dacht ik de hele tijd, wat ruik ik toch voor lekkers? Was het Silky underwear Nu moet ik morgen weer terug
pi_30404358
XcUZ_Me ik heb je pakketje ook ontvangen dankjewel

Heaven7 ik durf het wel aan hoor hij heeft een goede score op Ebay. En die verzendkosten,, jammer dan, als we het delen is het maar een klein beetje meer
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  donderdag 8 september 2005 @ 23:58:04 #178
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30405935
Ik was er rond 1 uur, heaven7! Weet niet hoe lang ik heb gesnuffeld maar misschien heb ik je wel gepasseerd bij de deur ;-)

Silky Underwear is zéker heel lekker! Ik twijfelde in de winkel ook even, maar heb hem toch maar meegenomen, impulsieve shopverslaafde als ik ben. Ik ben er nog steeds heel blij mee! Ik gebruik hem ook tegen een glimmende huid. Hij matteert heel erg en maakt je huid stralend en lekker geurend! (Daarom wil ik ook graag de Honey Bee poeder, ik ben weg van HIWTK en van de poeders! Móóie combi!)
pi_30406565
Ja, mij lijkt de honey bee have echt heerlijk! Ik hoop dat het niet tegenvalt, maar als het naar honing ruikt is het toch goed. Hoe doe jij de poeder op? Ik heb bij ici paris een poederdons gekocht maar moet je de poeder er dan gewoon opschudden en dat donsding dan over je lichaam halen ofzo?

* heaven7 had bij het proberen een witte waas over het hele lichaam
pi_30406707
Ik ben ook weg van die HIWTK en van de poeders (ik heb Candy Fluff en een proefje Silky Underwear) en dus heel erg benieuwd naar die poeder
Let's plant a tree
pi_30406728
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:16 schreef heaven7 het volgende:
Ja, mij lijkt de honey bee have echt heerlijk! Ik hoop dat het niet tegenvalt, maar als het naar honing ruikt is het toch goed. Hoe doe jij de poeder op? Ik heb bij ici paris een poederdons gekocht maar moet je de poeder er dan gewoon opschudden en dat donsding dan over je lichaam halen ofzo?

Ik strooi gewoon wat van die Candy Fluff op bijvoorbeeld mijn armen en dan smeer ik het uit met mijn handen
Let's plant a tree
pi_30406769
Ik zal het nog eens proberen Candy fluff is trouwens 80 gram en de rest 100 gram
pi_30407394
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:24 schreef heaven7 het volgende:
Ik zal het nog eens proberen Candy fluff is trouwens 80 gram en de rest 100 gram
O echt? De potjes zijn wel van hetzelfde formaat nouja, ik viind dat er behoorlijk veel inzit hoor!
Daar kan ik wel een tijd mee vooruit
Let's plant a tree
pi_30411150
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:24 schreef heaven7 het volgende:
Dat is gek. Als je op de engelse site kijkt zijn ze allemaal 100gr. En in het nl krantje staat dat bare naked lady 85 gr is en candyfluff 80 gr. En op de nl site staat dat bare naked 100gr is en candy 80.
  vrijdag 9 september 2005 @ 08:25:49 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30411183
Volgens mij weten ze het zelf niet eens .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30411216
Ha ha ha, en op de duiste site is het weer helemaal anders.
  vrijdag 9 september 2005 @ 08:47:11 #187
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30411463
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:16 schreef heaven7 het volgende:

Ik draai het schijfje naar één open gaatje en strooi voorzichtig wat op mijn hand. Dan smeer ik het uit over mijn arm en herhaal het bij de andere hand en andere lichaamsdelen etc. Als ik het direct op mijn arm gooi ligt het met mijn dunne kippenarmpje voor het grootste deel al op de grond en dat is zonde!
  vrijdag 9 september 2005 @ 09:19:00 #188
128694 Sinkwanee
Ja zeg.. ik kan niet heksen!
pi_30412021
Ik heb al vaker bij haar gekocht en mijn Honey Bee Have powder ligt op het postkantoor nu. Ga het pakje morgen halen.... Ze geeft ook altijd een mailtje wanneer je pakketje onderweg is. DUs ik zou er gewoon voor gaan...
*Eigenwijs is ook wijs*
pi_30412077
Ik gebruik alleen een poeder, als ik van te voren een bodylotion gebruikt hebt. Dan blijft het poeder beter zitten, laat ik maar zeggen

Oh dit is trouwens gewoon ymme hoor Er is iets mis met mijn andere account.
pi_30412362
@ Vava: Ik heb je mail gehad hoor. Je bent echt een schat
pi_30415419
Oke mensen, ik heb weer mail:
quote:
hi rianne,

you are mistaken... one cannister of dusting powder has a gross
weight of 135 to 150g... i am thinking the powders alone is
100g and the carton cannister weight is from 35 to 50 grams.
so... 3 cannisters is 450g plus air bubble weight is 50g... exactly
500g parcel. if you have any lush dusting powder with 80g
declared weight.... meaning 80g printed on the cannister and
when you weigh them you also get exact or lower than 80g...
then that particular dusting powder IS UNDERPACKED.... you are
not getting 80g of powder's worth!

i cannot lower my prices for the hbh powders. sorry...please
understand.. i am only having a few dollars for margin for this
discontinued item. have to pay ebay fees and paypal fees...and
they are ( the hbh powders are limited in stock).

ok what i can do for you rianne...is to honor the old shipping
prices i gave before... like 3 cannisters for $10... please
disregard the new set i recently sent you... i will just absorb the
additional shipping cost to save you a few dollars on shipping.

that is the best i can do rianne.

tell me if you are still interested in them so that i know if i will
can allocate my stocks you or to other lushies.

hope to hear from you soon
Ik ga er nu 6 bestellen, dat betekent dat het in totaal US.83,0 gaat worden. (6pcs (HBH powder)=$18.50 geldt dan weer).
Ik mail jullie allemaal wel even met de details, ik zal het wel voorschieten want als ik moet wachten tot al het geld binnen is gaat er weer zoveel tijd verloren he.

Is dit oke voor iedereen?

Lotje11 wil jij mij even mailen? rianne_1974@hotmail.com

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2005 11:29:43 ]
pi_30416170
En mijn account doet het weer

Ik heb gister middag, na het douchen karma cream op gedaan, en ik ruik het nu nog. Zelfs mijn t-shirt ruikt hierna
pi_30423472
Stil hier
pi_30425164
Op 1 september had ik mijn eerste bestelling gedaan, maar het is er nog steeds niet!!!
Is dat gebruikelijk, dat het zo lang duurt voordat het bezorgd wordt?
pi_30425238
Oh ja, iedereen die nog in Maastricht Narcotick wil kopen, ik heb de allerlaatste 6 flesjes gekocht. Het gaat binnenkort toch uit het assortiment.
pi_30425877
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:09 schreef suikerzoet het volgende:
Op 1 september had ik mijn eerste bestelling gedaan, maar het is er nog steeds niet!!!
Is dat gebruikelijk, dat het zo lang duurt voordat het bezorgd wordt?
Ja, gemiddeld een week á 10 dagen.

Ik ga trouwens morgen naar Haarlem! Daar de Lush leegkopen en m'n verjaardagsgeld opmaken
Back in business.
pi_30427556
Ik zweer bij Breath of Fresh Air
Wie gebruikt hem nog meer?
4
  vrijdag 9 september 2005 @ 17:36:49 #198
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30427864
Ik ga de volgende keer als ik in de winkel kom eens een shower gel proberen, ik heb er nog niet een geprobeerd. Behalve Happy Hippy lijken ze me allemaal lekker. Ik word een beetje moe van die zeepjes. Best onpractisch en ik vind er maar een paar echt lekker: Snowcake, Waylander en I Should Coco. En Temptation die eruit ligt. De andere vind ik niet lekker genoeg om nog een nieuw stuk van te halen.
  vrijdag 9 september 2005 @ 17:39:31 #199
101884 PeRi
Allons-y!
pi_30427931
Ik ben echt heel erg nieuwsgierig naar hoe die Happy Hippie op je huid is, hij ruikt erg naar grapefruit! En ik wil The Olive Branch, wil 'm iedere keer halen, maar ik heb nog zoveel wat eerst op moet.
Whatever I want.
  vrijdag 9 september 2005 @ 17:42:08 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30427992
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 17:39 schreef PeRi het volgende:
Ik ben echt heel erg nieuwsgierig naar hoe die Happy Hippie op je huid is, hij ruikt erg naar grapefruit! En ik wil The Olive Branch, wil 'm iedere keer halen, maar ik heb nog zoveel wat eerst op moet.
Ja, that reminds me, dat flesje bij mij thuis wil graag uitgeprobeerd worden door jou
ik ben zaterdag de 17de toevallig in Den Haag de hele dag, avond en nacht dusmocht jij daar toevallig ook net zijn...zo nee dan wachten we gewoon af tot een volgende VIP-avond die ongetwijfeld komt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')