Waar is die te koop?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:04 schreef Lotjeb het volgende:
mail voor heaven7
Voor poederfans een stiekeme niet lush gerelateerde tip: White Musk poeder van Boots (met glitter!)
8, 9 euro? Weet het niet meer precies. Wat prijs betreft kan je net zo goed een lush poeder kopen maar het is een heerlijk poeder en een geur die ze bij lush (nog niet *hint*) hebben.quote:
Heb je hem ontvangen?quote:
Tsss.... en ik deed het al stiekemquote:Op woensdag 7 september 2005 16:01 schreef ymme het volgende:
He, boefjes! We gaan hier geen andere spullen aansmeren wat niet van lush is he
Dat klinkt idd goedquote:Op woensdag 7 september 2005 16:06 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Tsss.... en ik deed het al stiekem![]()
Nog even een lush opmerking vorodat ik echt naar school ga: Gisteravond in bad gegaan met een Butterbal. HeerlijkEen bad, een butterbal, een goed boek en handjevol caramels doet een mens goed
![]()
Bepaal jij dat?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:01 schreef ymme het volgende:
He, boefjes! We gaan hier geen andere spullen aansmeren wat niet van lush is he
Uh nee niet echt. Maar mijn opmerking was als een geintje bedoeld, en dat kwam gelukkig bij die gene ook zo overquote:
Ja alles is heel!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:01 schreef Sanne het volgende:
[..]
Heb je hem ontvangen?
Was alles nog heel? Ik was zo bang dat het zou gaan lekken.
ji hebt mij spam gemaild..?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:09 schreef ymme het volgende:
[..]
Uh nee niet echt. Maar mijn opmerking was als een geintje bedoeld, en dat kwam gelukkig bij die gene ook zo over![]()
Nog niet, maar heb de laatste dagen toch al dat alles lekker sloom isquote:Op woensdag 7 september 2005 16:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
ohja, anitra, heb je mijn centjes al ontvangen?
euhm, dat nummer van tiny tim?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hey, MM, was mijn antwoord op je SpongeBob-muziekje-vraag goed?
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
euhm, dat nummer van tiny tim?
ja, dat was goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |